Şimdi Ara

Suv mu Hafif ticari mi? Görüş rica ediyorum (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
1
Favori
10.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Valla 2006 model bulduk Birtane. 2.0 benzinli 4 ileri tam otomatik. Benzinli si bulunuyor.



    Bir ustanın antalyada Nissan servisinden çıkma. 2.0 dciye sakın bulaşma ama benzinli sini her türlü yürütüesünüz diyor. Kolay kolay arıza yapmaz taş gibidir diyor. Kullananlar çok ferah ve rahat olduğunu söylüyor. 47 48 e alsak 10 bin masraf etsek adam olur diye düşünüyorum.



    Aynı şeyleri ben de düşünüyorum. Ha deyince parçasını bulamaz mıyım? Sıkışsak göbeğim çatlar mı satıncaya kadar. Ne bileyim bi karar verip gözü karartmak lazım diye düşündüm

    4 ileri tam otomatik 2 litre motor .ne yakar o



    Antalyadaki buyyk ikramiye cikan senmiydin



    Ben sana ilacini soledim.marka algisina takildin demi .ben zaten daha kimseye onermicem.piyasada gormek istemiyorum ortalik suvu olmasin



    Qq tekna al 1.2 turbo..az yakar piyasasi var 2014 alirsin 80 lere



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 9 Ocak 2018; 0:59:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mercedes w210 2000 model epey uzun bir süre kullandık 2015 sonunda sattık

    2005 model caddy 2015 başında 400 bin km de sattık (yük vuruyorduk)

    2013 fiat freemont (şuan kullanıyoruz)

    şimdi şu 3 lü içinde en konforlusu w210 du kesinlikle otoyolda gidişi hiç trim sesi olmayışı vs...

    en konforsuz ve en sorunlusu caddy idi

    ticari araca tövbe ettik daha almayız onun yerine freemont gibi hem gövdesi büyük hemde binek olarak geçen araçlar tercih ediyoruz

    eskisi gibi yük taşımak için aracada ihtiyacımız yok

    bütçeniz yetiyorsa fiyat performans aracı olarak freemont öneririm
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Şuan ki kullandığımız W210 2 litre tam otomatik ve 1.5 ton. Hemen hemen aynı araba sayılırlar. O yüzden biraz alıştık gibi :) ikramiye çıksa size de birer tane alırım xtrail ayıpsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota Versoya da bakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Dalga mı geçiyorsun? Kantar vs ? Kaç yıldır ticari var birkez girmedim. Hız sınırı 95 değil 110dur %10 sapma ile 120dir. Kaç yıl geçti hala sizin gibi bir dk düşünmeden araştırmadan mesaj yazan insanların var bu konuda. Doblo Kango connect Caddy vs kamyonet sınıfında değildir. Panelvan N1 olarak geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiklerimi aktarayım hocam.



    1- PowerShift'ten uzak dur. Şirketteki otomatik Ford'ların yarısı sürekli servisteydi ve kullananlar lanet okuyordu. Serviste olmayanlar da ısınıp sürekli arıza veriyordu. Neredeyse bütün ps'ler sorunlu olunca bir sonraki kira döneminde bütün Fordlar gitti. Ben özellikle manuel istedim, onunda 78.000'de şanzımanı dağıldı. Manuel şanzımanlarda bozulabiliyormuş



    2- bana göre sıfır araba adı üstünde sıfır oluyor. Üst paket bir alt sınıf araçlar bile artık eski model üst segmentlerden daha rahat. Her türlü 0 derim. 2. El alacak olsam, yakıt tüketimini de dert etmeyeceksem qq gibi tenekeler yerine adam gibi bir Jeep yada V8 Suv alırdım. 80-85 milyar ve 2. El ve 1.2 motor (Sıfır olsa anlarım da 2. El alınacaksa çok mantıksız.)



    3- Hafif Ticariler konusunda uzun yıllardır bir Doblo ve Fiorino kullanıcısı olarak diyebilirim ki ticari almak zorunda değilsiniz. Doblo ve Fiorino'nun Panorama versiyonları otomobil. Benim Doblo Panorama versiyon. Kesinlikle alt yapı ve konfor olarak Panorama'lar Combi'lerden farklı.



    Bana göre ya Connect yada Doblo. Ford'un otomatiği Ps'ler oldukça sorunlu ancak Fiat'ın otomatiği olan tek kavramalı Dualogic nasıldır bilmiyorum. Fiorino'yu alırken Dualogic niyetimiz vardı ancak stok denk gelmeyince manuelini aldık. Görüşüm şanzıman aynı olduğundan robot ünitesi hariç sorun çıkarmayacağı yönünde.



