Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (236. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
12.029
Cevap
198
Favori
983.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstanbul Beylikduzunden Gelibolu üzerinden Seferihisar ordanda Alaçatı toplam 1000 km ortalama yakıt 6,2 lt /km yaklaşık 30 kuruş km başına...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • firpir F kullanıcısına yanıt
    Koltugun ergonomik yapisindan hiç sikayetim yok. Yanlış anlaşılmış. Daha once 2008 legacy kullandim onda elektrikli ve hafizali koltuk vardi. Bunda tamamen manuel ayarlar mevcut ve ayar kollari cok kaba ayrica plastik aksamlar ben binerken pantolonuma takiliyor. Diğer arkadasinda alttaki plastik parca takiliyormus. Konu bu idi. Tekrar iyi bayramlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni tip starlink media sisteminde mirrorlink çalıştırabilen var mı acaba? Menüde pasif olarak görünüyor. Sistemin telefon ve müzik çalar olarak kullanımı bence gayet güzel, mirrorlink çalışsa 10 numara olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin kurban bayramını en içten dileklerimle kutlarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdaruz kullanıcısına yanıt
    Kurban bayramınız kutlu olsun arkadaşlar, bayramda yolculuk yapanlara güvenli ve sağlıklı yolculuklar dilerim.
  • Bayram yolculuğundaki yakıt verilerimi paylaşmak istedim. İstanbul'dan yola çıkarak Sakarya Hendek'e kadar 120-140 km hızla otobanda seyrettim. 7,5 lt/100 km yakıt tüketimi oldu ancak fotoğraf çekmedim. Sonra Hendek-Isparta arası bölünmüş yolda 100 km'de hızı sabitledim. Son 208 km'nin yakıt tüketimi 6.0 lt/100 km. idi. 208 km görünmesinin nedeni molada motorun durdurulması. Yine 6 lt idi ancak motor durunca sıfırlandı. Aracı aldığımdan beri ise 4201 km yapmışım ve ortalama tüketim 7,6 lt olmuş.
    Eşimle şoförlüğünü geliştirmek için çalışıyoruz ve kendisi bizim arabadaki en düşük yakıt tüketimine imza attı: 45 km yol gittik ve 4,8 lt/100 km gösterge verisi elde ettik. Bu sürüşten sonra depoyu doldurduğumda yol bilgisayarının 960 km göstermesi ütopik olsa da görmek hoşuma gitti diyebilirim. Bu arada İstanbul-Isparta yolculuğu ve biraz şehir içinde gezinmenin ortlaması da göstergede 6,6 lt, depo hesabında ise 6,9 lt olarak gerçekleşti. 4,54 benzin litre fiyatı ile 31 kuruş yakmış oldum.

    Arabayı şehir içinde park ettim, yanına geldiğimde yaşlı bir amca beni bekliyordu, araba hakkında bayağı bir soru sordu, özellikle yakıt tüketimi konusunda. Yukarıda verdiğim bilgileri kendisine de söyledim, Allah Allah diyerek gitti. Aynı yolu 2009 Honda Jazz'la 5,5-5,7 lt ile tamamlıyordum. Yakıt konusunda güncel veri olması açısından paylaşmak istedim.

    İyi bayramlar.






