Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (237. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
30 Misafir (5 Mobil) - 25 Masaüstü5 Mobil
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Size daha önce de söylemiştim. Burada Duster ile Xv'yi sizden başka kimse karşılaştırmaya çalışmadı. Dusterın buradaki Xv kullananların alım esnasında aklından bile geçtiğini zannetmiyorum. Burada kimse Dusterı merak etmiyor, zaten forumları ve başlıkları var. Merak eden açıp okuyabilir. Sizin aracınızla ilgili bir kompleksiniz olduğunu düşünüyorum, bu konuya fazlaca takılmış görünüyorsunuz.

    Burası Xv kullananlar klübü, araçla ilgili yakıt tüketiminden aksesuara konular konuşulup paylaşılıyor. Elbette arazi performansı da konuşulur, tartışılır. Kıyaslama da yapılabilir. Ancak bunlar reel tecrübelere dayanmadıktan sonra, çok bir anlam ifade etmiyor. Halamın bıyıkları olsaydı eniştem olurdu gibi bir ifadeyle, xtrail-duster arasındaki ilişkiyi benzetebiliriz. Bu durum Dusterı kötü bir araç yapmaz. Amacına ve kullanıcısına hizmet eden her araç değerlendirilebilir.

    İnatla bütün yazılarınızda Duster dan bahsetmeniz, Dusterı Xvden iyi yapmayacağı gibi, okuyan insanlara da bir şey kazandırmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Güzel bir yazı ve gezi olmuş.
    Tebrikler.

    Umarım bu yazıdan sonra, hâlâ Duster ile XV yi kıyaslayanlar olmaz.

    Duster (Xtrail ile aynı çekiş sistemleri) arazide XVden iyidir

    Düz zeminde bile doğru düzgün gidemeyen Duster ile Xv arazi kıyaslaması yapmadan önce izlenmesi gereken görüntü;

    www.youtube.com/watch?v=rUIpiTcmWNs




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Normal starlink fonksiyonlarını kullanıyorum zaten sorun yok. Fakat sistemin menüsündeki mirrorlink fonksiyonu aktif olmuyor. Sisteme harita vb yüklenmese bile mirrorlink aktif çalışsa, cep telefonundaki navigasyonu kullanmış oluruz. İnternetten baktığım kadarıyla mirrorlink standardı usb kablo ile bağlantı istiyor. Ben sony z1 telefon ve nexus7 tableti usb ile bağlamama rağmen aktif olmadı. Çalıştırabilen olursa haber versin lütfen. Herkese yeniden iyi bayramlar.

    Biraz daha araştırdım, MirrorLink telefonlar ile araç içi multimedya sistemleri arasındaki bir haberleşme standartı. Yani sadece Subaru'da değil, birçok markada mevcut. Okuduğum kadarıyla usb veya bluetooth ile kullanılabiliyor. Navigasyon için telefonunuza Sygic car Navigation yüklüyorsunuz. Ve telefonunuzdaki Bağlantılar>Diğer bağlantılar ayarından Mirrorlink özelliğini aktif ediyorsunuz. Arından araçtaki mirrorlinki açtığınızda navigasyon araç ekranında çıkıyor. Ancak bendeki Note 3'te mirrorlink seçeneği mevcut değil, o yüzden deneyemedim. Bazı modellerde bu özellik aktif değil. Zaten tüm işlemlerde GPS, işlemci vb telefonunuzu kullanıyor. Araç sadece bunları görüntülüyor. Üretici için oldukça mantıklı, cihazın maliyetini bir anlamda size yüklemiş oluyorlar.

    Aşağıdaki linkten uyumlu telefon, araç modelleirne bakabilirsiniz. Ancak bir dipnot da koymuşlar, listeler sadece sınırlı sayıdakileri göstermekte. Yani Listede olmaması illa uyumsuz olduğu anlamında değil.

    http://www.mirrorlink.com/




  • Bu arada aracına servisten bazı fonksiyonları açtırmış olan var mı ?

