Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (455. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
12.031
Cevap
199
Favori
982.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 453454455456457
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler tavsiye için bir bakayım bosch a.
  • Motor teknolojisi ve kullanılan komponentler, malzemeler açısından ilkel olmadığına adım gibi eminim fakat günümüzdeki düşük hacim + turbo trendine ters düştüğü aşikar; aslında bu da firmanın akıllı bir tercihi çünkü modelin dizayn ve pazarlama stratejisine zıt düşerdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caretta9

    Motor teknolojisi ve kullanılan komponentler, malzemeler açısından ilkel olmadığına adım gibi eminim fakat günümüzdeki düşük hacim + turbo trendine ters düştüğü aşikar; aslında bu da firmanın akıllı bir tercihi çünkü modelin dizayn ve pazarlama stratejisine zıt düşerdi...
    Çok haklısınız. Atmosferik motoru duyunca insanlar 30-40 yıllık eski teknoloji diye tepki gösteriyor. Çalışma prensibinin eski olması motor teknolojisinin eski olduğu anlamına gelmiyor. Aynı mantıkla turbo da yeni bir teknoloji değil ama günlük kullanıma yönelik binek araçlara başarılı bir şekilde uygulanabilmesi görece olarak yeni sayılır. Motorun çalışma prensibi değişmese de güç ve tork eğrisi, yakıt tüketimi ve daha başka pek çok parametresi, gelişen teknoloji ile geliştirilebilir. XV'nin en basitinden yalnızca yakıt tüketimine baksanız bile (ağırlık ve sürekli 4 çeker çekiş sistemi de göz önüne alındığında) bahsedilen eski motorlardan daha üstün olduğu görülebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waylander -- 16 Nisan 2018; 15:2:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şayet Subaru hibrit dönüşümünü başarıyla yapabilirse turboya ihtiyaç olmaksızın yeterli performans ve yakıt ekonomisi sağlayabilir.. Elektrikli motorun gücü ve daha da önemlisi tork katkısıyla rakiplerinin bür adım önüne geçebilir.. Kabul edelim ya da etmeyelim bu hızlanma ve yakıt verisiyle (her ne kadar yakıt sürekli awd göz önüne alınca makul görünse de performansından ötürü yaktığının hakkını vermiyor) rakiplerinin maalesef gerisinde.. Avrupa pazarında 1.6 turbonun sunulmuyor oluşu bu pazarı önemsemediklerini düşündürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ;

    2015 xv premium alarak ben de aileye katıldım. Aslında Subaru kullanıcısı olarak yeni değilim. Daha önceden 2011 Legacy 2.0 kullanıyordum. Model yenilemesi amaçlı olarak tekrar subi'de karar kıldım. Şimdilik legacy'den sonra performans anlamında geride olduğumu düşünüyorum. Onun dışında kalite yine Subaru'da.

    Hareketli kol dayama alan-taktıran oldu mu?

    Selamlar herkese
  • Yeni xv lerde yazılım güncellemesi yaptırdığınız halde çok düşük hızlarda 20-30 km gibi vites geçisin de bir bocalama veya hafif bir tutukluk yaptığı oluyor mu ? ben de oluyor da o yüzden bir sormak istedim özellikle yeni xv sahibi olan arkadaslara
    bu sorunu yaşayan var mı forumda ?
  • sonraki aracım için açıkçası düşündüğüm modellerin başında XV ama en az 2-3 sene veriyorum daha öevcut aracıma. bu yıllar boyunca takip edeceğim ki bu aracın önem sırasına göre gelişmesi gereken yönleri;

    - motor (en azından 1.6 turbo veya başka bir şey olmalı)
    - çift bölge klima sistemi olmalı
    - bagajın biraz büyütülmesi konusunda tasarımsal değişiklik yapılmalı
    - kol dayama hareketli olmalı
  • Cift bolgeli klima var. En azindan benim arabamda. (2014)

