Şimdi Ara

STILO FOREVER :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33.431
Cevap
78
Favori
1.749.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 ay
  • Cevaplayan Üyeler 1131
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3783
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3501
  • Favoriye Eklediklerim 78
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ROBINHOOD (3783 mesaj) gendarme (2762 mesaj) stilock (1750 mesaj) halil2202 (1517 mesaj) VAYA CON DIOS (1238 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (474 mesaj) Mobil (290 mesaj) Tablet (52 mesaj) (1 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Fiat >> STILO FOREVER :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2198 Mesaj
    Fiatçı arkadaşlar bi yarışma yapılıyor oylarınızı civcivixe bekliyoruz. Forumda fiatı ezdirmeyelim oyları bekliyoruz.http://forum.donanimhaber.com/m_7547243/tm.htm
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    ben fiatçı değilim. bu arabayı bir fiat fanatiği olarak almadım. bu özelliklere bu fiyat çok uygun dedim aldım. o kadar. hiçbir arabanın fanatiği olmam. 3-5 sene sonra hangisi uygun gelirse onu alırım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    Fiatçı arkadaşlar bi yarışma yapılıyor oylarınızı civcivixe bekliyoruz. Forumda fiatı ezdirmeyelim oyları bekliyoruz.http://forum.donanimhaber.com/m_7547243/tm.htm
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    babamdada fiat 124 vaardı orjinal manyak bir arabaydı ordan severim fiatı birde stilodan önce meganım vardı üç sene kullandım kesinlikle yani meganlan stiloyu bir tutmam bu bizim insanımız nasıl alyorlar o makineyi fiyatı da ucuz değil
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    nasi yani!! megane mi? stilo mu? daha iyi?
  • Er
    11 Mesaj
    Merhaba arkadaslar,

    Ben de stilo 3 kapi sahibiyim. Araniza katilmis bulunuyorum :)

    Gorusmek dilegi ile ...
  • Er
    11 Mesaj
    Herkese selam,

    Bu forumu gorunce aklima bir fikir geldi ve bir yahoo e-mail grubu olusturdum. Sadece Turkiye `deki Stilocularin uye olacagi ve sadece kendi aralarinda yazisacaklari bir grup bu.

    Boylece aracimizla yasadigimiz iyi ya da kotu tum tecrubeleri paylasabiliriz. Aracimiz ile ilgili neleri seviyoruz, ya da ne gibi arizalar yasiyoruz, daha once baska birimizin de basina benzer bir sey geldi mi ? Gibi sorulari kendi aramizda paylasabilecegimiz bir grubumuz olacak. Hatta daha da ileri gider ve bir zaman sonra Stilo konvoyumuz ile hep beraber turlar bile atabiliriz ....

    http://autos.groups.yahoo.com/group/stilotr

    adresinden bu gruba uye olabilirsiniz. Grupta baska kullanim alanlarimiz olacak, fakat en onemlisi atilan mailler tum Stilo Uyeleri`ne gidecek. Bilmeyenleriniz olabilir diye belirtmek isterim; Uye olurken kullanmakta oldugunuz bir e-mail adresi giriyorsunuz ve gruba atilan tum mailler bu adresinize de geliyor ve hem tum yazilanlari takip ediyor, hem tum gelismelerden haberdar oluyor ve hem de sahip oldugunuz tecrubeleri diger tum Stilocular ile paylasabiliyorsunuz.

    Hadi hemen uye olun ve paylasimlarimiza baslayalim ... :)

    |
    |




  • Yüzbaşı
    371 Mesaj
    benim yok valla
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    tabiki stilo daha iyi hem özellik hemde kullanım zevki bakımından ayrıca motorun verdiği tat
  • Çavuş
    83 Mesaj
    resimler çorluda çekildi trakya yani

    valla açıkçası anadolunun yolları istanbulunkilerden iyi ne o her yerde inşaat bi yerde doğal gaz varsa yol yok demektir 15 inc jantta vuruntu tabi olmaz çünkü lastiklerin geniş yanak yapısı vuruntuları alır ama bi yerden lastik oradan deforme olur telleri kırılır neyse sorun o değil spor lastikte yolu daha iyi hissedersin derken kastettikleri genelde çukurlar heralde

    bide o grup konvoy işi falan tutmaz baba denedik biz onu çok önceden yan geldi kimse katılırım demedi neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soldierpainted -- 20 Haziran 2006; 14:24:16 >
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj
    2004 stilo active 5 kapı şu an ne kadar bedelle satılıyor bilen var mı? 19 a bırakıyolar alayım mı?
    Külüstür 2000 korola ya da honda tavsiyelerine karnım tok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etit -- 20 Haziran 2006; 22:27:03 >
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    ben 2005 yılında dynamic aldım. peşin indirimiyle 29.000 ytl idi fiyatı. actual 27.000 idi. 2004 actual için 19 bence çok. ama dediğin gibi 2000 corolla ya da honda alacağın paraya 2004 stılo almak daha mantıklı. hele ki honda da aksesuar hepten sıfır. lastikleri bile küçük (14").