    Örneğin

    Araç hareket ettiğinde otomatik kilitleme,
    farların gecikmeli sönmesi, Coming home,
    açıldığında sadece sürücü kapısının açılması, vb
  • Arkadaşlar ben yazımda da belirttiğim gibi arabayı ne başka bir arabayla karşılaştırdım ne de şundan iyidir bundan kötüdür bişe dedim. Ben gezimde arazi sistemi yani AWD ile ilgili olarak tek bir problem bile yaşamadım hatta x-trailin bi yerde patinaj çekip geri gelip farklı bir köşeden geçmek zorunda kaldığı yerden bilerek gittim ve tek bir patinaj çekmeden çıktım. Beni AWD sistemi yani aracın 4x4 sistemi zorladığından bahsetmedim sadece motorun gücünün aracı zorladığından bahsettim. Bu sorun motordanda olabilir arkadaşın dediği gibi şanzımandan da olabilir. Ama şöyle bir durum var öyle rampalara geldim ki düz vites olsa idi araba bayılacağına emindim. Araba dediğim gibi yürüme hızında tek bir teker patinaja kalmadan çoook yavaş bir şekilde tırmandı. Sanki 1. vites bile değil 0.5 inci vites ile gidiyor gibiydi. İlginç bir andı. Ben mesajlarda bahsedilen duster'ı kullandım ama arazide deneme şansım olmadı bu yüzden karşılaştırma yapamayacam. Ama motor gücü olarak karşılaştır derseniz. Kafa kafaya diyebilirim. Duster ile gittiğim yolda aynı şekilde xv ilede gidiyorum ama kesinlikle daha güvenli gidiyorum. Duster ile ucacakmış gibi oluyordum. 4x4 konusunda dediğim gibi karşılaştırma yapamam. Arkadaş x-trail i dusterla kıyaslayıp xv ile kıyaslama yapmış. Çok doğru bir bakış açısı değil çünki x-trail denen araç 2.0 motor ve 190 tork üretiyor.

    Balatalara gelince. Balatalardan çıkan ses beni şüpheye düşürdü acaba balatalardamı bir sıkıntı var? yoksa o kadar yolu o derece fren ile inince normalmidir? Bilemiyorum. Akşam eve gidince biraz fren denemesi yapacam.




  • Arkadaşlar bu arada araçlarınızın yıllık bakımları 10.000 km demi yoksa 15.000 km demi? Beni ordudaki servis 10.000 km de bir çağırdı. Ancak subarunun sitesinde 15.000 km de bir olduğu yazılı. Bir çelişki var sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elfredy

    Arkadaşlar bu arada araçlarınızın yıllık bakımları 10.000 km demi yoksa 15.000 km demi? Beni ordudaki servis 10.000 km de bir çağırdı. Ancak subarunun sitesinde 15.000 km de bir olduğu yazılı. Bir çelişki var sanki.

    Periyodik bakımlar normalde 15 bin, belki kullanım koşullarınız farklı ise o yüzden çağırmış olabilirler ama mantıklı değil.

    http://www.subaru.com.tr/bakim-tablolari
  • Kullanim kosullarimi adam bilmiyor sormadi da zaten servisin elindeki tablo da 10.000 de bir oldugu yaziyor. Arayip uyarsam mi acaba bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elfredy kullanıcısına yanıt
    15.000 KM de bir

    15.500 KM deki 7 aylık aracımı sabah 15.000 bakımı için bıraktım. ;)

    Bu arada servis, forumda yazılan ortalamanın üzerinde bir fiyat çıkarttı 654-TL. Ankaralı kullanıcıların bilgisine...
  • bartman kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirmeler için teşekkürler. Benim sony telefonda mirrorlink menüde zaten var. Usb ile bağlayıp telefondan mirrorlink çalıştırdığımda aygıt bulunamadı diyor. Arabanın sisteminde mirrorlink hep pasif görünüyor. Bazı özellikler bazı ülkelerde kısıtlandığı için olabilir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elfredy kullanıcısına yanıt
    Eskiden 10 bin km'de imiş bakımlar. Sanıyorum bu seneler öncesinden kalma bir tablo olsa gerek. 2014 yazında aracı alırken satış temsilcisi arkadaş sorun çıkmadığı için daha önceden Subaru'nun Türkiye'de bakımları 15bin km'ye çektiğini anlatmıştı bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: subie

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Güzel bir yazı ve gezi olmuş.
    Tebrikler.

