Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (456. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.029
Cevap
198
Favori
983.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 454455456457458
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xOguzhangx X kullanıcısına yanıt
    Millet olarak her şeyin en iyisini istiyoruz ama fazla da para ödemek istemiyoruz,konu bu bence :)



    Bmw ve Mercedesteki opsiyon kombinasyonu(Tr yi bilmiyorum ama Avrupa ve Amerikada buna motor hacmi de dahil) ile neredeyse kendi zevkine göre araç tasarlayabiliyorsun,fabrika modifikasyonunu hariç,ama gel gör ki bizde bu araçları alanlar dahi önce vergisini düşünüyor,yani arz,alternatif var da ne oluyor...dönüp dolaşıp hesabını ülke gerçeğine göre yapıyorsun,daha da önemlisi yakıt fiyatları konusu..Araba kullanmak bu ülkede artık gerçekten pek akıl karı değil.

    İşte bu matematikte ben de hala bu araca Turbo (daha çok tüketim) isteyen kişileri anlamıyorum,istiyorsan Forester var diyorsun,bütçem uygun değil diyorlar..

    Durum ilk cümlede özetlediğim gibi yani..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla para harcamak istemeyen hiç Subaru almasın. Bi kere Servisi çok pahalı, ve yedek parçası da yok(!) Piyasası ise hiç yok alan bi daha satamıyor(!) Üstelik performansı da berbat mı berbat, gitmiyor abi(!) gaza dibine kadar basıyoruz gitmiyor(!)

    Almasınlar yani kimseler Subaru mubaru, ne güzel tüplü şahinler var motoru aslan gibi kükrüyor, peugeot un ve mini cooper in hızlı ve seri araçları var. Alsınlar onlardan. Hem ucuz hemde bastımı gidiyor işte. Canı sıkılan gelip burda yok subarunun motoru şöyle böyle edebiyatı çeviriyor. Sanki satın alanlar bilmiyor bunu, bu kadar insanı dandik motorla kandırmışlar da, işte uyanık bazı vatandaşlar son anda kandırılmaktan kurtulmuş gibi davranıyorlar.

    Ben Xv alma aşamalarım esnasında Jeep i de inceledim. Fiyatı Xv ye denk geliyordu neredeyse, üstelik jeep markası da başka bir albeni. Sonra kurcaladım, herşey opsiyoneldi. Bomboş arabaya Xv parası istiyorlardı. Arabaya sunroof ekledim fiyat yükseldi, deri döşeme ekledim fiyat yine yükseldi, 4x4 ekledim psiyonlara, geri kamera ekledim fiyat yükseldi yükseldi bide baktım tüm seçeneklerle birlikte Xv nin iki katı olmuş fiyatı. Herkes az para çok malzeme istiyorda, malzemeyi satan tüccar keriz mi? ucuza versin? şu koşullarda bu şartlarda en mantıklı tercih Xv. beğenmeyen bakmasın bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xOguzhangx -- 24 Nisan 2018; 21:58:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unssal

    Arkadaşlar Selam, dün Kozyatağı'ndan geçiyordum, Daloğlu Otomotiv kapanmış görünce çok şaşırdım.
    Subaru TR sayfasından da adı silinmiş, kendi web sayfalarını da kapatmışlar sadece 2-3 tane ikinci el ilanı kalmış.
    Ne zaman ve neden kapandı bilgisi olan var mı?
    Evet orası kapandı, hatta oradaki satış temsilcisi (Nur Hn.) Çekmeköy bayraktar otomotiv'e transfer olmuş, geçen hafta Subaru XV sahibi oldum bende, saolsun çok ilgilendiler, Daloğlu zamanında da çok ilgilenmişti hatta 2018 de yeni kasası ve yüksek donanımlısı gelecek bence imkanınız varsa bekleyin 1 sene daha demişti ve bu yüzden yaklaşık 1 sene bekledim :)

