Şimdi Ara

Star Citizen (Çıkmadı) [ANA KONU] (56. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.247
Cevap
44
Favori
94.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doctor Strange

    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper83us

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doctor Strange

    quote:

    Orijinalden alıntı: Versalid

    Gece 2 de baktığımda 2500 tane vardı.Şu an bitmişAlmak isteyen arkadaşlar yılbaşına kadar takipte olsun.Tekrar 5000 tane daha koyabilirler.

    Off ya nasıl kapacağım ben. Geceleri geliyor indirimler. Black Friday olan gün yatmasam mı ki?

    ben dün birtane aldım.
    Aura yı mustang e de çevirdim.GErçi oyun inmiyor sağolsun dünden beri pc açık daha ayrısı indi.Normalde 1 saatte inmesi lazımken.Heryerde bu konuda şikayet var.Ekipten biriside çıkıp tek kelam etmemiş okadar şikayete.SAnırım çok kötü bir müşteri servisi bekliyor bizleri.


    Bİr destroyer inceledim.Minumum tayfa 23 yazıyor.23 kişi olmaksızın bu gemi uçurulamayacakmı demek oluyor bu acaba?

    Bir daha girer mi ki hocam ya. Çok istiyorum bu oyunu

    yılbaşı yklaşıyor bence kesin girecek indirime..

    ama çabuk bitiyor.arkadaş yazdığında 2.000 tane vardı.ben alışverişi tamamladım 5 dakika sonra 1650 ye düşmüştü..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donatn -- 20 Aralık 2014; 19:29:26 >




  • Son patch'ten sonra oyunu baştan indirmeye başladı.....Bu sorun ile karşılaşan varmı?
  • Benzer durum sanırım benimki de.... son birkaç aydır hata veriyordu tamir yöntemlerini uyguladım baştan yüklemeye başladı sanırım herkeste benzer sorun var ki indirme çok yavaş.
  • Beyler biriniz benim için alabilir mi belki göremezsem paypaldan atabilirim parayı.
  • Update bitti 15-16 saatte .... ama sanki yeni patch yüklenmemiş gibi
    hangarda üst kata çıkma dışınd abir değişiklik göremedim silah gemi vs ayrıca sık sık connection error hatası verip kalıyor öylece
    acaba V1.0 ayrıca mı yüklenmeli?
  • Arkadaşlar ben de update ettim ama bu patch match işleri pek katlanılır gibi değil. Oyun hem 20 gb hem de update için 20 gb istiyo. Update bitince yine 20gb yer kaplıyo. Diabloyu silmek zorunda kaldım bu salak oyun yüzünden. Ayrıca menu butonları bozulmuş durumda, kod gibi yazılar var. Hangar bomboş gemi felan yok. Oyunu 2-3 kere deneyerek açabiliyorum, siyah ekranda kalıyor. Gerçekten bu kadar erken aldığım için çok pişman oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realthing

    Arkadaşlar ben de update ettim ama bu patch match işleri pek katlanılır gibi değil. Oyun hem 20 gb hem de update için 20 gb istiyo. Update bitince yine 20gb yer kaplıyo. Diabloyu silmek zorunda kaldım bu salak oyun yüzünden. Ayrıca menu butonları bozulmuş durumda, kod gibi yazılar var. Hangar bomboş gemi felan yok. Oyunu 2-3 kere deneyerek açabiliyorum, siyah ekranda kalıyor. Gerçekten bu kadar erken aldığım için çok pişman oldum.

    Bende o kadar sorun olmadı yani ilk aldığım gemi duruyor hangarda menü butonlarıda eskisi gibi ama çok yavaş açılıyor sık hata veriyor
    orası doğru....
    daha uzaya çıkamadım
    ekran kartım ve işlemcim iyi olduğu halde durum böyle (GTX860 ekran kartı i7 işlemci) daha düşük sistemleri düşünemiyorum bile
    benim tavsiyem update yapmaktansa sıfırdan V1.0 ile kurmak.
    edit: unable metafile hatası alanlar sonu versionla biten 2-3 dosya var onları silip (tercihen yedekte bir yere kopyalayıp öyle silin ) launcherı tekrar çalıştırsınlar update o şekilde devam ediyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilonsahiden -- 21 Aralık 2014; 13:19:33 >




