Şimdi Ara

TATA VİSTA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
3
Favori
39.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 58
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 41 gün 7 saat 55 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Muavinkonsolos (4 mesaj) zazadayi (4 mesaj) meridyen6 (3 mesaj) unforgiv3n (3 mesaj) hakance (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    102 Mesaj
    teşekkürler hocam
    |
    |
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Tata vista 1.3 Quadrajet Dizel araç almak isteyenlere yararlı olacağını düşündüğüm verileri 1 yıldır bu araçla 15 bin km. yol yapmış bir kişi olarak paylaşmak isterim. Karar sizin. En çok merak edilen özelliklere ve sorulara değinebileceğimi umut ediyorum.

    1- Yol tutuş: 1 yıllık süre zarfında yol tutuş beni fazlasıyla tatmin etti. 100-120 km/h ile girilen hatırı sayılır virajlarda kayma yoldan savrulma gibi sorunlar yaşanmadı. Karla kaplı yollarda dahi patinaj ve kayma sorunu olmadı. Aracı test etmek amacıyla yapılan fren denemelerinde araç yoldan sağa sola kaymadı fren bırakıldığında normal yola devam etti. Araçta abs yok. çapraz frenleme sistemi var ve normal ve ani frenlemede her türlü yol şartında herhangi bir sorun yaşamadım.
    2- Motor: CRDi common rail direkt enjeksiyonlu 1.3'lük motor hızlanmalarda ve rampalarda üzmedi. Uygun devirlerdeki (2300-2800 devir arası) vites değiştirmelere olumlu cevap verdi. Yokuş yukarı da normal hızlanmasına devam etti. Motor sesi kabin içinde rahatsızlık verecek bir seviyede değil. Dizel olmasına karşın benzinli araç sesinden çok farklı değil. Sadece uygun devirlerde kullanmadığınızda motor sesi kendini belli ediyor. Motor çekişi oldukça tatmin edici.
    2- Dış görünüş: Kompakt bir dizayn ve fark ettirici farlara sahip. Arka kısım toplu ve karakteristik uzunlamasına yerleştirilmiş arka lambalar kendini belli ediyor. Önde ve arkadaki sis farları işlevsel. Özellikle arka sis lambaları sisli ve aşırı yağışlı havalarda rahatça farkedilecek parlaklıkta bir ışık sağlıyor. Bu sizin kendinizi daha güvende hissetmenizi sağlıyor. Araç tavanı benzer diğer araçlarla yanyana geldiğinizde farkedildiği üzere oldukça yüksek. Bu yükseklik iç mekanda kendini ferah bir kabin olarak belli ediyor. Aracın yerden yüksekliği iyi. Bu size taşlı çakıllı dağ yollarında avantaj sağlıyor.
    3- İç mekan: Arabaya girdiğinizde küçük bir araçtan beklenmeyecek ferahlıkta bir mekanla karşılaşıyorsunuz. Çok bahsedilen ve beğenilmeyen gösterge panelini göğüste olması kanımca araca ayrı bir özellik katıyor. Sürücünün görüşü kolaylaştığı gibi arka koltuklarda oturanlara ayrı bir keyif veriyor. Konsoldaki kumandalar fonksiyonel. Klima ve ısıtıcı oldukça etkili. Yaz aylarında açık tutulan klima çekişte herhangi bir düşüş oluşturmadı. İç mekanın plastik işçiliği belki çok iyi değil ama kullanışlı ve ergonomik. Torpido gözü yeterli büyüklükte. Bagaj hacmi aileler için tatmin edici değil. Arka koltuk diz mesafesi biraz kısıtlı.
    4- Yakıt: Araç sizi yolda bırakmıyor. 8 kutucuklu yakıt göstergesini her kutusu yaklaşık 5 litre yakıta denk geliyor. İbre son kutu olan kırmızıya geldiğinde yakıt ışığı yanıyor ve ışık yandıktan sonra yakıt almak için yol şartlarına göre en az 100 km'niz var. Bu 100 km içinde yakıt biter diye korkmayın ışık yandıktan sonra 150 km gitmişliğim var. Yakıt sarfiyatı fabrika verilerinde belirtilen değerler civarında. Şehir içinde 6.5litre/100 km ve şehir dışında 4litre/100 değerlerini yakalayabiliyorsunuz. Canlı bir örnek vermek gerekirse yakın tarihte 1050 kmlik parkuru 200 tllik yakıtla gerçekleştirdim.90 km sabit hızla gitmedim.120-130 km/h aralıklarında seyrettim.

