DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
[Silindi]
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
87
Cevap
4
Favori
50.361
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Şu 22 find illetini nasıl kaldırırım.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      889 Mesaj
      24 Ocak 2013 21:39:13
      chrome://extensions/

      adres çubuğuna yapıştır kaldır oradan

      la bu smileyi ne kadar güzel ya of



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      peace
    • Yüzbaşı
      889 Mesaj
      24 Ocak 2013 21:41:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: Haxenkoff


      Alıntıları Göster


      Uzantılar'dan kaldırdım ama halâ siteye giriyor.

      chrome'u kaldırıp tekrar yükler misin belki olur he ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      peace
    • Android Beta Kullanıcısı
      4218 Mesaj
      24 Ocak 2013 21:44:17
      Burada anlatılmış.

      http://22find.com/static/22find/uninstall.html



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________


      Farewell, good hunter. May you find your worth in the waking world.
    • Onbaşı
      17 Mesaj
      25 Ocak 2013 12:36:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: Not Today!

      Burada anlatılmış.

      http://22find.com/static/22find/uninstall.html

      Yaptım oradan yazılan her şeyi ama halen anasayfam değişmedi. Allah belasını versin 22find in, bide hiçbir şey sormadan yüklendi.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1085 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:17:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: condorblackfoal


      Alıntıları Göster


      Yaptım oradan yazılan her şeyi ama halen anasayfam değişmedi. Allah belasını versin 22find in, bide hiçbir şey sormadan yüklendi.

      abi aynen bugun kaspersky trojan alarmı verdi, kapayıp açınca silerim dedi.
      ben de önemsemedim kapamadan sil dedim çizim yapıyordum.
      gelgelelim alet silemedi ve anasayfa vs. değişti ie ve chrome da
      varsayılan programlarda yok
      extensions da yok
      anasayfo google com görünüyor ama açılınca bu lanet site geliyor
      şirket pc'si girdiğim siteler bile sayılıdır, virüs girebilecek zaten bir yere giremem
      lanet olsun



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yarbay
      4325 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:20:24
      aynen bu nedir ya ama Allahtan operaya bulasmamis


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      ''Yaşamak,
      Bir ağaç gibi tek ve hür
      Ve bir orman gibi kardeşçesine...''
      _______________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Ocak 2013 13:22:17
      geçen bana da oldu uzantılardan falan baktım birşey yok tarayıcıyı komple kaldırın eşleştirme olduğu için tekrar yüklediğiniz zaman geri geliyor youtube gmail hesabınızdan çıkış yapın eşleştirmeleri kaldırın öle silin programı sonra yükleyin eşleştirme olcakmı falan diyor hayır diyin daha da çıkmaz 2 kere format attım eşleştirme yüzünden geri geldi çözümü bu


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Kralın kızını sevdim vermediler
    • Onbaşı
      17 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:35:26
      İnat ettin ben chrome u felan kaldırmadan kurtulacam, ie de de aynı. şikayet felan ettim. bakalım çözümü çıkacak mı.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6005 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:38:07
      Bugün bana da bulaştı bu salak şey. Hayır nereden geldi onu anlamadım. Oyun oynuyordum masaüstüne bir döndüm ki her şey değişmiş. Arka planda tuhaf tuhaf şeyler çalışıyor. Virüs girecek hiç bir siteye girmem. Girdiğim siteler belli. Nereden nasıl bulaştı anlam veremedim.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      376 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:41:11
      Bu saçma sapan salak program bende de vardı bir türlü kurtulamadım.Kökten Chrome'u kaldırdım kurtuldum.Sistemde lisanslı kis2013 kullanıyorum ama herhangi bir hata vermedi şimdiye kadar


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      113 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:43:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: Haxenkoff

      Yapıştı kurtulamıyorum. Ne zaman chrome açsam bu siteye bağlanıyor.

      özellikler>KISAYOL>hedefte .exe den sonrasını sil eğer altta sabitse kaldır bidaha sabitle



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      736 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:46:53
      ayarlardan belirli bir sayfa veya sayfaları aç'ı işaretle sayfaları ayarla de 22find'ı sil google ekle


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      113 Mesaj
      25 Ocak 2013 13:50:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: Haxenkoff


      Alıntıları Göster


      Özellikler derken. Tam linki verir misin?

      hocam chrome yada firefoxda yan tıkla özellikler sonra kısayol de orda hedefte örn firefox için "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" yazar .exe den sonrakileri sil tamam de



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      25 Ocak 2013 15:01:55
      febelsa çok teşekkür ederim.Paylaştığın yardım sayesinde 22Find belasından kurtuldum.Özellikler>kısayol>hedef>(chrome,ie,firefox)exe. den sonrasını silin kurtulun KESİN ÇÖZÜM :):):)


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Çavuş
      59 Mesaj
      25 Ocak 2013 15:23:58
      arkadaşlar bende şimdi yöntemlerden birini kullanarak çözüme ulaştım.

      arkadaşımızın dediği gibi chrome ve ie nin başlangıç ana sayfalarını default yaptım yani boş bıraktım sonrasında masa üstünden ve başlat çubuğundan bütün simgeleri kaldırdım bu ikisine ait olan.
      daha sonra program files teki kurulu oldukları yerdeki simgelerden masaüstüne kısa yol attım şuanda sorunsuz giriyorum kurtuldum gibi gözüküyor. inşallah bir daha uğraştırmaz. herkeze kolay gelsin



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1045 Mesaj
      25 Ocak 2013 16:14:45

      http://www.threatexpert...353fe72d8a25bfe913269c03

      Göründüğü üzere heryere bulaşıyor bu meret. Ben yukarıdaki linkte görülen bulaştığı heryeri temizledim. Bu problem henüz yeni yayılmaya başlamış. Garibime giden olay ise gece bilgisayarı açık bırakıp yatmam ve kalkınca 365 desk ve bu lanet seyi yüklenmiş olarak bulmam. Yukarıdaki sitede vmware falan geçiyor bazı yerlerde. Bu yüklenmenin nedeninin vmware olup olamayacağını merak ediyorum. Bundan muzdarip arkadaşlar vmware kullanıp kullanmadıklarını söylerlerse anlaşılır. Kolaygelsın.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      25 Ocak 2013 17:12:38
      Banada oldu arkadaşlar meret heryere bulaşıyor.Yukardaki yöntemle halletim bende sorunu.Yakında aynı sorunu yaşayanlarla dolup taşarsa burası şaşmayın bence:)


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM!
    • Teğmen
      113 Mesaj
      25 Ocak 2013 17:37:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: uzman472

      febelsa çok teşekkür ederim.Paylaştığın yardım sayesinde 22Find belasından kurtuldum.Özellikler>kısayol>hedef>(chrome,ie,firefox)exe. den sonrasını silin kurtulun KESİN ÇÖZÜM :):):)

      önemli değil hocam



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1085 Mesaj
      25 Ocak 2013 20:42:43
      4 üye 70 misafir ve iki günde binlerce hit.
      Yapanı Allah cezasız bırakmasın, hakkımı helal etmiyorum.

      regeditten filan da sildim, PCde inanılmaz yavaşlama yaptı.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1973 Mesaj
      25 Ocak 2013 20:44:27
      Bugün bana da aynısı oldu bela bişey kurtulamıyor insan. Hala tam olarak kurtulabilmiş değilim kısmen düzelttik..


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


    • Bloodbath
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.