    diğerleri icin beklemek lazim. Hepimiz bekliyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • black exodus kullanıcısına yanıt
    Beklentileriniz çok ilginç geldi,hiç test sürüşü yaptınız mı?ya da yakından incelediniz mi aracı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ctinaz kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. Bende bir zamanlar 2008 legacy kullanıyordum. Yaklaşık 4 yıldır XV kullanıyorum. Suv tarzından sedan araca geçiş yapmayı tekrar düşünüyorum ve 2011 legacy almayı hedefime koydum. Tavsiye edermisiniz yada siz neden legacy den XV ye geçtiğinizi yazabilirmisiniz. Teşekkür ederim.
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    sürmedim ancak içine dışına inip binip baktım. arka yolcu tarafı çok ihmal edilmiş, en azından klima çıkışları, usb çıkışları vs bir şeyler ile sürücü kol dayama arkası doldurulabilirmiş. stepne olmayan bir araç için bagajı yetersiz diye düşünüyorum, b sınıfı hatchback araç tadında. zaten o tamir kiti olayını da hiç sevmem keşke stepne sokabilseler ama awd ile yerden yükseklik sebebiyle bagaj hacmini arttırarak bunu yapmaları zor sanki.
    1.6 atmosferik, japon, başka model araç kullandım ve o bile daha güçlü iken orta bir performans sergiliyordu ki, bunun o araçtan daha fazlasını yapabileceğini düşünmüyorum.
    bu aracı güvenlik standardı ve japon sağlamlığı için tercih ederim ki dashboard olayı da bir çok japondan çok daha güzel ayrıca.
  • serdaruz kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler iyi dilekler için. Açıkçası 2011 model bir araç , yaşlanmaya başladı. Bu süreçte yakıt fiyatları da malumunuz. 12-13 litrelerin altında tüketim göremezdim. Aslında forester istiyordum ama maddi durumlar biraz karmaşık şimdilik xv.

    avantajı: yukarıdan trafiği izlemek, kasislerde altı sürtmesin diye türlü cambazlıklar yapmak zorunda olmamak, Yakıt tüketimi, yeni teknolojiler.

    Dezavantajı: altındaki 2.0 boxer atmsferik motorun sesi bile bir başkaydı, performansından bahsetmiyorum bile.
  • black exodus kullanıcısına yanıt
    İstediğiniz donanımlar ve motor seçeneği yeni Foresterda fazlasıyla mevcut

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süredir almakla almamak arasında kararsız kaldığım XV hakkında yorum yazmak istedim.Artık kararımı verdim ve şartlarımın olgunlaşmasını brkliyorum.Keza bu aracı araştırma sürecinde bu forumdaki yorumlardan çok faydalandım ve brnim görüşlerimde yeni ilgilenenlere fikir verebilir diye düşündüm.Subaru malesef Türkiye'de kapalı kutu.Subaru ismini duyan çok güzel araba diyor ama alırmısınız sorusuna genelde olumsuz yanıt geliyor.Sebepler malum.Yedek parça stoğu,atmosferik motor,küçük bagaj,göreceli olarak zayıf ikinci el.

    Bu aracı alma kararını nasıl verdim;

    Doğu Karadenizde zaman zaman stabilize köy yayla yollarında kullanacağım bir araç arıyordum.Yerden yüksek,SUV tanımını hakeden 4x4,aynı zamanda konfor özelliklerini barındıran,eşiminde çokça kullanacağı,görüş açıları iyi olan,emniyet kriterlerini bir seviyeye kadar sağlamış,şirket aracı gibi herkeste olmayan:) bir araç.Tabi bunların yanında fiyat etkenide büyük rol oynamakta.

    Bu koşulları sıraladığınız zaman zaten seçenekler kısıtlanıyor ve XV ön plana çıkıyor.

    Birçok aracı test etme inceleme şansım oldu.zgenel olarak arabaların hepsi güzel,bu zamanda kötü araba yok.Sadece daha güzeli var.Tamamen kişisel görüşüm olarak kısaca yazayım.

    Qashqai,güzel dış görünüm ve dizel motor haricinde pek bir artısı yok,kaldıki çok satılmasının dezavantajı olarak çok çabuk sıradanlaştı.Dizel motor sesini hiç sevmiyorum,az kilometre yaptığım için katlanmak zorunda da hissetmedim.İc tasarımı ve malzemeside bence vasat.Eledim

    Sportage,komşum birkaç gün önce aldı.1.6 GDI concept plus.Test ettim baktım XV ye göre geniş bagaj var fakat 4x4 değildi.Vites geçişleri çok iyi değil bunun yanında motor gerçekten bağırıyor araba hızlanmıyor hissi var.Genel olarak konforlu bir araç ama XV ile kıyaslayınca bana göre zayıf kaldı.