    Fakat neden kapandığına dair bir bilgim yok sormakta aklıma gelmedi kendisine.
  • Türk insanı için araba almanın ve satmanın iki temel kriteri vardır: Ucuz fiyata alıp hızlıca ve aldığı fiyatın üstüne koyarak satabilmek. TR'de otomobil bir yatırım aracı olarak değer görür. Ve fakat TR'de Subaru markası bu kriterleri sağlayan bir marka ol(a)madığı için popüler bir otomobil olma özelliğini kazanamaz. İster XV bazında olsun ister diğer modeller bazında olsun, Subaru'ya burun kıvıran yorumları okumaktan ben usandım bıktım, ama birileri bu yorumları sıkılmadan yapmaya devam ediyorlar. Ne Subaru'yu göklere çıkarmaya ne de yerin dibine sokmaya hakkımız var. Subaru, Subaru'dur; Mercedes ya da BMW değildir; Nissan ya da Honda olmadığı gibi. Sürekli dört tekerden çekiş sistemini AUDI ve Volvo gibi rakiplerine göre daha ucuza son kullanıcıya sunduğu için suçlayacaksak sadece ayıp etmiş oluruz. Ben XV kullanıcısı idim; bir yıldır da Forester 2.0TD kullanıyorum. Ömrüm ve imkanım olursa ileride Outback ile Subaru yolculuğuma devam etmeyi arzuluyorum. Subaru benim her türlü beklentimi fazlasıyla karşılıyor; başka bir markanın ürettiği benzer özelliklere sahip bir otomobile sırf turbo beslemeli motor kullanıyor diye binlerce lira daha fazla para vermek istemem. Herşeyi geçtim, Mitsubishi'nin Eclipse ile Volvo'nun XC40 modellerinin donanım paketlerini ve fiyatlarını muadili olan XV'nin en dolu paketiyle bir kıyaslayın Allah aşkına. Neymiş efendim, 2.0TD motor muadillerine göre düşük bir verime sahipmiş; 1.6 dizel motorlar bile ondan daha güçlüymüş. Benzinli bir motor gibi sessiz ve neredeyse sıfır vibrasyonla çalışabiliyorlarmış acaba, onu da sorsaydınız bari. Ben Subaru'yu kullanacağım araç olarak seçerken güvenlik odaklı düşündüm; kaza yaptığımda araçtan sağ çıkabilme şansım sahip olduğum maddi imkanla alabileceğim diğer araçlara göre bu araçta nedir diye sordum ve yaptığım araştırmalar neticesinde Subaru'ya karar kıldım.

    Bu forumda daha önce defalarca hem ben hem de başkaları tarafından dile getirilen ama nedense ısrarla görmezden gelinen bir husus var: Subaru, güvenlik öncelikli otomobil üretimi yapan bir firma. Adamlar güvenliğe odaklanarak otomobil tasarlıyor ve üretiyorlar; performans olgusunu öncelik listesinde biraz daha aşağıya yerleştiriyorlar. Benim tarzım bu, ben bu şekilde araç üretiyorum; son kullanıcıya da diğer markalara göre nispeten daha ucuza satıyorum diyor. Biz neden bundan rahatsız oluyoruz, onu anlamıyorum.

    Lafı çok uzatmaya gerek yok. Subaru'nun ürettiği bir otomobili almak, belirli kıstaslar ve mukayeseler sonucunda ortaya çıkan kişisel bir tercihin sonucudur. Kişisel tercihler makul sınırlar içinde tartışılabilir ve değerlendirilebilir, ama insanların tercihlerine burun kıvrılmaz, bu tercihler aşağı görülmez. Bunu birileri öğrensin artık.




