Şimdi Ara

t-jet-tsi-v.tec karşılaştırma

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bravo2 T-JET **Golf 1.4 TSİ **Civic 1.6v-tec2
    1.4


    Motor Hacmi 1390cc **1368cc** 1595cc


    Motor gücü 5000d/120bg** 5000d/122bg **6500d/125bg


    Max.Tork 1750rpm/206** 1500rpm/200** 4200rpm/152

    Sıkıştırma oranı 9,8: 1 10 10,5:1

    0-100km hız. 9,2sn **9,4sn** 10,3sn

    Tüketim ver.
    Ş.ici-ş.dışı-ort 8,7/6,6/5,4 8,2/5,2/6,2

    9,1/5,4/6,7

    Max. hız 200km 197km 197 km


    Alıntıdır..
    http://www.b a s g a z a.com/fkonu_goster.asp?id=6662



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akayogullari -- 27 Haziran 2008; 15:02:28 >







  • honda'nın kendini yenileme zamanı gelmiş gibi verilere bakılacak olursa... Motorun torku hem düşük hem yüksek devirde üretiliyor, hızlanması da daha yavaş ve yakıt tüketimi daha fazla...

    TSI motorlar gerçekten harika makinalar!...

    Ayrıca bu araçlar 100 m'lik parkurda yarışacak olursa kim birinci olur onu merak ediyorum? Torkun yüksekliğinden dolayı vw'mi yoksa hızlanma süresinden dolayı fiat mı? (Honda iki otomobil kapışırken arkadan su döker herhalde )
  • hocam baska bir siteden arkadasımda 122lik golf tsi var vtec diye bişey yok yani cok rahat yedi onu
  • ilk defa duydum 122 lik tsi olduğunu..tsi ler benim bildiğim 140 hp ve 170 hp
  • Bir de Leon tsi vardır ki o da 125Hp 200 torka sahiptir.
  • t-jet le tsı karşılaştırılırda vütec nerden çıktı. toyotayıda koyun o zaman ..tsı 122 en çok tutulan moto olcak bğyük ihtimal. 140 ve 170 kalkıp 160 koycaklarmış.. yani ilerde 122 ve 160 olcakmış. ama bişey daha var.. enzo ferrari'nin sözü yarışı tork değil beygir kazandırır..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yavuzzselimm

    t-jet le tsı karşılaştırılırda vütec nerden çıktı. toyotayıda koyun o zaman ..tsı 122 en çok tutulan moto olcak bğyük ihtimal. 140 ve 170 kalkıp 160 koycaklarmış.. yani ilerde 122 ve 160 olcakmış. ama bişey daha var.. enzo ferrari'nin sözü yarışı tork değil beygir kazandırır..

    beygir araba sattırır ,tork yarış kazandırır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umt-brs -- 27 Haziran 2008; 18:25:41 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • farkındaysanız artık bu konular tutmuyor turbolu araçlarla turbosuzların karşılaştırılması.

    bu arada benim aracın 0--100 ü 9.2 saniye . merak ediyorum yeni civic neden bu kadar ağır kaldı kasasımı ağır yoksa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    farkındaysanız artık bu konular tutmuyor turbolu araçlarla turbosuzların karşılaştırılması.

    bu arada benim aracın 0--100 ü 9.2 saniye . merak ediyorum yeni civic neden bu kadar ağır kaldı kasasımı ağır yoksa


    aracınız otomatik vites mi? ben de geçen gün deneme sürüşü yaptım honda'nın açıkcası honda'ya yakıştıramadım valla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratp87


    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    farkındaysanız artık bu konular tutmuyor turbolu araçlarla turbosuzların karşılaştırılması.

    bu arada benim aracın 0--100 ü 9.2 saniye . merak ediyorum yeni civic neden bu kadar ağır kaldı kasasımı ağır yoksa


    aracınız otomatik vites mi? ben de geçen gün deneme sürüşü yaptım honda'nın açıkcası honda'ya yakıştıramadım valla...

    benim araç manuel , 2005 model imzamda yazıyor zaten ve performansıda gerçekten çok güzel. benim kasa civiclerin yenilerden daha bir atak olduğunu duydum ama nedenini bilemiyorum
  • Sadece 1174kg ila 1200kg arasında..Aslında çokta ağır değil..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Sadece 1174kg ila 1200kg arasında..Aslında çokta ağır değil..

