Şimdi Ara

Subaru forester kullananlar.. (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.717
Cevap
67
Favori
415.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya bugün stop etti arac.. sanki manuel vites mis gibi kalkista hem de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    Ya bugün stop etti arac.. sanki manuel vites mis gibi kalkista hem de...

    Tuplu mu araç?
    Bir de siz diğer foruma uye misiniz, orada Subaru hakkında çok bilgili ve tecrubeli arkadaşlar var.
  • Benzinli. ..oraya uyeyim ama ugramadim coktandir
  • Gectigimiz ekim ayinda 2006 legacy SW umu sattim.O zamandan beri araba bakiyorum ara ara.Eski kasa mercedesler w124 veya w126 hayrani olarak genelde onlara baktim ama bu aradalar gene Subaru sevdam depresti.Cok da fazla butce ayirmadan 2000 model civari bir forester s turbo alayim diyorum.
    Nasipse su araca bakmaya gidicem onumuzdeki gunlerde.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-subaru-caddemotors-2.el-den-99forester-turbo-2.0at-180hp-4x4-lpg-122790521/detay

    Dikkat etmem gereken ozel bir sey var midir?Cadde motora guvenirim ama gene de araci firsat olursa Jaspa ya da gostermek isterim.
    Ozellikle bu model civari forester kullanicilari Arac hakkinda yorum yaparsaniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    Gectigimiz ekim ayinda 2006 legacy SW umu sattim.O zamandan beri araba bakiyorum ara ara.Eski kasa mercedesler w124 veya w126 hayrani olarak genelde onlara baktim ama bu aradalar gene Subaru sevdam depresti.Cok da fazla butce ayirmadan 2000 model civari bir forester s turbo alayim diyorum.
    Nasipse su araca bakmaya gidicem onumuzdeki gunlerde.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-subaru-caddemotors-2.el-den-99forester-turbo-2.0at-180hp-4x4-lpg-122790521/detay

    Dikkat etmem gereken ozel bir sey var midir?Cadde motora guvenirim ama gene de araci firsat olursa Jaspa ya da gostermek isterim.
    Ozellikle bu model civari forester kullanicilari Arac hakkinda yorum yaparsaniz sevinirim.

    hocam cadde genelde lpgli araçları almaz demekki bu araç sağlam yoksa riske girmezler.zaten genelde servis kayıtları filan oluyor değişen değişmeyen ne var ne yok görürsünüz..ilgileri alakaları fena değil.en azından distribitörden kat kat daha ilgililer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilim Hamamı

    quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    Gectigimiz ekim ayinda 2006 legacy SW umu sattim.O zamandan beri araba bakiyorum ara ara.Eski kasa mercedesler w124 veya w126 hayrani olarak genelde onlara baktim ama bu aradalar gene Subaru sevdam depresti.Cok da fazla butce ayirmadan 2000 model civari bir forester s turbo alayim diyorum.
    Nasipse su araca bakmaya gidicem onumuzdeki gunlerde.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-subaru-caddemotors-2.el-den-99forester-turbo-2.0at-180hp-4x4-lpg-122790521/detay

    Dikkat etmem gereken ozel bir sey var midir?Cadde motora guvenirim ama gene de araci firsat olursa Jaspa ya da gostermek isterim.
    Ozellikle bu model civari forester kullanicilari Arac hakkinda yorum yaparsaniz sevinirim.

    hocam cadde genelde lpgli araçları almaz demekki bu araç sağlam yoksa riske girmezler.zaten genelde servis kayıtları filan oluyor değişen değişmeyen ne var ne yok görürsünüz..ilgileri alakaları fena değil.en azından distribitörden kat kat daha ilgililer.

