Şimdi Ara

Takılı Olmayan Lastik Şişirmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar takılı olmayan lastiği şişirirken dikkat edilecek birşey var mıdır. Üstünde arabanın ağırlığının yarattığı basınç olmadığı için hep tırsmışımdır. Aşağıdaki olayı görünce aklıma geldi
    Habertürkwww.haberturk.com
    Akılalmaz görüntü! Öyle bir patladı ki!
    https://m.haberturk.com/akilalmaz-goruntu-son-dakika-oyle-bir-patladi-ki-2956192







  • İyi Allahtan üstüne düşmemiş
  • Lastik değişimi yapılırken yeni lastiğin havası lastiğin janta takıldığı tezgahtayken basılıyor ve ardından balans makinesinde balans ayarı yapılıyor.




    Ayrıca lastik, araç üzerinde takılıyken patladığında da durum düşündüğünüz gibi risksiz olmuyor.


    _____________________________

    Opel Grandland 1.2T Elegance AT8 '22
    Lenovo LOQ 15IRH8 w/RTX 4060 || ROG Strix Scope II 96 Wireless || Razer Viper V3 HyperSpeed || Razer Hammerhead HyperSpeed
    PlayStation 5 Pro || LG OLED evo C3 48" || ROG Cetra True Wireless SpeedNova
    Samsung Galaxy S24 Plus || Huawei Watch GT4 || Huawei FreeBuds 6i




  • Şişirilen lastiğin önünde durulmaz. Ağır taşıt lastikleri uzatmayla veya güvenlik kafesi içinde şişirilir.


    Lastikteki enerji basınç x hacimle orantılıdır. 400/80 R30 35psi veya 90 psi otobüs lastiği tehlikelidir, asla önünde durularak şişirilmez. Takılı olması önemli değil.


    Otomobil lastiği de tehlikelidir, yalnız uzatma hattına veya kafese gerek yok. Önünde durmayın.


    Radyal lastikler de her sene sökülüp takılmaz. Sadece zaruri durumda tamir için açılmalı. J tipi jant lastiklerindeki kord çekme kuvvetleri, toleranslar ve eskime payları rutin montaj/demontaja göre değil.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.