    1168 kilo benimki gerçekten çok da ağır değilmiş yeni civic birde 125 hp galiba neden bu kadar hantal kaldıki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: night_33


    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Sadece 1174kg ila 1200kg arasında..Aslında çokta ağır değil..

    1168 kilo benimki gerçekten çok da ağır değilmiş yeni civic birde 125 hp galiba neden bu kadar hantal kaldıki
    lastik çapları, iz genişliği, dingil mesafesi aracın kasası büyüdü ee doğal olarakda rüzgara karşı sürtünmesi arttı..bunlarında bir etkisi olmuştur bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BAR3RACUDA


    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33


    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Sadece 1174kg ila 1200kg arasında..Aslında çokta ağır değil..

    1168 kilo benimki gerçekten çok da ağır değilmiş yeni civic birde 125 hp galiba neden bu kadar hantal kaldıki
    lastik çapları, iz genişliği, dingil mesafesi aracın kasası büyüdü ee doğal olarakda rüzgara karşı sürtünmesi arttı..bunlarında bir etkisi olmuştur bence


    haklısın olabilir




  • rüzgarın bu kadar etki yapacağını zannetmiyorum. Bence şanzıman oranlarını uzattılar. Çünkü 125bg'lik motor için 9.8 uzun gibi. Ayrıca eski kasa civiclerin daha performanslı olduğunu söylüyorlar (gerçi internetten hızlanma sürelerini bulamadım)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: night_33


    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Sadece 1174kg ila 1200kg arasında..Aslında çokta ağır değil..

    1168 kilo benimki gerçekten çok da ağır değilmiş yeni civic birde 125 hp galiba neden bu kadar hantal kaldıki

    Selamlar..

    öncelikle yeni civic'in artan kilosuna paralel olarak motoru da değişti;yeni i-vtec motorlar 125 hp gücünde;mantıken sahip olduğun 110 hp'lik vtec II'lerden üstün gibi ama öyle aman aman bir üstünlüğü yok.
    şanzıman oranları;değişen boyutlar vb. durumlar araç ne kadar +15 hp fazla olsa da hantal kalmasına yol açıyor.
    üstelik sahip olduğun aracın motoru;i-vtec'e göre daha performanslı sayılıyor.
    zira arkadaşım 2008 civic 125 aldı;onunla yaklaşık bir 4-5 km'lik mesafede beraber kalktık ve benim vtec II;i-vtec'e yaklaşık 1 araç boyu mesafe açtı..
    yani ben de başta i-vtec fazla gücünden dolayı geçer diye düşünüyordum ama öyle değil maalesef.
    i-vtec'ler;vtec II'lere göre hantal kalıyor.ama motoru kötü mü desen hayır;o motor bizim kasalarda olacak işte o zaman süper olurdu.


    konuya dönersek;
    tsi ve t-jet karşılaştırmasını anladım da vtec'in araya girmesine gerek yok;ne kadar da 160 hp olsa karşılaştırıldığı rakipleri turbolu sos sistem motorlarla donatılmış.
    bu durumda vtec değil de tsi ve t-jet desek daha doğru olur.

    üstelik tsi'lar t-jet'lerden de daha güçlü;bu da var
    mesela tsi 122'ye karşı t-jet var 120 hp;2 hp fazla tsi.
    tsi 140'a karşı t-jet 150 diyecem ama bu sefer de tsi 170 var;hem avantajlı hem değil;birinden 10 hp fazla;birinden 20 hp düşük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 29 Haziran 2008; 12:33:11 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33


    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Sadece 1174kg ila 1200kg arasında..Aslında çokta ağır değil..

    1168 kilo benimki gerçekten çok da ağır değilmiş yeni civic birde 125 hp galiba neden bu kadar hantal kaldıki

    Selamlar..

    öncelikle yeni civic'in artan kilosuna paralel olarak motoru da değişti;yeni i-vtec motorlar 125 hp gücünde;mantıken sahip olduğun 110 hp'lik vtec II'lerden üstün gibi ama öyle aman aman bir üstünlüğü yok.
    şanzıman oranları;değişen boyutlar vb. durumlar araç ne kadar +15 hp fazla olsa da hantal kalmasına yol açıyor.
    üstelik sahip olduğun aracın motoru;i-vtec'e göre daha performanslı sayılıyor.
    zira arkadaşım 2008 civic 125 aldı;onunla yaklaşık bir 4-5 km'lik mesafede beraber kalktık ve benim vtec II;i-vtec'e yaklaşık 1 araç boyu mesafe açtı..
    yani ben de başta i-vtec fazla gücünden dolayı geçer diye düşünüyordum ama öyle değil maalesef.
    i-vtec'ler;vtec II'lere göre hantal kalıyor.ama motoru kötü mü desen hayır;o motor bizim kasalarda olacak işte o zaman süper olurdu.


    konuya dönersek;
    tsi ve t-jet karşılaştırmasını anladım da vtec'in araya girmesine gerek yok;ne kadar da 160 hp olsa karşılaştırıldığı rakipleri turbolu sos sistem motorlarla donatılmış.
    bu durumda vtec değil de tsi ve t-jet desek daha doğru olur.

