Şimdi Ara

steamden bo2 aldım yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • keremkaya (6 mesaj) Umutkocoglu (3 mesaj) fasakasa (1 mesaj) 3SRN (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Call of Duty Serisi >> steamden bo2 aldım yardım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    209 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar steamden blackops 2 yi yükledim. oyuna tıklayınca ekran geliyo ama program takılıyor. görev yöneticisinden yanıt vermiyor diyo yardımlarınızı bekliyorum
    düzelttim.
    çözüm:
    nvdia ve intelin graphic driverlarını tekrar güncelledim.
    K:\Steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II\players daki bütün hepsini sildim.
    3d ayarı performans a cektim düzeldi.

    Edit: oyundan ciktim tekrar girdigimde yine takilmaya basladi. Sorun yine tam olarak cozulmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremkaya -- 16 Kasım 2012; 1:45:24 >



    |
    |
  • Teğmen
    209 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar sadece multiplayer ı indirip girmeye calısıyordum bu yüzden olabilir şimdi single ı da indiriyorum. yükleyince düzelip düzelmediği haber vericem
  • Yüzbaşı
    503 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    arkadaşlar sadece multiplayer ı indirip girmeye calısıyordum bu yüzden olabilir şimdi single ı da indiriyorum. yükleyince düzelip düzelmediği haber vericem


    Hocam zaten oyunun asıl dosyaları single playerin içinde. Sen single playeri indirmeden hiçbirşey yapamazsın ki :)
  • Teğmen
    209 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    arkadaşlar sadece multiplayer ı indirip girmeye calısıyordum bu yüzden olabilir şimdi single ı da indiriyorum. yükleyince düzelip düzelmediği haber vericem


    Hocam zaten oyunun asıl dosyaları single playerin içinde. Sen single playeri indirmeden hiçbirşey yapamazsın ki :)

    singleplayer ı da zombie de indirdim hala aynı sorun. masaüstündeyken arkada oyun çalısıyor oyun sesleri geliyo oyuna dondügümde ekran donuyo yanıt verilemiyor.
  • Yüzbaşı
    503 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    arkadaşlar sadece multiplayer ı indirip girmeye calısıyordum bu yüzden olabilir şimdi single ı da indiriyorum. yükleyince düzelip düzelmediği haber vericem


    Hocam zaten oyunun asıl dosyaları single playerin içinde. Sen single playeri indirmeden hiçbirşey yapamazsın ki :)

    singleplayer ı da zombie de indirdim hala aynı sorun. masaüstündeyken arkada oyun çalısıyor oyun sesleri geliyo oyuna dondügümde ekran donuyo yanıt verilemiyor.

    Ekran kartı driverini güncelledin mi peki ?




  • Teğmen
    209 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    arkadaşlar sadece multiplayer ı indirip girmeye calısıyordum bu yüzden olabilir şimdi single ı da indiriyorum. yükleyince düzelip düzelmediği haber vericem


    Hocam zaten oyunun asıl dosyaları single playerin içinde. Sen single playeri indirmeden hiçbirşey yapamazsın ki :)

    singleplayer ı da zombie de indirdim hala aynı sorun. masaüstündeyken arkada oyun çalısıyor oyun sesleri geliyo oyuna dondügümde ekran donuyo yanıt verilemiyor.

    Ekran kartı driverini güncelledin mi peki ?

    şuan onu yapıyorum.
    yabancı forumlarda araştırdıgım kadarıyla laptoplarda genel olarak sorun var. nvdia ekran kartlarında




  • Yüzbaşı
    503 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    arkadaşlar sadece multiplayer ı indirip girmeye calısıyordum bu yüzden olabilir şimdi single ı da indiriyorum. yükleyince düzelip düzelmediği haber vericem


    Hocam zaten oyunun asıl dosyaları single playerin içinde. Sen single playeri indirmeden hiçbirşey yapamazsın ki :)

    singleplayer ı da zombie de indirdim hala aynı sorun. masaüstündeyken arkada oyun çalısıyor oyun sesleri geliyo oyuna dondügümde ekran donuyo yanıt verilemiyor.

    Ekran kartı driverini güncelledin mi peki ?

    şuan onu yapıyorum.
    yabancı forumlarda araştırdıgım kadarıyla laptoplarda genel olarak sorun var. nvdia ekran kartlarında


    Ayrıca hocam az önce oyunu alan diğer arkadaşlarım oyunun tüm dosyalarını yani single, multi ve zombienin indirilmesi gerektiğini söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    209 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umutkocoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremkaya

    arkadaşlar sadece multiplayer ı indirip girmeye calısıyordum bu yüzden olabilir şimdi single ı da indiriyorum. yükleyince düzelip düzelmediği haber vericem


    Hocam zaten oyunun asıl dosyaları single playerin içinde. Sen single playeri indirmeden hiçbirşey yapamazsın ki :)

    singleplayer ı da zombie de indirdim hala aynı sorun. masaüstündeyken arkada oyun çalısıyor oyun sesleri geliyo oyuna dondügümde ekran donuyo yanıt verilemiyor.

    Ekran kartı driverini güncelledin mi peki ?

    şuan onu yapıyorum.
    yabancı forumlarda araştırdıgım kadarıyla laptoplarda genel olarak sorun var. nvdia ekran kartlarında


    Ayrıca hocam az önce oyunu alan diğer arkadaşlarım oyunun tüm dosyalarını yani single, multi ve zombienin indirilmesi gerektiğini söylediler.

    indirdim zaten.
    artık update gelmesini beklicez yapıcak bisey yok
    |
    |




  • Yarbay
    10514 Mesaj
    laptopunuz çift ekran kartlıysa nvidia olan kartla açın öyle açıyorsanız diğer kötü olanla açın
    |
    |
  • Teğmen
    209 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Butun hepsiyle denedim bir turlu olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.