Şimdi Ara

Subaru forester kullananlar.. (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.716
Cevap
67
Favori
415.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yakıt aynen dediğiniz gibi.
    ş.dışı 7 ye inmedim hiç. ama 8 civarı yakıyor.
    yalnız subaru barttıkları kadar yakıt canavarı değil bence. Ondan once kullandığım otomatik golften (tam otomatik) 0,5-1 lt kadar fazla yakıyor.
    Parçayı ben hiç getirtmedim ama getirtenler varmış. Eğer bunu yapabilirseniz hiç düşünmeden alın derim subaru.
  • Dün İzmir Bayraktar da yeni kasa foresterı gördüm. Çok şık ve belirgin olarak genişletilmiş iç hacim ilk dikkat çeken özellikler. Benzinli araçlarda başlatılan CVT şanzuman uygulanması da konforu çok artıracaktır mutlaka. Aracı gördükten sonra, benim emektar dizel 2009 forester önceki kadar cazip görünmemeye başladı.
  • dizeli biz alalım:))
  • Otomatik dizeli bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yutuna

    Otomatik dizeli bekliyorum.

    Hocam merhaba,

    pm'den tel numaranızı verebilir misiniz? Aracınızla ilgili sorularım olacak. Ben de izmir'liyim.
    Vakit ayırıp cevaplarsanız çok memnun olurum.
    Saygılar
    M. Ali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ACİLTPCI

    arkadaslar
    turbomu yoksa düz forestermi sizce turbolara lpg montajıda yapılıyormus yakıt ne alemdedir ? kullan varmı
    atmosferik motorların 125ps gücü cok az deilmi tepkisi nasıldır
    birde legacy 2,0 2007 ile 2007 foresterin vergisi aynımıdır?

    merhaba bu benım aracım ..lpg'de hızlanması..otomatık vıteslı ve atmosferık motor...
    http://youtu.be/Evz-gjY51mw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bastug

    Subaru hakkında yurt dışı sitelere de bolca bakma imkanım oldu. Son derece pozitifim marka ve forester modeli hakkında... Bugün İstanbul'un felaket karlı iş dönüşünde bir tanesiyle yanyana epey bir vakit gitme durumum da oldu. Görünüş itibariyle şeker gibi araba forester. Lakin her markanın ve arabanın zayıf bazı yönleri vardır. Bunları da bilmek lazım ve bu tarz forumlarda çözüm yöntemlerini paylaşıp araç kullanımını daha bilinçli hale getirmek lazım.

    En önemli zayıflık olarak yüksek hızlarda çok fazla gürültü alması, arabadan değişik yerlerden ses gelmesi gösteriliyor. Özellikle çerçevesiz camlı kapılardan (daha çok sürücü tarafından) ses geldiği söyleniyor. Bir de gene kapı menteşelerinde vs paslanma olabiliyormuş. Yakıt tüketiminin biraz fazlalığı da zaten bilinen birşey. Bazıları malzeme kalitesizliğinden de bahsediyor ama fotoğraflardan ben hiç öyle bir izlenim elde etmedim. Otomatik şanzımanın yokuş yukarı performans vermediğinden bahsediliyor. Ben bunu da merak ediyorum. 150+ beygir bir araba. Bayağı da güçlü aslında. Bayır yukarı araba ne yapabilir ki? Bilen ya da tecrübe eden var mı? Amerikan sitelerinde birşeyleri öyle abartıyorlar ki zannedersiniz araba türbülansa giriyor. Öyle abartılacak katastrofik bir durum yok değil mi? Soğukta çalışmasnda problem oluyormuş dyorlar, onun sebebi ne, o konuda sıkıntı yaşıyor musunuz?
    Ses yalıtımı konusunu ciddi ciddi kendisine görev edinen var mı aranızda, pratik birşeyler yapılabiliyor mu? Örneğin:
    http://www.youtube.com/watch?v=WTurv2Vqk8Y
    Bu kolay uygulanır birşey mi ve de işe yarıyor mu?

    Bunları bir kenara bırakırsak ödenilen paraya göre forester alınabilecek en iyi arabalardan birisi gibi gözüküyor (diğer Subaru modelleri de keza). En azından son derece karakterli bir duruşu var, sürüden ayrılıyor...



