Şimdi Ara

Superonline taşınma problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Biliyorum bu konu hakkında çok post var ama güncel bilgi sahibi olmak için tekrar açma gereği duydum. Şu an superonline fiber kullanıyorum. 1 ay'a taşınacağım ve taşınacağım yerde supernonline fiber hizmeti yok. 6 ay taahhütütüm kalmış. 950TL'ye yakın bir cayma bedeli çıkarttılar. O yüzden ya 950TL vereceğim yada yeni evde adsl hizmeti alacağım. Sormak istediğim bunlar taahhütü fiber'e göre yapmıyor. Nasıl olurda sağlayamadıkları bir hizmet için birde üstüne cayma bedeli isterler. Ne yapabilirim arkadaşlar?

    Teşekkürler



    _____________________________
  • https://sikayet.btk.gov.tr/ üye ol şikayet et hat sahibi kimliği ile hizmet veremiyor herhangi bir ücret alamaz.
    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • Tamamdır, adsl hizmetine devam edebilirsiniz diyorlar, ben öyle söyleyincede umarım şikayet bir yere varır. Acaba sözleşmelerinde bir madde var mı bununla ilgili yani kendilerini haklı çıkartmak için?
    _____________________________
  • elrohiremre E kullanıcısına yanıt
    Superonline bunu hep yapıyor, adsl'i hem daha pahalıya veriyor, hem de mevcut taahhütünüzün üstüne 24 ay daha taahhüt istiyor. Abonelik sözleşmeleri yönetmeliğine göre cayma bedeli ödemeden iptal etme hakknız var.
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htm Madde 16-2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 25 Nisan 2016; 11:25:48 >
    _____________________________
  • elrohiremre E kullanıcısına yanıt
    tabi ki var şirket zarar görmesin diye tahhütname'de bu konuda bilgi mevcut Ör: 4.7 maddesinde “ABONE’nin kendisinden kaynaklanan sorunlar ABONE’nin sorumluluğunda olup TURKCELL SUPERONLINE’a hiçbir kusur ve sorumluluk yüklenemez.” birdiğeri ise 4.11 maddesinde açıkça “Abonenin adres değişikliği nedeniyle nakil taleplerinde, abonenin bulunduğu yerdeki altyapının yetersiz olması veya altyapının bulunmaması nedeniyle aboneye hizmet verememekten TURKCELL SUPERONLINE sorumlu tutulmayacaktır.” 2 madde mevcut Fiber altyapı yok ise adsl hizmeti teklif etmeleri normal prosedür adsl değilde vdsl hizmeti verilirse eğer kabul edebilirsiniz tavsiyem bu fazla zarara uğramayın hocam, fiber hizmetin olmaması koşulsuz şartsız aboneliğin iptal edilmesi gerekir bu yapılmıyor, şirket zarar etmesin diye bunlar yapılıyor ama zarar eden ve mağdur olan hep son kullanıcı oluyor
    _____________________________
  • Abonelikler sözleşmesine göre cayma bedeli ödemiyorum o zaman ama superonline'ın da sözleşmesinde sizinde dediğiniz gibi öyle bir madde var. Sonuç olarak ne yapmam gerekiyor?
    Teşekkürler
    _____________________________
  • Bende birkaç aya kadar taşınacağım ve benim sürem de dolmadı. Gideceğim ilde de fiber altyapısının olmama ihtimali var. Benim kafamdaki düşünce aynı kullanım hakları ile ADSL e geçiş yapmak. ancam merak ettiğim konu bu taşıma işlemlerini ne kadar sürede yapıyorlar? bir de kablo modem vs iadesi istiyorlar mı? Bu konuda da bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Bu arada bence sizde fiber yerine ADSL e geçerek devam edin.
    _____________________________
    Gerek Yok Bunlara...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Superonline Sunucu Problemi
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aynı olay benim başıma geldi geçen ay,fiber den adsl e geçiş yaptım.ısrarla 12 ay istememe rağmen 24 ayı döşediler.önce tt gelip yalın adsl için hat açıyo 1-2 gün sonra da superonline modemi kuruyo ek bi ücret yok.fakat bağlamaya gelenler benim fiber modemi teslim almadılar.kurumsal hat olduğu için mi bilmiyorum merkez binaya götürecekmişim,bayilerin hiçbiri almadı.böyle terbiyesizlik olmaz,Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım. Hayır efendim alabilirler dedi, birbirleriyle görüştürdüm telefonda, sonuç yine aynı... 15 km uzaklıktaki merkez binaya gittim,öğle saatinde kapalı. (kamu kuruluşu sanki). Kızdım beklemedim. Cihaz hala bende götürmezsem 300 TL ceza verecekmişim. Hizmeti satarken ayağınıza getiriyorlar ama sonra ayaklarına bekliyorlar. Kaldı ki hizmeti iptal ettirmedim sadece nakil oldu.

    Fiberde birkaç aylık taahhütüm var,bitsin hemen tt ye geçicem.apartmanda tt fiber var.

    uzak durun uzak !!!
    _____________________________




  • zeus23 Z kullanıcısına yanıt
    FTTH değilse bence vdsl için bırakmış olursun... ne demişler nine hızında net ttnet...
    _____________________________
    התמודדות עם מותו של לך לרדוף לי כנפיים ...
    ıɯzɐ ʞnɹɐןןɐɹı çöd oןɐu ɟoɹnɯɐ pɥ pǝuıɹ˙˙˙
    pou,ʇ qnʎ ɐddןǝ, ıuʇǝן, ıdɥouǝ˙˙˙
  • Beyler sene oldu 2017 benimde bulunduğum binada fiber yok. Super online taahhüt devam ediyor. Ne yapmam gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.