  • Arkadaslar merhabalar, gecen hafta motordan rolantideyken gelen bir ses vardi goturdum baktirdim v kayisi ve kastirma rulmanlarini degistirmek gerek dediler yaptirdim ses gitti ancak soyle birsey oldu araci aldiktan sonra ses varmi yokmu anlamak icin vites p konumundayken gaz verdim ve 4 bin devirde gazi kesti araba bu xv lerde olan birsey mi? Cunku bu daha once olmuyordu diye animsiyorum. (2013 elagance)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru XV yi geçtiğimiz aylarda bir yenileyeyim dedim ve başka marka yakın ve bir tık üst seviyelere de bakıp öğrenmek istedim.
    Evet yukarıda başka arkadaşların da yazdığı gibi XV nin 3 paketinden orta olanda bile bulunan donanımı başka markalarda isteyince fiyat uçuyor. Bu önemli bir kriter.

    Başka bir nokta da SUBARU XV nin özelliklerinden biri bile olmayan bir arabaya bindiğimde, o araba ne marka ve model olursa olsun bu eksiklik aklımdan çıkmıyor ve araca ısınamıyorum bir türlü.
    Kaldı ki 4 çekiş sisteminin Subaru daki kadar başarılı uygulandığı ve bu yakıt/fiyat seviyesine uyarlanabildiği başka bir araç gerçekten yok.

    Bazen yolda bir iki defa rastladım camı açıp soruyorlar bu araç nasıl bir araç tavsiye eder misiniz diye.
    Diyorum ki ; Başka araç kullanmam . Pek deli yada zıpır gibi görünmediğim için şaşırıyorlar. Bu adam ya cidden bir şeyler biliyor yada marka fanı diye.




  • Subaruyu bilen araştıran seven alsın. Farkımız olsun. Subaru bir piyasa arabası değildir.
  • RCP08 R kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla P de gaza yüklenildiğinde güvenlik için bir sınırlayıc var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kabul edin ya da etmeyin,farkında olun ya da göz ardı edin ama toplumda her alanda bir yozlaşma,çöküş yaşıyoruz ve her geçen gün de bir öncesini aratıyor,ben bir günümü "her konuda" kazasız belasız geçirdiğim için resmen dua eder oldum,adeta her yerde dağda kırda bayırda her çeşit pislik ve belaların arasında slalom yapıyorum,günlük gözlemlerimi anlatsam sayfalar tutar ve yeri de bu platform değil,zaten aklı başında bir kişi ne demek istediğimi de anlayacaktır.

    Bu konulardan biri de trafik,kendi ruh ve can sağlığımı düşündüğüm için araçta sopa ile dolaşmak yerine saygısızlıklara karşı bile elden geldiğince tavizkar olmaya başladığımı fark ettim ama bunu böyle nereye kadar taşırım bilmiyorum,sonuçta insanız ve insan sürekli tavizkar olamayabiliyot,arada (!) biraz da karşıdan da saygı bekliyor.

    Kaza,kavga,taciz görmediğim bir gün yok! Trafik terörü bu ülkede çok önemli bir sorun olmaya başladı,aracını bir yere park edemiyorsun,trafikte şeridinde ilerliyemiyorsun,dikkat değil artık aşırı dikkat gerekiyor,emniyet şeritleri gasp edilmiş durumda,dönmek için kırmızıda beklerken arkadan uyanıklar sırada beklemek yerine yanına gelip senden önce dönüyor,ebeveynler park halindeyken çocuklarına araba kapılarının nasıl açıldığını öğretmiyor,çünkü kendileri de bilmiyor,hala çöpler giden araçtan yerlere saçılıyor,bulumduğum il İzmir burada dolmuşlar artık her konuda büyük tehtid sağa yanaşmak yerine dörtlüleri yakıp yol ortasında yolcu indirip bindiriyor,korna terörü ona keza.Sağa dönüşte yayalara yeşil yandığı halde durdun mu korna çalıyorlar ve üzerine çıkacak gibi oluyorlar,yeşil ışığı hissetmen gerekiyor yoksa duru görüleri açık sürücüler hissetyiklerinde daha korna çalıyorlar,kaldırımlar hatta yolların şeritleri park yeri,kural tanımazlar sadece kendi kurallarını tanıyor..vs..vs

    Daha onlarca,yüzlerce yazabilirim.