  • Bu sürümde çok ciddi değişiklikler olduğu için, çok problem olması normal aslında. Sanırım sunucu taraflı bağlantı sorunlarının çoğu düzeltildi. Menülerde değişken ismi görenler, launcher'dan (ilk açılan kullanıcı, parola girilen ekran), en üstteki ayarlar ikonuna tıklayıp English'i seçsin. Ayrıca daha önce belirtildi mi bilmiyorum: Oyun bitmiş bir sürüm değil, beta ya da alpha bile değil. Henüz çok erken aşamalarda ve oynarken problem olması garanti. Bu tip şeylerle uğraşmak istemeyenlerin, final sürüme yakın zamanlara dek oyuna bulaşmamalarını tavsiye ederim. Gerçi final sürüm olarak piyasaya çıkan Battlefiled 4 gibi pek çok AAA oyunda benzer sorunları gördüğümüz ve 1 sene düzelmediğini bildiğimiz halde, alpha bile olmayan oyuna "sorunlu" demek ne derece mantıklı bilemiyorum.
  • Çok haklısın ama insanların hepsi bir değil yani içimizde iyi niyetli ama çok sabırsız arkadaşlar var ve bazen benim bile söylendiğim konuları dile getirmeleri çok doğal.
    Elite gibi bir yapım Star Citizen dan seneler önce '2-3' geliştirilmeye başlanmış olduğu halde şuan ki çıkış yaptığı haliyle Star Citizen in vermeyi vaat ettiği bir çok özelliği vermeyen bir oyun olduğu halde yeni çıkış yaptı yani bizim baya beklememiz gerekecek ne yazık ki.
  • Unutmadan söyleyeyim; tek bir oyun paketi almak, oyun çıktığında oynamak için yeterli. Yani bunun dışında hiç bir gemi almanız gerekmiyor. Zaten sitesinde de pek çok yerde yazdığı gibi, parayla alınabilen tüm gemiler oyun içinde, görevler vs. yapılarak da alınabilecek. Aslında yeni kullanıcıların Star Citizen'e bitmiş oyun muamelesi yapmaları çok da anormal değil, böyle büyük bütçeye sahip başka bir kickstarter oyun yok bildiğim kadarıyla ve çoğu kişi bu olaya yabancı. Şunu da söylemek lazım: Yapılan bağışların çok üst düzeyde olması yüzünden, ilk kickstarter kampanyasındaki vaatlerin çok üzerine çıkıldı ve oyunun tamamlanma süresi epey uzadı.Ancak oyun anlatılan özelliklerle tamamlanırsa, şimdiye kadar görülmemiş bir yapım olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elu

    Bu sürümde çok ciddi değişiklikler olduğu için, çok problem olması normal aslında. Sanırım sunucu taraflı bağlantı sorunlarının çoğu düzeltildi. Menülerde değişken ismi görenler, launcher'dan (ilk açılan kullanıcı, parola girilen ekran), en üstteki ayarlar ikonuna tıklayıp English'i seçsin. Ayrıca daha önce belirtildi mi bilmiyorum: Oyun bitmiş bir sürüm değil, beta ya da alpha bile değil. Henüz çok erken aşamalarda ve oynarken problem olması garanti. Bu tip şeylerle uğraşmak istemeyenlerin, final sürüme yakın zamanlara dek oyuna bulaşmamalarını tavsiye ederim. Gerçi final sürüm olarak piyasaya çıkan Battlefiled 4 gibi pek çok AAA oyunda benzer sorunları gördüğümüz ve 1 sene düzelmediğini bildiğimiz halde, alpha bile olmayan oyuna "sorunlu" demek ne derece mantıklı bilemiyorum.