    Connect kullanmadım ancak kendi 2002 model Doblo'm üzerinden söyleyeyim, bahsi geçen birçok "arazi aracı" diye geçinen Suv'lardan çok daha iyi bir arazi kabiliyeti var. Asfalt harici yolları daha çok sevdiğimden Doblo ile sık sık asfalttan toprağa iniyorum. Çamur, kar, kaya, tarla vs vs birçok araziye girdik, hepsinden de zorlanmadan çıktık. Ancak yeni kasa Doblo'ların arazi kabiliyeti benim kullandığım eski kasaya göre daha düşük.



    Alternatif olarak Ford Tourneo Custom'a da bakabilirsiniz. Gerçi Custom babanıza yüksek gelebilir ancak bi ufakları olan Connect ile Doblo basamaklarıyla beraber oldukça rahat bir biniş imkanı sağlar.



    Connect derseniz cam tavanlısı oldukça güzel. Ses sistemi, multimedya sistemi olarak Fiat'tan çok iyidir. Yol tutuşu vs Ford başka birşey demeye gerek yok



    Biraz küçük olsa da Fiorino'nun Turkuaz Premio'su ile Courier'in en üst paketleri de dışarıdan çok şık duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Diğer markalar için ve Fiat'ın COMBI versiyonları için dediğiniz doğrudur ancak DOBLO ve FIORINO'nun PANORAMA versiyonlarında ruhsatı OTOMOBIL'dir, 2 Yılda bir muayeneye girer 1. Köprü serbesttir. Otobanda da hız limiti herhangi bir otomobil için neyse odur.



    Burada arabanın bela olup olmamasını seçmek sana kalmış. Aradaki vergi farkını verirsen (en son baktığımda 20K'ya yakındı. Son listeden kontrol etmek lazım.) alırsın Panorama'yı mis gibi binersin. Yada ben o kadar vergi vermek istemiyorum dersen Combi'sini alırsın, otobanda hızına dikkat eder 1. Köprüye girmezsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birisi de çıkıp Captiva önermemiş. Gemi gibi araç, donanımı yeterli, 2011 model düşük km 70-75 bine bulunuyor. Kendi incelememe göz atın isterseniz, babanız almasa da test etsin, zaten test ettikten sonra almaya karar verecektir...

    Mini inceleme;

    https://forum.donanimhaber.com/2011-captiva-mini-inceleme--124092756#130493287
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Diğer markalar için ve Fiat'ın COMBI versiyonları için dediğiniz doğrudur ancak DOBLO ve FIORINO'nun PANORAMA versiyonlarında ruhsatı OTOMOBIL'dir, 2 Yılda bir muayeneye girer 1. Köprü serbesttir. Otobanda da hız limiti herhangi bir otomobil için neyse odur.



    Burada arabanın bela olup olmamasını seçmek sana kalmış. Aradaki vergi farkını verirsen (en son baktığımda 20K'ya yakındı. Son listeden kontrol etmek lazım.) alırsın Panorama'yı mis gibi binersin. Yada ben o kadar vergi vermek istemiyorum dersen Combi'sini alırsın, otobanda hızına dikkat eder 1. Köprüye girmezsin.

    Mesajında yuzde yuz haklısın ancak vergi farkını verip otomobil olarak alan sayısı çok fazla değil. İlanlara bakarsan kamyonete oranla çok az otomobil olan doblo var. Otomobil olanı alırsan zaten bahsettiğim problemlerin hiç biri kalmaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Dalga mı geçiyorsun? Kantar vs ? Kaç yıldır ticari var birkez girmedim. Hız sınırı 95 değil 110dur %10 sapma ile 120dir. Kaç yıl geçti hala sizin gibi bir dk düşünmeden araştırmadan mesaj yazan insanların var bu konuda. Doblo Kango connect Caddy vs kamyonet sınıfında değildir. Panelvan N1 olarak geçer.

    Her N1 panelvan değil, bendeki kamyonet. Kantarda henüz ceza yememiş olman ceza yemeyeceğin anlamına gelmez. Kamyonet için (Ranger, Hilux, L200 vs) hız limiti dediğim şekildedir.

    http://trafikcezalari.web.tr/trafik-cezasi-madde-65-4/#more-542

    Yorumlar kısmına bakmanı öneririm..




  • İkinci el Vip Vito bakın. İnip binmesi gayet kolay ve konforludur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VipLife kullanıcısına yanıt
    Araç Ford connect hafif ticari ruhsata kamyonet dahi yazsana panelvan şartları geçerli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife


    quote:

    Orijinalden alıntı: batkent


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Dalga mı geçiyorsun? Kantar vs ? Kaç yıldır ticari var birkez girmedim. Hız sınırı 95 değil 110dur %10 sapma ile 120dir. Kaç yıl geçti hala sizin gibi bir dk düşünmeden araştırmadan mesaj yazan insanların var bu konuda. Doblo Kango connect Caddy vs kamyonet sınıfında değildir. Panelvan N1 olarak geçer.

