Şimdi Ara

Teknik ingilizce yardımı yapabilir misin?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kusura bakmayın hocamız bir ödev verdi verdği ödevin türkçe kaynağı yok. teknik ingilizce dersimiz 2. Dönem desekte 1 haftada öğrenin dedi. Ben çevirmeye çalıştım ama çok saçma cümleler çıkıyor yardım eder seniz çok sevinirim.
    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1075780/6cf70e10-2fd2-4d83-91ae-bf49a3584570.jpg

    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1075780/cc6fb6fd-3c79-4b58-bb88-a12a4ea2655e.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcko1 -- 13 Ocak 2016; 20:10:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • ingilizceniz hiç mi yok? anlamadığınız yerleri yazsanız yardım etmeye çalışırız da bütününü çeviren çıkmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yesil Ok

    ingilizceniz hiç mi yok? anlamadığınız yerleri yazsanız yardımeye çalışırız da bütününü çeviren çıkmaz

    A. Genel Mimarlık uçağı üç ana hidrolik sistemleri vardır. Onlar Yeşil, Mavi ve Sarı sistemler olarak tanımlanır. Birlikte ana güç kullanıcılarına 3000 psi (206 bar) hidrolik güç kaynağı. Bu uçuş kontrolleri, iniş takımlarını, kargo kapıları bulunmaktadır. frenler ve acil elektrik jeneratörü. Kavga sırasında kullanılan (kargo kapıları, frenler, iniş takımları ve nosewheel direksiyon) olmayan hizmetler ana kaynağı izole edilmiştir. Üç sistem hidrolik bağlı değildir. Mümkün onlar minimuma motor veya lastik patlaması veya başka hasar etkisini tutmak için ayrı tutulur. Yeşil sistem dümen servo yönetme ve dıştan takma kanatçık servocontrols arz emniyet valfleri bulunur. Bu kavga çarpışma bir varsa Yeşil sistem sıvıyı kaybetmek olmadığından emin kılan zarar dümen, dikey stabilizatör veya kanat uçları. Yolcu kabini veya kokpitte hiçbir hidrolik boruları vardır. (1) Yüksek basınç (HP) titanyum alaşımından yapılmış yangın bölgelerinde değildir ve boyalı olmayan borular içinde Hydraulc borular. Ince bölgelerde HP borular paslanmaz çelikten imal edilmiştir ve boyanır. Alçak basınç (uP) borular hafif alaşımdan yapılmış ve paslanmaya karşı koruma için boyanır. Bazı özel alanlarda (iniş takımı kuyular) ise, LP boruları elektriksel bantlama uçları ve klipleri ile bağlıdırlar paslanmaz çelik veya titanyum alaşımlı paslanmaz çelik ve titanyum alaşımlı borulardan imal edilmiştir. Hafif alaşımlı boruları bağlamak için değil. Orada Manifoldlar arasındaki titreşim veya hareket ve montaj Manifoldlar mümkünse hem HP ve LP sistemleri yüklü vanalar, çünkü gerekli olduğu Flexibie borular kullanılmaktadır. Bileşenlerin maksimum miktar bileşenleri yerini sırasında boruların hasar veya hareket etmesini önlemek için manifoldlar yüklenir. Manifoldlar bazı bileşenler için bobin tipi bağlantıları var. Bazı bileşenler (acil durum jeneratör, hidrolik motorlar) ve rezervuarların basınç tahliye vanaları mühür drene mühür drenaj sistemine bağlanır. Bu sistem, bu bileşenlerden fuid kaçağı toplar ve zeminde boşaltılabilir ITIN tankları tutar. Uçağın pnömatik sistemden bir hava tahliye hazneleri tazyikleyen. Bu, tüm koşullarda pompalar pozitif emme basıncı sağlamak. Motor pompaları emme hatlarında elektrikle çalışan motorlu vanalar vardır. Onlar motorlu yangın buton anahtarları işletilen zaman kapatın ve en az iki hidrolik sistemlerini etkileyen motor patlaması kesintisi durumunda. Yeşil sistem motorlarında yüklü iki motor pompaları tarafından desteklenmektedir: Daha sonra pompa Ana güç (. Ref AMM DIO 29-10-00-00) uçak folows olarak tanımlanan üç bağımsız ana hidrolik sistemleri vardır hidrolik sıvısının kaynağı durdurmak Sarı sistem ana pompalar genellikle Gerekirse nedeniyle sistem arıza (sürekli çalışacak şekilde ayarlanmış üç sistemde 2. motor üzerinde kurulu tek motor pompa tarafından desteklenmektedir 1 1 ve 2 Mavi sistemi motora monte tek motor pompa tarafından desteklenmektedir ya) bakım için pompalar kapalı üç zemin servis panelleri, her bir ana sistem için bir tane vardır ayarlanabilir. Zemin hizmet panelleri Tüm zeminde hidrolik güç kaynağı için selfsealing konnektörleri vardır. Onlar da basınç mastar ve akümülatör servis için şarj vanaları var. Yeşil sistemin zemin servis paneli rezervuar herhangi ondan doldurulabilir, böylece bir el pompası, filtre ve selektör vanayı vardır. Sarı sistemin zemin servis paneli el pumpand selektör vanayı vardır. Onlar kargo kapıları çalıştırmak için bir altermate yöntemi verir. Sarı sistemin zemin servis paneli Ram Hava Türbin Stow paneli vardır.
    Mavi sistemin zemin servis paneli üç akümülatörlerin basınç vermek için konnektörleri selfsealing etti. Yeşil sistemi: (. Ref AMM DMO 29-20-00-00) (4) yardımcı güç elde edilir yardımcı güç bir elektrikli pompa Ramar Türbin (RAT Sarı sistem tarafından yönlendirilen bir pompa: Bir elektrikli pompa Bir el pompası için kargo kapıları operasyon Mavi sistemi: RAT ve ilgili bileşenleri (Yeşil sistemi) flep parça numaralı hava akımı içine 4 Itextends ve kaporta R kanadında yer almaktadır bir elektrikli pompa motorları veya toplam hatası olduğunu otomatik olarak G ve Bor G ve Yresevoirs düşük seviyede durumunda. Gerekirse mürettebat veya bakım personeli savaşta ya da zemin üzerinde kokpitten çalışabilir. RAT malzemeleri hidrolik güç Yeşil sisteme. RAT birincil uçuş kontrolleri ve sürekli malzemeleri uçağın elektrik güç veren hız motorigenerator (CSMAG). elektrik pompaları hidrolik bölmesinde bulunmaktadır. Gerekli (motor veya motor pompası veya bakım amaçlı yetersizliği) Onlar üzerinde ayarlanmış Onlar hidrolik güç ile ana sistem tedarik El başarısızlık ofengine durumunda kokpitten veya otomatik olarak HSMU tarafından çıkar. Sarı elektrikli pompa ayrıca kargo kapılarını çalışır. Mavi elektrikli pompa hem fren akümülatörlerin basınç sağlar. Tek motorla vergi esnasında, Yeşil elektrik pompa hiçbir otomatik start yoktur. Sarı sistemin el pompası Sarı elektrikli pompa başarısız olursa elektrik enerjisi mevcut ise veya kargo kapılarını çalıştırmak için kullanılır. Hidrolik sistemler Yeşil sistemi tek Lata motor, tek fap motor ve çıta ve fap kanat ucu frenler iniş takımı tekerlek frenleri (normal) burun tekerlek direksiyon acil elektrik jeneratörü de dahil olmak üzere ilk ve orta uçuş kontrolleri, (CSMIG tarafından verilen hizmetler ). Tek çıta motor ve tekerlek frenleri falternate Lata kanat ucu frenler), bir kanat, motor ve fap kanat ucu frenler kargo bölmesi kapıları da dahil olmak üzere Sarı sistemi birincil ve ikincil uçuş kontrolleri de dahil olmak üzere ilk ve orta uçuş kontrolleri Mavi sistemi,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcko1 -- 13 Ocak 2016; 20:44:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Hangi bolumdesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McHero