    Araçtan hep olumlu olarak bahsedilmiş olabilir. Ama bu yazılanlar bir kullanıcının kendi görüşleridir. Sadece bazı tecrübelerimi yazdım. Aracı kullanan kişiler içinde farklı görüşleri ve soruları olanlar varsa paylaşabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zazadayi -- 23 Şubat 2013; 22:00:12 >




  • Onbaşı
    30 Mesaj
    ben yeni aldım ilk izlenimlerim çok olumlu
    yakıtı iyi
    hoşuma gitmeyen tek tarafı lastiklerinin küçük olması aca 15 cant bu araca uyarmı..
    tata vista için soruyorum.1.3
    |
    |
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Bence araca göre hiç de küçük durmuyor. Boşuna masrafa girip arabanın orijinalliğini bozma derim.
    |
    |
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    ben bir stilocuyum ikinci stilden sonra bunu aldım stiloyu bilen bilir çok doananımlı bir araba ama artık eskidi 2011 model araca bindim onun fiyatıyla ve sanırım artık araca ekstra para harcamayacağım..kalsın orjinalliğini bozmayalım
    |
    |
  • Binbaşı
    1060 Mesaj
    tata da hyundai gibi yavaş yavaş kendini toparlamaya başladı
    |
    |
  • Çavuş
    78 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zazadayi

    Tata vista 1.3 Quadrajet Dizel araç almak isteyenlere yararlı olacağını düşündüğüm verileri 1 yıldır bu araçla 15 bin km. yol yapmış bir kişi olarak paylaşmak isterim. Karar sizin. En çok merak edilen özelliklere ve sorulara değinebileceğimi umut ediyorum.

    1- Yol tutuş: 1 yıllık süre zarfında yol tutuş beni fazlasıyla tatmin etti. 100-120 km/h ile girilen hatırı sayılır virajlarda kayma yoldan savrulma gibi sorunlar yaşanmadı. Karla kaplı yollarda dahi patinaj ve kayma sorunu olmadı. Aracı test etmek amacıyla yapılan fren denemelerinde araç yoldan sağa sola kaymadı fren bırakıldığında normal yola devam etti. Araçta abs yok. çapraz frenleme sistemi var ve normal ve ani frenlemede her türlü yol şartında herhangi bir sorun yaşamadım.
    2- Motor: CRDi common rail direkt enjeksiyonlu 1.3'lük motor hızlanmalarda ve rampalarda üzmedi. Uygun devirlerdeki (2300-2800 devir arası) vites değiştirmelere olumlu cevap verdi. Yokuş yukarı da normal hızlanmasına devam etti. Motor sesi kabin içinde rahatsızlık verecek bir seviyede değil. Dizel olmasına karşın benzinli araç sesinden çok farklı değil. Sadece uygun devirlerde kullanmadığınızda motor sesi kendini belli ediyor. Motor çekişi oldukça tatmin edici.
    2- Dış görünüş: Kompakt bir dizayn ve fark ettirici farlara sahip. Arka kısım toplu ve karakteristik uzunlamasına yerleştirilmiş arka lambalar kendini belli ediyor. Önde ve arkadaki sis farları işlevsel. Özellikle arka sis lambaları sisli ve aşırı yağışlı havalarda rahatça farkedilecek parlaklıkta bir ışık sağlıyor. Bu sizin kendinizi daha güvende hissetmenizi sağlıyor. Araç tavanı benzer diğer araçlarla yanyana geldiğinizde farkedildiği üzere oldukça yüksek. Bu yükseklik iç mekanda kendini ferah bir kabin olarak belli ediyor. Aracın yerden yüksekliği iyi. Bu size taşlı çakıllı dağ yollarında avantaj sağlıyor.
    3- İç mekan: Arabaya girdiğinizde küçük bir araçtan beklenmeyecek ferahlıkta bir mekanla karşılaşıyorsunuz. Çok bahsedilen ve beğenilmeyen gösterge panelini göğüste olması kanımca araca ayrı bir özellik katıyor. Sürücünün görüşü kolaylaştığı gibi arka koltuklarda oturanlara ayrı bir keyif veriyor. Konsoldaki kumandalar fonksiyonel. Klima ve ısıtıcı oldukça etkili. Yaz aylarında açık tutulan klima çekişte herhangi bir düşüş oluşturmadı. İç mekanın plastik işçiliği belki çok iyi değil ama kullanışlı ve ergonomik. Torpido gözü yeterli büyüklükte. Bagaj hacmi aileler için tatmin edici değil. Arka koltuk diz mesafesi biraz kısıtlı.
    4- Yakıt: Araç sizi yolda bırakmıyor. 8 kutucuklu yakıt göstergesini her kutusu yaklaşık 5 litre yakıta denk geliyor. İbre son kutu olan kırmızıya geldiğinde yakıt ışığı yanıyor ve ışık yandıktan sonra yakıt almak için yol şartlarına göre en az 100 km'niz var. Bu 100 km içinde yakıt biter diye korkmayın ışık yandıktan sonra 150 km gitmişliğim var. Yakıt sarfiyatı fabrika verilerinde belirtilen değerler civarında. Şehir içinde 6.5litre/100 km ve şehir dışında 4litre/100 değerlerini yakalayabiliyorsunuz. Canlı bir örnek vermek gerekirse yakın tarihte 1050 kmlik parkuru 200 tllik yakıtla gerçekleştirdim.90 km sabit hızla gitmedim.120-130 km/h aralıklarında seyrettim.