    Üstadım çok haklısın söylediklerinde. Ancak oyunun sitesine girip yeniliklere, haberlere bakıp orada at gibi "YOU CAN PLAY TODAY" yazısını görünce, insan oynayacak bir şeyler bekliyor haliyle. Oyunun planlanan alanı galaksiler arası milyarlarca yıldız sistemi ve bunların içindeki milyarlarca gezegen olunca hiç olmazsa bir tane gezegen etrafında birazcık gezinebilmeyi istemek normal bence. 70 milyon dolar para toplayıp, E3 te FPSydi simulasyondu şov yaparak, "bugün oynayabilirsiniz" diyorsanız, oyunun trilyonda birini 100-200 tl para vererek denemek isteyenlere elle tutulur bir şeyler göstermek zorundasınız. Bu işler öyle "Elite Dangerous ekibini tebrik ediyorum, ama oyunlarımız kıyaslanamaz bile" demekle olmuyor. Çakal Robert paraları alıp kaçmasın, başka bir şey istemiyorum artık ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realthing -- 22 Aralık 2014; 15:04:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realthing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elu

    Bu sürümde çok ciddi değişiklikler olduğu için, çok problem olması normal aslında. Sanırım sunucu taraflı bağlantı sorunlarının çoğu düzeltildi. Menülerde değişken ismi görenler, launcher'dan (ilk açılan kullanıcı, parola girilen ekran), en üstteki ayarlar ikonuna tıklayıp English'i seçsin. Ayrıca daha önce belirtildi mi bilmiyorum: Oyun bitmiş bir sürüm değil, beta ya da alpha bile değil. Henüz çok erken aşamalarda ve oynarken problem olması garanti. Bu tip şeylerle uğraşmak istemeyenlerin, final sürüme yakın zamanlara dek oyuna bulaşmamalarını tavsiye ederim. Gerçi final sürüm olarak piyasaya çıkan Battlefiled 4 gibi pek çok AAA oyunda benzer sorunları gördüğümüz ve 1 sene düzelmediğini bildiğimiz halde, alpha bile olmayan oyuna "sorunlu" demek ne derece mantıklı bilemiyorum.

    Üstadım çok haklısın söylediklerinde. Ancak oyunun sitesine girip yeniliklere, haberlere bakıp orada at gibi "YOU CAN PLAY TODAY" yazısını görünce, insan oynayacak bir şeyler bekliyor haliyle. Oyunun planlanan alanı galaksiler arası milyarlarca yıldız sistemi ve bunların içindeki milyarlarca gezegen olunca hiç olmazsa bir tane gezegen etrafında birazcık gezinebilmeyi istemek normal bence. 70 milyon dolar para toplayıp, E3 te FPSydi simulasyondu şov yaparak, "bugün oynayabilirsiniz" diyorsanız, oyunun trilyonda birini 100-200 tl para vererek denemek isteyenlere elle tutulur bir şeyler göstermek zorundasınız. Bu işler öyle "Elite Dangerous ekibini tebrik ediyorum, ama oyunlarımız kıyaslanamaz bile" demekle olmuyor. Çakal Robert paraları alıp kaçmasın, başka bir şey istemiyorum artık ben.

    Aslında haklısınız, ancak RSI'ın (orjinal site) sitesinde sadece Arena Commander modülünün oynanabildiği yazıyor zaten. Buna rağmen gidip 100-200 TL'lik harcama yapılıyorsa, sonucuna da katlanmak gerek :). Yukarıda da dediğim gibi, insanlar henüz kickstarter olayını tam anlayabilmiş değil, dolayısıyla para verince hemen oynanabilir şeyler istiyorlar. AC (Arena Commander) aslında, Persistent Universe (Yani oyunun son halinde olacak olan yıldız sistemleri arasında uçuş vs.) için deneme tahtası konumunda. Bu modül ile uçuş, savaş mekanikleri, gemilerin oyuna aktarılması gibi sistemler test ediliyor. Ayrıca bize de oynayacak bir ortam sunulmuş oluyor. Ancak şu an itibarıyla CryEngine oyun motorunun desteklediği maksimum boyutlar (uzay), istenen boyutların çok altında (Araştırmak isteyenler için: 32-bit Floating Point Precision yüzünden). Bu sebepten henüz çok büyük alanlarda uçmak mümkün değil. Epey süredir bunu aşacak çok büyük çaplı bir değişim yapılıyor (64-bit Floating Point Precision dönüşümü). Bu işlem bittikten sonra, büyük ihtimal, şu an oynanabilen harita boyutları ciddi şekilde artacak. Aslında şimdiye kadar hep altyapı çalışması ile uğraşıldı diyebiliriz. Bundan sonra daha çok içerik ile uğraşılacak gibi görülüyor. Hatta geliştiricilerden biri bu durumu Amerika'da çok popüler olan roller coaster'lara (ray üzerinde giden, iskele üstüne kurulmuş, tren gibi eğlence araçları) benzetmişti. Önce yavaş yavaş tepeye doğru çıkarsınız, tependen sonra hızlanarak aşağıya doğru inmeye başlarsınız. Şu an yukarı doğru yavaşça çıkıyoruz, yakında tepeye ulaşınca işler epeyce hızlanacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elu

    quote:

