Şimdi Ara

STILO FOREVER :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (4 Mobil) - 2 Masaüstü4 Mobil
5 sn
33.431
Cevap
78
Favori
1.749.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 ay
  • Cevaplayan Üyeler 1131
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3783
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3501
  • Favoriye Eklediklerim 78
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ROBINHOOD (3783 mesaj) gendarme (2762 mesaj) stilock (1750 mesaj) halil2202 (1517 mesaj) VAYA CON DIOS (1238 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (474 mesaj) Mobil (290 mesaj) Tablet (52 mesaj) (1 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Fiat >> STILO FOREVER :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3261 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba herkese.
    Topiği arabama stilo jantı taraması yaparken googleden gördüm ve birkaç kelimede ben eklemek istedim.

    Öncelikle ben 2004 model 103 lük bir marea kullanıcısıyım.
    Bazı arkadaşlar mareanın,stilonun yani fiatın 2. elinin geberik olduğunu yazmışlar.

    Yahu neyin 2. eli gebermediki?
    2003 kasa Opel Vectra(şu anki makyajlının önceki versiyonu)21.000 ytl ye kadar düşmüş.
    Ohaa yani,ilk çıktığında 38 papel olan vectra makinesi şimdi 21.000...
    değeri düşmeyen sınıf lüks sınıf,örneğin bmw nin yüksek modelleri.Euro sürekli artınca aletler değerini koruyor,hatta hiç düşmüyor.

    Avrupada 2. el çok düşüktür.Çünkü gelir yükseldikçe insanlar sıfır araba alır.Sıfır çok satılan yerde 2. el olurmu?
    Dolayısıyle son 3 yılda geliri artan Türkiyem insanı dehşetengiz kampanyalarla cillop gibi arabalara bindi.

    Ben mareayı sınıfında hesaplı olduğu için ve donanımından dolayı artı kuvvetli motorundan dolayı tercih ettim.2003 aralıkta aldığımda fiyatlar ateş pahasıydı.megan II ler 33 ,marealar 28 ve 31 milyardı donanım çeşidine göre.Ben kampanyalı 24 e almıştım.
    Şimdi 15-16 düşsede problem yok, çünkü tüm arabalar düşük zaten.

    Sık araba değiştirenler için zaten sıfır makine zararlı,onlar 2. el almalı düşük km de.Ben ilk arabamı 2. el almıştım, 5 sene kullandım(98 1.6 vectra) ,mareayı en az 5-6 daha kullanırım.

    Yukarıda arkadaşın biri stilonun brava motorunun makyajlı hali ve antal demiş.
    Allah allah benim makinede de stilo 1.6 larda kullanılan 145 Nm torku 4000 devirde yakalayan 103 hp lik 1.6 litre motor var.4. viteste 185 km gördüm.
    Marea geniş hacimli ve kaslı gövdeli olduğu için yola çok iyi yapışıyor 220 kadran deviri iyi ayarlanırsa rahatça görülüyor.
    Nasıl hantalmış makine anlamadık zuhaha:)Ben 1.6 vectralarda böyle bir serilik göremedim maalesef.

    Neyse canım herkese kendi arabası iyi gelirmiş,ama ben objektif olarak bakıldığında 1.6 lık fiat motorunun çok iyi performans verdiğini herkesten duyuyorum,bu astralarda yok maalesef.

    Ben kendi vectramda bunu göremedim maalesef.
    Uluslararası rallierde süper 1600 lerde pallio ve puntonun neler yaptığını bilmeden konuşmamak gerek.
    Fiatı eleştirmekte gerek eksiklerinden dolayı ama o kadarda yere vurmamak lazım.




  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    yukarı çıktıkça değer düşmesi daha da hızlı artıyor. yani lüks sınıf bmw lerde filan değer düşüşü daha yüksek.
    vectra tabii ki seri olmaz o ağır kasaya 1600 motor biraz zayıf geliyor.

    senin o söylediğin rallilerdeki palio ların motoru aynı değil. alfa da kullanılan 1.6 motorlar kullanılıyor onlarda.

    ama şahsen bana bu stılo motoru yetiyor. eskiden (20 yaşında filan) herşeyi motor gücü sanırdım. şimdi öncelikle aksesuara bakıyorum. motor sonuçta hepsi götürüyo arabayı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    ...değeri düşmeyen sınıf lüks sınıf,örneğin bmw nin yüksek modelleri.Euro sürekli artınca aletler değerini koruyor,hatta hiç düşmüyor.