  • vorcan V kullanıcısına yanıt
    Öncelikle herkese hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler. İstanbul boşaldığı için rahat rahat arabaya binebiliyorum sayenizde. Araba yıkama işine gelince başka bir yerde iç dış 20 tl ye yıkatıyorum kimsede bu jeep, altı yüksek falan demiyor.
    Zaten burasıda çakallık ederse kendim yıkarım heralde. Arabanın toplam yüzeyi herhangi bir hatchback araçtan fazla değil ama benim anladığım fiyat araçla değil sahibinin ekonomik düzeyiyle ilgili. İşim gereği Kapalıçarşı esnafıyla yüz göz olduğumdan bu mantığa yabancı değilim ve
    bu tür bir bakış açısını asla tasvip etmiyorum. Bir malın yada hizmetin bedeli sahibine göre belirlenmemeli. Bekleyen daha çok bekler.. hizmeti beğenmezsem onlara 5 kuruş yok benden. Bizim araçlar altı yükseltilmiş impresa ve kabul etsekde etmesekde boyut olarak çok farklı değil.
    Zaten çalışanlar ya Gürcü, ya Suriyeli yada Moğol.. bende sigortasız işçi çalıştırdıkları için ( eminim çoğunun çalışma izni bile yoktur) istedikleri fiyatın yarısını versem nasıl olur acaba? SsangYong Actyon Sport pickup için 30 tl istediler, eyvallah ama XV de aynı fiyat dendimi bana ters...
    Aralarında dağlar kadar fark var. Orjinal barları Premiumlara taktıran oldu mu hiç? Olduysa fiyat ne çıkardı Subaru?




  • Merhaba,

    2015 bir XV aldım. Onceki arabam ledli bixenonlu A3 idi bu yüzden far konusunda biraz takığım.

    XV xenon ancak mercekli ya da bixenon değil. Mercek konusuna çok takık değilim ancak araçta sarı far görmeye dayanamıyorum. Bildiğim kadarı ile araçta uzun farlar aynı zamanda gündüz farımoluyor farlar açıldığında.

    Farlar kapalıyken ise sisler gündüz far olarak devreye giriyor, sizlerde de hem sis hem gündüz farı için ayrı ampuller var diye biliyorum.

    Tericihm bu sarı ampullerin hepsini beyaz led ile değiştirmek ancak uzun
    farların led olabileceğini sanmıyorum.

    Bu sebeple

    1)uzun farları dolayısı ile dsha az güçle yanan gündüz farlarını xenonla
    2) sis farlarını ve gündüz farlarını mümkünse ledle, değilse xenonla
    3) plaka aydınlatma ışıklarını da beyaz ledle değiştirmek istiyorum

    Merceksiz xenon kullanımı ile ilgili dezavantajları biliyorum, bu konulara girmeden bu yapmak istediğim değişimleri yapma şansım varsa yardımınızı rica ediyorum. Hangi kodlu ampulleri almalıyım, nerede ve nasıl yaptırmalıyım?

    Bir de benim araçta 7 inç clarion starlink ekran var, bildiğiniz gibi bunlara legal navigasyon yüklenmiyor Türkiye'de, ama aletin navigasyon çalıştırma yeteneği var diye biliyorum. Bu ekrana bir şekilde navigasyon kurup çalıştırma şansı oluyor mu?

    Herkese degerli yardımları için şimdiden çok teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese iyi bayramlar hayırlı yolculuklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the wade kullanıcısına yanıt
    Şu starlink sisteminin kullanımını bende merak ediyorum ama ya bilen yok, yada okuyan. Çok yaygın olmadığı için uğraşan yok galiba. Bir gelişme sağlarsanız siz bilgilendirirsiniz artık bizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Starlink akıllı cep telefonunuzu aracılığı ile internet üzerinden aldığı; hava durumu, haberler, Müzik, internet radyo ve takvim olmak üzere 5 kategorideki bilgiyi aracın ekranında gösteriyor. Starlink uygulamasını önce akıllı telefonunuza (android veya iphone) kuruyorsunuz. Ardından telefonunuzu bluetooth ile aracınınıza bağlıyorsunuz. Zaten telefon görüşmeleri için de bu bağlantıyı yapmanız gerekiyor. Ardından, araç menüsündeki Starlink'e tıkladığınızda bilgiler ekrana geliyor.

    Bu bilgilere akıllı telefondan bakmak varken, neden araç ekranından bakayım diye de düşünmedim değil.