    evet cadde genelde LPG araclari sevmez ,ama kafami karistiran bir sey oldu burada.
    Bu arac gecen hafta cadde de benzinli olarak ilandaydi.Bugun baktim LPG yazmislar.Acaba kendileri mi takti,cok da anlam veremedim.Yarin bir arayim bakalim Caddeyi ogreneyim isin aslini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilim Hamamı

    quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    Gectigimiz ekim ayinda 2006 legacy SW umu sattim.O zamandan beri araba bakiyorum ara ara.Eski kasa mercedesler w124 veya w126 hayrani olarak genelde onlara baktim ama bu aradalar gene Subaru sevdam depresti.Cok da fazla butce ayirmadan 2000 model civari bir forester s turbo alayim diyorum.
    Nasipse su araca bakmaya gidicem onumuzdeki gunlerde.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-subaru-caddemotors-2.el-den-99forester-turbo-2.0at-180hp-4x4-lpg-122790521/detay

    Dikkat etmem gereken ozel bir sey var midir?Cadde motora guvenirim ama gene de araci firsat olursa Jaspa ya da gostermek isterim.
    Ozellikle bu model civari forester kullanicilari Arac hakkinda yorum yaparsaniz sevinirim.

    hocam cadde genelde lpgli araçları almaz demekki bu araç sağlam yoksa riske girmezler.zaten genelde servis kayıtları filan oluyor değişen değişmeyen ne var ne yok görürsünüz..ilgileri alakaları fena değil.en azından distribitörden kat kat daha ilgililer.

    evet cadde genelde LPG araclari sevmez ,ama kafami karistiran bir sey oldu burada.
    Bu arac gecen hafta cadde de benzinli olarak ilandaydi.Bugun baktim LPG yazmislar.Acaba kendileri mi takti,cok da anlam veremedim.Yarin bir arayim bakalim Caddeyi ogreneyim isin aslini.


    bence aracı test edin kesin sonuç o zaman belli olur.olumsuz yanı 200 bini devirmiş olması.ama subarular bakımlı kullanıldığında 500-600 bin rahat yapıyorlar.




  • Merhaba arkadaşlar,
    Ben de aranıza katıldım 2 hafta önce. 2008 model forester III sahibi oldum. Uzun zamandır otomobil kullanmanın, benzinli motor kullanmanın keyfini unutmuşum. Foresterda tabiri caizse kendime geldim. Bir de sorum olacak sizlere. Aracım 4 ileri tiptronik vitesli. Otoyol kullanımında yokuş yukarı 3. viteste 130 km/s hızı geçmiyor. Dipgaz yaptığımda 2. vitese atıyor, 130km'ye kadar hızlanıyor, 130'da 3e atıyor ve sabit süratte devam ediyor. Bu durum sadece yokuş yukarı giderken oluyor. Motorda devirden düşme, yavaşlama olmuyor ama 130u da geçmiyor yokuş yukarı. Motorda herhangi bir uyarı ışığı yanmıyor. Düz yolda deneme amaçlı 190km hıza kadar sorunsuz çıktım. Aracı limitlerinde kullanan birisi değilim ama bu durum beni rahatsız etti. Sonuçta 2.0 150 PS araç, rampada takılmaması gerek diye düşünüyorum. İnternette araştırdım ama pek birşey de bulamadım. Aracı LPG takılı olarak satın aldım. Denemeyi hem benzinle hem de LPG ile yaptım, bir değişiklik olmadı. Sizce sorun ne olabilir? Benzer durum tecrübe eden var mı? (not: araç 94bin km'de, rutin bakım zamanı gelmiş. Diferansiye, şanzuman sıvısı, buji vs değişim zamanı da gelmiş. Bu akışkanlar yenilendiğinde durum düzelir mi?) Saygılar...




