Şimdi Ara

Taksilerdeki D segment şartı Volkswagen Passat'a yaradı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
5.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi’nin (UKOME) aldığı kararla 31 Mayıs’tan itibaren araç veya sahip değişikliği yapan taksilere D segment şartı getirilmiş, renklerinin ise turkuaz ya da siyah olmasına karar verilmişti. Uber-sarı taksi geriliminin sonuçlarından biri olan bu uygulama yerli üretim yapan markaları pek memnun etmedi.
     

    D segmenti şartının getirilmesiyle birlikte ağırlıklı olarak Hyundai ve Fiat’ın tercih edildiği taksilerde yeni araçların yüzde 90’ını ithal markalar oluşturdu. İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Eski Başkanı Yahya Uğur, yeni taksilerde en çok Volkswagen Passat ve Skoda Superb tercih edildiğini, birkaç adet de Renault Talisman ve Ford Mondeo alındığını belirtti.

     
     
     

    Hyundai i40 için çalışmalar başladı 

    Yeni düzenleme öncesi en çok tercih edilen markalardan biri olan Hyundai, bu alanda rekabetini sürdürebilmek için yeni modeller üzerinde çalışmaya başladı. Hyundai Accent başta olmak üzere Elantra ve i20 modelleriyle de taksicilerin tercihi olan marka, D segmentindeki modeli i40’ı Türkiye’ye getirmek için düğmeye bastı. Şirket yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, “D segmentinde ürünümüz var ancak fiyat ve donanım için analize devam ediyoruz.” ifadeleri kullanıldı.

     
     

    Fiat: C segmenti de dahil edilmeli 

    Taksicilerin en çok tercih ettiği bir diğer marka olan Fiat ise uygulamaya C segmentinin de dahil edilmesini istedi. Fiat tarafından yapılan açıklamada, “Biz Fiat markası olarak uzun yıllar taksicilerin ihtiyaçlarını karşıladık. Buna yine hazırız. Fiat markası olarak yeni düzenlemeye C segmentinin de dahil edilmesini tercih ederiz.” denildi.

     








  • Mavi renk taksilerde taksimetre , sarılara oranla %15 daha pahalıdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krizdeyiz bunlar hala taksileri lüksleştirmenin derdinde. Ha sanderoyla gitmişsin ha passatla gitmişsin ne farkeder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulke piyasasinda doviz artsin diye millet bozdururken Almanlara bu yolla para aktarmamiz sacmalik. Ithalati durduralim Avrupa ekonomisi de ziplasin biraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar hep liyakatsizliğin sonucu, bu kararı alanlar cahil ve eğitimsiz insanlardır.
  • Aynen, Hangi araçla gittiğinin bir önemi yok, şoför hanzo olduktan sonra marka ve model önemli olmuyor, çünkü o passat iki gün sonra her yeri vuruk çarpık olarak karşımıza çıkabilir, ne de olsa taksiciler kendi kurallarını kendi koyuyor vahşi batıda olduğu gibi. (iyi olan taksiciler üstüne alınmaması lazım)



    En azından yerli üretim olan araçlara özel bir uygulama yani üretim yapılmalı, sonuçta bir çok parça burada üretiliyor.



    Bu rekabette yine kazanan Uber olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Döviz sıkıntısı olan bir donemde ticari taksilerin %90’ını ithal araçlardan oluşturmak için kafa basmamasi lazim.

    Yönetim zaafiyet ve suursuzlugu bir yana hani en kral vatan sevdalısı bu taksicilerdi? Niye hemen tok kapı sesli passata koştular da yerli üretim araç almıyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simbolmina -- 13 Ağustos 2018; 15:39:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sanki sırf fiat yararlanmasın diye böyle şart getirilmiş :) Fiat ın d segmenti bir araç yapması lazım en kısa sürede. Yada Alfa romeo nun d segmenti (öyle bir aracı var mı bilmiyorum?) bir aracı getirmeli.

  • Taksici : efendim dsg biraz ısındı saga çekip biraz beklememiz gerekiyor



    Müşteri : ????

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • stalker(1979) kullanıcısına yanıt
    Giulia var ama BMW 3, Jaguar XE ayarında ve 2 litre. Olmaz:)

  • Fiat’ın önergeye bak.



    Olum d segment üretsene işte yada git kırayslırın 200c modeline fiat amblemi yapıştır sat.



    Bunuda ben mi söyleyim 12 yıllık fiatçı olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu dayatma sadece dövizin yurtdışımna gitmesinden başka ise yarıyor mu? niye turkiye'de üretilen araclara öncelik tanınmıyor?

  • Fiat'ın açıklamaya güldüm. Hyundai en azından çalışmaya başlamış, Fiat mağdur edebiyatı peşinde.
  • Bu zincirleme reaksiyon başlatır.
    Altındaki uyduruk şeyi araba sananlar uyanabilir.Birde Mercedes taksiye araba verse seyreyleyin cümbüşü.Birileri sıfır kilometre hurda satıyor.

  • illa bir mecburiyet getirelecekse daha geniş bagajlı ve mpv tarzı araçlara yönlendirseler..

    veya özel üretim, arkada karşılıklı 2 sıra koltuklu gibi?

    düşünün 3 çocugunuz var ve taksiye bineceksiniz 5 kişi olarak? şoförle birlikte 6 kişi hyundai accent ile yolculuk?






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profpide -- 13 Ağustos 2018; 16:10:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan ülke yangın yeri bunların derdine bak.

  • Birşey yapsınlar da şu düzenbaz vag grubuna yaramasın.. Pes yani..
  • Mahalle yanarken saç tarayan eskortlara döndüler iyice.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Fiat'ın açıklamaya güldüm. Hyundai en azından çalışmaya başlamış, Fiat mağdur edebiyatı peşinde.
    Utandırıyorlar kullanıcılarını sevenlerini yeminle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taksiciler ÖTV indiriminden yararlansın ama vatandaşa yok. Böyle adaletsizlik olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.