    Nasıl hantalmış makine anlamadık zuhaha:)Ben 1.6 vectralarda böyle bir serilik göremedim maalesef.

    Uluslararası rallierde süper 1600 lerde pallio ve puntonun neler yaptığını bilmeden konuşmamak gerek.
    Fiatı eleştirmekte gerek eksiklerinden dolayı ama o kadarda yere vurmamak lazım.





  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    alfa da kullanılan 1.6 motorlar kullanılıyor onlarda.


    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    ...değeri düşmeyen sınıf lüks sınıf,örneğin bmw nin yüksek modelleri.Euro sürekli artınca aletler değerini koruyor,hatta hiç düşmüyor.

    Nasıl hantalmış makine anlamadık zuhaha:)Ben 1.6 vectralarda böyle bir serilik göremedim maalesef.

    Uluslararası rallierde süper 1600 lerde pallio ve puntonun neler yaptığını bilmeden konuşmamak gerek.
    Fiatı eleştirmekte gerek eksiklerinden dolayı ama o kadarda yere vurmamak lazım.





    hayır alfa 1.6 motoru çift buji ateşlemelidir .

    super 1.600 motoru fiat ın kendi tork motorudur.baz 103 super 1600 de 215 hp verir




  • Yarbay
    3261 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    alfa da kullanılan 1.6 motorlar kullanılıyor onlarda.


    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    ...değeri düşmeyen sınıf lüks sınıf,örneğin bmw nin yüksek modelleri.Euro sürekli artınca aletler değerini koruyor,hatta hiç düşmüyor.

    Nasıl hantalmış makine anlamadık zuhaha:)Ben 1.6 vectralarda böyle bir serilik göremedim maalesef.

    Uluslararası rallierde süper 1600 lerde pallio ve puntonun neler yaptığını bilmeden konuşmamak gerek.
    Fiatı eleştirmekte gerek eksiklerinden dolayı ama o kadarda yere vurmamak lazım.





    hayır alfa 1.6 motoru çift buji ateşlemelidir .

    super 1.600 motoru fiat ın kendi tork motorudur.baz 103 super 1600 de 215 hp verir

    zuhaha yav kardeşim neyi tartışıyoruzki,alfa kimin bünyesinde?
    ben cevaplıyayım fiat,
    ferrari,maserati(grande puntonun ön kısmı ile son kasa maseratiler aynı neredeyse,mubarek punto minik maserati)de diğer fiat iştirakleri.
    Ayrıca tek kapılı stiloları ferrarin tasarım mühendislerinin eseri.

    Bmw nin düşük müdelelri değer kaybediyor kardeşim.1995 3.20 otomatikden bahsetmiyorum.
    Ne dedim ben yüksek modelleri.Aç bmw sitesini bmw 1.16 geçen ay 27 bin euro idi şimdi 29 oldu.
    euroda artı.
    üstelik 2. elide hep aynı,tl bazında sürekli artıyor yeni modelleri..ama 10 sene geçince her araba değer kaybeder.




  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    PUNTO GİBİ İĞRENÇ BİR ARABAYI NASIL FİAT YAPTI ANLAMADIM .

    PARDON FİATIN DÜZGÜN YAPTIĞI ARABA YOK Kİ


    Mercedes Ferrari veya bmw Puntoyu satmaya kalksa eminin herkes beğenmezdi.
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    piyangodan mı çıktın arkadaş? bak başlığa "stılo" diyor. punto nerden çıktı? sen nerden çıktın?

    quote:

    Orjinalden alıntı: sinan_i

    PUNTO GİBİ İĞRENÇ BİR ARABAYI NASIL FİAT YAPTI ANLAMADIM .

    PARDON FİATIN DÜZGÜN YAPTIĞI ARABA YOK Kİ


    Mercedes Ferrari veya bmw Puntoyu satmaya kalksa eminin herkes beğenmezdi.
  • Binbaşı
    1010 Mesaj
    Evet burası Stilo topiği lütfen konu dışı yorumlarla topiği kirletmeyelim
  • Çavuş
    83 Mesaj
    arkadaş mersedes bu segmente girmek için kıçını yırttı A serisi çıkardı ne oldu kaç tane sattı hatta deneme sürüşünde takla attı arabada dünyanın maskarası oldu bakın resme mersedesin bmw ferrarinin hedef kitlesi kim bi kere senin baban fabrikatörse puntoyu tabi beğenmezsin baban alır sana bi clk 200 binersin biz genelde bindiği arabayı hak etmek için yıllarca çalışan insanların tercihlerinden bahsediyoruz bazıları orta segment diyo bazıları orta sınıf ama aslı orta direk arabası senin arabanın markasını çok merak ediyorum aslında keşke onuda yazsaydında babanın mesleğini anlasaydık

