|
Arkadaşlar 20-30'la virajı dönerken sol ön tekeri kaldırıma vurdum. Araç baya sarsıldı. (Tampona birşey oldu sandım hatta ama dönüp baktığımda kaldırım 20 cm falandı tampondan aşağıdaydı yani.) Lastiğin köşesini vurdum ve yola geri sekti araba. İnip baktım, lastik biraz kirlenmişti o kadar. İşe o şekilde gittim. Sürüşte bir farklılık yoktu. Sonra eve gelip yorumları okudum internette. Herkes aracın sallanmasından şikayet ediyordu. Artık arabaya her bindiğimde odak noktam aracın sallanması. Araç bana sağa sola sallanıyor gibi geliyorduı. Bir oto servisçiye gittim. 25-30 yaşlarında ustanın oğlu vardı. Yanıma oturdu ve test sürüşü yaptık. Ben sallantı hissetmiyorum dedi. Ama arka tekerlerden bilya sesi geliyor dedi. Neyse, aracı 20-30 cm kaldırıp tekerleri döndürdü eliyle tuttu çekti itti falan. kırık vs yok dedi ama rot kolu ve rot başı eskimiş değişmesi lazım boşluk var dedi. arka tekerlere baktı. sağ arka teker çok ses yapıyor dedi. onlara da balata ve bilya vs parçalar değişmesi gerek dedi. Dedim ön takımda bir sıkıntı olmuş olabilir mi kaldırıma vurduğum için, direksiyon titremiyorsa birşey olmamıştır dedi. direksiyon hiç titremiyor evet. tekerlerk direksiyon bağlantısında da öyle gözle farkedebilecek bir sorun yok. Yalnız ben giderken, artık bozuk yollardan mı yoksa psikolojik mi bilmiyorum ama sallantı hissediyorum. Önceden hiç dikkat etmemiştim. Ne zaman dikkat etsem sallanıyor gibi geliyor. Ayrıca aracı sürerken sol ön taraf biraz daha basık geldi gözüme. sonra düşünürken ulan ben oturuyorum tabi basık olması normal dedim. :D Mantıklı değil mi? Özetle şu an normal sürüyorum ama ne zaman sallandığını düşünsem araç sallanıyormuş gibi geliyor. Zamanla geçer mi bu psikolojik durum mu sizce? Bugün biraz daha iyiydim sanki. :D < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 19 Haziran 2023; 18:50:52 > |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






