Şimdi Ara

Tam Otomatik (tork konvertörlü) Şanzımanlar arızalanmaz??? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
128
Cevap
6
Favori
44.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_23246333/mpage_43/tm.htm

    Buyrın forumumuzda @meteg adlı arkadışın destekleriyle ilerleyen güzel bir konu. 100.000 km civarlarında olduk.a fazla arıza mevcut. Birkaç kişi tutturmuş sorun istemiyorsanız tam otomatik alın vs. İnsanları yanıltmaya gerek yok. Mekanik olarak hele hele de sıkışık trafikte ağır yüklere maruz kalan otomatik şanzımanları, verdiği konfor karşısında arıza ihtimali ile satın almalıyız.

    Boşa çırpınma sağa sola saldırma elindeki dsg eninde sonunda patlayacak kardeş, kaçarın yok.

    vay be bedduaya bile layıkmış demekki konu...

    Ama yinede. Senin veya hiç kimsenin araçları inşallah hiç arızalanmaz veya bozulmaz, bozulmasın...

    Beddua değil maalesef, acı gerçekler...
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)




  • İnşallah biz de uzun seneler sorunsuz bineriz.
    _____________________________
    ASUS K56C
    İşlemci: i5 3317U, 1.7GHz Ram: 6gb 1600 MHz E. Kartı: 740M 2GB HDD: 750GB
    Volvo s60 For Life..
    Logitech Driving Force GT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_23246333/mpage_43/tm.htm

    Buyrın forumumuzda @meteg adlı arkadışın destekleriyle ilerleyen güzel bir konu. 100.000 km civarlarında olduk.a fazla arıza mevcut. Birkaç kişi tutturmuş sorun istemiyorsanız tam otomatik alın vs. İnsanları yanıltmaya gerek yok. Mekanik olarak hele hele de sıkışık trafikte ağır yüklere maruz kalan otomatik şanzımanları, verdiği konfor karşısında arıza ihtimali ile satın almalıyız.

    Boşa çırpınma sağa sola saldırma elindeki dsg eninde sonunda patlayacak kardeş, kaçarın yok.

    vay be bedduaya bile layıkmış demekki konu...

    Ama yinede. Senin veya hiç kimsenin araçları inşallah hiç arızalanmaz veya bozulmaz, bozulmasın...

    Beddua değil maalesef, acı gerçekler...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_23246333/mpage_43/tm.htm

    Buyrın forumumuzda @meteg adlı arkadışın destekleriyle ilerleyen güzel bir konu. 100.000 km civarlarında olduk.a fazla arıza mevcut. Birkaç kişi tutturmuş sorun istemiyorsanız tam otomatik alın vs. İnsanları yanıltmaya gerek yok. Mekanik olarak hele hele de sıkışık trafikte ağır yüklere maruz kalan otomatik şanzımanları, verdiği konfor karşısında arıza ihtimali ile satın almalıyız.

    Boşa çırpınma sağa sola saldırma elindeki dsg eninde sonunda patlayacak kardeş, kaçarın yok.

    vay be bedduaya bile layıkmış demekki konu...

    Ama yinede. Senin veya hiç kimsenin araçları inşallah hiç arızalanmaz veya bozulmaz, bozulmasın...

    Beddua değil maalesef, acı gerçekler...

    deprem olacak ve senin evin başına yıkılacak,















    yanlış anlama beddua değil acı gerçek!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Benim yeni alacağım Otomatik elantranın şanzımanı bu cinsten mi oluyor?
    _____________________________
    Hyundai Elantra Prime Plus Otm. 2012
  • Sevgili Oğuz'un bugün açtığı TCT şanzıman konusuna paralel ilerlesin diye bu konuyu da güncelleyelim.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Şanzıman yağını sorduğumda daha önce hiç açılmadıysa dokunmayalım, açtıktan sonra sağlıklı olmaz dedi yetkili servis. Araç 140bin km.de..
    Ne yapmak lazım, yağı değiştirmeli miyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .
  • Hocam 180bin km boyunca değişim yapılmamış bir şanzımanın, yağ değişiminden hemen sonra dağıttığını duydum bir özel servisten ki araç sahibini de yapmayalım diye uyarmışlar. Tabi bu şekilde nereye kadar gider bilemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 6 Ocak 2014; 1:02:46 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Hocam 180bin km boyunca değişim yapılmamış bir şanzımanın, yağ değişiminden hemen sonra dağıttığını duydum bir özel servisten ki araç sahibini de yapmayalım diye uyarmışlar. Tabi bu şekilde nereye kadar gider bilemem.