  • Forester'la ilgili açtığım konunun linkini burada da paylaşmak istiyorum.
    http://forum.donanimhaber.com/m_74416707/f_//tm.htm#74583897
  • Hocam merhaba, diğer forumda da bir kullanıcı performansa yönelik, sizinkine benzer bir şikayette bulunmuştu.
    100.000 km bakımında triger de değişecek sanırım. Ankara'da yetkili serviste mi olacak bakımı? Benim de 50.000km bakımı geldi orada yaptırmayı dusunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc

    Merhaba arkadaşlar,
    Ben de aranıza katıldım 2 hafta önce. 2008 model forester III sahibi oldum. Uzun zamandır otomobil kullanmanın, benzinli motor kullanmanın keyfini unutmuşum. Foresterda tabiri caizse kendime geldim. Bir de sorum olacak sizlere. Aracım 4 ileri tiptronik vitesli. Otoyol kullanımında yokuş yukarı 3. viteste 130 km/s hızı geçmiyor. Dipgaz yaptığımda 2. vitese atıyor, 130km'ye kadar hızlanıyor, 130'da 3e atıyor ve sabit süratte devam ediyor. Bu durum sadece yokuş yukarı giderken oluyor. Motorda devirden düşme, yavaşlama olmuyor ama 130u da geçmiyor yokuş yukarı. Motorda herhangi bir uyarı ışığı yanmıyor. Düz yolda deneme amaçlı 190km hıza kadar sorunsuz çıktım. Aracı limitlerinde kullanan birisi değilim ama bu durum beni rahatsız etti. Sonuçta 2.0 150 PS araç, rampada takılmaması gerek diye düşünüyorum. İnternette araştırdım ama pek birşey de bulamadım. Aracı LPG takılı olarak satın aldım. Denemeyi hem benzinle hem de LPG ile yaptım, bir değişiklik olmadı. Sizce sorun ne olabilir? Benzer durum tecrübe eden var mı? (not: araç 94bin km'de, rutin bakım zamanı gelmiş. Diferansiye, şanzuman sıvısı, buji vs değişim zamanı da gelmiş. Bu akışkanlar yenilendiğinde durum düzelir mi?) Saygılar...

    hocam bayırlarda biraz hantal kalması doğal sürekli awd bir araç ağır ve yüksek.bunun çözümü bayırlara kaptırarak girmek örneğin 3ten 2 ye düşürecek kadar öldürmeyin arabayı bayıra girmeden biraz basın o zaten 3 atacak çok rahat çıkarsınız.bakım konusuna gelirsek 10.000km deki hava filtresini değiştirdim gaz kelebeğini temizlettim yetkili serviste aracın gaza olan tepkileri arttı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Hocam merhaba, diğer forumda da bir kullanıcı performansa yönelik, sizinkine benzer bir şikayette bulunmuştu.
    100.000 km bakımında triger de değişecek sanırım. Ankara'da yetkili serviste mi olacak bakımı? Benim de 50.000km bakımı geldi orada yaptırmayı dusunuyorum.

    Triger ve akışkanlar değişecek Ilker bey, ben aracimi bayraktara götürmeyi düşünmüyorum, yedek parça bölümünden orjinal kauçuk paspas almaya gittim, oranın notunu verdim direk. Subaru Argosa bırakacağım aracı pazartesi. Orada Abbas bey var, hem bilgili hem de beyefendi bir insan. Subap ayarının bozulmasından kaynaklanabilir dedi sorunum için. Bir de kaza geçirdi aracımız, ostimde gimat kavşağında arkadan hafifçe çarptılar eşim kullanırken. Tampon, stepne havuzu ve bagaj kapağı işlem gorecek. Bu arada diğer bakımları da yapilacak. Tecrubemi buradan paylasacagim. Cevap icin teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilim Hamamı