    1.5 senelık subaru kullanıcısı olarak söyledıklerınızın bır kısmına katılmakla beraber;
    yüksek hızlarda gürültü alıyor diyorlar ama bu bence görecelı bır kavram..aynı marka lastıge ben çok seslı başkasıda daha az ses çıkarıyor dıyebılır..bence kapılar dıreksız olmasına ragmen az ses alıyor...
    bu arada çerçevesiz camın havası başka oluyor..çevrenize bir bakın hangi araclarda cercevesiz cam var .) benım gördüğüm Mercedes ve BMW'nin spor modellerınde...
    otomatık şanzıman 4 ileri oldugu için yokuş çıkarken 4 'e atınca araba devirsizleşebiliyor..ama japonlar bununda çözümünü bulmuşlar vıtesın yanında "power"düğmesi var..ona basıyorsunuz ve sorunsuz şekılde arac yuksek devırler çevırerek heryerı çıkıyor...
    soğukta çalışma problemıde yazılımla alakalı diye duymuştum..serviste ecunun yazılımını güncelledıklerınde çoğunlukla sorun kayboluyormuş...
    ses yalıtımı konusunda ise "pütür" attırma olayının bayagı faydalı oldugu söylenıyor...




  • 2010 benzinli limited modelini bugun itibariyle almis bulunmaktayım. . Tecrubelendikce burada aktaracagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    2010 benzinli limited modelini bugun itibariyle almis bulunmaktayım. . Tecrubelendikce burada aktaracagim

    Hocam aracınız jayırlı uğurlu olsun

    XV,Kuga derken sonunda forester almışsınız galiba..

    Sorması ayıp kaç binde araç ve ne kadara aldınız?

    Syg.
  • Ben de geçen hafta 2009 dizel forester aldım. Araçta müthiş tork var. Kullanımı çok keyifli. Yakıt tüketimi de inanılmaz düşük.
    90-100 km sabit hızda hız sabitleyici ile 5.8lt'ye kadar düştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla 46 bin de araç 53 bin tl ye aldım...otomatik lazım o yüzden benzinli
  • bugün akşam üzeri antalya dan alanya ya getirdim aracı...ilk izlenimler...yıllardır subaruya binmeden subaru ya hayrandım...bana da garip gelirdi bu durum...ama insan içgüdülerine güvenmeli:) yolda gidiş MÜKEMMEL.. bu kadar rahat aracım olmamıştı..vw, suzuki, honda, renault , bmw sürdüm...ama subaru bir başkaymış...bir sürüşte aşık oldum..eksileri yok değil hemen kısaca onları söyleyeyim.kapılar biraz hafif geldi bana...bayiden aldım ordaki xv ye baktım kapıları daha ağır ve tok geldi bana...yolcu koltuğu yükseltmesi yok.ya da ben bulamadım...çok ilginç ..arka koltuğun yanlarında oturma yerine yakın ne işe yaradığını henüz anlayamadığım bir kilit sistemi gibi bişey var yerinden çıkıyor...direksiyonun çok tutulan yerlerinde hafif soyulmalar var..önde kol dayaama yeri biraz gevşek, ses çıkarıyor..bunlar bence bişey değil...yolda giderken verdiği huzur ve güvene paha biçilemez:))) ilk izlenimde en çok dikkatimi çeken gaz tepkisi oldu...gaza dokunmanız çıldırtmaya yetiyor boxer motoru..direksiyon tepkileri ölçülü ve harika...yüksek hızlarda sersıntı ya da sallama yok araaçta...sedan gibi güvenle giriyor virajlara..yakıt ortalama 11,2 lt bilgisayarda...şehir içi kullanılmış devamlı...
    kullandıkça yazmaya devam edeceğim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drakyuz -- 13 Nisan 2013; 20:42:58 >




  • torpido aydınlatma olmaması da kötü
  • 2010 larda silecek ısıtma var mı acaba..gerçi alanyada pek işime yarıyacağını sanmıyorum ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    2010 larda silecek ısıtma var mı acaba..gerçi alanyada pek işime yarıyacağını sanmıyorum ama