    Her N1 panelvan değil, bendeki kamyonet. Kantarda henüz ceza yememiş olman ceza yemeyeceğin anlamına gelmez. Kamyonet için (Ranger, Hilux, L200 vs) hız limiti dediğim şekildedir.
    http://trafikcezalari.web.tr/trafik-cezasi-madde-65-4/#more-542

    Yorumlar kısmına bakmanı öneririm..

    Tutturdun bir kantardır gidiyor. Mevzuatta yazıyor olsa dahi oraya girmiş 1 tane camlı van veya ticari combi araç yoktur. Karayolları bir sürü kamyonu denetleyemiyorken kalkıp da küçücük hafif ticarileri kantara sokmaz. Önce oraya giren araçlar neden kontrol edilir onu bir anlamak lazım. Taşıma kapasitesinin üstünde yük taşıyor mu ve diğer evrakları K2 belgesi vs tamam mı diye.
    Bu şekilde iddia ettiğin gibi bir tane ceza makbuzu yükle buraya koy o zaman ok.
    Ruhsatta ne yazdığının çok önemi yok. Bu bahsettiğimiz araçlar Panelvan (N1) ve bölünmüş yolda hız sınırı 100km/h otoyolda 110km/hhttp://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx

    Ayrıca konu hafif ticari; Ranger, L200, Hilux, Navara değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 15 Ocak 2018; 12:20:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Hafif ticarinin ruhsatını, hususi kullanım olarak belirmişseniz, ticari yük taşımanız zaten yasaktır. Neyi tartacak adam? Bavullarınızı mı? Yalan yanlış bigi vermeyelim lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qnedim


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Hafif ticarinin ruhsatını, hususi kullanım olarak belirmişseniz, ticari yük taşımanız zaten yasaktır. Neyi tartacak adam? Bavullarınızı mı? Yalan yanlış bigi vermeyelim lütfen.
    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23795587_1927964467530965_3214427384540391310_n.jpg?oh=c3feb50f09d02b5fa06f19a6deee7dad&oe=5AE9CF7A
    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22552838_10212200462320225_2412377986980601109_n.jpg?oh=4f6402031bd0d7c3e42fad803f2e8d3a&oe=5AF5B182

    Bu cezalar hususi çift kabine kesildi. Bilip bilmeden yaşamadan deneyimlemeden önyargılarla cevap vermeyelim!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VipLife -- 16 Ocak 2018; 7:47:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: qnedim


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Hafif ticari kamyonettir. Tem'de 95'i geçemezsin, her yıl muayeneye girersin, 1. köprüyü kullanamazsın, kantara girmezsen 1600 lira ceza yersin. İlk maddeleri biliyordun, sonuncu da benden olsun.. Hafif ticari beladır. Uzak durmanı öneririm.

    Hafif ticarinin ruhsatını, hususi kullanım olarak belirmişseniz, ticari yük taşımanız zaten yasaktır. Neyi tartacak adam? Bavullarınızı mı? Yalan yanlış bigi vermeyelim lütfen.
    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23795587_1927964467530965_3214427384540391310_n.jpg?oh=c3feb50f09d02b5fa06f19a6deee7dad&oe=5AE9CF7A
    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22552838_10212200462320225_2412377986980601109_n.jpg?oh=4f6402031bd0d7c3e42fad803f2e8d3a&oe=5AF5B182

    Bu cezalar hususi çift kabine kesildi. Bilip bilmeden yaşamadan deneyimlemeden önyargılarla cevap vermeyelim!!!!

    Alıntıları Göster
    İki ceza da şirket aracı adına kesilmiş. Nasıl hususi oluyor ? Çift kabin derken ? Ayrıca aracınızın marka ve modeli nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qnedim -- 16 Ocak 2018; 20:47:57 >




  • 2.el pejo 3008 dizel otomatik.



    Az yakar, SUV hissi verir, konforludur ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VipLife kullanıcısına yanıt
    Gördüğüm kadarıyla her iki araç ta, "polis kontrol noktasında durmayarak kaçmış" şeklinde ifade var.

    Olayın aslı nedir, yazarsanız biz de bilgileniriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravaman -- 16 Ocak 2018; 23:36:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Gördüğüm kadarıyla her iki araç ta, "polis kontrol noktasında durmayarak kaçmış" şeklinde ifade var.

    Olayın aslı nedir, yazarsanız biz de bilgileniriz.


    Çamur atmış kaçmış, benim soruma da cevap veremedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qnedim -- 18 Ocak 2018; 20:55:20 >
  • Arkadaşlar herkese günaydın. Cevap veren herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

    Uzun değerlendirmeler sonucu otomatik viteste vazgeçip Manuel bir araba almaya karar verdik. 2012 model 1.6 benzin+lpgli beyaz renk 7 koltuklu toyota verso aldık.

    Tavanın yüksek ve aracın ferah olması babamın hoşuna gitti.



    Yaşı sebebiyle düz vites fazla kullanabileceğini zannetmiyorum ama şimdilik memnun :) herkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.