Şimdi Ara

Taksilerdeki D segment şartı Volkswagen Passat'a yaradı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
5.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siz ne dönek insanlarsınız böyle taksiler teneke ne güzel uber dediniz devlet taksilere d segmenti şartı getirdi şimdi ha sandero ha passat diyosunuz ben böyle saçma sapan bi topluluk görmedim size linea çok bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halka yapmaları gereken kıyakları taksicilere yapıyorlar, başka ülkede yaşayamam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • profpide kullanıcısına yanıt
    En doğrusu budur .
    Bende bunu anlatmaya çalışıyorum tüm taksicilere ama şuanda o tarzda bi araç yok ve herhangi bi yetkiliden o yönde bi çalışmada yok, en yakın araç c4 grand picasso ondada kapılar ve koltuk grubu olmuyor.
    Uberin rahatına en yakın araç da bu tipte bi araçtır.
  • Fiat Doblo gibi hafif ticari araçları taksi yaparsın konu kapanır ya da Dacia Lodgy gibi MPV tarzını tercih edersin. Passat gibi D sınıfı sedan araç tercihi tamamen gösteriş odaklı bir toplum olduğumuzun göstergesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simbolmina

    Döviz sıkıntısı olan bir donemde ticari taksilerin %90’ını ithal araçlardan oluşturmak için kafa basmamasi lazim.

    Yönetim zaafiyet ve suursuzlugu bir yana hani en kral vatan sevdalısı bu taksicilerdi? Niye hemen tok kapı sesli passata koştular da yerli üretim araç almıyorlar?
    İşte ben de bunu merak ediyorum. Ford'un mondeosu, renault'nun talismanı, hyundai'nin i40'ı, toyota'nın avensisi varken bu ülkede çakılı çivisi olmayan adama niye para kazandırır devlet ?

    Mevzu devlet kararına gelince böyle şeyler oldukça etkili olmalı. Ben devlet kurumunda yönetici olsam, marka fark etmeksizin bu ülkeye yatırımı olmamış adama su vermem, bırakın arabasını almak bir kenara.

    Makam araçlarında da aynı mantık var. Buraya faydası olmayan markaları savunup boş konuşacak arkadaşlar için, eski ekonomi bakanı Nihat Zeybekçi, Hyundai'nin premium markası Genesis'in bir modeline biniyordu. İstenince yapılıyormuş




  • Gençler büyük yanlış anlaşılma var. Bu karar epeydir var. Taksiler araçlarını 5 yılda bir yenilemek zorunda, yeniledikçe yaygınlaşıyor. Kriz zamanı söylenmiş birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Milyonluk plakası sahibi zengin taksici lerden ÖTV alma.

    Bir yerini yırtarak Dacia alan adamdan ÖTV al.

    Yeni Türkiye'nin adalet anlayışı da garip.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Fiat Doblo gibi hafif ticari araçları taksi yaparsın konu kapanır ya da Dacia Lodgy gibi MPV tarzını tercih edersin. Passat gibi D sınıfı sedan araç tercihi tamamen gösteriş odaklı bir toplum olduğumuzun göstergesidir.
    Viyanada taksiler Mercedes e250 cdi 4 matic. Gösteriş meraklısı mı adamlar?

    Gösteriş merakı mevzusu değil, ülke prestiji mevzusu.

    Devlet dese ki "Para harcamaya gerek yok. Tofaş kartalları taksi yapın". İlk önce bu forumda kıyamet kopar. Vatandaşını buna mı layık görüyor diye.

    O yüzden doblo falan hikaye. Sakarya'da falan minibüs olarak zaten kullanılıyorlar. 600-700 binde albea'lardan gına geldi artık, adam gibi birşeylere binelim. Eşek yüküyle para ödüyoruz taksiye.
  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    Fiat, eğer Lancia markasının satışını durdurmasaydı arayışa girmeyecekti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanlar ne kıskanmıştır.

  • FIAT taksi istemiyorum şahsen... konforsuz oluyor..
    VW türkiyeye jetta ve passat üretimi yapan bir fabrika açabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Viyanada taksiler Mercedes e250 cdi 4 matic. Gösteriş meraklısı mı adamlar?