    Araçtan hep olumlu olarak bahsedilmiş olabilir. Ama bu yazılanlar bir kullanıcının kendi görüşleridir. Sadece bazı tecrübelerimi yazdım. Aracı kullanan kişiler içinde farklı görüşleri ve soruları olanlar varsa paylaşabilirler.




    Zazadayı...

    Tata Marina kullandın mı veya sürdün mü ? (Sanırım sürmüştün ama yanılıyor da olabilirim)

    Eşime ilerleyen sürede bu araçtan almayı düşünüyorum..Sonuçta Tatacıyım, Marinası gayet iyi bana göre...
    Ancak aklıma takılan 1-2 nokta var....Eğer Marina sürdüysen kıyaslar mısın ?

    -Yol tutuşu hangisinin daha iyi ? Vista mı Marina mı ?
    -U dönüşte Vista da,Marina gibi kötü mü ? (Marinanın direksiyon payı kötü)
    -Keskin virajlara 90 ve üstü girince Marina gibi hafif kayıyor mu ?
    -Marinaya göre daha atak sanırım, gerçekten öyle mi ?
    -Uzun yolda 1 depo ile kaç km gidiyor ş.içinde ?
    -Ses yalıtımı ve motor sesi Marina gibi kötü mü?




  • Teğmen
    126 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MR_EREN

    Zazadayı...

    Tata Marina kullandın mı veya sürdün mü ? (Sanırım sürmüştün ama yanılıyor da olabilirim)

    Eşime ilerleyen sürede bu araçtan almayı düşünüyorum..Sonuçta Tatacıyım, Marinası gayet iyi bana göre...
    Ancak aklıma takılan 1-2 nokta var....Eğer Marina sürdüysen kıyaslar mısın ?

    -Yol tutuşu hangisinin daha iyi ? Vista mı Marina mı ?
    -U dönüşte Vista da,Marina gibi kötü mü ? (Marinanın direksiyon payı kötü)
    -Keskin virajlara 90 ve üstü girince Marina gibi hafif kayıyor mu ?
    -Marinaya göre daha atak sanırım, gerçekten öyle mi ?
    -Uzun yolda 1 depo ile kaç km gidiyor ş.içinde ?
    -Ses yalıtımı ve motor sesi Marina gibi kötü mü?

    Tata Marina kullandın mı veya sürdün mü ? Hayır öyle bir şansım olmadı. Zaten şu anda o model sıfır km. olarak satışta değil. İsotlar sıfır olarak sadece manza ve vista modellerini satıyor. Sanırım ikinci el alacaksın.