    puntoyu çok beğendim aynı segmentteki pejo 207 ve yeni clioyla karşılaştırılmayacak kadar güzel bir araba tabi insanlarda farkında satış rekorlarını kırdı her yerde grande punto var bakmayın fiat stiloyu kendi öldürdü ama artık hiçbir firma büyük arabaya kaymak istemiyor fordun fusion ve fiestasının satışı focusunkinden fazla insanlar hele büyük sehirdekiler ekonomiyi çok daha fazla düşünür oldular eee benzin olmuş 3 ytl




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soldierpainted -- 2 Haziran 2006; 18:45:42 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    lütfen arkadaşlar grande punto felan bu sayfayla alakalı değil uzatmayalım mevzuyu.

    benim arabanın kliması geçen seneye göre kötü soğutuyordu. geçen sene 23" ye ayarlıyordum yetiyordu. bu sene 20" bile yetersiz kalıyordu. polen filltresini de daha 10.000 km önce değiştirdiğim için onunla alakası olamaz diye düşündüm. klimanın gazını değiştirtmeye karar verdim. 60 ytl ye değiştiriyorlar (yetkili servis değil). ordaki arkadaş bu kadar yeni bir arabanın gazında birşey olmaması lazım. servise götür belki garanti dahilinde birşeydir dedi.

    servise götürdüm. polen filtresinden dediler. filtre çok zor bir yerde. torpidonun altından iki plastik plakayı sökmek gerekiyor. yani insanın kendisinin değiştirmesi çok zor. alt tarafı basit bir kağıt parçasına 15 ytl, işçiliğine de 17 ytl verdim. bu işçiliğin yarım olduğunu söylediler bir de!...

    klima teste girdi. 20" ye ayarlı olan klima orta üfleçlerden 24" üflüyordu. ben bu nasıl soğutur 24" üfleyerek dedim. eleman klimanın daima LO da olması gerektiğini söyledi. ben de o zaman neden otomatik klima aldım böyle şey olur mu dedim. uzun testler sonunda ortaya çıktı: yan üfleçler çok soğuk üflüyor. ortadakiler daha az soğuk.

    malesef bir kez daha servisteki ustaların bu arabayı tanımadıkları ortaya çıktı. hem de ben istanbuldayım. burdaki ustalar yine bu arabadan görüyor.

    bu polen filtresi işini daha ucuza halletmenin bir yolu yok mudur? arkadaşımda avensis var. polen filtresi çok basit bir yerdeymiş. zaten kitabında da ayrıntılı olarak nasıl temizleneceği anlatılıyormuş.




  • Çavuş
    83 Mesaj
    karbonlu polen filtresi 15 kaat kendim değiştirdim kitapçıkta hiç bişey yazmıyo sadece servise gidin değiştirsinler dio yerini bulmak zor ve birazda uğraş gerektiren bi iş ama servise vereceğim parayı benzine verdim bostancı sanayide gazı 40 kaada bastırdım 1 ay önce sorun yaşamıyorum
    klimanın üflemesi focusunki gibi güçlü değil ama tam otomatiğe aldığınızda 16 dereceye falan uzun yolda özellikle çok rahat ettiriyor tam otomatik çok önemli çünkü yönü bile kendi seçiyor ayrıca soğutmaya bölgesel bakmak lazım evet ön mazgallar çok kuvvetli üflemiyor ama bir çok arabada olmayan geriye üfleme ve koltuk altı üflemesi bütün aracın eşit şekilde soğumasını sağlıyor yani bi donduk bi sıcak oldu diye aç kapa yapmayı engelliyor o durum bilirsiniz insanı hasta eder
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    manuel olarak fanı sona alırsan bence üfleme çok kuvvetli. ama otomatikte asla öyle güçlü üflemiyor. 16" de bence çok düşük bir sıcaklık. insanımız klima vuruyor diye şikayet ediyor tabi vurur böyle. ben 22-23 yapıyorum yetiyor. hatta arkadaşımda mitsubishi carizma var. onda bir özellik daha var. dışarısı -5" diye bir ayar. o tuşa basınca daima dışarısının 5 derece altında soğutuyor. ve böylece arabaya inen,binen aşırı bir hava değişikliğine maruz kalmıyor.