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc

    Merhaba arkadaşlar,
    Ben de aranıza katıldım 2 hafta önce. 2008 model forester III sahibi oldum. Uzun zamandır otomobil kullanmanın, benzinli motor kullanmanın keyfini unutmuşum. Foresterda tabiri caizse kendime geldim. Bir de sorum olacak sizlere. Aracım 4 ileri tiptronik vitesli. Otoyol kullanımında yokuş yukarı 3. viteste 130 km/s hızı geçmiyor. Dipgaz yaptığımda 2. vitese atıyor, 130km'ye kadar hızlanıyor, 130'da 3e atıyor ve sabit süratte devam ediyor. Bu durum sadece yokuş yukarı giderken oluyor. Motorda devirden düşme, yavaşlama olmuyor ama 130u da geçmiyor yokuş yukarı. Motorda herhangi bir uyarı ışığı yanmıyor. Düz yolda deneme amaçlı 190km hıza kadar sorunsuz çıktım. Aracı limitlerinde kullanan birisi değilim ama bu durum beni rahatsız etti. Sonuçta 2.0 150 PS araç, rampada takılmaması gerek diye düşünüyorum. İnternette araştırdım ama pek birşey de bulamadım. Aracı LPG takılı olarak satın aldım. Denemeyi hem benzinle hem de LPG ile yaptım, bir değişiklik olmadı. Sizce sorun ne olabilir? Benzer durum tecrübe eden var mı? (not: araç 94bin km'de, rutin bakım zamanı gelmiş. Diferansiye, şanzuman sıvısı, buji vs değişim zamanı da gelmiş. Bu akışkanlar yenilendiğinde durum düzelir mi?) Saygılar...

    hocam bayırlarda biraz hantal kalması doğal sürekli awd bir araç ağır ve yüksek.bunun çözümü bayırlara kaptırarak girmek örneğin 3ten 2 ye düşürecek kadar öldürmeyin arabayı bayıra girmeden biraz basın o zaten 3 atacak çok rahat çıkarsınız.bakım konusuna gelirsek 10.000km deki hava filtresini değiştirdim gaz kelebeğini temizlettim yetkili serviste aracın gaza olan tepkileri arttı.

    Ben daha performanslı olacağı beklentisindeydim, yoksa araçtan bir sikayetim yok sonucte 1550 kg 4ceker araç, turbo dizelin torkuna alismisim iste :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Hocam merhaba, diğer forumda da bir kullanıcı performansa yönelik, sizinkine benzer bir şikayette bulunmuştu.
    100.000 km bakımında triger de değişecek sanırım. Ankara'da yetkili serviste mi olacak bakımı? Benim de 50.000km bakımı geldi orada yaptırmayı dusunuyorum.

    Triger ve akışkanlar değişecek Ilker bey, ben aracimi bayraktara götürmeyi düşünmüyorum, yedek parça bölümünden orjinal kauçuk paspas almaya gittim, oranın notunu verdim direk. Subaru Argosa bırakacağım aracı pazartesi. Orada Abbas bey var, hem bilgili hem de beyefendi bir insan. Subap ayarının bozulmasından kaynaklanabilir dedi sorunum için. Bir de kaza geçirdi aracımız, ostimde gimat kavşağında arkadan hafifçe çarptılar eşim kullanırken. Tampon, stepne havuzu ve bagaj kapağı işlem gorecek. Bu arada diğer bakımları da yapilacak. Tecrubemi buradan paylasacagim. Cevap icin teşekkürler

    Çok geçmiş olsun arkadaşım.

    Ben Beka'dan (yetkili servis) 100TL civarında bir fiyata almıştım kauçuk paspası. Size ne kadar dediler acaba?




  • Bu da aracın kazali hali...
     Subaru forester kullananlar.. Subaru forester kullananlar.. Subaru forester kullananlar..

    Hani yeni araba alanlara "egzozun yamuk" derler ya, benimki harbiden yamuk :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Doc -- 4 Mayıs 2013; 22:10:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Hocam merhaba, diğer forumda da bir kullanıcı performansa yönelik, sizinkine benzer bir şikayette bulunmuştu.
    100.000 km bakımında triger de değişecek sanırım. Ankara'da yetkili serviste mi olacak bakımı? Benim de 50.000km bakımı geldi orada yaptırmayı dusunuyorum.