    Hocam kusura bakmayın mesajınızı yeni gördüm. Bu servis normalde de zaten hiç değiştirmeyi önermiyor araç 0km olsa bile. Muallakta kaldım şanzımanı kucağıma almak üzere miyim yoksa asıl değiştirtirsem mi kucağıma alıcam diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .
  • Tam otomatik şanzımanların daha az arıza çıkardığı ve daha dayanıklı olduğu bir gerçek.Bunu yadırgamak komik duruma düşmektir..En iyi DSG mi diyelim yani ne diyelim tatmin olmanız için?
    _____________________________
    YAMAHA FZ-09
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TORSION

    Tam otomatik şanzımanların daha az arıza çıkardığı ve daha dayanıklı olduğu bir gerçek.Bunu yadırgamak komik duruma düşmektir..En iyi DSG mi diyelim yani ne diyelim tatmin olmanız için?

    Dünyadaki hiç bir şey 0 veya 1 değildir. aralarda da bir sürü değerler var. TAbiki daha sağlam. ama benim parmak basmak istediğim nokta. Nek adar daha sağlam olduğu. atıyorum tam otomatik ile 150.000 km sorunsuz atlatılıren DSg ile 100.000 midir? veya 120.000 mi? arada iki katı bir sağlamlık farkı olduğunu düşünmüyorum.
    Bunları düşünmemelimiyim? ne demem lazım tatmin olmanız için. DSg alınmaz. En yiisi tork konvertörümü?
    NEden, mercedes,audi,alfa,ford,fiat,reno düşük hacimde çift kavramaya geçti? Honda bile çift kavrama şanzıman çıkarıyor deniyor. Neden üreticilerin eğilimi bu yönde? Sizin kadar tam otomatiklerin daha sağlam olduğunu bilmiyorlarmı?
    burdaki önemli mevzu şudur, biraz daha narin olsalar bile alınabilirlikleri ne durumda?
    ben 65000 km dir kullanıyorum. iki kere kavrama garantiden değiştirildi. kullanım zevki, performans ve tüketimde önde. Ancak konforda tam otomatikden geridir.
    Aracımı alırken. 1.6 tdi dsg leon testimde 7lt ortalama tüketim görürken. aynı güzergahta 1.4 T astra 6AS ile 14 lt gördüm. tam otomatik dizeller sadece kore araçlarında var. ve onlarda 9-10lt civarlarında tüketti. DSg de mekatronik arızası gerçekten çok cansıkıcı ancak kavrama çok önemli değil. ben 150.000 km sadece kavrama değiştirerek aracıma binersem dsg ye yeterli sağlamlıkta bir şanzıman derim.
    geldiğimiz noktada 7g troniclerde 8 zf lerde yüksek km lerde sorun çıkarır. hemde yüksek maliyetli.
    Ne yapsın sektör? tatmin olmanız için 4 ileri AT şanzımanamı dönsünler...
    çünkü 4 ileri At ler 6 ileri ve 5 ileri AT lerden çok daha az sorun çıkarır...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Sanirim en sorunsuz otomatik sanziman ve kavrama kombinasyonu CVT.

    buyur buradan yak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • powershiftlerde hiçbir sorun yok sorun çift kavramada değil onu düzgün yapamayanlarda
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_23246333/mpage_43/tm.htm

    Buyrın forumumuzda @meteg adlı arkadışın destekleriyle ilerleyen güzel bir konu. 100.000 km civarlarında olduk.a fazla arıza mevcut. Birkaç kişi tutturmuş sorun istemiyorsanız tam otomatik alın vs. İnsanları yanıltmaya gerek yok. Mekanik olarak hele hele de sıkışık trafikte ağır yüklere maruz kalan otomatik şanzımanları, verdiği konfor karşısında arıza ihtimali ile satın almalıyız.

    Kardeş kac gündür pek yoktun. Bomba gibi bir dönüş.
    Birazdan .....cilar basar burayı. Vay efendim diye başlarlar. Otomobilde teferruat artımı sorun artar kanımca.
    Senin güzel bir hesabın vardı.
    Tam otm sanziman yarım otomatiklere göre yaklaşık 2 Lt fazla yaktiriyor.
    2x4,2= 8,4 tl her 100 kmde
    Yüzbinde 8400 ( sanziman parası çıktı )

    BMW'nin kullandığı ZF ve Mazda'nın yeni nesil tork konventörlü şanzımanı manuelle neredeyse aynı yakıyor.

    Fazla yakan tam otomatikler eskide kaldı. Fazla yakmasının sebebi volan ile aktarma arasında deviri tam aktaramayan yağ olmasıydı ancak yeni nesil tork konventörlü şanzımanalarda tork konventörü uygun devire gelinle kilitlenip güç ve yakıt kaybı önleniyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    powershiftlerde hiçbir sorun yok sorun çift kavramada değil onu düzgün yapamayanlarda

    benim EDC de hiç bir sorun yok. gavur gibi
    _____________________________
    Fluence gitti passat geldi
    65k km megane 2 dci 80hp 2007 (daha az yakan arabam olmadı)
    68k km opel astra 1,6 2000 (dışı sizi içi beni yaktı)
    43k km corolla 1,6 xli 1995 (on numara benzinli motor)
  • Sonunda bozulmuş bir tanesi hemi?
    _____________________________

