< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluerdem -- 14 Aralık 2017; 10:44:34 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluerdem -- 14 Aralık 2017; 10:44:34 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bir şemsiye aldım gelmesi 1 hafa sürdü olabilir dedim
Bu süreçte sitesinde hiç kargo bilgisi verilmedi olabilir dedim Şemsiye geldi açılmıyor şansızlık dedim Mağazasına gittim birebir değişim için 8 tl fark istediler saçmalık dedim İnternetten değişim için mail adresime göndermedikleri faturayı istediler bir haftada zar zor gönderdiler insaf dedim Yine gönderi bilgisi verilmeden 3 hafta sonra şemsiye gönderdiler maşallah dedim Gelen şemsiyenin telleri depoda veya kargoda ezilmiş ben bunu ikinci kullanımda tellerden birisi kırılınca farkettim yok artık dedim Sıkıntıyı sosyal medya ve mail adresinden kendilerine ilettiğimde en kısa zamanda arayacağız dediler aylardır arayan yok. Hatta bazen sosyal medyadan gönderilerine yorum yapıyorum hep aynı cevabı veriyorlar. Yaptığım yorumu tekrar okuyunca fark ettim milyoncu benzetmesi biraz çirkin olmuş bu yüzden milyonculardan özür dilerim. |
O zaman rica etsem söylermisiniz benim şu problemle ilgilensinler. Anlattıklarınıza bakılırsa benimle küsler galiba. Yaşımdan dolayı da olabilir bilemedim şimdi
|
Tchibo bitti fiyatlar anormal artti
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1984 -- 19 Aralık 2017; 22:46:29 > |