    Ben şahsen eskisi kadar araç kullanmaktan,saydığım bu sebeplerden ötürü,zevk almaz oldum.Çünkü önüm arkam sağım solum bela.

    Sözüm sonuç olarak takıntılı Subaru hayranlarına olacak ben size her yerde her an yaşadığımız gerçek bir tablo çizdim,bu vahim şartlarda akıl ve mantık gerçekten 1.öncelik olarak güvenlik diyor ,sadece ve sadece can güvenliği.Allah göstermesin tabii ki ama her an kendimizden kaynaklı olmayan sebeplerden dolayı kendimizi bir belanın içinde bulabilme riskimiz her gün artıyor, kimlerin trafikte araç kullandıklarını sosyal medya sayesinde bazıları daha yeni gördü ve anlamaya başladı.

    Kuş serilerini zaten geçiyorum ama özellikle hafta sonları çok fazla kişi aşırı alkollü,kafası dumanlı araç kullanıyor.

    Lütfen bana da artık kimse turbo falan demesin.Hayatı seven güvenlikten bahsetsin.Samimi söylüyorum benin için bu psikolojide bu huzursuz hayat gerçekliğinde Ferrarinin bile hükmü yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkurler emin olmak icin musait oldugunuzda kendi aracinizda bir deneme yapabilirmisiniz inaninki cok merak ediyorum. Cunku ses gelmeye basladiginda ben p konumunda da gazlamistim arabayi ve boyle bir kesilme olmamisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RCP08 R kullanıcısına yanıt
    Normal durum, boşta gaz verince belli devri geçmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkurler arkadaslar yani tamirden sonra farkedince acaba tamir sirasinda birseyler eksik mi yapil falan dusunmeye baslamistim bu suphe ustune deneme rica ettim tekrardan tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanoğlu işte, sahip olduğu her neyse her türlü özelliğe sahip olsun, ucuz olsun ister. Bu ürün araba ise bir süre sonra da herkeste var bu, ayağa düştü diye çamur atar, sonu gelmez tatminsizliğin...
    Şu modelin motoruna bu kadar laf atıldığını Subaru'nun genel müdürü duysa vereceği cevabı çok merak ediyorum.
    Buraya yazanlar vakit kaybedeceklerine değerli düşüncelerini Subaru'ya resmi bir yolla iletseler, cevap gelirse de bizlerle paylaşsalar keşke.
    O zamana kadar, boş verin, sinirlenmeyin derim
  • Selamlar herkese,

    2015 premium modelini 1 yıldır kullanıyorum. 15bin km yol yaptım.

    İstanbul da kullanıyorum aracı. Istanbul ortalamam 9.0 civarında.

    Arkadaşlar bu forumu seviyorum çünki ben de almadan burayı okumuştum ve dürüst düşüncelerin yazıldığı bir yer bence.

    Ben de kendi 1 yıllık tecrübemi yazmak istiyorum.

    Öncelikle araçtan memnunum. Burada diğer arkadaşlar yazmış zaten tek eksi konu motoru. Ancak diğer arkadaşlar da yazmış sonuçta her şey istediğimiz gibi olsa fiyat buralarda olmaz.

    Bu bir tercih meselesi.

    Ben İstanbul'da zaten her yerde hız limiti var 80 otobanda 120. Bana çoğu zaman yetiyor motor. Ayrıca sürekli dört çeker bir araç için dur kalk trafiği çok İstanbul'da 9.0 ortalamanın iyi olduğunu düşünüyorum. Eşimde A3 1.4tfsi var. Onu da kullanıyorum ara ara. Evet o aracı kullanınca XV hantal kalıyor hakikaten. Ancak yılda 1 hafta da olsa kar yağıyor yada yağacak beklentisi oluyor o zaman da kafanız rahat çıkıyorsunuz yola.

    Ya da bir yerlere gideceğimiz zaman her ne kadar kullanımı daha rahat da olsa A3'ün ailecek XV ile gidelim diyoruz çünkü iki çocuk ile çok daha rahat ediyoruz XV ile.