    Orijinalden alıntı: realthing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elu

    Bu sürümde çok ciddi değişiklikler olduğu için, çok problem olması normal aslında. Sanırım sunucu taraflı bağlantı sorunlarının çoğu düzeltildi. Menülerde değişken ismi görenler, launcher'dan (ilk açılan kullanıcı, parola girilen ekran), en üstteki ayarlar ikonuna tıklayıp English'i seçsin. Ayrıca daha önce belirtildi mi bilmiyorum: Oyun bitmiş bir sürüm değil, beta ya da alpha bile değil. Henüz çok erken aşamalarda ve oynarken problem olması garanti. Bu tip şeylerle uğraşmak istemeyenlerin, final sürüme yakın zamanlara dek oyuna bulaşmamalarını tavsiye ederim. Gerçi final sürüm olarak piyasaya çıkan Battlefiled 4 gibi pek çok AAA oyunda benzer sorunları gördüğümüz ve 1 sene düzelmediğini bildiğimiz halde, alpha bile olmayan oyuna "sorunlu" demek ne derece mantıklı bilemiyorum.

    Üstadım çok haklısın söylediklerinde. Ancak oyunun sitesine girip yeniliklere, haberlere bakıp orada at gibi "YOU CAN PLAY TODAY" yazısını görünce, insan oynayacak bir şeyler bekliyor haliyle. Oyunun planlanan alanı galaksiler arası milyarlarca yıldız sistemi ve bunların içindeki milyarlarca gezegen olunca hiç olmazsa bir tane gezegen etrafında birazcık gezinebilmeyi istemek normal bence. 70 milyon dolar para toplayıp, E3 te FPSydi simulasyondu şov yaparak, "bugün oynayabilirsiniz" diyorsanız, oyunun trilyonda birini 100-200 tl para vererek denemek isteyenlere elle tutulur bir şeyler göstermek zorundasınız. Bu işler öyle "Elite Dangerous ekibini tebrik ediyorum, ama oyunlarımız kıyaslanamaz bile" demekle olmuyor. Çakal Robert paraları alıp kaçmasın, başka bir şey istemiyorum artık ben.

    Aslında haklısınız, ancak RSI'ın (orjinal site) sitesinde sadece Arena Commander modülünün oynanabildiği yazıyor zaten. Buna rağmen gidip 100-200 TL'lik harcama yapılıyorsa, sonucuna da katlanmak gerek :). Yukarıda da dediğim gibi, insanlar henüz kickstarter olayını tam anlayabilmiş değil, dolayısıyla para verince hemen oynanabilir şeyler istiyorlar. AC (Arena Commander) aslında, Persistent Universe (Yani oyunun son halinde olacak olan yıldız sistemleri arasında uçuş vs.) için deneme tahtası konumunda. Bu modül ile uçuş, savaş mekanikleri, gemilerin oyuna aktarılması gibi sistemler test ediliyor. Ayrıca bize de oynayacak bir ortam sunulmuş oluyor. Ancak şu an itibarıyla CryEngine oyun motorunun desteklediği maksimum boyutlar (uzay), istenen boyutların çok altında (Araştırmak isteyenler için: 32-bit Floating Point Precision yüzünden). Bu sebepten henüz çok büyük alanlarda uçmak mümkün değil. Epey süredir bunu aşacak çok büyük çaplı bir değişim yapılıyor (64-bit Floating Point Precision dönüşümü). Bu işlem bittikten sonra, büyük ihtimal, şu an oynanabilen harita boyutları ciddi şekilde artacak. Aslında şimdiye kadar hep altyapı çalışması ile uğraşıldı diyebiliriz. Bundan sonra daha çok içerik ile uğraşılacak gibi görülüyor. Hatta geliştiricilerden biri bu durumu Amerika'da çok popüler olan roller coaster'lara (ray üzerinde giden, iskele üstüne kurulmuş, tren gibi eğlence araçları) benzetmişti. Önce yavaş yavaş tepeye doğru çıkarsınız, tependen sonra hızlanarak aşağıya doğru inmeye başlarsınız. Şu an yukarı doğru yavaşça çıkıyoruz, yakında tepeye ulaşınca işler epeyce hızlanacaktır.

