Şimdi Ara

T.P.O Armagan olsun hepimiz adına

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
1.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 16 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 33
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Rock_Rage (14 mesaj) Bilinmeyen (7 mesaj) Brandybuck (6 mesaj) @tEnDEr (6 mesaj) OverClocK1ng (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1875 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bugun arkadaslarımdan aldıgım elestiri sonucu ilk logoyu degistirdim ve boyle yaptım

    SAYGILARLA

    |
    |
  • Yüzbaşı
    951 Mesaj
    t.p.o teamine girmek için ne yapmöalıyım?????
    |
    |
  • Binbaşı
    1875 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: exo1905

    t.p.o teamine girmek için ne yapmöalıyım?????


    Abi kontejyan doluymus bide puan barajı varmıs 2001 de 40k almadan gelme diyorlar
    |
    |
  • Yüzbaşı
    506 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bilinmeyen

    Buyrun buda benden olsun..

    />


    İkiside çok güzel olmuşş ama ben en çok bunu beğendim.
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    4562 Mesaj
    Bencede bu ikinci güzel...


    Hem Power Overclockers adına daha bi uygun... ayrıca forumumuzun ismi olsun ki herkes gelsin buraya... Yurtdışından bile...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rock_Rage


    quote:

    Orjinalden alıntı: exo1905

    t.p.o teamine girmek için ne yapmöalıyım?????


    Abi kontejyan doluymus bide puan barajı varmıs 2001 de 40k almadan gelme diyorlar


    T.P.O'ya üye olunmaz T.P.O doğulur mantığıyla gidersek. Rock_Rage'in dediğine katılıyorum
    |
    |




  • Yarbay
    11240 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rock_Rage


    quote:

    Orjinalden alıntı: exo1905

    t.p.o teamine girmek için ne yapmöalıyım?????


    Abi kontejyan doluymus bide puan barajı varmıs 2001 de 40k almadan gelme diyorlar




    Çok iyiydi bea.
    |
    |




  • Teğmen
    137 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rock_Rage


    quote:

    Orjinalden alıntı: exo1905

    t.p.o teamine girmek için ne yapmöalıyım?????


    Abi kontejyan doluymus bide puan barajı varmıs 2001 de 40k almadan gelme diyorlar

    |
    |




  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    Takım şuan neler yapıo kimbilir..Yakında bombayı patlatırlar
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşlar ben mecburi yurtdışı seyahati sebebi ile team i bırakıyorum uzun süre de yokum haberiniz olsun kontenjan açığından faydalanmak isteyen iyi soğutmacı ve bench ci arkadaşlara duyrulur
    düello mu yaparsınız yoksa başka bişi mi bilmem gerisi size kalmış
    |
    |
  • Yarbay
    6891 Mesaj
    T.P.O için elele kampanyamız başlamıştır
    |
    |
  • Binbaşı
    1276 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: arbiter

    arkadaşlar ben mecburi yurtdışı seyahati sebebi ile team i bırakıyorum uzun süre de yokum haberiniz olsun kontenjan açığından faydalanmak isteyen iyi soğutmacı ve bench ci arkadaşlara duyrulur
    düello mu yaparsınız yoksa başka bişi mi bilmem gerisi size kalmış


    Sözleşmen var kardeşim overclock hayatını bitiririz oyle bırakıyorum yok
    |
    |
  • Yarbay
    3325 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: @tEnDEr


    quote:

    Orjinalden alıntı: arbiter

    arkadaşlar ben mecburi yurtdışı seyahati sebebi ile team i bırakıyorum uzun süre de yokum haberiniz olsun kontenjan açığından faydalanmak isteyen iyi soğutmacı ve bench ci arkadaşlara duyrulur
    düello mu yaparsınız yoksa başka bişi mi bilmem gerisi size kalmış


    Sözleşmen var kardeşim overclock hayatını bitiririz oyle bırakıyorum yok


    valla bitiririz...
    |
    |




  • Yarbay
    11240 Mesaj
    Tamam . Ben katılabilirim. Zaten Korayla konuştum da .

    Kurubuz ihtiyacınızı da karşılarım. Zira aldığınız yeri biliyorum ve oranın sahibinin evini de eşim yaptı .Hehe.

    Kendisinden çoook büyük torpilim var.

    2 yıldır Overclock üzerine olan şirketlerde çalışıyordum. Piyasayı çok iyi biliyorum.
    5 Yıldır satınalmacı olduğum için bütün ithalatçı firmalarda tanıdığım var ve ürün ithiyaçlarımızda da yardımcı olurum.

    Denemek üzere test için ürün de alabilirim . Falan felan .

    Zaten DFI' ı da aldım. Kim tutar beni . Sadece işlemci bekliyorum.
    Evde hem Lanparty Ultra D var hem de Abit AI7 var. Ve satmayacağım için de hem Intel hem de AMD de test yapabilecek durumdayım.
    Hem de PCI ve AGP kanadında...
    |
    |




  • Binbaşı
    1728 Mesaj
    yanlız t.p.o adı türk petrol ortaklığı gibi olmuş onun yerine başka 1 ad ve daha güzel bir logo lazım mesela eski türk petrol logosunu çok beğenirdim -hani şu ağzından alev çıkan ejder-
    |
    |
  • Yüzbaşı
    560 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: OverClocKing

    Tamam . Ben katılabilirim. Zaten Korayla konuştum da .

    Kurubuz ihtiyacınızı da karşılarım. Zira aldığınız yeri biliyorum ve oranın sahibinin evini de eşim yaptı .Hehe.

    Kendisinden çoook büyük torpilim var.

    2 yıldır Overclock üzerine olan şirketlerde çalışıyordum. Piyasayı çok iyi biliyorum.
    5 Yıldır satınalmacı olduğum için bütün ithalatçı firmalarda tanıdığım var ve ürün ithiyaçlarımızda da yardımcı olurum.

    Denemek üzere test için ürün de alabilirim . Falan felan .

    Zaten DFI' ı da aldım. Kim tutar beni . Sadece işlemci bekliyorum.
    Evde hem Lanparty Ultra D var hem de Abit AI7 var. Ve satmayacağım için de hem Intel hem de AMD de test yapabilecek durumdayım.
    Hem de PCI ve AGP kanadında...





    ==========Fazla söze ne gerek var maç a 10-0 önde başlamışsın...........helal olsun.........
    |
    |




  • Yarbay
    3325 Mesaj
    Meke arkadasımız artık tpo@team in yeni üyesıdır....
    |
    |
  • Yarbay
    2240 Mesaj
    işte bu.......

    zaten mete abi de çok bilgili eminim gücünüze güç katacaktır.....

    hayırlısı olsun.....

    ayrıca mete abi senin içinde hayırlı olsun....


    d.not:yanlız mete abi şu vanta yı değiştir artık.....
    |
    |
  • Yarbay
    11240 Mesaj
    E . Beeen . Beeen .
    |
    |
  • Yarbay
    3325 Mesaj
    Aramıza katılmak iseyen arkadaslar cok ama malesef şimdilik kimseyi değerlendiremeyecğiz...
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.