    bu arada aklıma gelmişken benim arabada türkçe kitapçık çıkmadı. bu sadece bana özgü birşey mi yoksa tüm stılo larda böyle mi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: soldierpainted

    karbonlu polen filtresi 15 kaat kendim değiştirdim kitapçıkta hiç bişey yazmıyo sadece servise gidin değiştirsinler dio yerini bulmak zor ve birazda uğraş gerektiren bi iş ama servise vereceğim parayı benzine verdim bostancı sanayide gazı 40 kaada bastırdım 1 ay önce sorun yaşamıyorum
    klimanın üflemesi focusunki gibi güçlü değil ama tam otomatiğe aldığınızda 16 dereceye falan uzun yolda özellikle çok rahat ettiriyor tam otomatik çok önemli çünkü yönü bile kendi seçiyor ayrıca soğutmaya bölgesel bakmak lazım evet ön mazgallar çok kuvvetli üflemiyor ama bir çok arabada olmayan geriye üfleme ve koltuk altı üflemesi bütün aracın eşit şekilde soğumasını sağlıyor yani bi donduk bi sıcak oldu diye aç kapa yapmayı engelliyor o durum bilirsiniz insanı hasta eder
    |
    |




  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    ya arkadaşlar merhaba ben stiloma kendinde orjinal 15 inç çant var
    ben ona 17 inç takmayı düşünüyorum ne dersiniz taksammı arbayı yorarmı nasılk olur kaldırırmı orjinalinde verildiğinde göre oluror sanırım gidişimi nasıl etkiler ne taksam ayrıca fiatın orjınal 17 inç cantları ucuz onlara ne dersiniz takılırmı yoksa bana marka söyleyin yakışan olsun.
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    bu jant işine kafayı taktım
    lastıkler nasıl olsa bitti aldımmı 17 inç e göre alyım diyorum
    yardımlarınızı bekliyorum
    |
    |
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    aynı mesajı 2 kez yazmana gerek yoktu.

    bence 17" cant türkiye için pek uygun değil. yanaklar çok daralacak. hem konforun düşecek hem de sert bir çukurda lastik yarılma tehkilesi başlayacak. ben arabayı alırken istediğim renkte arabaya 16" cant bulabilseydim öyle yapacaktım. ama artık bundan sonra cant masrafı yapmam öyle gider. 1" için o para verilmez. 17" olayı da dediğim gibi türkiye yollarında problem.
    17" stılo orjinal cantlarına ucuz demişsin. ucuzluk kişiye göredir. ucuz dediğin kaç YTL oluyor?

    quote:

    Orjinalden alıntı: güray535

    ya arkadaşlar merhaba ben stiloma kendinde orjinal 15 inç çant var
    ben ona 17 inç takmayı düşünüyorum ne dersiniz taksammı arbayı yorarmı nasılk olur kaldırırmı orjinalinde verildiğinde göre oluror sanırım gidişimi nasıl etkiler ne taksam ayrıca fiatın orjınal 17 inç cantları ucuz onlara ne dersiniz takılırmı yoksa bana marka söyleyin yakışan olsun.




  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    yani tabiki kişiden kişiye değişir mutlaka fiatın orjinal jantı 17 inç olan bir milyar aslında diğerleri yanında o kdar pahalımı bilmiyorum ama bence bir lastiğin 350 milyon olduğu yerde fazla pahalı değil bende senin gib düşünüyorum 16 için para verilmez almışken 17 alayım dedim aslında güvencem yolların yapılmış olması eski yollar karadenizde kalmadı cok bozarmı arabayı acaba öyle olsa fiat niye üretti diye düşünüyorum sonuçta kendi kataloğunda var.
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    şu bizim arabalara (stilolara) dıştan bady kit takımları taktıran varmı tipinde değişiklik yapan bizde biraz değitirsek.
  • Çavuş
    83 Mesaj
    arkadaş bende 17 jant var var ve çektiğimi bir allah bilir bi de ben balansları devamlı bozuluyor bozuk balans şehir içinde sorun değil ama şehirler arası yolda can sıkıyor 17 inçlerin lastikleri pahalı 240 ytl ile en ucuzu lassa 160 ytlye kore malı lastiklerde var ama değmez ilk çukurda bombe yapıyor lassalar çok sağlam yarılma çizilme kırılma yok memnunum yani yanakları aslında çokda ince değil orjinali 65 mm yanaklı 17 inç lastikler 45mm yanaklı yani 2 cm fark var sadece balans çok canımı sıkıyor ama araba çok tatlı duruyor ya tabi indirilmiş helezonlarla birleştiğinde ki bende oda var süper oluyor ama dikkatli bir kullanıcıysanız çukurlara dikkat ederseniz çok sorun yaşamazsınız