    üstelik tsi'lar t-jet'lerden de daha güçlü;bu da var
    mesela tsi 122'ye karşı t-jet var 120 hp;2 hp fazla tsi.
    tsi 140'a karşı t-jet 150 diyecem ama bu sefer de tsi 170 var;hem avantajlı hem değil;birinden 10 hp fazla;birinden 20 hp düşük.


    160 hp likler vti ler değilmi ? burada arkadaşlar 125 lik yeni kasa civiclerden bahsetmiş ama eski civic resmi koymuş birde civic in 0--100 üne 10,3 demiş özelliklere baktığımda vtec 2 diyor yani i-vtec . bu nasıl test arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi night_33 -- 29 Haziran 2008; 13:35:47 >




  • vti'larda da vtec motor var.
    vtec zaten sistemin adı.
    vti sadece daha fazla güç üretiyor.
    ilk resimde de ek kasa civic var sanırım 1.6 160 hp vti vtec olandan.

    karşılaştırılan vtec bu;160 hp'lik olan.

    ilk mesajda karşılaştırılan araç i-vtec değil;i-vtec sanırım başka mesajalrda geçmiş konusu;siz de belirtmişsiniz hantal kalıyor diye filan.
    ben ona hitaben cevap yazmıştım.
    yani yapılan karşılaştırma tsi- tjet ve vtec vti arasında.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    vti'larda da vtec motor var.
    vtec zaten sistemin adı.
    vti sadece daha fazla güç üretiyor.
    ilk resimde de ek kasa civic var sanırım 1.6 160 hp vti vtec olandan.

    karşılaştırılan vtec bu;160 hp'lik olan.

    ilk mesajda karşılaştırılan araç i-vtec değil;i-vtec sanırım başka mesajalrda geçmiş konusu;siz de belirtmişsiniz hantal kalıyor diye filan.
    ben ona hitaben cevap yazmıştım.
    yani yapılan karşılaştırma tsi- tjet ve vtec vti arasında.


    vti olamaz
    0-100km hız. 9,2sn **9,4sn** 10,3sn

    civic in hızlanmasına 10,3 demiş benim araç bile 9,2 de çıkıyorsa vti 10,3 olacağını zannetmiyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Bravo2 T-JET **Golf 1.4 TSİ **Civic 1.6v-tec2
    1.4


    Motor Hacmi 1390cc **1368cc** 1595cc


    Motor gücü 5000d/120bg** 5000d/122bg **6500d/125bg


    Max.Tork 1750rpm/206** 1500rpm/200** 4200rpm/152

    Sıkıştırma oranı 9,8: 1 10 10,5:1

    0-100km hız. 9,2sn **9,4sn** 10,3sn

    Tüketim ver.
    Ş.ici-ş.dışı-ort 8,7/6,6/5,4 8,2/5,2/6,2

    9,1/5,4/6,7

    Max. hız 200km 197km 197 km


    Alıntıdır..
    http://www.b a s g a z a.com/fkonu_goster.asp?id=6662



    arkadaş vtec 2 demiş yeni civicler i-vtec,önceki kasa vtec2, resimdeki kasa civic ise vtec motor kullanıyor diye biliyorum.

    civic e 125 hp demiş yeni civicler 125 hp, bir önceki kasalar 110 hp, resimdeki kasalar ise 120 hp en fazla (vti hariç)

    civic in 0---100 üne 10,3 demiş. yeni civic in ne kadar bilmiyorum ama vti nin 0--100 ü kesinlikle 10,3 olamaz... ki benim aracın bile 9,2 iken

    yani bunlardan dolayı kafam karıştı motor bir önceki civic in motoru vtec2,hp değeri güncel civic in hp değeri , 0--100 konusnda birşey diyemeyeceğim yeni civic inkini bilmiyorum ama vti olamaz




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.