    Navigasyon uyumlu deniyor ama, açıkçası Outback araçlardaki cihazda Nav adında bu işe özel bir tuş var, XV'de yok. İnternette de buna dair bir bilgiye rastlamadım. XV'deki Clarion'un uyumlu olduğunu zannetmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bartman -- 26 Eylül 2015; 14:19:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bartman

    Starlink akıllı cep telefonunuzu aracılığı ile internet üzerinden aldığı; hava durumu, haberler, Müzik, internet radyo ve takvim olmak üzere 5 kategorideki bilgiyi aracın ekranında gösteriyor. Starlink uygulamasını önce akıllı telefonunuza (android veya iphone) kuruyorsunuz. Ardından telefonunuzu bluetooth ile aracınınıza bağlıyorsunuz. Zaten telefon görüşmeleri için de bu bağlantıyı yapmanız gerekiyor. Ardından, araç menüsündeki Starlink'e tıkladığınızda bilgiler ekrana geliyor.

    Bu bilgilere akıllı telefondan bakmak varken, neden araç ekranından bakayım diye de düşünmedim değil.

    Navigasyon uyumlu deniyor ama, açıkçası Outback araçlardaki cihazda Nav adında bu işe özel bir tuş var, XV'de yok. İnternette de buna dair bir bilgiye rastlamadım. XV'deki Clarion'un uyumlu olduğunu zannetmiyorum.

    Normal starlink fonksiyonlarını kullanıyorum zaten sorun yok. Fakat sistemin menüsündeki mirrorlink fonksiyonu aktif olmuyor. Sisteme harita vb yüklenmese bile mirrorlink aktif çalışsa, cep telefonundaki navigasyonu kullanmış oluruz. İnternetten baktığım kadarıyla mirrorlink standardı usb kablo ile bağlantı istiyor. Ben sony z1 telefon ve nexus7 tableti usb ile bağlamama rağmen aktif olmadı. Çalıştırabilen olursa haber versin lütfen. Herkese yeniden iyi bayramlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar hayırlı bayramlar 4 yıllık Fiat punto evo kullanıcısıyım 2 yetişkin ve 2 çocuklu bir aile için bu aracı önerirmisiniz. Arkada bebek koltuğu kullanıyorum b segment araç haliyle pek fazla yer kalmıyor. Ayrıca bagaj hacmi de çok önemli benim için. Memmun musumuz? Yıllık ortalama 10bin km yapıyorum ve en az 5-6 yıl kullanmayı düşünüyorum suv araç bakıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redloves

    Arkadaşlar hayırlı bayramlar 4 yıllık Fiat punto evo kullanıcısıyım 2 yetişkin ve 2 çocuklu bir aile için bu aracı önerirmisiniz. Arkada bebek koltuğu kullanıyorum b segment araç haliyle pek fazla yer kalmıyor. Ayrıca bagaj hacmi de çok önemli benim için. Memmun musumuz? Yıllık ortalama 10bin km yapıyorum ve en az 5-6 yıl kullanmayı düşünüyorum suv araç bakıyorum.

    Aynı sizin gibi biri çocuk koltuğunda olmak üzere iki çocuk sahibiyim. Temmuz ayında xv aldım ve iyiki almışım diyorum. Keşke bagaj biraz büyük olsaydı çok daha iyi olurdu ama bu Halide yeterli sayılır. Bende cordobadan xv ye geçtim. Onun bagajı büyüktü ama içi çok darmış, yıllarca sıkışmışız. Xv bize gayet geniş ve rahat geliyor. Arka koltukta çocuk koltuğunun yanına iki yetişkin rahat sığıyor. Aracın motoru gayet sessiz, bunun sebebi CVT vitesin çok düşük devirlerde yol alması. Araç zaten kendi sınıfında en güvenli araç seçilmiş bir model. 4x4 olmasıda ekstrası. Tüketim benzer benzinli modellere göre inanılmaz düşük, şehir dışı 6, şehir içi 8-9 litre yakıyor. Benzinli, 4x4, otomatik vites 1500kg lık araç için bence gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaruz

    Koltugun ergonomik yapisindan hiç sikayetim yok. Yanlış anlaşılmış. Daha once 2008 legacy kullandim onda elektrikli ve hafizali koltuk vardi. Bunda tamamen manuel ayarlar mevcut ve ayar kollari cok kaba ayrica plastik aksamlar ben binerken pantolonuma takiliyor. Diğer arkadasinda alttaki plastik parca takiliyormus. Konu bu idi. Tekrar iyi bayramlar.