    "Sokak köpeklerine selam vermek, adam olmaya çeyrek var demektir."
  • Bir aracım edc'li diğeri klasik konvertörlü otomatik. Subaruyu daha yeni aldım ve şanzıman konforuna bayıldım. Gazdan ayağını çektiğiniz zamanki sürüklenme hissi çok güzel. Daha önce dsg'de kullandım ama tork konvertör başka bir şeymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_stig -- 14 Ocak 2014; 20:31:47 >
    _____________________________
    2011 Megane Coupe EDC
    2008 Subaru Forester XS Comfort
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_23246333/mpage_43/tm.htm

    Buyrın forumumuzda @meteg adlı arkadışın destekleriyle ilerleyen güzel bir konu. 100.000 km civarlarında olduk.a fazla arıza mevcut. Birkaç kişi tutturmuş sorun istemiyorsanız tam otomatik alın vs. İnsanları yanıltmaya gerek yok. Mekanik olarak hele hele de sıkışık trafikte ağır yüklere maruz kalan otomatik şanzımanları, verdiği konfor karşısında arıza ihtimali ile satın almalıyız.

    Kardeş kac gündür pek yoktun. Bomba gibi bir dönüş.
    Birazdan .....cilar basar burayı. Vay efendim diye başlarlar. Otomobilde teferruat artımı sorun artar kanımca.
    Senin güzel bir hesabın vardı.
    Tam otm sanziman yarım otomatiklere göre yaklaşık 2 Lt fazla yaktiriyor.
    2x4,2= 8,4 tl her 100 kmde
    Yüzbinde 8400 ( sanziman parası çıktı )

    BMW'nin kullandığı ZF ve Mazda'nın yeni nesil tork konventörlü şanzımanı manuelle neredeyse aynı yakıyor.

    Fazla yakan tam otomatikler eskide kaldı. Fazla yakmasının sebebi volan ile aktarma arasında deviri tam aktaramayan yağ olmasıydı ancak yeni nesil tork konventörlü şanzımanalarda tork konventörü uygun devire gelinle kilitlenip güç ve yakıt kaybı önleniyor.

    Zf kolay ulaşılabilir araçlarda henüz yok. Mazdanin otm sanzimanli aracın verileri corolla cvt ile aynı. Hala yarım otm sanzimanlar daha az tuketim gösteriyor. Kia, Hyundai ve hondanin otm vites versiyonları yakıta hala pek açılmayan cinsten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_23246333/mpage_43/tm.htm

    Buyrın forumumuzda @meteg adlı arkadışın destekleriyle ilerleyen güzel bir konu. 100.000 km civarlarında olduk.a fazla arıza mevcut. Birkaç kişi tutturmuş sorun istemiyorsanız tam otomatik alın vs. İnsanları yanıltmaya gerek yok. Mekanik olarak hele hele de sıkışık trafikte ağır yüklere maruz kalan otomatik şanzımanları, verdiği konfor karşısında arıza ihtimali ile satın almalıyız.

    Kardeş kac gündür pek yoktun. Bomba gibi bir dönüş.
    Birazdan .....cilar basar burayı. Vay efendim diye başlarlar. Otomobilde teferruat artımı sorun artar kanımca.
    Senin güzel bir hesabın vardı.
    Tam otm sanziman yarım otomatiklere göre yaklaşık 2 Lt fazla yaktiriyor.
    2x4,2= 8,4 tl her 100 kmde
    Yüzbinde 8400 ( sanziman parası çıktı )


    tam otomatik bir araba şehir dışı ve şehir içi ne yakar acaba ? gerçektende tam otomatikler 2 lt fazlamı yakıyor.. ?
    _____________________________
    Bazen Hayallerini Ertelersin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_23246333/mpage_43/tm.htm

    Buyrın forumumuzda @meteg adlı arkadışın destekleriyle ilerleyen güzel bir konu. 100.000 km civarlarında olduk.a fazla arıza mevcut. Birkaç kişi tutturmuş sorun istemiyorsanız tam otomatik alın vs. İnsanları yanıltmaya gerek yok. Mekanik olarak hele hele de sıkışık trafikte ağır yüklere maruz kalan otomatik şanzımanları, verdiği konfor karşısında arıza ihtimali ile satın almalıyız.

    Kardeş kac gündür pek yoktun. Bomba gibi bir dönüş.
    Birazdan .....cilar basar burayı. Vay efendim diye başlarlar. Otomobilde teferruat artımı sorun artar kanımca.
    Senin güzel bir hesabın vardı.
    Tam otm sanziman yarım otomatiklere göre yaklaşık 2 Lt fazla yaktiriyor.
    2x4,2= 8,4 tl her 100 kmde
    Yüzbinde 8400 ( sanziman parası çıktı )

    Dsg değişimi için 20tl gibi rakamlar telaffuz ediliyor şanzuman parası nasıl çıkıyor 8500 lira ile?
    _____________________________
    Önden çekerli araçlar taşıttır.Otomobiller,arkadan iter.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.