    Hangi bolumdesin

    myo Makine 1. sınıf hidrolik dersi ödevi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çevirdiğin şeyin türkçesini okumamışssın Bütün cümleler düşük.
    _____________________________
  • A. Genel Yapı

    Havataşıtı (uçaktan bahsediyoruz) 3 ana hidrolik sisteme sahiptir. Bunlar yeşil,mavi ve sarı sistem olarak tanımlanırlar. Hepsi beraber 3000 psi (206 bar) ana kullanıcaya hidrolik güç sağlar. Güç sağlanan bu sistemler uçuş kontrolu,kargo kapısı,frenler ve acil durum jeneratörüdür. Uçuş sırasında kullanılmayan sistemler (kargo kapısı,frenler,iniş takımı ve buruntekerlek direksiyonu) güç sağlanan ana kullanıcıdan izoledir.

    Bu üç sistem çarpışma yanma vs. gibi durumlarda hasarı en aza indirmek için hidrolik olarak birbirine bağlı değildir.

    Ana giriş böyle kendi cümlelerimle çevirdim hocam uçaklara çok ilgiliyim pilot olmak istiyorum hakimim konuya tüm metni çeviremem çok uzun sürer çevirmek istediğiniz kısımları belirtin yardımcı olayım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FollowRivers

    A. Genel Yapı

    Havataşıtı (uçaktan bahsediyoruz) 3 ana hidrolik sisteme sahiptir. Bunlar yeşil,mavi ve sarı sistem olarak tanımlanırlar. Hepsi beraber 3000 psi (206 bar) ana kullanıcaya hidrolik güç sağlar. Güç sağlanan bu sistemler uçuş kontrolu,kargo kapısı,frenler ve acil durum jeneratörüdür. Uçuş sırasında kullanılmayan sistemler (kargo kapısı,frenler,iniş takımı ve buruntekerlek direksiyonu) güç sağlanan ana kullanıcıdan izoledir.

    Bu üç sistem çarpışma yanma vs. gibi durumlarda hasarı en aza indirmek için hidrolik olarak birbirine bağlı değildir.

    Ana giriş böyle kendi cümlelerimle çevirdim hocam uçaklara çok ilgiliyim pilot olmak istiyorum hakimim konuya tüm metni çeviremem çok uzun sürer çevirmek istediğiniz kısımları belirtin yardımcı olayım.

    Hocam bu sadeleşmiş şekli her cümlesi önemli aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.