Şimdi Ara

Superonline ADSL arıza süreci ve bilinmesi gerekenler.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
5.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konuyu fazla uzatmadan aşağıda kendilerine sitelerinden mail olarak gönderdiğim, faks yolladığım, sikayetvar.com dan yazdığım yazıyı ve orada özetlediğim süreci sizler için bilgi ve ibret olması açısından buraya yazıyorum. Bu şikayet bana özel değil ve bir çok abonenin yaşadığı bir konu.


    Sayın Yetkili

    Müşteri No: 51330...
    Tesisat Tel.Numarası: 0216 38.......
    Konu : Adsl ve Telefon hattı arızasının giderilememesi hakkında.

    Yaklaşık olarak 20 gündür internet ve telefon hattım arızalı. Modemime sinyal gelmiyor. Sorunun başlangıcından itibaren yaptıklarımı özetleyecek olursam;


    -Türk Telekom ekipleri binanızda kontrol yapacak bize bilgi verilecek denildi.Binamda sorun olmadığı gelen eleman tarfından bana ve firmanıza iletildi.

    -Bunu bildirmek için aradığımda sorunun firmanızdan kaynaklandığı söylendi.Gecikme olduğu için özür dilendi. Port sinyal almıyormuş ve en kısa sürede giderilecek denildi. Oysa ki kullanmadığım 10 senelik eski modemimi takınca bağlantı hızı düşük de olsa erişim sağlayabiliyordum.

    -Bu süreç 1 hafta sürdü, bu arada bende devamlı arıyorum bilgi alıyorum ama düzelmiyor sorunum.

    -Daha sonra sorunun incelendiği ve kendilerinden kaynaklanan bir sorun olmadığı, modem de arıza olabileceğini ya da telefon tesisatım da arıza olabileceği ve bir elektrikçiye kontrol ettirmem gerektiği söylendi.

    - Modemi de değiştirdim ,telefon tesisatçısına da 50 tl verip kontrol ettirdim. Hattımda sorun yok. Müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlattım.

    -Bu son görüşmenin ardından 1 haftadır telefonuma, " sorununuz düzelecek yerel ekipler ilgileniyor " vs. şeklinde saat 12:10 da otomatik sms geliyor. Ben bu sms ler sonrasında müşteri hizmetlerinizi arayıp kimsenin gelmediğini sorunun devam ettiğini anlatmama rağmen, gün içerisinde sorununuz çözülecek şeklinde cevap alıyorum. Eminim ki gelecek ekipler bizde sorun yok sorun Superonline'dan kaynaklanıyor diyecekler tıpkı sorunun ilk başladığı günlerde geldikleri ve dedikleri gibi. Ardından ben sizi arayacağım, durumu anlatacağım ve böylece süreç en başına dönecek.

    -Kullandığım telefon hattı Turkcell, tv hizmeti Digiturk, adsl hattım da superonline ve ben bu hizmetlerinizi alırken ve her ay hatırı sayılır bir meblağı da size öderken, bu kadar basit bir sorunun sürümceme de kalmasını firmanıza yakıştıramıyorum.

    -Sorunumun gün içerisinde çözülmesini, yok eğer çözemiyorsanız hattımı iptal etmenizi ve bu geçen süre içerisinde veremediğiniz hizmetin bedelini iade etmenizi ve veremediğiniz hizmet karşılığında bana imzalattığınız taahhütü de iptal etmenizi, ayrıca bu süre içerisinde Turkcell hattım ile müşteri hizmetlerinizle yaptığım görüşmelerin bedelini iade etmenizi, Turkcell 3g bağlantımı arızalı hattımla paylaşmaya açmamdan dolayı kaynaklanan ücretlerin iadesi istiyorum. Aksi durumda yasal her türlü hakkımı arayacağımı da bilmenizi isterim.

    Saygılarımla.
    ...........

    Not: Ülkemizdeki adsl altyapısını hangi firma veriyorsa onun abonesiydim ve oyunlarda ping sorunu yaşadığım için bu firmaya geçtim. Benim yaptığımı yapmayın ve pire için yorgan yakmayın. Kısacası altyapınızı hangi firma sağlıyorsa o firma ile devam edin. Maceraya gerek yok. En azından evinize kadar hizmet veriyorlar.Bunlar ise ... ne söylesem boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi starless -- 4 Haziran 2014; 20:27:46 >







  • Süperonlineye geçmeyi düşünüyordum vazgeçtim kötününün iyisi ttnet kim ne derse desin öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorun devam ediyor. sanki ilgileniyorlarmış gibi ara sıra mesaj atıyorlar. mail gönderiyorlar. belli basma kalıp cümleler yazıyor işte. ne kadar adi bir firma anlayın işte. türk telekom gelip kontrol edecek binanızı falan dediler. telefon kutusuna bant yapıştırdım ki açtıklarını anlayım diye. yapıştırdığım gibi duruyor. 25 gündür küfür haznemi o kadar genişlettim ki sayelerinde.
  • Telekom ne demiş ki? İç tesisat arızası mı demiş? Bi onu incelemek lazım. Modemi doğrudan bina girişindeki ankastreye takıp denediniz mi hat oturuyor mu?

