Şimdi Ara

superonline iptal süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
4.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • taahhütüm 28 nisanda bitti. bi kaç telefon görüşmesi sonucunda iptal etmeye karar verdim. 31 martta iptal dilekçesini fax olarak yolladım. 7 gün içinde iptal olacak diye sms geldi. benim yapmam gereken bir şey var mı çünkü daha modemi falanda iade edeceğim onunda bir süresi var diye biliyorum



  • Modemi iade et.



    Modemi iade ettiğine dair belgeyi sakla.



    Edevlet den aboneliğin durumunu kontrol et. Pasif duruma geçtiyse iptal olmuştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmkanın varsa bayiye bizzat başvurarak iptal et ve modem/Turkcell tv+ gibi ekipmanları elden ver. Güven olmaz bu heriflere. Ben taahhüt sona erdiğinde böyle yapıyorum. Daha sonra yeni abonelik açtırıyorum modem ve tv+ yı yeniletiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum 4 gün önce bayiye gidip direk her şeyi teslim edip iptal ettim. modemi falan teslim ettiğinde sana belge verecekler onu sakla .bide gitmeden önce müşteri hizmetlerini ara iptal için ikna etmeye çalışacaklar,bu fiyatlarla zor.
  • Ben de bayiye gidip iptal ettim. Modemi iade edeceğim. Benim sözleşme 28 Mart'ta bitti dün kapattım yani 3 Nisan'da. Bugün 73 liralık borç sms'i geldi. Bundan başka borçe öder miyim yeni aya da girdik ya
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    iptal olduktan sonra modem teslimi için arayacaklarını söylediler nereye yollayacağımı bilmiyorum nereye teslim edeceğim
  • fax ile iptal dilekçesi gönderdim zaten, tekrar bayiye gitmek doğru olur mu? bu arada modem ve tv yi yeniletmiş olmuyorsun eski abonelerinden aldıklarını yenilere veriyorlar :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leadwell -- 4 Nisan 2018; 20:31:14 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TT fiber aktivasyon süreci
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • leadwell L kullanıcısına yanıt
    Yeni sözleşme yaparken özellikle belirtiyorum ‘taahhüt süresince kullanıma zimmetlenecek cihazlar orijinal ambalajında ve kullanılmamış olacaktır’ diye. Zaten eve gelen Kurulum ekibi ile birlikte ürünleri değerlendirip ondan sonra servis tutamağına imza atıyorum. Bu sayede en güncel modem ve stb cihazını kullanıyorum.

    Yoksa ac standartını desteklemeyen modemi çakıp geçerlerdi herkese yaptıkları gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler benim taahhüt 2 şubatta bitiyor. Ben bugünden iptal dilekçesi verip modemi teslim etsem bir sorun çıkar mı ? İptal dilekçesi versek bile müşteri hizmetlerini aramak gerekir mi, böyle bir zorunluluk var mı ?



    İnterneti kullanmıyorum suan pasif durumda. Sadece bu şirketle bir bağım kalmasın istiyorum. Bir an önce kurtulmak istiyorum.



    Cevap verirseniz memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fuddled kullanıcısına yanıt
    2 şubatta bitiyorsa taahhütun cayma bedeli ödersin.



    İnterneti dondursuysan taahhütun dondurdugun sure boyunca artar.



    2 şubat için sadece 1 aylık fatura bedeli kadar cayma bedeli ödersin. Cayma bedeli taahhütun bitimine kadar ödeyeceğin faturalar kadardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkürler.



    İnterneti dondurmadim hiç. Kullanmıyorum sadece.

    2 şubatta veya birkaç gün erken gitsem herhangi bir ücret talepleri olur mu ? Suan için ödenmemiş faturam yok. Yoksa şubat ayı faturası diye illa ödetecekler mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fuddled kullanıcısına yanıt
    Istediğin zaman iptal edebilirsin. Ama taahhütun 2 şubata kadar olduğu için 2 şubata kadar ki faturayı ödersin.



    Faturani 60 lira olarak varsayip hesap yapalım.



    Aralık ayı faturan çıkmamistir muhtelemen. Ona bir 60 lira gelir. Ocak ayı için de 60 lira gelir

    Bir de şubat ayı iki günlük kullanım 4 lira gelir.



    Şu an iptal edersen Aralık faturası da dahil 124 lira cayma bedeli çıkarırlar sana.



    Tabi sana verilen cihazları iade etmen gerek. Yoksa kıytırık 50 lira etmez modeme 200 - 300 lira modem parasini da fatura ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Aralık ayını ödedim. Faturalar genelde 50 lira civarı geliyor. Yaptığınız hesaba göre ben bugün de gitsem 2 şubat günü de gitsem 55 lira civarı bir para illaki cebimden çıkacak diye anlıyorum.



    Modemim duruyor bütün ekipmanları ile beraber o konuda sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fuddled kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle 55 civarı bir fatura gelir.

    Modemi iade ettiğin taktirde.



    Turkcell superonline müşteri hizmetlerini arayıp teyit edebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam yardiminiz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ay eve internet gelmedi sürekli tekniksel olarak ilgileniyoruz diyorlar ve o 2 ayada fatura yazdılar hizmet vermiyorsunuz diye iptal edeceğim dediğimdede tahadütten dolayı ceza kestiler bu şekilde berbat bir firma gözümde.
  • ali.kose kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine gidip iptal ettirmeyi denedin mi cayma bedelini?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    hayır hocam o dönemde aklıma gelmedi diyebilirim
  • kutusuz modem alıyorlar mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leadwell

    iptal olduktan sonra modem teslimi için arayacaklarını söylediler nereye yollayacağımı bilmiyorum nereye teslim edeceğim
    Modemi neden iade ediyorsun. Taahhüdün bitmişse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.