    Selamlar, haklısınız yanlış anlaşılma olmuş. Bence rahatsız bir koltuk bir aracı sattırabilecek kadar önemli. Bu sebeple konuyu önemsiyorum ve aracı inceleyenlerin doğru yönlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Hafıza konusunda haklısınız. Benim aracım elegance ve keşke elektrikli ve hatta hafızalı olsa idi. Ancak hafıza olayı premiumlarda da yok. Plastiklerin takılması gibi bir sorun ben yaşamadım.

    Bu arada ben de bir tüketim paylaşayım. İzmir-İstanbul arası ilk defa 140-150 civarından mümkün oldukça düşmeden geldim. Ara ara 170 gördüğüm de oldu (sürat yapmayı tasvip etmiyorum o başka, ama bu sefer denemek istedim). Bu şekilde gaza yüklenirseniz XV size aynen cevap veriyor, hiç sıkıntı yaşamadım. 3000 devirin altına pek inemiyorsunuz tabii. Zaman zaman 5000 devirlere kadar çıkmanız da gerekiyor. Tüketim bu şekilde kullandığım müddetçe 9.6'ya kadar yükseldi. Ne zaman ki Bursa sonrasında yoğunlukla beraber hız kestim o zaman ortalama tüketim 8.5'lara geri düştü. Hangi araçla bu kadar hız yaparsanız yapın tüketim aşırı yükselecektir diye düşünüyorum. Bu bakımdan durum beklediğim gibiydi. Ben 1.6 Turbo motorun bu konudaki tüketim değerlerini çok merak ediyorum.

    Herkese sevgiler saygılar iyi bayramlar.