    Gösteriş merakı mevzusu değil, ülke prestiji mevzusu.

    Devlet dese ki "Para harcamaya gerek yok. Tofaş kartalları taksi yapın". İlk önce bu forumda kıyamet kopar. Vatandaşını buna mı layık görüyor diye.

    O yüzden doblo falan hikaye. Sakarya'da falan minibüs olarak zaten kullanılıyorlar. 600-700 binde albea'lardan gına geldi artık, adam gibi birşeylere binelim. Eşek yüküyle para ödüyoruz taksiye.

    Alıntıları Göster
    Burası Viyana mı peki? Karşılaştırdığın ülkelerin ekonomik düzeyine bakmadan yorum yapman çok komik olmuş. Tofaş kadar düşük kaliteye gerek yok ama Türkiye şartlarında C sınıfı sedan araçlar taksi hizmeti için yeterli olacaktır.

    Daha geniş modeller için üstteki mesajımda söz ettiğim modelleri tercih edebilirler. Egea gibi arabalar Türkiye'de tipik taksi sracı mesela, ülkenin içinde bulunduğu duruma göre ideal arabalar. Almanya değiliz neticede...




  • illa d segmentimi olmak zorunda uberin getirdiğin standartın aynısı getir olsun bitsin...aracla 8+1 kişilikti 2 araç kiralanacına tek arac geniş geniş ferah ferah gidip geliyorduk..

  • Türkiye'de tüm taksiler İngiltere'deki gibi standart olmalı. Yerli otomobilin ilk icraatı özel bir taksi modeli çıkarıp 3 yaşından eski tüm taksilerin o modele geçişi şart koşularak gerçekleştirilebilir. Elektrikli içinde özel güvenlik bölmesi olan yolcularında rahatça oturup bagajlarını koyabilecekleri yerli ucuz yedek parça ve bakım desteği ile hem yolcu hemde taksicilerin beğendiği bir araç ortaya çıkarılabilir.
    Taksilerdeki D segment şartı Volkswagen Passat'a yaradıhttps://tr.motor1.com/photo/2257464/yeni-levc-tx-taksi-tanitildi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nehuse -- 13 Ağustos 2018; 18:33:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    İşte ben de bunu merak ediyorum. Ford'un mondeosu, renault'nun talismanı, hyundai'nin i40'ı, toyota'nın avensisi varken bu ülkede çakılı çivisi olmayan adama niye para kazandırır devlet ?

    Mevzu devlet kararına gelince böyle şeyler oldukça etkili olmalı. Ben devlet kurumunda yönetici olsam, marka fark etmeksizin bu ülkeye yatırımı olmamış adama su vermem, bırakın arabasını almak bir kenara.

    Makam araçlarında da aynı mantık var. Buraya faydası olmayan markaları savunup boş konuşacak arkadaşlar için, eski ekonomi bakanı Nihat Zeybekçi, Hyundai'nin premium markası Genesis'in bir modeline biniyordu. İstenince yapılıyormuş

    Alıntıları Göster
    Lexus olacaktı Genesis değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Taksicilerin davranışları belliyken Mercedes, Ferrari alsalar ne yazar, Uber varken saçma sapan yenilikler bunlar.
  • fiat croma yı yeniden üretsin hem D sınıfı hemde liftback olduğu için muazzam bagaj hacmi var ama nerde fiat ta o kafa anca linea ,egea :D


    Taksilerdeki D segment şartı Volkswagen Passat'a yaradı


    Taksilerdeki D segment şartı Volkswagen Passat'a yaradı


    Taksilerdeki D segment şartı Volkswagen Passat'a yaradı




  • Tüm ticari araçların ötv'si normal araçlara göre düşük. Tamammen kalkmasını bende desteklemem ama diğer ticari araçlara uygulanan vergi oranları uygulansın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok gereksiz bir uygulama. İsterse Maybach getirsinler, süren aynı süren...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türkiye'de üretilmiyor bile.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.