    Umarım bu yazıdan sonra, hâlâ Duster ile XV yi kıyaslayanlar olmaz.

    Duster (Xtrail ile aynı çekiş sistemleri) arazide XVden iyidir

    Düz zeminde bile doğru düzgün gidemeyen Duster ile Xv arazi kıyaslaması yapmadan önce izlenmesi gereken görüntü;

    www.youtube.com/watch?v=rUIpiTcmWNs

    Geçin bu işleri, XVde yaklaşma açısı dahi berbat.

    Burda o kadar uğraştık da, 2 çeker Dusterla bile hiçbir XV sahibi araziye gelemedi.

    Xv ancak asfalt dört çekeri olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Güzel bir yazı ve gezi olmuş.
    Tebrikler.

    Umarım bu yazıdan sonra, hâlâ Duster ile XV yi kıyaslayanlar olmaz.

    Duster (Xtrail ile aynı çekiş sistemleri) arazide XVden iyidir

    Yazıyı okursanız arkadaş çekiş sisteminden değil motorun güçsüzlüğünden bahsetmiş. XV ve Forester'da ikisinde de ATS awd var, tek sorun motor gücü. Buradan kendine iyi pay çıkarmışsın ama kusura bakma xtrail ile dusterın aynı arazi performansını verebileceğini iddia edecek kadar da bilgisiz değilsindir umarım :)

    Xtrail, Qashqai, Koleos, Kadjar ve Duster'ın 4 çeker sistemleri tamamen NISSAN 4 çeker sistemi ile donatılmıştır.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın bi zahmet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Güzel bir yazı ve gezi olmuş.
    Tebrikler.

    Umarım bu yazıdan sonra, hâlâ Duster ile XV yi kıyaslayanlar olmaz.

    Duster (Xtrail ile aynı çekiş sistemleri) arazide XVden iyidir

    Yazıyı okursanız arkadaş çekiş sisteminden değil motorun güçsüzlüğünden bahsetmiş. XV ve Forester'da ikisinde de ATS awd var, tek sorun motor gücü. Buradan kendine iyi pay çıkarmışsın ama kusura bakma xtrail ile dusterın aynı arazi performansını verebileceğini iddia edecek kadar da bilgisiz değilsindir umarım :)

    Xtrail, Qashqai, Koleos, Kadjar ve Duster'ın 4 çeker sistemleri tamamen NISSAN 4 çeker sistemi ile donatılmıştır.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın bi zahmet.

    Ne alakası var okuma özürlü müsün sen ? Burada 4 çeker sisteminden bahseden mi oldu ? Arkadaş açık açık yazmış 4 çeker sisteminden bahsetmiyorum motordan bahsediyorum diye. Ciddi ciddi yukarıdaki yazıdan nissan awd nin subaru awd den daha iyi olduğunu falan mı çıkardın sen:)) Ahahah.. Xtrail ile aynı sisteme sahip olunca xtrail gibi gittiğini falan sanıyosun heralde ? Şaka gibi ya, Audi Q7'yi referans alan Tiguan sahibi gibi birşey resmen :)) Neyse sana geniş yaklaşma açılı b segmenti yürüyenli dusterınla mutluluklar. Bizim konumuzu kirletme :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 28 Eylül 2015; 16:21:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SXV

    15.000 KM de bir

    15.500 KM deki 7 aylık aracımı sabah 15.000 bakımı için bıraktım. ;)

    Bu arada servis, forumda yazılan ortalamanın üzerinde bir fiyat çıkarttı 654-TL. Ankaralı kullanıcıların bilgisine...

    ben de 45 bin bakımını 630'a yaptırmıştım. baya zam gelmiş anlaşılan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Güzel bir yazı ve gezi olmuş.
    Tebrikler.