    Marina kullanmamış olsam da bazı sorularına cevap verebilirim.
    -U dönüşte Vista oldukça tatmin edici.
    -Keskin virajlara 90 ve üstü girince vista'da bir kayma yaşamadım.
    -Kullanadığım araç vista dizel. Uzun yolda bir depo ile (44 lt) 90-100 km seviyelerinde seyretmek şartıyla rahatlıkla 1000 km'yi görebilirsiniz. Şehir içi yakıt tüketimine gelince bu araç dur-kalk fazla sevmiyor o nedenle şehir içinde tüketimi 1.5 ile çarpabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zazadayi -- 11 Mart 2013; 18:44:53 >
    |
    |




  • Çavuş
    78 Mesaj
    Teşekkürler bilgiler için...
    |
    |
  • Teğmen
    123 Mesaj
    Abi tamam Tata çok güzel çok ekonomik bi araba zaten jip var diye bunu aldık ve pişman olmadık gayet güzel kullanıslı bi araba ancak sorun ses sistemi teyibi falan JVC Galiba çok iyi ama bi onda ışık çok yanıyo onu söndüremedim yani parlaklık çok gece falan çok yoruyor gözü birde hoparlör sorunu 2 hoparlor koymuslar on kapılara arkada yok ve sağ dan 3. gün sesler gelmeye başladı galiba patladı :D
    |
    |
  • Er
    11 Mesaj
    Arkadaşlar bende 2011 tata vista quadrajet var. 1,3 multijet motoru ile tercih edilebilecek bir arac. 3 yıldır kullanıyorum. çok memnunum. yakıtı oldukça düşük özellikle şehirler arası. ama kullanıcıya göre %30 farkediyor. Turbo dizel kullanmış kişiler dikkatli kullanırlarsa %30 daha tasarruf etmiş olurlar. Arabanın tek kötü tarafı bagajının küçük olması. Ben 2005 opel corsa kullandım bu arabadan önce yol tutuşu ondan iyi. 1280 kg yanlış hatırlamıyorsam. gerçekten güzel bi araç. 3 yıldır yolda bırakmadı. ama raba nasip işidir. benim arabada navigasyon seti var onunla daha güzel.
    |
    |
  • Er
    8 Mesaj

    aracım tata Vista 1.3 multijet antalyadan eskişehire yaklaşık 450 km lik yolu 80 tl lik motorinle geldim.Yakıt konusunda çok muhteşem bir araç.Konfor ve seri kullanım açısındanda beni tatmin etti.Alınabilecek sayılı araçlardan biri diyebilirim.
    |
    |
    aero1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    52 Mesaj
    2011 1.3 dizel Vista'ya sahibim. Motor sesi, güç, yakıt tüketimi konusunda hiç şikayetim olmadı. Koltukları geniş, bagajı küçük (arka koltuk diz mesafesini daha kısa tutup bagaj büyütebilinirmiş, diz mesafesi epey açık). Gösterge paneli ortada olmasaydı daha iyi olurdu ancak gözüm alıştı sorun yaşamıyorum. Ön konsol yumuşak plastikten yapılmış, İndicaya göre çok daha kaliteli durmasına rağmen düğme konumlandırmaları sinyal kolu vs yüksek kalite hissi vermiyor (Burada ne aradığınız önemli olan). Bakım masrafları yetkili servisinde diğer bilindik markalara göre daha uygun fiyatlara yapılabilmesine rağmen ben daha da uygun olan sürekli gittiğim sanayi sitesinde yaptırıyorum. Malum motor aksamı Fiat multijet.
    Torpido, bagaj, güneşliklerdeki aydınlatmalar ve bagaja konulmuş olan 12V elektrik girişi çok kullanışlı. 4 camı otomatik, klima, merkezi kilit, çocuk kilidi, 2 airbag, sis farı gibi donanımlarla ihtiyacımı karşılıyor. Multikalite bir araç olduğunu iddia etmek çok mümkün değil. Basit mantıkla model yılını, motorunu ve kmsini göz önüne alıp fiyatını diğer bilindik araçların aynı fiyatlarıyla karşılaştırıp karar vermeniz işinizi kolaylaştıracaktır.




  • Yarbay
    2575 Mesaj
    Salı günü bende gidip bu Tatar Ramazan alabilirim butceme en uygun modelli araba

    Satarken zarar edeceğim ama önemli değil

    Şöyle bir hesap yapalım

    20 bin Tata

    33 bin x markanın tutulan arabası

    13 bin TL için kredi kullandım 2 bin TL faiz verdim

    Tata yi satarken 17 ye satarım aynı hesap olur
    |
    |
  • Teğmen
    177 Mesaj
    Merhaba, 2014 model 95 beygir dizel Tata Vista aldım. Bazı sorularım olacak kullanıcılardan.
    2014 ten önce sanırsam 75 beygirlik dizeller vardı. Benimkisi 70 kw.
    Aracın çözemediğim bazı özellikleri var. Araçta hata mı var yoksa orjinali mi böyle merak ediyorum.

