Şimdi Ara

SUV ve Pick-Up arasında konfor farkı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
9.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pick-Up'larda ötv %4 olduğu için 150.000 TL civarı alabiliyoruz. Hatta binem araçlar bile daha pahalıya geliyor D sınıfı almak istediğimizde. Ama konfor kısmı düşündürüyor beni. Amarok, Navara veya Ranger. Konfor olarak çok vasat mıdır?



  • Yeni kasa L200 ün herhangi bir binekten hiç bir konfor farkı yoktur test ettiğimde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat B8 ve yeni navara pltnm otm sahibi olarak şunları söyleyebilirim, arkası makaslı olan pickuplar kasislerde aracı zıplatır, rahatsız bir sürüşü vardır, bu kapsamda kullandığım yeni navarda herhangi bir zıplatma ve rahatsızlık hissi yok, passatın üstün olduğu, navaranın üstün olduğu yönler var aynı sınıf araçlar değiller sonuçta ancak navara oldukça konforlu bir araç, pickup sürdüğünüzü hissetirmiyor size hızlanması nerdeyse passat ile aynı (B8 im 1.6 tdi), donanımı çok zengin, iç tasarımı iyi bir SUV gibi önemlisi yakıtı çok az ş.içi normal kullanımda 8-8,5 lt civarı, ş dışı 110 cc açık 6 lt civarı yakıyor, 2,3 hacminde bir motor, 190 ps ve 2 tonluk bir ağırlık için çok ama çok iyi değerler, arazide ise çok ama çok iyi işler yapıyor, yıllık mtv si yüksek, bu iki aracımı passat türkiye forumunda karşılaştırdım oradan daha detayına bakabilirsiniz, amarokun yüzü eskidi yakında kasa ve teknoloji değişimi var, ranger ide test etmiştim, motor gürültüsünü içeri oldukça çok alıyor ve araç çok sert günlük kullanımda yoracaktır, ş içi binek araç olarak kullanacaksanız şu an SUV konforuna en yakın pickup yeni navara, bütçeniz yetecekse mercedesin navara-renault alasakan platforumunda ürettiği pickup ıda bekleyebilirsiniz.




  • Arkadaşım sakın pickup almayın konfor önemliyse.



    En konforlu pikap bile sıradan bir suv a göre çok konforsuzdur. Test etmeden sakın almayın hayal kırıklığınız büyük olur . Pikapla bir de arka koltukta da seyahat edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pick up konforuyla otomobil konforu karşılaştırılamaz. Belki yeni nesil pick up araçlar biraz daha konforlular ama yine de çok fark var. Hele size kullanıcısı olarak söylüyorum Hilux sizi zıp zıp zıplatır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ssangyong Korando Sports pek bilinmiyor ama biz de geçen sene bir tavsiye üzerine araca bakmaya gittik, test sürüşü yaptık derken bir de bakmışız aracı almışız. Aradan bir sene geçti ve çok şükür hiç pişmalık yaşamadık. Araç full donanımlı olan Special Edition, Sunroof, elektirkli ısıtmalı koltuk,dijital klima, katlanır ayna, Esp, fonkisyonel direksiyon, Bluetooth vb birçok donanıma sahip. Teknik olarak ise makassız, 5 noktadan bağlantılı arka süspansiyon ve arka koltuklarda otomobil koltuk açısı gibi özelliklerle diğer pickup'lardan konfor noktasında belirgin farklılığı var. Motor ve otomatik şanzıman Mercedes (155bg-360Nm tork) ortak üretimi. Aracı kullandığımızda motor ve yol sesinin olmaması, performansı ve konforuna hayran kalınca araştırıp, almıştık. Siz de bir araştırın derim. Korando'ya 2009 Rav4'den geçiş yaptık.
  • Yeni Amarok ve Navara'ya bak. Konfor olarak eski pick-uplara göre çok ilerleme kaydettikleri söyleniyor. Benim favorim Amarok V6.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Linkini alabilirmiyiz karşılaştırmanın navara amarok ranger arasındayız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka tekerlerde makas değil de navara ve Ssangyong kullandığı bir amartisör sistemi var o sistem olan bir araç tercih edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pick-up alacaksanız ve konfor istiyorsanız Ssangyong Korando Sports bu konuda rakipsizdir, altyapısı tamamen suv modelleri ile aynı, merdiven şasi + önlerde çift koldan bağlantılı amortisör helezon + arkada 5 noktadan bağlantılı amortisör helezon var, makas yok kesinlikle.

