Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
13.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben bu 0-100 değerini doğrulayamadım acaba kaynak var mı?

    Almanya sitesinde pdf i var.

    edit: piyasadaki çoğu SW daha hafif olmasına rağmen benzer hatta daha kötü 0-100 süresinde sahip mesela insignia ST, 508 SW.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 22 Temmuz 2015; 12:46:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Allah Allah videolarda 9 saniyeye yaklaşan değerler yok ancak gerçekten durum böyleyse yine şanzıman canım arabanın performansını dibe vurdurmuş.




    Subaru avrupa, 0-100 sürelerini çok ilginçtir launch control ve sport mode kapalı şekilde duyuruyor. Forester turbo mesela 0-100'ü yaklaşık 6.5 saniye (abd de katalogta 6.2 saniye) iken avrupa katalog verisinde 7.5 saniye.

    Normal kalkış,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 22 Temmuz 2015; 12:49:14 >




  • Cvt şanzımanla ne işin var kardeşim senin yahu. CVT şanzıman aracın kullanım zevkini sıfıra indiriyor, motora hakim olma şanzınız yok, saçma sapan hareket eden devir saati ve anlamsız motor sesleri duyarsınız bol bol.
    Şehir içinde titreşimsiz ve konforludur, ama motorun gücünün açığa çıkacağı zaman tıss.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Yine tahminimce Subaru'nun yolcu koltuğuna dahi oturmamış uzman arkadaşlar giydirmiş. Siz almayın zaten o paraya Passat var Mondeo var mis gibi onları alın :) Subaru'yu ikinci el kaygısı olan, 2-3 kuruş fazla yakmasını dert edecek olan almaz zaten. Subaru'da müşteri kitlesi olarak onları seçmemiş zaten. Subaru her konuda en iyi değildir, konfor ekonomi vs konularda eleştirilecek yanı da var. Bunu sahipleri de bilir.

    Herkes Subaru'yu eleştirir, hayatta para verip satın almaz ama içten içe gizli bir hayranlık vardır. Oto yıkamacıda bir Subaru ile 2. elde fiyatı 2 katı olan bir araç yan yana yıkansın, herkes gelir Subaru'nun sahibine soru sorar aracı inceler. Hemen parçası pahalıdır bunun, çok yakıyodur bu gibi muhabbetler başlar. 2 yıl SW Impreza kullandım, ve açıkça söyleyim Subaru'ya binmek g.t ister. Gerçekten 2. elde satması zor, servisi parçası pahalı. LPG ile binmek zorunda kaldığımız için de LPG kaynaklı masrafları can yakıyor. Ama o zevk hepsini görmezden gelmeye yetiyor. İş durumları yüzünden satmak zorunda kaldım ama işleri sağlama alayım tekrardan alacağım marka kesinlikle Subaru'dur.

    AWD'den banane, 2-3 gün kar yağacak diye fazladan 20bin lira mı vereceğim diyorsunuz ya... Çok haklısınız, bu araç size göre değil zaten, almayın. Şu yılda 2-3 gün yağan kar var ya. O 2-3 günde siz belediye evin önünü küresin diye beklersiniz passatınızla evden çıkmak için, ya da zincir takmış taksiciyi çağırırsınız. Biz o karda sokakları küreyip evden çıkıp toplanıp en ücra köşeye mangal yakmaya gideriz :) Bunun tadını, özgürlüğü bir kere hisseden, kolay kolay vazgeçmez subaru'dan. Çünkü markanın bir karakteri, bir çizgisi, özgünlüğü var. Adamlar aptal mı 4x2 manuel vites versiyon üretip güvenlik donanımlarını kısıp rekabetçi fiyatla piyasaya girmiyor? Bence ayağa düşmek istemiyorlar. Adamlar zaten amerika ve kanada'da çok iyi bir pazara sahip. Türkiye'deki maaşının 20-30 katı parayı kıt kanaat biriktirip araba alacak adamı düşünmüyor. Mal bu fiyat bu, hastası da zaten gider alır parası varsa.

    AWD Standart, CVT Standart, VDC standart, Jant kapaklı versiyon falan da yok... Ehh bi zahmet fiyat da 100.000 den başlasın...

    Elinize kolunuza saglik. 👍

    Yaziniza kendi dusuncelerimle devam edecektim ama cogu kisi anlamayacagi icin yazmaya erindim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kalkış kontrol kapalı ve Sport mode açıkken 0-100 : 7.6sn çok güzel 1.6 Turbo için.. Daha ne olsun.

    Manuel + - moda alıp F1 şanzımanla kulakçıklardan vites değiştirmek zaten çok daha eğlenceli oluyor.

    Yeni Forester XT ile Sport Sharp modda kalkış yaptım yaklaşık 6.5 sn civarında değer elde ettik ve kalkış hissiyatı muazzamdı.

    CVT şanzımanı geliştiren ve dünyada en iyi kullanan firma Subaru ve sorunsuzluk anlamında mutlaka bir bildikleri vardır.
  • Forester xt yanlış hatırlamıyorsam 240 hp ile 7 küsür saniye 0-100 değeri vardı. Levorg 300 hp ile çok daha iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    sport modda 1 sn üzeri daha iyi hızlanma olmasına rağmen standart modun hızlanma değerini yazmışlar. Alıştığımızın dışında bir dürüstlük :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O

    Forester xt yanlış hatırlamıyorsam 240 hp ile 7 küsür saniye 0-100 değeri vardı. Levorg 300 hp ile çok daha iyidir.