    Umarım bu yazıdan sonra, hâlâ Duster ile XV yi kıyaslayanlar olmaz.

    Duster (Xtrail ile aynı çekiş sistemleri) arazide XVden iyidir

    Senin gibi okuma özürlüler için alıntılayım adam altta ne yazmış bak. Hangi hayal aleminde yaşıyosun bilmiyorum ama nasıl bir aşağılık psikolojisine sahipsen her mesajda bir duster, xv karşılaştırması yapıyorsun ve gerçekten bizlerin sinirini bozuyor bu durum. Kimse burada işini gücünü bırakıp seninle inatlaşmak veya sana birşeyler ıspat etmek zorunda değil. Aracından memnunsan uzaklaş buradan güle güle kullan, eğer xv ile ilgili bilgi birikimin vb. varsa burada paylaşırsın sorularını sorarsın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elfredy

    Arkadaşlar ben yazımda da belirttiğim gibi arabayı ne başka bir arabayla karşılaştırdım ne de şundan iyidir bundan kötüdür bişe dedim. Ben gezimde arazi sistemi yani AWD ile ilgili olarak tek bir problem bile yaşamadım hatta x-trailin bi yerde patinaj çekip geri gelip farklı bir köşeden geçmek zorunda kaldığı yerden bilerek gittim ve tek bir patinaj çekmeden çıktım. Beni AWD sistemi yani aracın 4x4 sistemi zorladığından bahsetmedim sadece motorun gücünün aracı zorladığından bahsettim.




  • Arkadaşlar, biz offroad gezilerimizde XV hiç olmadı ama Forester'ı olup da zor anlar yaşayan oldu.

    Duster ile XV arazi de kıyaslanamaz.

    Buyurun size yerli bir video

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki A3 1.4 TFSI Ambitiona aracıma göre artı ve eksilerini yazayım 1 haftalık tecrübemle

    Eksileri

    - Atmosferik motor olduğu için kalkışlarda turbo motordaki seri ve ataklık yok
    - Farlar xenon ancak mercekli değil, kalan bütün farlar halojen (hepsini beyaz halojen ya da ledle değiştiriyorum şu an)
    - Işıklı makyaj aynası, leaving home, coming home, sollama sinyali, sürücü dışında tek dokunuşla cam kapatma gibi küçük ama benim için önemli özellikler yok
    - Multmedia ekranı fena değil, hatta güzel, ama bir şekilde navigasyon yüklenmemesi büyük eksiklik (Dahili GPS var mı bilmiyorum)
    - Park sensörü yok (bana farketmez ama hanım çok alışmıştı mecbur taktırıcam)


    Artıları
    + Motorun hızını aldıktan sonra zorlanmadığını hissetmek
    + Yüksek bir crossover olmasına rağmen çok iyi yol tutuş
    + Mevcut crossoverler arasında en yakışıklı bir kaç araçtan birisi olması
    + Direksiyonun çok yumuşak ve tepki süresinin çok düşük olması
    + CVT şansımzanın ve difeansyelin sunduğu sert sürüş fırsatı

    Şimdelik izlenmilerin bunlar daha 350 km kullandığım için yakıt konusunda bir yorum yapma şansım yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bartman

    Bu arada aracına servisten bazı fonksiyonları açtırmış olan var mı ?

    Örneğin

    Araç hareket ettiğinde otomatik kilitleme,
    farların gecikmeli sönmesi, Coming home,
    açıldığında sadece sürücü kapısının açılması, vb


    Bu fonksiyonlar mevcut mu ki araçta gizli de olsa?

    Ben kadran selamlama dışında ekstra bir özellik görmedim daha araçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Arkadaşlar, biz offroad gezilerimizde XV hiç olmadı ama Forester'ı olup da zor anlar yaşayan oldu.

    Duster ile XV arazi de kıyaslanamaz.


    Aynen dostum, duster öyle bir makınaymış ki x-mode vtd li outbackleri bile mal ediyormuş arazide. Arazi dediği de çamurlu yol :) Güle güle bin hadi :)
  • 
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.