Şimdi Ara

ST170 2.0 cc 173 hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iLGİLENECEK ARKADAŞLAR KAÇIRMASINLAR...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-ford-focus-2-0-ford-focus-st170-turkiyede-tek-28810598/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bazinga33 -- 16 Ağustos 2010; 23:39:01 >



  • Harika makine.
  • RS olsa daha iyi olurmuş bu kasalarda makbul olan RS
  • Off isterdim ama uğraşamam böyle bir aletle şuan.
  • Tek kapı olmasaymış iyi olurmuş, Amerika da 5 kapılı olanları var, 3000-4000 dolara satılıyor, normal Focus görünümlü, arkadaki ST170 yazısını söktün mü tamamdır :)
  • Bu araç feleğin çemberinden geçmiş.. Temizi yok Türkiye'de..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    130 binde 4 silindir bir motor ve performans aracı :)


    arabadan anlayana; daha fazla üstüne söz söylemeye gerek yok...


    1.4 litre, 4 silindir, turbo ve kompresore sahip, 170hp bir motor her türlü daha dayanıklı olurdu; bundan eminim.

    Ki, bu Ford yani hep dandik.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fiesta ST 2.0 16 v Duratec
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok Güzel Makina..
  • sahibinin soy isimi anlamlı....gider...
  • Araba çok güzel hakkaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mchll
    Araba çok güzel hakkaten

    Katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: mchll
    Araba çok güzel hakkaten

    Katılıyorum.


    Neden bilmiyorum ama ciddi ciddi güldüm bu mesajı görünce
  • Hort günü oldu bugünde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    130 binde 4 silindir bir motor ve performans aracı :)


    arabadan anlayana; daha fazla üstüne söz söylemeye gerek yok...


    1.4 litre, 4 silindir, turbo ve kompresore sahip, 170hp bir motor her türlü daha dayanıklı olurdu; bundan eminim.

    Ki, bu Ford yani hep dandik.

    ST170 e bırak superchargeri sadece turbo eklense ne TSI kalır ne de başka birşey... Araç atmosferik bir model. VW nin dinazor 1.6, 2.0 atmosferikleri bunun yanında sadece tenekediremin ol :)
    TSI 2.0 200 hp sadece. Bunuda gördük. Bu kadar beslemeyle 2.0 motordan 200 hp ancak almışlar. Aracın spor sürüş özellikleri, yol tutuş, sürüş dinamiklerinin karşılığı VW yok bile. Scirocco mu Ford istiyorsan RS lerin yanında VW hiçbirşey. Markaların spor araç karşılaştırması yapabileceğin VW de araç yok. Ford Focus RS, Mustang, GT 40...



    Bu ford focusun döneminde GOLF R32 vardı bir araştır istersen VW de karşılığı yokmuş Sıradan bir aracı sıradışı diye tanıttıkları bir ilan...130 bin km o aracın motoru 150 hp üretiyorsa yine iyidir...Bide 2.0 motordan atmosferik olarak 170 hp almak sanki başarı HONDA ÖLMEDİ AHA ORDA DURUYOR 2.0 ATMOSFERİK 200HP...VW nin turbolu motor yapmasındaki sebep istenildiğinde ekonomi odaklı sürüş yapılabilmesi için. 2.0 turbo 200hp motorun esprisi burda. Ama bu espriyi anlamayanlar için 2.0 turbo 270hp GOLF R da 98 milyar karşılığında sizin olabilir. Birde VW nin 2.0 FSI motorlarına bolca güzel bir çamur atmışsın ama; FSI motoru nedense 5.2 V10 AUDI R8 bile aynı teknolojiyi kullanıyor. Yani senin teneke dediğin o atmosferik motor teknolojisi 320km/h hızı geçebilen bir süper arabada kullanılıyor.

    Golf R32 varsa aynı aracın Focus RS i de vardı aynı kasa. Golf R32 nin karşılığı ST değil RS tir ki RS varken Golf ün önemi yoktur. Tabi ki Alman otomobil dergilerinin yorumlarına bakarsanız tüm test boyunca Focus RS şöyle iyi böyle iyi derler ama yine de Golf derler. Niye Alman da ondan tabi buna kimsenin inandığı yok. Hondaya laf attığım yok, sadece VW kullanıcısı sizin yazdıklarınız. Honda yı karıştıran yok ki motor gücü hariç Type R Focus performans serilerinden sürüş, yol tutuş özelliklerinde geridir ki Ford un sürüş dinamiklerini yol tutuşunu, direksiyon tepkilerini, viraj kabiliyetlerini herkes kabul etmiştir. 5.2 V10 motorun konuyla ilgisi yok çünkü ne kadar hacim o kadar güç ki lt/hp oranında bahsettiğiniz motor yine de Honda vb araçların çok gerisindedir. Audi 5.2 cc 525hp lt başına 101 hp denk geliyor. Yapabilecekleri en iyi atmosferik de budur zaten. Bu motora çok iyi demek için lt başına 120 hp geçmesi lazım VW atmosferik günlük kullanım araçlarında performanslı bir araç yapmayı asla becerememiştir. Turboyu superchargeri sokaktaki herhangi bir arabaya bassanız o da gider. Motor becerisi atmosferiktir.
    TSI lardan bahsediyorsanız 130.000 e gelmiş 170 hp lik bir TSI da ne kadar güç kaldığını göreceğiz. Tabi o kilometrelere tamir görmeden ellenmeden gelebilirlerse.



    ahmetergin arkadaşım boş konuşuyorsun 35 beygir daha az golf R ancak 9 pistin 5'inde focus RS'den daha iyi zaman çıkarmış kanıt koy

    en kral pistte (Nordschleife) 3 sn takmış forda

    1/4 mil zamanı 0.7 sn daha iyi daha ne yapsın

    al buradan bakarsın

    straight line speed de track puanları da golf R'a

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/486e32318475a-vs-_Volkswagen_Golf_R.html







    Bahsi geçen araçlar güncel modeller değil yalnız, mkI RS ve bunun dengi mkIV golf r32. Karşılaştırmasını da verdiğiniz siteden görebilirsiniz..

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/45c462fdc7c6f-vs-_VW_Golf_R32_Mk_IV.html




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.