    Ben verdiğim paraya (ki ikinci el aldım) karşılığını aldığımı düşünüyorum.

    Çok fazla ortalıkta olmayan bir arabaya bindiğim için de mutluyum.

    Atmosferik motor problemsiz motor. Bence Subaru'nun özelliklerinden birisi problemsiz araba oluşu. Adamlar güvendiği sistemi bozmuyor ama evet keşke A3 deki performansa yakın bir motor ve verim olsa diyorum.

    Ya da CVT şanzıman. Ben çok seviyorum ve problemsiz. Malumunuz DSG deyince kimse ikinci el almak istemiyor.

    Dolayısıyla problemsiz bir araç olduğunu unutmamak lazım.

    Ayrıca ABD ye ara ara gidiyorum işim dolayısıyla ve orada o kadar çok görüyorum ki bu araçtan. Düşünsenize arabanın ucuz olduğu yerde bile bir çok kişi tercih ediyor sonuçta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RCP08

    Cok tesekkurler emin olmak icin musait oldugunuzda kendi aracinizda bir deneme yapabilirmisiniz inaninki cok merak ediyorum. Cunku ses gelmeye basladiginda ben p konumunda da gazlamistim arabayi ve boyle bir kesilme olmamisti
    Kitapçıkta ara gazı P de vermeyin diyor. N de iken deneyin. Araç zarar görebilir. Gaz kesici devreye giriyor bence. Normal birşey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, aracına pütür uygulaması yaptıran var mı acab?

    BU konuda deneyimli arkadaşlar varsa görüş ve bilgi alayım lütfen. Aracım 2016 model yani garntisi bitmedi. Garantiyi bozar mı? en önemli soru.
    Geri kalanlar ise deneyimlerle pütürün faydası, zararları ve-veya markası vs. vs.

    ısı ve ses yalıtımı için çok iyi deniyor. ayrıca aracın alt kısmınıda koruyormuş. Yaz geldi kıra bayıra vs. gideceğiz, pütür yapmak iyi olurdu dendiği gibi faydası var ise.
  • Arkadaşlar merhaba, 1 hafta önce xtreme paket XV sahibi oldum, istanbulda yaşıyorum, şöyle bir sorunum var neredeyse hiçbir radyo %100 berrak ses vermiyor hep küçükten bir cızırtı var, eski aracımdaki (Ford focus) frekanslarla aynı radyoları dinliyorum, yani sesin yüksekliğinden veya sesin kalitesinden bahsetmiyorum sanki tünele girmişim gibi hafiften bir cızırtı duyuyorum buda çok rahatsız ediyor, böyle bir sorun yaşayan oldu mu ?
  • cocainer kullanıcısına yanıt
    Anten soketi bir şekilde çıkmış,bağlı olmayabilir.Yolunuz düştüğünde servise uğrayın baksınlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    Anten soketi bir şekilde çıkmış,bağlı olmayabilir.Yolunuz düştüğünde servise uğrayın baksınlar.
    Teşekkürler, önümüzdeki hafta içi uğrarım o zaman.
  • En az 3 yıldır subaruyu ve bu forumu takip ediyorum.Subaru sahibi olmadan bile bana bu forumu bu kadar takip ettirebildiyse bu markanin bir başarısıdır diye düşünüyorum.Gecen hafta extreme modelini satın aldım ve ilk önce Eskişehir e oradan Ankaraya sonrada Istanbula döndüm (ortalama 7.3 benzin tuketimi ).Sunu söylemeliyim ki araçda ne umduysam onu buldum hatta fazlasını bile diyebilirim.Ozellikle viraj performansı harika, daha önce önden çekişli arabalarla gittiğin virajlı yolların hepsinde aracı ne kadar zorlasamda banamisin demedi. Aracı almadan önce bagajı yetermi acaba dedim malum 2 tane çocuk var bizim bavul çocukların ıvır zıvırı pusetde dahil derken bagajında gayet yeterli olduğunu gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 454455456457458
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.