    Silecek ısıtma derken ön cam resistansından bahsediyorsanız benim aracımda var. Limited olanı.
    Diğerlerinde var mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Drakyuz, Trigovina hayirli olsun araclariniz. Ben de Ekim ayinda almis konusunu acmistim. Drakyuz, arka koltukta bahsettigin seyleri cekersen, koltugun sirtligini yatirabilyorsun bir miktar. Tekrar hayirli olsun, kazasiz belasiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 forester XS kullanıcısı olarak bende bir kaç yorumda bulunayım.Öncelikle aracın çok yaktığından bahsedilmiş bu tamamen sizin kullanış tarzınıza göre değişiyor ben Lpg de 15 litre gibi çok fazla bir değer yakıyorum.Bastığınız zaman gerçekten çok yakan bir araba awd oluşu ağır oluşu çok etkiliyor.ancak 90-110 arası giderseniz 2000 rpm çeviriyor motor ve inanılmaz düşüyor tüketim..

    Gerek arazide gerek otobanda baya test imkanı buldum.Hafif arazi şartlarında hiç zorlamıyor çamur birikintisinden hiç patinaj çekmeden çıkıyorsunuz bu araçta.aynı şekilde şehir merkezlerine kar yağdığında herkes zincir takarken siz normal gidiyormuş gibi gidiyorsunuz.Tek eksiği yüksekliği karter korumayı baya sürttüm bir parçasını kırdım bakalım serviste bulabilecekmiyim :)
    Asfalttaki performansı bence gayet tatminkar maksimum 190 yaptım daha fazla gidiyorduda ben alışık değilim yüksek hıza ama yanımdaki arkadaşım kadrana bakınca şok oldu :) yolda bende şaşırıyorum bu hızla gitmiyoruz acaba göstergede bir şeymi var fazlamı gösteriyor diye geçiyorum içimden :) hızı hissettirmiyor bir suv olmasına rağmen
    Herkes viraj kabiliyetinin s-awd'nin ürünü olduğunu sanar ama boxer motorun bu konuda çok övülen bir motor sistemi olduğunu hatırlatmak isterim.Diğer suv araçlar virajlarda fren yaparken siz normal binek araç gibi dönüyorsunuz tabi bu söylediğim eski kasa forester için yenileri biraz daha yüksek belki biraz daha fazla yatıyordur araç o yüzden dikkatli olmakta fayda var :)
    Tek sorunu ve büyük sorunu servis sıkıntısı istanbula gitmek gerekiyor onun için.Çünkü ufak illerde bu araçların ne parçası nede ustası var o yüzden subaru alırken bunu bilerek alın

    herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :)




  • Ilker hocam on rezistans var sanirim sileceklerin yatik durdugu yerde camda rezistansi var.. nereden aktifleniyor bu acaba..arka rezistansa basinca o da mi calisyor acaba..bu arada lastik gerekiyor araca..tavsiyeniz olur mu bu konuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    Ilker hocam on rezistans var sanirim sileceklerin yatik durdugu yerde camda rezistansi var.. nereden aktifleniyor bu acaba..arka rezistansa basinca o da mi calisyor acaba..bu arada lastik gerekiyor araca..tavsiyeniz olur mu bu konuda

    Evet arkadaşım, ön arka cam ve aynalar rezistansa basınca aktif oluyor.

    Hocam benim aracın uzerinde daha yeni takılmış, asfalt lastiği Bridgestone Dueler HP sport vardı, bu yuzden bir de kışlık takım aldım. 3-4 sene idare eder ama tabi bir yandan da araştırıyorum. Hem asfaltta hem de hafif arazide ne kullanabilirim diye ve sanırım alacak olsam Goodyear Wrangler AT/SA denilen lastiği alırdım. AT lastik konforsuz olur mu acaba diye dusunuyordum ama sayfasında Audi Q7'ye fabrikada takılan lastik olduğu yazıyor.http://www.goodyear.eu/tr_tr/tires/4x4/wrangler-at-sa/index.jsp?from=browse

    Sadece asfaltta kullanıyorsanız, şu an kullandığım Bridgestone için iyi deniyor ve ben de memnunum ama yuvarlanma gurultusu biraz fazla diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 19 Nisan 2013; 17:36:57 >




  • Alacam dört cikma çıkacağım yollara
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.