    Motor sesini de içeriye pek almaz, yüksek hızlarda biraz rüzgar sesi alabilir o da fazla rahatsız etmez 110u geçmezseniz.
  • kyokushin K kullanıcısına yanıt
    Mobilden linki veremedim google navara passat yazın passattürkiye forum linki çıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka süspansiyon helezon yay olan pickup tercih edebilirsin, misal navara. SUV ile konfor farkı yaşamazsın o zaman. Ama makaslı alırsan sıkıntılı.
  • arkası makaslı her pıckup sizi zip zip zıplatır hop hop hoplatır..
    neticede yük taşımak için arkası kamyonet olan makaslı bir araç.

    arka suspansıyonda çok nokta bağlantılı helezon yaylı bir araç bakın..
    fakat onlar da yük taşıması için tasarlandıgından arka helezonlar çok serttir.arkaya 100kg yuk atmadan rahat yolculuk edemezsiniz.

    anlaşılan siz şirket adına %4 kdv alacaskınız arabayı.ruhsata ticari araç olmak zorunda.
    k2 belgesı src psikoteknık gibi evraklar da ısteyecekler hazırlıklı olun..cezası 2500tl
    1.ci köprü haram.hız sınırınız 90km,her yıl muayene,üstelik 4x4 vergisi ödeyecekksınız.




  • Amarok kullanıcısıyım bugüne kadar bir sürü arkadaşım araçta seyahat etti, kimseden bir şikayet almadım. Kabin sessizliği ve yol tutuşta çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    Mobilden linki veremedim google navara passat yazın passattürkiye forum linki çıkıyor

    okudum yazinizi ancak navara da multilink baglanti yanisira yaprak yayda mevcut bilginiz olsun pickup lar icinde yinede en iyisi yinede.. sanyong u saymiyorum o pickup heybetinden yoksun ayni klasman degiller ranger i kullanmissiniz sanirim mekanik kilitli diferansyel var ranger da ancak eski kasalari gibi sertse surusu yorar sizin gorusunuz ne yonde islerden firsat bulup teste cikamadim ancak rangerin donanim eksigi cok fazla olsada goruntusu daha maskulen ve amerikan truck havasi beni cezbediyor su anda gc 5.2 kullaniyorum onu ararmiyim arazide acaba pickuplarla
  • pick up gerçekten ayrı bir dünyadır, bir kaç kere ramazan ayında iftara yetişmek adına, koca kaldırımlardan diğer yola geçtiğimi hatırlarım, güçlü bir pikap için sıkıntı değil, bunu her suvla yapamazsın zaten diğer segmentler kaşı gözü yarar denersen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kyokushin K kullanıcısına yanıt
    Yeni Navarada yaprak yay yok yalnızca multilink amortisör var, rangerin iç kabin gürültüsü fazla idi içeri oldukça çok motor sesi alıyordu ben testi hafif bozuk arazide yapmıştım araç oldukça sarsıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz parası olan gider ford raptor alır 240 küsüre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pick-Up'lar ne derece konforlu olsa da, arka koltuklarında yarım saat yol gidilmiyor, o derece rezalet bir arka amortisör ve aks tarzı var.

    Hoş bizim ülkede satılan araçlar Mini Pick-Up aslında. Yani şu son dönemlerde moda olan uyduruk SUV diye satılan Tiguain-Qashqai tarzı C segmentin yükseltilmiş versiyonları gibi.

    Gerçek Pick-Up Ford F serisi, Raptor, Dodge Ram'dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    Yeni Navarada yaprak yay yok yalnızca multilink amortisör var, rangerin iç kabin gürültüsü fazla idi içeri oldukça çok motor sesi alıyordu ben testi hafif bozuk arazide yapmıştım araç oldukça sarsıyordu

    Öyleymiş pardon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.