  • İlk defa bugün Ödemiş-Buldan arasındaki virajları vitesi L konumuna getirerek aldım. Virajlara girmeye yakın vitesi L konumuna getirerek gereksiz yere frenlere yüklenmemiş oldum. Virajlardan çıkar çıkmaz vitesi yine D konumuna getirdim. Neredeyse sıfır fren ile, ve yine neredeyse milim kayma yapmadan virajları ortalama 80 km/h ile aldıktan sonra "İşte budur!" dedim sonunda. Teşekkürler Subaru :)
  • Evet arkadaşlar size dün arkadaşlarım ile birlikte yaylaya çıkalım dedik ve bu tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim. Öncelikle yazımı konuşma dilinde yazıyorum imla vs hatalarına bakmıyorum, hatalıysam affola. 2 araba çıktık arkadaşta 2004 model nissan x-trail var bende de subaru xv. Önce iyi yanları (yada yanı) söyleyeyim çünkü kötü yan çok daha fazla. İyi yanı beni problem yaşasam bile istediğim yerlere taşıdı. Tabi bu dediğim yerler normal arabaların gitme şansı olan yerler değil, bu açıdan iyi. Başkada iyi yanı pek yok :) Kötü yanlara gelince. Asfalt yollardaki rampa performansından eser dahi yokdu. Rakımın yüksek oluşundan ötürü ( Yaklaşık 2200 metre ) oksijen miktarının düşmesi ile birlikte zaten güçsüz olan motor tamamen gücünü yitirdi. Rampalarda ki zaten tamamen rampa idi yol. Deviri 2000 in üstünde hiç göremedim araba resmen gücünü veremedi. Oksijendenmi dersin yoksa rampadanmı bilmem araba sıfır güç ile ilerledi. Ama ilerledi ona bişe demiyorum. Arabayı test ettiğim dönemdeki satış temsilcisi araziye girince L vitesini kullan demişti, bende L vitesi ile ilerledim. Yaklaşık 1 saat sonra ciddi dik bir rampa ile karşılaştım. Oha burayı nasıl çıkıcam dedim kendi kendime ama mecbur devam ettim çünki öndeki x-trail umarsızca gidiyordu 2.0 motoru ile birlikte. Neyse rampaya girdik araba öyle bir duruma geldiki ister gazı kökle, ister az bas aşırı yavaş bir hızla yürüme hızı gibi araba ilerledi rampayı çıktı ve biraz sonra AT OİL ATTEMPT uyarı lambası yandı. Çektim kenara kitapçıktan baktım Şanzıman yağı sıcaklığı uyarısı imiş. Rolantide çalıştırın sönene kadar bekleyin yazıyor. Bekledim geçti. Biraz daha bekledim sonra yola çıktım. Burdan anladım ki. Arazide bile olsa sürekli L vitesi kullanılmamalı. Çok zor yerlerde L vitesini kullanmak gerekli. Neyse yola devam ettik problem yaşamadan çıktık yaylaya. Daha sonra mangal yapacağımız noktaya gittik bir müddet yolu takip ettik daha sonra çayırlara girdik. Çayırlarda belli yere kadar araba izi vardı sonrasında yoktu. Arkadaş ilerleyelim dedi. E tamam dedim bende gittik bi yerden indik aşşağıya biraz. İnerken indiğimiz rampayı pek farketmedim. Neyse mangalı yaptık keyifli zaman geçirdikten sonra dönüş başladı. Çayırlardan indiğimiz rampanın ciddiliğini dönüşte anladım. Yuh dedim burayı hakkatten nasıl çıkacam önden ben gidiyorum. neyse vurdum rampaya D vitesi ile gittim gittim bi yerde durdu araba. Geri almak zorunda kaldım. Arkadaş dalga geçerek çek arabanı kenara dedi izle beni dedi ve rahat bir şekilde çıktı rampayı (daha sonra konuştuğumda çokda rahat olmadığını benim yaylaya çıkarkenki yürüme hızındaki tırmanma hızı ile karşılaştığını söyledi) Neyse dedim o çıktıysa mecbur bende çıkacam. Attım L vitese başladım çıkmaya baktım yine araba güçten düştü başladım zik zak yapmaya. zik zak yapa yapa çıktım rampayı. Ama düz çıkamadı araba bunu gördüm. Problem herhangi bir sistemsel hata değil AWD ile alakalı değil kesinlikle sadece motorun güçsüzlüğü. Neyse orayıda çıktık eve gittik. Sonrasında iniş başladı. Haa az daha unutuyordum En çok merak edilen konulardan biri, Yakıt tüketimi :) Hazır olun yakıt tüketimini öğrenmeye :) Başlangıçtan O Şanzıman yağı sıcaklığı probleminin olduğu yere kadar 4 km yol gitmişiz yaklaşık 1 saat ve 100 km deki ortalama tüketim Hazır olun :) 34 litre. Sonrasındaki 3 km deki tüketim ise daha da hazır olun :) 54 litre :) yani ortalama 100 km de 40-45 litre ortalama ile gittim yolu. Bunu eksi olarak değerlendirmiyorum çünki o yolda bütün arabalar deli gibi yakıt yakacaktır. Aksini idda eden gelsin göreyim. Neyse iniş yoluna geçelim, o kadar rampa yolun inişini kolay olacak diye düşünmüştüm ama hiçde öyle olmadı. 1.5 tonluk bir arabayı o rampalardan aşşağı ve yol çok kötü indirmek için bayağı bir frene asılıyorsun. ve balatalar ağlıyor resmen. Allahtan 1 2 yerde mola verdik böğürtlen topladık :) da araba biraz dinlendi. molaların birinde bakayım dedim balata disklerine öyle bir ısınmışki elimi dokundurdum resmen yandı elim 10 dakika suda tuttum elimi. Ve fren cazır cuzur ses çıkartmaya başladı. Bu ses balatalardanmı kaynaklı yoksa disklerdenmi bilemem. Ama ses çıkarttılar. Ve aşşağı inmeye yakın şişti frenler. pedal bayağı bir sertleşti. Arabayı durdurdumda düzeldi. Sonrasında 1 2 fren sonra yine şişti. Şu an durumunu bilmiyorum eve gidince akşam bakıcam. İşin garibi Yukarı çıkarken çok yaktık ama aşşağı inerken bari hiç yakmayacak araba dedim ama hiçde öyle olmadı. aşşağı inerken yaklaşık 8.5 - 10 litre arası yakıt yaktı araba. Sebebi ise Vites arabayı ilerletmek isterken sen fren ile durduruyorsun. Haliyle yakıt yakıyor. L vitesi ile motor freni ile ineyim dedim ama işe yaramadı hızlandı araba bayaa. İşe yaramadı oda. Kısacası arkadaşlar Çıkışta Foresterın motor gücünü aradım. İnerken de Foresterin X mode unu aradım. Dolayısıyla şunu gördümki arada sırada böyle yerlere çıkacaksan XV iş görebilir. Ancak sıkça böyle arazide gezmek istiyorsanız kesinlikle foresterı tavsiye ederim. Bu arada şöyle bir sorum olacak yayladan inerken fren diskleri aşırı ısındı dedim ya. Ön fren diskleri aşırı ısınmıştı. Arka frenlerde bişe yoktu. Bunun sebebi ne acaba? önlere niye bu kadar asıldı frenler. 4 frenede aynı oranda asılması gerekmiyormu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elfredy -- 28 Eylül 2015; 10:33:34 >