    300 hp 0-100ü 5.4 saniye ama o motor sadece japonya da var.
  • 300 hp'lik versiyonu brz civarında bir fiyata getirirler mi ne dersiniz?
  • 1500kg bos agirlik cok degil mi bu arac icin Awd den kaynakli bir durum sanki.Bu agirliga ragmen aracin performansi ve tuketimi iyi.
  • HyperXCrossfire kullanıcısına yanıt
    1500 iyi gibi, 10 cm daha kısa Megane Sport Tourer 1400 kg. AWD'nin farkı olmalı...
    Tüketim falan da bu güce ağırlığa vs iyi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O

    Forester xt yanlış hatırlamıyorsam 240 hp ile 7 küsür saniye 0-100 değeri vardı. Levorg 300 hp ile çok daha iyidir.

    Yeni Forester XT

    Kalkış kontrol devre dışı iken + Sport Sharp modda

    0-100 km/h kalkışı 6.2sn , Normal modda 7.5sn
  • Japonya resmi sitesinden ; Navigasyon ve ses sistemi seçenekleri..


    http://www.subaru.jp/campaign/topics/navi_pack/


     Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL

    Eyesight >> http://www.subaru.jp/levorg/proudedition/safety/eyesight.html










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 22 Temmuz 2015; 21:55:52 >




  • Subaru şu 4X4 sistemiyle pick up üretmiyor da dandik dundik Renault falan Duster' ı 4X4 diye piyasaya sürüyor ya ona da ayrı bir ayarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    sport modda 1 sn üzeri daha iyi hızlanma olmasına rağmen standart modun hızlanma değerini yazmışlar. Alıştığımızın dışında bir dürüstlük :)



    Japonlar, özellikle Subaru gibi üreticiler insanları etkilemek için uç değerleri yazmazlar. Katalog değerlerine bakın bu genelde böyledir. Subaru'yu zaten kullanan kitle çok iyi bilir. Ondan başka araca ihtiyaç duymaz çünkü kendine has sürüş zevki ve sürekli simetrik 4 çeker sisteme bağlı direksiyon tepkileri hiçbir otomobile benzemez.

    Örneğin 2015 Impreza WRX STI 0-100km/h kalkış fabrika verisi 5.2 yazıyor. Bu değerler kalkış kontrol açıkken ve normal modda kalkış değerleri. Fakat test firmaları bu otomobili kalkış kontrol kapalı iken ve sport mod açıkken 4.6sn gibi kendinden daha pahalı ve daha güçlü araçlar gibi ciddi değerlerde kalkış yapabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 23 Temmuz 2015; 10:21:56 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Valla Subaru'ya ve bu araca iyice ısınmaya başladım ben :)
    Subaru forumuna gittim insanlara bakayım, yorumlara vs diye de sinek avlıyor, pek güncel konu yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Valla Subaru'ya ve bu araca iyice ısınmaya başladım ben :)
    Subaru forumuna gittim insanlara bakayım, yorumlara vs diye de sinek avlıyor, pek güncel konu yok.

    Bu forumlarıda tavsiye ederim..

    http://www.subaruclubtr.com/forum/

    http://subaru4ever.com/index.php?PHPSESSID=9h93l2blck65u0kg1pujg86dk7&




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fiyat çok saçma abartılı. Passat 70000 TL civarı iken, bunun 65000 TL olması gerekiyor. Yoksa kimse almaz.

    Sacmalamakta dunya rekoru kirarsin
    Yine takilmis plak gibi ayni seyleri yazip duruyorsun

    Senin bahsettigin passat 1.4 tsi trendline manuel olani onden ceker en baz versiyon
    Sadece oromatik olsa dsg 87.400 oluyor
    70.000 dedigin passatda 73.600 lira
    Kalkiki bu araba 4 ceker
    Sacmalama allah rizasi icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Şöyle bir donanım listesi var, muhtemelen böyle geliyor.


    SI-Drive
    18-inç Alüminyum alaşımlı jantlar
    Siyah ön ızgara
    Sunroof
    LED’li Xenon farlar
    Ön sis ve gündüz sürüş farları
    Otomatik yanan farlar ve yağmur sensörü
    Elektrikli katlanabilen yan aynalar
    Hız sabitleme sistemi
    Hill hold fonksiyonlu elektrikli park freni
    Çift Bölmeli Otomatik Klima
    Deri Döşemeli Spor Koltuklar
    Geri görüş kamerası
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    Gümüş-Karbon görünümlü ön panel, alüminyum pedallar
    Elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu ve ön koltuklarda ısıtma
    6.2 inch ekran SUBARU STARLINK Müzik ve Ses Sistemi (1CD&6 Speaker)
    Gelişmiş Güvenlik Paketi:
    Kör nokta uyarı sistemi
    Otomatik uzun far fonksiyonu
    Elektrokrom otomatik kararan iç ayna




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.