Şimdi Ara

Tchibo dan alışveriş mi aman diyim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.679
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlarım alışverişlerimizde Tchibo dan aldığımız üründe sorun çıkana kadar her şey iyi.
    Ancak son aldığım ürün kutusu açık, kullanılmış olarak geldi.

    Çağrı merkezini arayarak Kargo ile geri gönderdim, şikayet kaydı aldılar, kayıt silindi bulunamıyor.
    Gönderdiğim ürün 4 gündür Yurtiçi kargo AKSE şubesinde bekletiliyor teslim alınmıyor.
    İade işlemleri 10 gün sürer diyorlar. Tabii teslim almaya keyifleri olduktan sonra başlayacak bu süre.

    Çağrı merkezi insanı sinir hastası yapacak gibi isim var soyadını vermiyorlar.
    Konuşmalar kayıt oluyor, kayıtlar yok. Telefonda ürünün ne zaman gönderileceğini bile söyleyemiyorlar.

    Bu firmanın Almanya da ki tchibo olduğuna inanmak çok zor.
    Bu şekilde tchibo dan asla alışveriş yapmayacağım.

    Aynı şeyi yaşayanlar var ise lütfen yardım paylaşsınlar.







  • valla benim 2 yılı dolmuş botun parasını iade ettiler. hatta faturasını kaybettiğim terliği bile iade ettiler. şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım
  • Bencede müşteri hizmetleri beş para etmez buranın düzenine uymuşlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur mu yahu sana denk gelmiş hocam. Yoksa bana kullanıcı memnuniyet anketi diye bir şey göndermişlerdi mail adresime ben de elimdeki süresi geçmiş çek için şunu alacaktım ama süresi dlmuş maalesef bir şey yapamaz mısınız? dedim. Adamlar istediğim ürünü direk hediye olarak göndermişlerdi. Bence de Türkiye'de adam gibi çalışan 3-5 mh den birisi tchibo nun mh.
  • Umarım bana denk gelmiş olsun ve başka kullanıcılardan şikayet almayalım..
  • müşteri hizmetleriyle iki kere işim oldu ikiside alman kalite standartlarında çözüldü , hatta bir saat aldım saat bozuk geldi stokta kalmayan bir üründü sıfırıyla değiştirdiler stok kalmayan ürünü nasıl değiştire biliyorsunuz diye sordum bu gibi durumlar için stok saklıyorlarmış baya hoşuma gitmişti
  • Benim bir iadem vardı. 5 ay içerisinde ödediler. En son telefonla müşteri hizmetlerini arayıp sevgiler sundum, bunun üzerine iadeyi gerçekleştirdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahapurusha

    Benim bir iadem vardı. 5 ay içerisinde ödediler. En son telefonla müşteri hizmetlerini arayıp sevgiler sundum, bunun üzerine iadeyi gerçekleştirdiler.

    5 ay mı, aman Allah,
    ben şükür mü etmeliyim şimdi
  • Türkiye'de bence tüketiciye değer veren bir kaç firmadan biri yıllardır sürekli alış veiş yaparım sağolsunlar hiç sorun yaşatmadılar
  • Ben yıllardır yapmıyorum,
    tchibo dan sadece birkaç defa yaptım, ama şimdi bu olunca;

    acaba tchibo ya iade etmem gerekirse ne eziyetler çekerim diye diye düşünüyorum şimdi.
    Daha önce de yazdığım gibi her şey yolunda iken sorun yok parasını alıp malı gönderiyorlar.

    Ama tchibo da sorun çıkınca müşterisine nasıl sahip çıktığı asıl önemli konu.