    Ayrıca telefon faturamı 3g internet faturamı ödeyin çok komik olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi command_4 -- 21 Temmuz 2014; 13:04:56 >
  • Bu arkadasin basina gelenlerin aynisi basima geldi 5 gun oldu bekliyorum sakin ama sakinn superinline bulasmayin taahutum oldugundan cikamiyorumda 700 tl istiyolar cayma bedeli sivecem burdan ama sovmiyeyim atilirim abi nesahati dinleyin bunlara kanmayin aman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 8 mbitlik sinirsiz adsl netim 1 aydir 0.86 mbitti.musteri hizmetlerini aradim,eviniz sebekeye uzak oldugundan alt yapi hizinizi 3 mbite kadar destekliyor dedi.ama dedim 8mbit parasi aliyorsununuz.Alt yapi turk telekoma ait oldugundan yapabilecwgimiz bisey yok dediler :) komedi gibi.ozaman dedim ki siz neden bu isi yapiyorsunuz,baskasinin seyiyle gerdege mi girilir yani..nyse 2-3 ay hergun ariza kaydi,sikayetvar,siteden mail.adamlari biktirdim bu ay 7 mbite cikarmislardi:) 1hafta sonra yine 2.6mbite indirmisler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yazın Antalya'dayken fiber internete başvurdum. Geldiler kurdular gayet güzel sorunsuz, Türkcell TV de bayağı güzeldi 59 TL ye. sonra işten ayrılmak zorunda kaldım malum Turizm sektörü çöküşte Karadenize memlekete gittim. 2 Yıl sözleşmede imzalayınca mecburen ADSL e çevirdiler aynı fiyata. Hız 3MBs bile gelmiyor. 2,5-3 arası geziniyor. Bunada şükür dedim çünkü ping düşüktü ve online oyunlarda hiç sıkıntı çekmiyordum lag kopma dc şu bu. Marta kadar sıkıntısız kullandım. sonra bir yan binaya taşıdım interneti. telefon açtım bunu ben kendim kablo uzatarak yapabililir miyim diye. Onlarda nakil işlemi yapmamız lazım usul gereği dediler. 2 gün sonra telekomdan ekip geldi aynı portlar üzerinden kablo çektiler. interneti kesinti olmadan kullandım. 20 mart civarı superonlinedan telefon geldi bana nakil işlemiyle ilgili tamamlama yazılmamış dendi. ben de aradıktan iki gün sonra telekomdan ekip geldi kabloyu uzattılar şu an sıkıntısız kullanıyorum dedim. onlarda tam usulünce olmamış dediler. port yenilenmesi adres değişikliği yapılması lazım evinize yeniden ekip göndereceğiz dediler. ben de içime bir şeyler olacağı sezmiş gelmelerine gerek yok port değiştirmeden adresi bu şekil de değiştirebilirsiniz dedim. ekip de gelmedi zaten. Demeye kalmadı çarşamba 12 civarları bir kısa mesaj "" nakil işleminiz tamamlanmıştır yeni adresinizde kullanmaya başlayabilirsiniz"" diye internet gitti. 1 saat sonra telefon açtım adamlara diyorum adsl kullanıcı adımı şifremi kabul etmiyor diye. şifremi değiştirdiler gene olmadı. arıza kaydı oluşturdular. 2 gün öğlen aynı saatin aynı dakikası mesaj geliyor. arıza kaydınızla ilgili takibimiz sürüyor en kısa zamanda çözümleneck. ama internet bir türlü gelmiyor. 3 gündür müşteri hizmetlerini arıyorum onlarda yapılanlardan bi haber. bir de burda 20 gün diyor ki bende de malesef öyle bir his oluştu. 1 aya zor yaparlar onlar bu arızayı. çünkü bir nane yediler ama yedikleri naneyi onlarda bilmiyor. olan internetime oldu.

    Anlaşılan şu; bunların fiber çok güzel hem Ankara olsun hem Antalya olsun pek sıkıntı yaşamadan kullanıyorsunuz. Bir arıza olduğunda çok kısa bir sürede apartmanınıza geliyorlar da bakmaya. Ama benim gibi işi sabit değil, işinin yeri sabit olmayanlar bence TTNet kullansın. Çünkü bugün yarın Fiber alt yapısı olmayan bir yere taşındığınızda mecburen size 3MB bile hızı olmayan ADSL i bağlayacaklar. Böyle bir arıza olduğunda da uğraş dur olacak. Hemen komşumuzda TTNet 16 MBs e kadar var onlar 13 e kadar görüyor hızı. Bu da demek oluyor ki bana verdikleri 8 MBs yi benim 2,5 Mbs görmem zaten absürttü şimdi ise hiç internet yok. Bunu da 2G nin en dandirik hızıyla foruma giripte yazıyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.