Şimdi Ara

Taahhüt yenilenmesinde cayma hakkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 gün 1 saat 6 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • hp_anka (3 mesaj) KISKANIYORLAR (3 mesaj) bluefour (3 mesaj) suayipsafaak_0 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (1 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 24 aylık ev interneti taahhütüm vardı ve geçen hafta taahhüt yenilemesi yapıldı.Bu yenilemede yine 14 günlük cayma hakkı kullanabiliyormuyuz ? Kullanabiliyorsak yasal olarak ilgili tüketici maddesi nedir ?


    Ayrıca ilgili firma taahhüt onayını telefonla aldı.Ama taahhütsüz aylık ücret şu kadardir diye bilgi verilmedi.Yeni taahutname gönderilmedi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KISKANIYORLAR -- 9 Ekim 2020; 7:10:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Sorun çözüldü mü. Çözülmediyse yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka h kullanıcısına yanıt

    Taahütname gönderilmiyormuş.Ama sesli olsa bile kanunen taahütname gönderilmesi gerekmez mi ?



    "inceleme neticesinde xxxx tarihinde başlatılan xxxxx numaralı internet hizmetinize ait onay işlemlerini sesli beyanda bulunduğunuz neticesinde evrak gönderimi mail adresi üzerinden yapılamayacağı ilgili birimlerimiz tarafından tarafımıza teyit edilmiştir."

  • Merhaba firma doğru söylemiş. Siz taahhütnameyi sesli onay ile verdiğiniz için, size sadece taahhütname hakkında SMS ya da mail göndermek zorunda lardır. Bunu da muhtemelen yaptılar. Ayrıca taahhütü yeni verdiğiniz için şu an çıkacak cayma bedeli şöyle hesaplanır. Diyelim 20 gün kaldınız ve iptal ettiniz. 20 günlük taahhütsüz fiyat üzerinden ücretlendirilirsiniz.
    Farklı bir firmaya mi geçeceksiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka h kullanıcısına yanıt

    Firma abonelik sözleşme yönetmeliğini uygulamıyor,doğru söylemiyor aslında.Kırmızıyla işaretlenmiş bilgileri sesli iletişim anında vermiyor.Sadece taahüd süresi ve toplam ödenecek fatura tutarını söylüyorlar.


    11 gün internet vermediler.13.gün gelmeseydi kapattıracaktım.şu an vodafone devam ediyorum.



    Abonelik sözleşme yönetmeliği;


    MADDE 15 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, ikinci fıkrada belirtilen bilgileri içeren taahhütnameyi yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile tüketiciye vermek zorundadır. Bu taahhütname, abonelik sözleşmesinin ayrılmaz bir parçasıdır.

    (2) Taahhütnamede; taahhüdün geçerlilik süresi ile taahhüt konusu mal veya hizmetin nitelikleri, tüm vergiler dahil toplam fiyatı, indirim yapılan tarifenin taahhüt verilmeden önceki fiyatı, aylık yapılan indirim miktarı, taahhüdün süresinden önce sonlandırılması durumunda tüketicinin elde ettiği faydalara ilişkin geri ödeyeceği bedelin hesaplanma yöntemi yer almak zorundadır.

    (3) Taahhüdün sesli iletişim araçları kullanılmak suretiyle verilmesi durumunda, satıcı veya sağlayıcı ikinci fıkrada yer alan bilgileri tüketiciye aynı ortamda vermekle yükümlüdür. Taahhüdün sınırlı alanda ya da zamanda sunulduğu bir ortam yoluyla verilmesi durumunda ise, satıcı veya sağlayıcının taahhüt kapsamında sunulan mal veya hizmetin tüm vergiler dahil toplam fiyatı ile taahhüdün geçerlilik süresini tüketiciye aynı ortamda vermesi yeterlidir. Ancak bu durumlarda; satıcı veya sağlayıcı, birinci fıkrada yer alan yükümlülüğünü taahhüdün verilmesinden itibaren on dört gün içinde yerine getirmek zorundadır.

    (4) Taahhütnamede, taahhüt konusu mal veya hizmetin bedeli, aynı mal veya hizmetin taahhütsüz abonelikler kapsamında talep edilen bedelinden daha yüksek gösterilemez.





  • Evet size yapması gereken zorunlu bilgilendirmeyi yapmamış.
    Fakat bu bilgilendirmeyi taahhüt verme esnasında muhtemelen yaptı. O konuda şikayetçi olabilirsiniz. Fakat Sizin bir karınız olmaz Sadece firmaya yıl sonunda bir miktar ceza uygulanır.
    Vodafone'da kalmaya karar verdiyseniz, sorun kalmamış demektir zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende yaşadım bunu siz taahüt yenildiğiniz için üst pakete geçiş olunca modeme kurulum yapmanız gerekiyo size verilen yeni kullanıcı adı ve şifrenizi girmeniz gerekiyo telefondan ben öyle yapınca geldi internet sizinkide öyle olması gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu işlerden tırsıyorum,, taahhüt bitmesine 10 gün kala, modemi kapatırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone net ten güzel bir kazık yemiş olduk artık,, millet 100 megabit e 70 90 tl ödüyor, ben 24 megabite 102 tl ödüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 8 ay kaldı görüşürüz bakalım Vodafone net

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.