    1) Öncelikle Dizel olmasına rağmen devir göstergesi 1 den 8 e kadar. Dizellere baktım 6 ya kadar. 2014 modellerde böyle mi? Yoksa bu değişmiş olabilir mi?

    2) Sinyal veriyorum, virajı aldıktan sonra sinyal kolu geriye atmıyor. Otomatik kapanması lazım değil mi? Bir arkadaş eski arabalarda da otomatik sinyal kolu atmazdı belki bundada öyledir dedi. Sizinkide öyle mi?

    3) Saat ve KM göstergesinin sağ tarafında hararet göstergesi var dijital. Bu hep 1 inci kademe de duruyor. Yani çoğu arabada araba hareket ettikte ortaya kadar gelir orada kalır. Sizinki de mi sabit 1 inci kademe de kalıyor?

    Bu arada aracı almadan önce bosh car service de expertiz yaptırdım. Değişen yok 2 parça kısmı boya var. Tata yı zor satarsın alma tavsiye etmem ama araç temiz, herşeyi on numara dediler. Kaza vs olma ihtimali yok. sms sorgulaması da yaptım. Bu sorularıma net te cevap bulamadım. Bana bilgi verirseniz sevinirim.
    |
    |




  • Teğmen
    177 Mesaj
    Merhaba bir sorum olacak, Vista 2014 model araçta gösterge panelinde "Sıcaklık Çubuk Grafiği" var. Bunda C-H arasında 5 dilim çubuk var. Benimkinde 1 yanıyor hep, aracı 1 saatte sürsem 1 tık yanıyor. Böyle mi yoksa normal arabalardaki gibi ortaya gelip ordamı sabit kalır?

    Ekte resmi ekledim.
  • Teğmen
    177 Mesaj



    Bundan bahsediyorum.
    |
    |
    meridyen6 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    62 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meridyen6



    Bundan bahsediyorum.
    2012 1.3 quadrajet olanını kullanıyorum.Genellikle 1 çubuk hararet göstergesi benimde.Çok nadir,sıcak havalarda dip gaz kullanımlarda 2 çubuk gördüm.
    |
    |
  • Çavuş
    52 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sercanstein

    2011 1.3 dizel Vista'ya sahibim. Motor sesi, güç, yakıt tüketimi konusunda hiç şikayetim olmadı. Koltukları geniş, bagajı küçük (arka koltuk diz mesafesini daha kısa tutup bagaj büyütebilinirmiş, diz mesafesi epey açık). Gösterge paneli ortada olmasaydı daha iyi olurdu ancak gözüm alıştı sorun yaşamıyorum. Ön konsol yumuşak plastikten yapılmış, İndicaya göre çok daha kaliteli durmasına rağmen düğme konumlandırmaları sinyal kolu vs yüksek kalite hissi vermiyor (Burada ne aradığınız önemli olan). Bakım masrafları yetkili servisinde diğer bilindik markalara göre daha uygun fiyatlara yapılabilmesine rağmen ben daha da uygun olan sürekli gittiğim sanayi sitesinde yaptırıyorum. Malum motor aksamı Fiat multijet.
    Torpido, bagaj, güneşliklerdeki aydınlatmalar ve bagaja konulmuş olan 12V elektrik girişi çok kullanışlı. 4 camı otomatik, klima, merkezi kilit, çocuk kilidi, 2 airbag, sis farı gibi donanımlarla ihtiyacımı karşılıyor. Multikalite bir araç olduğunu iddia etmek çok mümkün değil. Basit mantıkla model yılını, motorunu ve kmsini göz önüne alıp fiyatını diğer bilindik araçların aynı fiyatlarıyla karşılaştırıp karar vermeniz işinizi kolaylaştıracaktır.
    Burada bahsettiğim aracımı sattım. Daha düşük km vista aldım. Fiyat/Performans aracıdır kendileri. Temiz bulursanız kaçırmayın. Zaten düşük km olanlar çok çabuk satılıyor.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.