    hafta sonu çorludaydım herkes bana bakıyordu istanbulda bile dikkat çeken bir araba hatta serviste bile işte arabamın son hali siz karar verin 17 takmaya değermi değmezmi

    türkiyede stilo bady kiti yok ama kalıpla çalışan body kitçilere yaptırabilirsin ama sana tavsiyem indirilmiş helezon al arabada body kit varmış gibi duruyor otobanda çok güzel yapışıyor sanırım 1 -2 temmuz gibi trabzonda olucam belki bi çay içeriz sende yakından incelersin tabi sitemede bakabilirsinaşağıdaki linki tıkla yeter

    www.onurdurmaz.com

    DURUŞUNA KIZLAR GİDİĞİNE YOLLAR HASTA






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soldierpainted -- 12 Haziran 2006; 3:37:44 >




  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    e iyi de bir yandan araba sürekli balans bozuyor diyorsun bir yandan da 17" o kadar da problem değil diyorsun.

    benim arabam 30.000 de ve (15") daha henüz en ufak bir balans problemi yaşamadım. plakandan ve onca yeşillikten anadoluda yaşadığın belli oluyor. 17" cant istanbulda bile problem. anadolu da daha da beter olur eminim.

    araba zaten alçak sürekli altı vuruyor. bir de helezonla indirince nasıl olur bilmem?

    bu arada benim stılo nun türkçe kullanım klavuzu yoktu. bir mail çektim o gün anında aradılar. iki gün sonra da kitap elimdeydi...

    forumda bir bayanın mesajını okumuştum. başka bir marka araba aylarca uğraşmış klavuz almaya.

    quote:

    Orjinalden alıntı: soldierpainted

    arkadaş bende 17 jant var var ve çektiğimi bir allah bilir bi de ben balansları devamlı bozuluyor bozuk balans şehir içinde sorun değil ama şehirler arası yolda can sıkıyor ... ama dikkatli bir kullanıcıysanız çukurlara dikkat ederseniz çok sorun yaşamazsınız
    ...sana tavsiyem indirilmiş helezon al arabada body kit varmış gibi duruyor otobanda çok güzel yapışıyor
    |
    |




  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    e fiat bunu yaparken türkiye yollarını düşünmemiş belli ki. zaten italyadaki sitesine girip bakarsan standart cant 16". 17" i fark verip alıyorlar onlar. ama bizim yollar malesef çok çok kötü. hiç unutmam bi keresinde anadoluda bir yolda kamyon çıkmış yola sanki tuzlama yapar gibi kürek kürek asfalt atıyordu adam yola.

    quote:

    Orjinalden alıntı: güray535

    yani tabiki kişiden kişiye değişir mutlaka fiatın orjinal jantı 17 inç olan bir milyar aslında diğerleri yanında o kdar pahalımı bilmiyorum ama bence bir lastiğin 350 milyon olduğu yerde fazla pahalı değil bende senin gib düşünüyorum 16 için para verilmez almışken 17 alayım dedim aslında güvencem yolların yapılmış olması eski yollar karadenizde kalmadı cok bozarmı arabayı acaba öyle olsa fiat niye üretti diye düşünüyorum sonuçta kendi kataloğunda var.




  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    onur bey msn adresinizi kayıt ettim sakıncası yoktur sanırım belki lazım olur konuşuruz eğer arabama 17 inç alırsam kafaya prellinin p7000 ni var ona taktım biraz pahalı ama ben arabama içten yapılacakları yaptım ama dıştan fazla birşey yapamadım sadace arabam 5 kapılı ona 3 kapılının tamponunu taktım ve manyak oldu servis takılmaz dedi iddaya girdik ama ben taktım ve onlarda bravo dediler.işin acıkcası helozon takmaya cekinirim alcak olur zaten vuruyor trabzonda dikkatli olmasam ama orjinal 17 sini alacam bende rasmini arabanın yollarım siteye
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
takipçi satın al
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,511
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.