    quote:

    Orjinalden alıntı: etit

    2004 stilo active 5 kapı şu an ne kadar bedelle satılıyor bilen var mı? 19 a bırakıyolar alayım mı?
    Külüstür 2000 korola ya da honda tavsiyelerine karnım tok.
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    şu zamalardan sonra 2004 dnamic stilonun fiyatını bilen varmı arkadaşlar ama full 8 airbag esp asr sadece acılır tavan yok nedir bilen varsa bildirsin
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    22bin ytl vardir herhalde
  • Yüzbaşı
    598 Mesaj
    ARKADAŞLAR PALIO MULTIJET DIZELİM VAR. STİLO HASTASIYIM. ANCAK DİZEL MODELİNİ TÜRKİYEDE BULAMADIĞIM İÇİN (DAHA DOĞRUSU GETİRMİYORLAR!!!) ALAMADIM. İTALYADA 1.9 MULTIJET STILO MODELLERİ VAR. AMA BURALARA GETİRMİYOR FIAT...
  • Çavuş
    83 Mesaj
    evet turkiyeye getirmiyorlar ama türkiyede hatırı sayıda dizel stilo var

    bi arkadaş stilonun fanının hep açık olduğunu söylemiş

    şimdiye kadar kullandığım araçlardan en kararlı motor sıcaklığına stilo sahip hararet göstergesi tam ortaya gelip sabitliyor kendisini eee havalar ısındı tabi fan daha çok çalışıyor motor performansı için gerekli ısıya yaz kış çok çabuk ulaşıyor ve ısısını çok güzel sabitliyor kış aylarında bile motor soğukya ondan tekliyor cümlesini kullanmıyorsunuz

    arabanızın fiatını siz belirlersiniz arkadaşlar benim aracım 25 bin ytl çok fazla istiyorsun diyen olursa gitsin başka bişey alsın bana ne bana soruyorlar satsana diye 25 bin diyorum ya çok istedin diyolar alma o zaman ne diyeyim diyorum
  • Yüzbaşı
    598 Mesaj
    BEN CE STILO YU SATMA. ÇOK GÜZEL ARABA. BEN SIFIRINI BULSAYDIM DIZEL MODELİNİ ONU ALACAKTIM. ALDIMMI SIFIR ALMAK İSTEDİM.
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    ben stilomu kolayına satmam tüm arabaları teker teker sürdüm hep sini 2004 yılında ve stilo gibi bana tat veren olmadı iç dzaynı na hala hastayım ve sürdükce zevk veriyor bıkacağama daha cok seviyorum yeni si gelmeden görmem lazım başka bu makine satılmaz 2004 yılında millet esp nedir bilmezdi benim arabamda var dediğimde. şimdi yıl 2006 nerdeyse her kendi sınıfındaki arabada var ben bu işe cok gülüyorum gecen akrabaya illede yeni seat toledo alacak kafayı taktı gittik satış elemanı bana arabayı övmeye başladı bu araba ya takla attırmazsın bunda esp var baktım tarif ediyor bende dinliyeyim dedim baren ayıp olmasın dedim işte ben ne yapayım ben o özelliği 3 sene önce aldım tabiki içimden güldüm......
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj
    Peki biraz daha pazarlık edeyim bari.Bi de fiat bayinde satılan stilolar da garanti mi veriyorlar orada daha pahalı araba pazarına göre.Araba pazarı gayet ucuzdu.
  • Yüzbaşı
    598 Mesaj
    AHHHHH AHHHHHHHHHHHHH. NEDEN DİZEL STİLO GETİRMİYORLAR. İTALYA DAKİ SİTEDEwww.fiat.it ENVAİ ÇEŞİT MULTİJET DİZEL SEÇENEĞİ BULUNUYOR. HEMDE FİYATLARI GAYET UYGUN
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    fiyatlar konusunda aynı fikirde değilim. türkiyede avrupadan ucuz satılan tek araba stılo dur. avrupadaki stılolarda herşey opsiyonel. bizde full bir stılo yo 29.000 ytl ye alabiliyorsun. ben ingiltere ve italyadaki fiyatları karşılaştırmıştım. burası daha ucuz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: MULTIJET13

    AHHHHH AHHHHHHHHHHHHH. NEDEN DİZEL STİLO GETİRMİYORLAR. İTALYA DAKİ SİTEDEwww.fiat.it ENVAİ ÇEŞİT MULTİJET DİZEL SEÇENEĞİ BULUNUYOR. HEMDE FİYATLARI GAYET UYGUN
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
takipçi satın al
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,385
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.