    Tuscon,dışarıdan çok yakışıklı başarılı fasarım fakat iç malzeme kalitesi karşılaştırılamaz bile.

    C-HR,sürüş hissi çok güzel çok keyifli,kokpit konfor çok hoşuma gitti ama hibrit motor benzindeyken resmen feryat ediyor ve gitmiyor.Xv yi bu konuda eleştirenler bu araclara çok daha fazla şey söylemeli.Arka koltuklar ise mezar gibi.

    Tiguan,bildiğimiz Vw (ben 2013 jetta kullaniyorum)güzel araba ama fiyat -donanım ve tr şımarıklığı var.Zaten Vw kullanan birisi olarak sonraki aracım Vw olmayacak.

    Skoda-seat için benim kişisel görüşüm olarak hepsi Vw

    3F prensibi olarak ford,fiat ve fransızlardan uzak durduğum için onlar hakkında bir yorumum yok.

    Gelelim XV ye,

    2014 premium ve 2018 xtreme test etme şansım oldu.

    Forumlarda abartıldığı kadar verimsiz motor-şanzuman ikilisi hissetmedim.Çok kuvvetli motor öncelikse zaten hiç bakmayın derim.3 yaşında bir çocuğum var ,safety first!!!

    Yeni Xv motoru çok sessiz ve sarsıntısız,DSG kullanan birisi okarak CVT yi yadırgamadım.

    Bagaj hacmi göreceli olarak düşük ama baktığımda bana yeterli,3 kişilik bir aileyiz ve gerektiğinde arka koltuklar çok pratik katlanıp extra hacim saglıyor.

    Ön taraf ve görüş açıları çok güzel,arka taraf aynı şekilde çok ferah.

    Ve diğerleriyle kıyaslamada asıl artıları olan simetrim 4 çeker,eyesight,xmode,diğerlerinden daha yüksekken yere yakın ağırlık merkezi,güven hissi,viraj alma hazzı,iç malzeme kalitesi,kaliteli ekranları gerçekten XV yi birkaç adım öne taşıyor.

    Şöyleki XV yi hiç bilmeyen bir arkadaşimla teste gittik,arabanın içine oturduğunda hayran kaldı ve fiyatına inanamadı.Son olarak özelliklerini anlatınca dibi düştü diyebilirim.

    Haa birde test sürüşünde adaptif hız sabitlemeyi kullandım ,çok keyifli.

    Led adaptif farlar,uzun far asistanı ,şifreli giriş vs vs zaten bonusları.

    Gelde şimdi başka araba al;)

    Edit:İmla hatalarım için özür dilerim telefondan yazdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ustopaloglu -- 20 Nisan 2018; 18:53:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ustopaloglu U kullanıcısına yanıt
    Aklın yolu bir :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Selam, dün Kozyatağı'ndan geçiyordum, Daloğlu Otomotiv kapanmış görünce çok şaşırdım.
    Subaru TR sayfasından da adı silinmiş, kendi web sayfalarını da kapatmışlar sadece 2-3 tane ikinci el ilanı kalmış.
    Ne zaman ve neden kapandı bilgisi olan var mı?
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Forester da tabii ki var ama 2.0 motor, vergi dilimi, 200K TL üzeri olması vs ile zaten hedef dışı durumda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: black exodus

    Forester da tabii ki var ama 2.0 motor, vergi dilimi, 200K TL üzeri olması vs ile zaten hedef dışı durumda...
    Anlatmaya çalıştığım bu zaten,model çeşitliliği bu yüzden var,donanım fiyatlarla doğru orantılıdır her zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    biliyorum da model çeşitliliği diye arka yolcu bölümüne usb çıkışı ya da havalandırma çıkışı vermeyip 130K TL den fazla para istemek normal değil.
    millet küçük hacimli turbo motorlar ile daha iyi performans alırken hala motor konusunda buna ayak uydurmamak... subaru güvenlik, sağlamlık, aktarma, 4 çeker, vb. konularda çok iyi marka ama hala motor trendini yakalayamadı!
  • Subaru Xv 2012 de Türkiye ye geldi.
    O dönemler bu başlık açıldı ve 2012 den bu yana bu sayfalara 9100 küsur yorum yapıldı. Bu Yorumları 674 bin küsur insan okudu.

