Bu aracın motorundan şikayetçi herkes ama kullanıcısı olarak motoru hiç fena değil. Aracı götürüyor, yeterli. Gazlayayım, hızlı gideyim diyenleri memnun etmez tabii. Bastın mı hızlanıyor, gitmem demiyor. Birçok kesimi memnun edecek bir motoru var bence ama kağıt üzerinde 13.8 saniyeyi gören ön yargıya kapılıyor. Alt devirleri cansız değil, aracı taşıyor. Aracın motorundan daha büyük eksikleri var bence ama herkes motoruna takık. Birazdan bir hızlanma videosu çekeyim. Motor sesi çok kötü bence, performansından daha kötü. Sinek vızıltısı gibi. Basmak bile istemiyorsunuz :) Yakıtı da yüksek falan değil. Sağlamlık olarak da oturmuş, sağlam bir motoru var. |
Subaru XV bir kez daha güncellendi: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
Valla beni tatmin etmiyor 14 saniye otobüs gibi, bir de buna karsilik bir ekonomi’de sağlamıyor, ama anneye teyzeye falan alınır. guzel araba. Subaru 1.6T Levorg tabut tasiyicisina bu motoru koysaydı da XV’ye 1.6T motoru koysaydı keske.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor da tasarım da 1990'lardan kalma
-
Turbo olsa en az 20bin daha pahalı olacak. Ekonomiyi oradan sağlıyor aslında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Aslinda bu arabayi alip profesyonel biyerde fazla abartmadan kendin ufak bir turbo taktircaksin mis gibi olur. En ufak turboyla bile cok rahat 150hp 250nm olur bu. O da fazlasiyla yeter.
Arkana bakmadan 5-6 sene binersin.
Alıntıları Göstersonradan turbo takmak kolay bir iş değil.maliyetli yüksek bir turbo kiti değilse 2 ayda bir arıza verir.6ıncı ayda bıkar aracı satarsın.üst seviye uygulama kitleri uygularsan da aracın segmentine oranla büyük maliyet çıkar.elde ettiğin güce değmez.onun yerine fabirka çıkışlı turbolu almak mantıklısı.
-
levorg'daki 1.6t'yi koysalar satacak belki.bu motorla satış artırmayı beklemesinler.rakibi 1.2t'ler bile hem çekiş, hem tüketimde tokatlar bunu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 5 Şubat 2021; 13:42:53 > -
Alan hayrını gorsun ne diyeyim… Turbonun olmaması ekonomi yaptırmaz tüketimde ama maliyette yaptırır tabi, 20bin fazla etmez sonuçta seri üretim buaraclar, sanayide taktırırsan 20bin harcarsın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 5 Şubat 2021; 14:26:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Subaru nun üç yeni motor geliştirdiği söyleniyor.Bunlardan birisi de 1.5 litre direkt enjeksiyonlu turbo motor.İmpreza ve Xv modellerinde kullanılacağı belirtilmiş.1.5 turbo motorun tahmini güç çıkışı 150 beygir.
-
Söylediğinize ek bir şey söyleyeyim ben de hocam. Avrupa'da emisyon kuralları değişti diye hatırlıyorum km'de 95 g mı neydi. Toyota bunun için 1.5 motor çıkardı. Subaru'dan da böyle bir hamle gelmiş olabilir. Ben Subaru seven biriyim ama motor hususu sıkıntılı geliyor bana. Eskimiş motor fazla yakar çok kaçmaz diye düşünüyorum. Dediğiniz haber umarız doğrudur diyelim. Belki ileride Subaru'yu listemize koyarız belli mi olur?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu motorla gelirse aracın tüm problemi ortadan kalkar. umarım doğru haberdir.
bende donanım zenginliği , sağlamlık, güvenlik ve 4x4 oluşu sebebi ile araçla ilgilenmiştim ama bu motor olayı beni geri vites yapmaya zorladı.
-
batmaya yakın turbo veya elektrikli motor çıkarırlar. batana kadar atmosferikle devam ederler. 360 bin lira verip 1.6 atmosferik arabaya binmek benim içime sinmiyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Valla tiguanin miguanin 500 bin tl oldugu yerde koca subaruyu 350 bine aliyorsun. Fazladan 1-2 litre benzinin de hesqbini yapmam sahsen ben...
Kıytirik Polo olmus 300.000tl yahu.
Alıntıları Göstervalla tiguan varken bu alınmaz. tiguan iç hacim olarak dıştan tip olarak bunu katlar. + bir de üstüne hem 4x4 hem de atmosferik, o koca tekerleri ve yüksek rüzgar direncine rağmen tiguan bundan az yakacak.
-
tipini beğenmedim
-
Bu aracı alacak olanın tiguanla ne işi olur ki? Bu araç 4*4'ü için alınıyor. 500bin liste fiyatı olan tiguanda opsiyon olarak sunulan güvenlik donanımları 2017 yılında çıkan bu kasa xv'de standart. Fiyat olarak da cazip. En ful versiyonu 370bine veriyorlar. Bu fiyata en boş tiguan veriyorlar. 4*4 ihtiyaç değilse xv gereksiz bir seçim olur.
-
Tofaşla aynı teknoloji motoru olduğu sürece, bu fiyatlarla tercih edilesi zor bu japon kartalının.
Suv da değil crossover zaten epi topu sw subarudan bir ikş parmak yüksek. Kuzenim yurtdışından bu araçla gelince 2 gün doğrulamadı yataktan nasıl yormuşsa artık. 0-100’ ü bile Kartal’la aynı neredeyse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ula tam trollsün haa.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-007649809
Tofaşla aynı teknoloji motoru olduğu sürece, bu fiyatlarla tercih edilesi zor bu japon kartalının.
Suv da değil crossover zaten epi topu sw subarudan bir ikş parmak yüksek. Kuzenim yurtdışından bu araçla gelince 2 gün doğrulamadı yataktan nasıl yormuşsa artık. 0-100’ ü bile Kartal’la aynı neredeyse.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İç mekan kalitesi şasi kalitesi ver her şeyiyle Subaru Xv benim aradığım bir model.Ancak motora gelince işler değişiyor.Bizde yurt dışındaki gibi büyük hacimli motorla alma imkanı yok.Şu 1.5 litrelik turbo motor dahil olursa harika olur.
-
Selam,
Bakımları aşırı pahalı demişsiniz, ben almayı düşünüyorum, Ne kadar mesela Subaru bakımı? VW, Toyota veya Peugeot bakım fiyatlarına göre nasıl oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Xv grubunda bakım bilgileri paylaşılıyor. En son 45bin bakımı için 1800tl yazılmış.
60bin km de bir ön arka diferansiyel yağı değişiyor. 2.5lt yağ. 100bin km'de de şanzıman yağı(5.5litre) ve buji değişiyor. Bunlar dışında klâsik bakım ücretleri şu an 1650 - 1900 arasında. Bayiiden bayiiye değişiyor. Piyasadaki araçlardan pek farklı değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X