Şimdi Ara

Tainted Grail: The Fall of Avalon Türkçe yama istek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
7 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba beklenen bir rpg ve bugün tam sürümü çıkış yaptı. Yama yapılma şansı varsa iyi olur gerçekten.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jedi_masterr -- 11 Haziran 2025; 20:3:26 >



    _____________________________
    DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Phantom Blade Zero - Re Veronica - Witcher 4 - Lords of the Fallen II - Onimusha: Way of the Sword
  • evet ya bu oyun iyi diyorlar yama çıkar mı acaba ?

    _____________________________
  • sinnerclown da yaması var

    _____________________________
    • &quot;eşekten şeker esirgenmez ama eşek yaratılışı bakımından otu beğenir.&quot; mevlana
    • -____-____-______-______-____-__________-_______-_______-____-__
    • _____-_______-___-________-_______-________-________-_____-___
  • dreamboi kullanıcısına yanıt

    bakalım çevirecek bir babayiğit bekliyoruz

    _____________________________
    DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Phantom Blade Zero - Re Veronica - Witcher 4 - Lords of the Fallen II - Onimusha: Way of the Sword
  • r0ket kullanıcısına yanıt

    sinnerclown da yamalar çok kötü olmuyor mu ?

    _____________________________
  • dreamboi kullanıcısına yanıt

    yamasına göre değişiyor. bazı yamalar çok iyi.

    _____________________________
    • &quot;eşekten şeker esirgenmez ama eşek yaratılışı bakımından otu beğenir.&quot; mevlana
    • -____-____-______-______-____-__________-_______-_______-____-__
    • _____-_______-___-________-_______-________-________-_____-___
  • biri el atar umarım.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • güncel

    _____________________________
    DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Phantom Blade Zero - Re Veronica - Witcher 4 - Lords of the Fallen II - Onimusha: Way of the Sword
  • Bu oyunu niye çeviren yok ilginç. Adamlar AA skyrim yapmışlar yorumlara bakılırsa keşke çeviren olsaydı 😀

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • up

    _____________________________
    DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Phantom Blade Zero - Re Veronica - Witcher 4 - Lords of the Fallen II - Onimusha: Way of the Sword
  • Bu oyuna sağlam bir el çevirisi lazım. Yapay zeka çeviriyle koca koca diyaloglar içinde anlamsız cümleler oluşur.

    _____________________________
  • Aga çok güzel gözüküyor oyun tek bir çeviri var o da ücretli mi cidden

    _____________________________
  • Gelişme yok mu acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • hazır indirimde iken yapan yok mu ?

    _____________________________
  • sinnerclown emre de çeviri var hocam kendim kullanıyorum gayet okey bir çeviri oyuna ara ara güncellemeler geliyor yeniliyorsun yamayı devam ediyorsun. Bu arada oyun çok güzel be uzun zamandır Skyrim tadı arıyordum düşünen ciddi başlasın.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.