    Bu araçların ıcığı, cıcığı gelmiş, geçmiş her şeyi konuşuldu tartışıldı. Konu bolluğundan ve bu başlığın 500 küsur sayfalık hacminden dolayı insanlar aradıkları cevabı bulamadıkları için tekrar tekrar bazı şeyleri sordular da sordular.

    ciddi ciddi otomobil fanları, bu araçların servisini yapan ustalar, yurtdışından bu araçları yerinde inceleyebilen hayranlar, amatör de olsa seve seve araştıran incleyen insanlar bu araç konusunda bir çok yorum yaptılar. Yani bu saatten sonra bu aracın motoru zayıftı, yok usb si yoktu falan gibi sürpriz yumurtadan çıkmışta, çıkana kadar kimsenin haberi yokmuş gibi yaklaşımlara artık pek cevap bile verilmiyor.

    -Bunlar arazi aracı değil aile aracı. Amerika da defalarca yılın otomobili ödülü almış, güvenlik olarak ta en güvenli araç seçilmiş bir aile aracı. Yarış otosu, dağa bayıra çıkan bir suv değil. Özellikleri, motor yapısı peşin peşin zaten ilan ediliyor. Yıllardır burada her gelenin motor zayıf yeeaa demesinden ben de çok sıkılmaya başladım. Bu ülkede sokakların hali, trafiğin durumu vs. belliyken ferrari performansı gösterse ne olur? 90-110 km aralığı ile 5.5 lt yakıt ortalaması ile 1 depo yakıtı 940 km kullandım ben bu araçla. Sürekli 4 çeker olup bu özelliklerle bu yakıt ortalamasını tutturacak hiç bir araç yok. Bastımı giden turbo motor isteyenler için Levorg var. Daha performanslı bir şey arayan için 2.0 forester var.

    -Bu araçlar dünya genelinde genelde 2.0 motorla satılıyor. hemen dibimizdeki bulgaristanda ve kimlik gösterip pasaportsuz girebildiğimiz gürcistanda bile bu araçların 2.0 motorları satılıyor. Türkiye de 1.6 çünkü, Türkiye de vergi sistemi berbat! kimse bu araca 2.0 motor vergisi ödemez. Onu yapmak isteyen zaten gider forester alır.Yani Türkiyedeki mecburiyetten oluşan bir durum. Hiç Xv alamamaktansa 1.6 alıyoruz en azından.

    - Türkiye de acaip bir telefon bağımlılığı var diye tüm dünyanın aynı olduğunu düşünmek mantıksız. Herkes bizler gibi 24 saat telefona bağlı yaşamıyor. Ama yine de araçta radyo sisteminin altında ve kol dayama yerinin içinde usb girişleri var. Arka yolcular kol dayama yerine doğru kablo uzatıp usb kullanabiliyor.

    -Araçların fiyatını artıran 2 etken var, birisi dolar diğeride ötv oranları. dolar artınca aracın fiyatı da yükseliyor, fiyatı yükselince ötv dilimi de yükseliyor. Ben 97 bin satış fiyatıyla aracımı aldıktan 1 hafta sonra dolar arttığı ve hemen peşinden ötv oranları değiştirildiği için aracın fiyatı 126 bine çıktı. 1 hafta farkla 30 bin lira zarardan kurtuldum. Gönül isterdi ki daha ucuz olsun ama maalesef siyasi...

    Tüm bunlara rağmen Xv nin kendine özgü bir hayran ve kullanıcı kitlesi var. Beğenmeyen almasın gerçekten, ben aracımın aynısından sağda solda sürekli görmek istemiyorum. Buna bencillik deyin veya başka şey gerçek bu. Bu araçlardan alan kişiler de inceleyen, sorgulayan karşılaştırma yapan ve verdiği paranın boşa gitmediğinin bilincinde olan kişiler.




  • 
Sayfa: önceki 453454455456457
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.