    Zaten en ucuz kullanılışlı paket 45 dolar o da 100-110 tl ediyor. Leş gibi bir de gemi veriyor. (Aurora veya Mustang). Ama yine dediğin gibi üstad; bekliyoruz. Başka şansımız da yok...




  • realthing kullanıcısına yanıt
    Milyarlarca yıldız sistemi olmayacak hocam karışıklık olmuş olabilir. Elite'te o. Star Citizen'da 100 kadar yıldız sistemi olacak. Doğrusu en son 100'dü şimdi 110-120 civarı olmuş olabilir. Elite'ten farkı rastgele değil hepsi elle yapılıyor. İstasyonlar, gezegenler, sistemler biraz daha kendi kimliklerine sahip olacaklar Elite'e göre.
  • archVillain A kullanıcısına yanıt
    üstad elite nasıl? freelancer tadı mı, eve tadı mı yoksa karışık bir tat mı veriyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: archVillain

    Milyarlarca yıldız sistemi olmayacak hocam karışıklık olmuş olabilir. Elite'te o. Star Citizen'da 100 kadar yıldız sistemi olacak. Doğrusu en son 100'dü şimdi 110-120 civarı olmuş olabilir. Elite'ten farkı rastgele değil hepsi elle yapılıyor. İstasyonlar, gezegenler, sistemler biraz daha kendi kimliklerine sahip olacaklar Elite'e göre.

    Elite da birebir tüm samanyolu galaksisi, bu oyunda da bir çok galaksi ve onun içindeki sistemler olacak diye aklımda kalmış. Elite dan büyükse gerçekten çok büyük diye düşünmüştüm. Ama dediğiniz gibi bile 110-120 yıldız sisteminde bin gezegen demektir. bin de bir de mi istemeyelim :)




  • filoya beni de ekleyin arkadaşlar, dayanamadım aurora es aldım az önce iyi mi yaptım bir fikrim yok tabi ki.
  • @Realthing
    Derinlemesine araştırmam yok ama arkadaşın dediği gibi motorun desteklediği şeyler önemli. CE3 gerçekten güçlü bir motor, özelleştirilebilir noktaları da gerçekten güzel, bugüne kadar en temelde gördüğümüz gücü FPS üzerine olan bir motoru alıp uzay sim i tadında bir oyunda kullanmaya çalışan bir ekip var.
    Gezegen konusunda yine bahsedildiği gibi özel olarak ilgilenmek gerçekten emek istiyor. Gezegene inmek ve orada gezinmek de savaşmak da zevkli olacak. Çok uç noktalara sahip olmayacaktır oyun ne kadar özelleştirilirse özelleştirilsin ama çok güçlü, donanımlı bir oyun olacak. Ayrıca adamların sitesinde zaten modüllerden bahsediliyor, verdikleri söz gibi arena commander 1.0 yayınlandı, bu modülün tam sürümü olmasından ötürü yüksek yer kaplaması ve gereksinim duyması da doğal aslında. Ben henüz denemedim ama 1.0 sürümü olarak çıkan bir modül eğer ciddi hatalara ve sıkıntılara sahipse o maalesef aceleye getirilmiş bir iştir. Eğer öyle durumlar varsa kesinlikle haklı şikayetçi olanlar ama persistent universe için olan şikayetler bence şu an dile getirilmemeli. Daha bunun alphası var, squadron 42'den 1 chapteri elde edeceğimiz bölüm var, betası var, fps modülü var, daha çoook var. Kısacası 1 seneden fazla zaman var.




  • Valla beyler benim Attack 3 joystiğim ve Everest DLK-T9S gameboardım hazır. Sanırım bu aralar Elite Dangerous alacam.
  • Star Citizen icin 2015 yili etkinlik takvimi yayinlandi.

    http://starcitizenglobal.com/threads/star-citizen-2015-etkinlik-takvimi.775/
  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.