    Triger ve akışkanlar değişecek Ilker bey, ben aracimi bayraktara götürmeyi düşünmüyorum, yedek parça bölümünden orjinal kauçuk paspas almaya gittim, oranın notunu verdim direk. Subaru Argosa bırakacağım aracı pazartesi. Orada Abbas bey var, hem bilgili hem de beyefendi bir insan. Subap ayarının bozulmasından kaynaklanabilir dedi sorunum için. Bir de kaza geçirdi aracımız, ostimde gimat kavşağında arkadan hafifçe çarptılar eşim kullanırken. Tampon, stepne havuzu ve bagaj kapağı işlem gorecek. Bu arada diğer bakımları da yapilacak. Tecrubemi buradan paylasacagim. Cevap icin teşekkürler

    Çok geçmiş olsun arkadaşım.

    Ben Beka'dan (yetkili servis) 100TL civarında bir fiyata almıştım kauçuk paspası. Size ne kadar dediler acaba?

    180 TL ... iyi kösmüşler bana...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhabalar,
    araç 4 ileri olduğundan,aynı zamanda 2.0 150hp motırun torku yetersiz kaldığından ve yokuşlarda 3.vitese bazen de 2.vitese düştüğü oluyor, aracınızda bir sorun yok. Son hıza gene 3.viteste ulaşır, çünkü 4.vites ekonomi odaklı. Ben de 2008 de almıştım en sevmediğim yönü buydu açıkçası.
    O yüzden hep 2005 2.0xt turbo veya 2006 sonrası 2.5 xt turbo ilgi duymuşumdur. Bu araçlarla tecrübesi olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi, yokulta düzlükte hızlanması nasıldır?
  • ben hızlanma ve performans sorunu görmüyorum ama uzun yolda bazen performans gerekliyse manuele alıyorum...oldukça doyurucu oluyor o zaman
  • Bakim 2300 Tl tuttu. Rutin 100bin bakımı haricinde subap ayari, lpg dolum agzinin benzin depo kapagi icine tasinmasi, on far fiskiyesi kapagi tamiri gibi islemler de gerceklesti. Faturada ayrintili yaziyor musait bir zamanda onu da ekleyecegim. Bakim sonrasi aracin performansinda iylesme oldu bir miktar. Yokus yukari 130 ile 3.viteste 2ye dusmeden gidiyor artik. Lpg tuketimi ciddi olarak azaldi.3lt/100km kadar dustu ortalama tuketim. Bu arada araca 20binkm civarinda takilmis lpg sistemi, bunu da lpg bakimi yaptirirken tesadufen ogrendim. Simdilik sorun kalmadi bakalim,cevap yazan arkadaslara cok tesekkur ederim. Aslinda bu motorun hakki 5 veya 6 ileri vitesli bir otomatikmis, onu anladim:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc

    Bakim 2300 Tl tuttu. Rutin 100bin bakımı haricinde subap ayari, lpg dolum agzinin benzin depo kapagi icine tasinmasi, on far fiskiyesi kapagi tamiri gibi islemler de gerceklesti. Faturada ayrintili yaziyor musait bir zamanda onu da ekleyecegim. Bakim sonrasi aracin performansinda iylesme oldu bir miktar. Yokus yukari 130 ile 3.viteste 2ye dusmeden gidiyor artik. Lpg tuketimi ciddi olarak azaldi.3lt/100km kadar dustu ortalama tuketim. Bu arada araca 20binkm civarinda takilmis lpg sistemi, bunu da lpg bakimi yaptirirken tesadufen ogrendim. Simdilik sorun kalmadi bakalim,cevap yazan arkadaslara cok tesekkur ederim. Aslinda bu motorun hakki 5 veya 6 ileri vitesli bir otomatikmis, onu anladim:-)

    Hocam merhaba, nasılsınız? Bu 100bin bakımının içinde triger değişimi de var mı ve nerede bakıma soktunuz?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.