    Asıl müşteriye değer vermek burada ortaya çıkıyor bence
  • Size denk gelmiş. İlgili kişiyi merkeze şikayet edin bence. İade ürünlerim de olmuştu ama bir keresinde eşime almak istediğim çantayı Adana'dan özel olarak İstanbul'a getirtmişlerdi ve bu süre zarfında neredeyse her konuşmadan beni haberdar etmişlerdi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Dediğim gibi siz genel merkeze şikayet edin, muhakkak ilgileneceklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2721494

    İade 15/12/2014'de gerçekleşti.
  • Bir defasında Android ve İOS cihazlar için indirim yapmışlardı,bende ikisi de yok...
    Kısaca "Madem bir indirim yapacaksınız,tüm internet alemi için yapın,ben mağdur oldum" diye mesaj gönderdim...
    Birkaç gün sonra telefon edip benim alamadığım ürünü hediye olarak yolladılar...

    Böyle de güzel bir firma...

    Bir tek şikayetim var...Türk kahvesini değirmende kalın çekiyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Bir defasında Android ve İOS cihazlar için indirim yapmışlardı,bende ikisi de yok...
    Kısaca "Madem bir indirim yapacaksınız,tüm internet alemi için yapın,ben mağdur oldum" diye mesaj gönderdim...
    Birkaç gün sonra telefon edip benim alamadığım ürünü hediye olarak yolladılar...

    Böyle de güzel bir firma...

    Bir tek şikayetim var...Türk kahvesini değirmende kalın çekiyorlar...

    Dostum bu yazdıklarınıza inanamıyorum
    tchibo bedava ürün mü verecek hadi canım..

    ve daha hala en ufak bir bildirimde bulunmadılar ne arayan var ne soran
    bırakın hediyeyi tchibo param ile aldığım ve kullanılmış gelen ürünü bile göndermiyor, nerde hediye yok canım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 27 Şubat 2015; 10:26:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thai-Fun

    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Bir defasında Android ve İOS cihazlar için indirim yapmışlardı,bende ikisi de yok...
    Kısaca "Madem bir indirim yapacaksınız,tüm internet alemi için yapın,ben mağdur oldum" diye mesaj gönderdim...
    Birkaç gün sonra telefon edip benim alamadığım ürünü hediye olarak yolladılar...

    Böyle de güzel bir firma...

    Bir tek şikayetim var...Türk kahvesini değirmende kalın çekiyorlar...

    Dostum bu yazdıklarınıza inanamıyorum
    tchibo bedava ürün mü verecek hadi canım..

    ve daha hala en ufak bir bildirimde bulunmadılar ne arayan var ne soran
    bırakın hediyeyi tchibo param ile aldığım ve kullanılmış gelen ürünü bile göndermiyor, nerde hediye yok canım

    Sevgili arkadaşım...Yazdıklarıma inanmayabilirsiniz...Haklı da olabilirsiniz...Zira burası sanal alem...Ne ararsan var olan bir yer...

    Ben 1966 doğumlu bir vatandaşım...Uzun zamandır da bu foruma takılırım...Mesaj sayım az olabilir,genelde "Sıcak Fırsatlar" topiğinde vakit geçiririm...

    Benim düsturum; "Ya olduğun gibi görün,ya da göründüğün gibi ol" dur...

    Şimdiye dek de hiçbir mesajımda yalan yanlış bir ibare olmadı,bundan sonra da olmaz inşallah...




    Sevgilerimle....




  • Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım, aksine iade işlemlerinde en memnun kaldığım marka Tchibo'ydu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım, aksine iade işlemlerinde en memnun kaldığım marka Tchibo'ydu.

    Selam dostum iadeleri ne kadar zamanda işlem sonuçlandı tchibo da ve kaç iade yaptınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thai-Fun

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım, aksine iade işlemlerinde en memnun kaldığım marka Tchibo'ydu.

    Selam dostum iadeleri ne kadar zamanda işlem sonuçlandı tchibo da ve kaç iade yaptınız

    2 defa iade yaptım. Birisinde 5 üründen ikisini, diğerinde de tek ürünlü siparişi iade ettim. 3 gün içerisinde hemen sonuçlandı, maillere de gayet güzel şekilde cevap verdiler.

    Son zamanlarda çok kampanya yapmaya başladılar ve satışları arttı. Bu yüzden aksaklıklar olmuş olabilir ama genel olarak iyi bir firma bence.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.