  • Elfredy kullanıcısına yanıt
    Güzel bir yazı ve gezi olmuş.
    Tebrikler.

    Umarım bu yazıdan sonra, hâlâ Duster ile XV yi kıyaslayanlar olmaz.

    Duster (Xtrail ile aynı çekiş sistemleri) arazide XVden iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elfredy kullanıcısına yanıt
    Tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler. Arazi performansını ben de merak ediyorum ancak deneme şansım olmadı. Babamda Nissan 4x4 pick up vardı 10 yıl kadar kullandık, arazi açısından başarılı bir araçtı. Nissanın arazi başarısı iyidir. Özellikle Renaultun çok elinin değmediği modelleri cidden iyidir. Annemde de Daihatsu Terios var kalıbına göre hiç beklemediğiniz yetenekleri olan bir araç.
    Ben gücün yetmediği noktaya takıldım. Bence biraz da şanzımanla ilgili. 115 beygir arabayı kaldıramayacak bir güç değil. Tamam uçurmaz ama arazide gayet hareket sağlar. Nissanda arazi şanzımanını kullanınca 5. Viteste 40-45 yapıyordu araç. Ama müthiş bir güç uyguluyordu ki 133 beygirdi. Ayrıca kasada 700 kgnin üstünde yük olduğu zamanlar oldu. Toplam ağırlığı 2700 kgleri buluyordu. Foresterdaki x mode unda benzer bir yöntemi olabilir.

    Ön disklerle ilgili olarak; aslında büyük oranda fren uygulayan ön tekerler-disklerdir. Arkalar daha ziyade dengeleme için kullanılır. Bu nedenle ön diskler çap olarak daha büyüktür. Ön diskler arkalara nazaran ( balatalar da öyle) daha hızlı aşınır ve değiştirilirler. Önceki aracımın ön diskleri 36000 de değişmiş 75000 de arkalar daha yeni gibi idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Güzel bir yazı ve gezi olmuş.
    Tebrikler.

    Umarım bu yazıdan sonra, hâlâ Duster ile XV yi kıyaslayanlar olmaz.

    Duster (Xtrail ile aynı çekiş sistemleri) arazide XVden iyidir

    Yazıyı okursanız arkadaş çekiş sisteminden değil motorun güçsüzlüğünden bahsetmiş. XV ve Forester'da ikisinde de ATS awd var, tek sorun motor gücü. Buradan kendine iyi pay çıkarmışsın ama kusura bakma xtrail ile dusterın aynı arazi performansını verebileceğini iddia edecek kadar da bilgisiz değilsindir umarım :)
  • 
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.