Şimdi Ara

SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
16.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar. Bugatti Veyron'a "rakip" olarak görülmeyen SSC Hakkında 1-2 bilgi vermek istedim;

    1-) Bugatti'nin Abd fiyatı 1.200.000$. SSC Ultimate Aero TT ise 500.000$. Fakat unutulmaması gereken şey şu ki, SSC yerli üretim, Veyron ise İmport ( İthal araç ). SSC'de Gm'nin motorlarından biri kullanılıyor, buda maliyeti düşürüyor. Bugatti köklü bir firma , SSC ise "Shelby Super Cars" olup, Carol Shelby ile HİÇBİR alakası yoktur. Jerod Shelby tarafından ( İsim benzerliği, tesadüf ) 1999'da kurulmuştur. Bugatti import car olduğu için %40-50 pahalı olup üstüne birde reklam + marka imajını kullanmasından ötürü bu fiyat etiketine sahipTİR.

    2-) SSC'nin iç mekan kaliteside gayet iyi. Google'da yada daha önce gördüğümüz fotoğraflar aracın geliştirme sürecine ait olup, seri üretim olan modeli YÜKSEK kaliteye sahiptir. Aynı zamanda klima vs. donanımda var. Daha çok safkan sürüş odaklı olduğundan Abs vs. BULUNMAZ. Jey Leno'nun garajına 1 tane geldi , buyrun:
    quote:

    Base models have a navigation system, 10-speaker audio/CD/DVD system, video/DVD screen, back-up camera, air-conditioning, and trunk space as standard equipment. These come optional on the Ultimate.

    http://www.jaylenosgarage.com/video/video_player.shtml?vid=275184

    3-) SSC Ultimate Aero, SERİ ÜRETİMDİR. Tıpkı Veyron gibi bu aracıda PARANIZ İLE satın alabilirsiniz. Ayrıca SSC firması Sedan üretiminede başlayacak, firmanın hedefi performans sedan üretmek. Bunun dışında Dubai'de showroom açacaklar, ek olarak 500 hp'lik elektrikli bir versiyonda ürün gamına eklenecek.

    4-) Dünyanın en hızlı seri üretim aracı şu anda budur. Bu doğrulanmış ve guiness rekorlar kitabınada RESMEN geçmiştir. ( 2007 yılı, 1183 Hp'lik versiyon )

    quote:

    In order for the achievement to be official under the Guinness World Records’ guidelines, a vehicle testing for the top speed record must race down the course, turn around, and make a second pass in the opposite direction within one hour. The vehicle’s ‘top speed’ is calculated by averaging the top speeds of each pass in order to negate any favorable road or weather conditions. The Ultimate Aero posted a top speed of 257.11 mph (413.78 km/h) on its first pass and 254.55 mph (409.66 km/h) on its return pass to set the new top speed record of 256.15 mph (412.233 km/h). The speeds, on a closed stretch of highway in Washington State, were recorded using a series of satellites and several on board sensors, with independent firm Dewetron on hand to monitor progress. Studies have shown that the car could even go faster. NASA put the car in a wind tunnel testing facility and proved that the SSC Aero could be aerodynamically stable enough to reach speeds up to 273 miles per hour (439 km/h).


    Yazanlara göre rüzgar tünelinde 439 km/s hızda bile stabilmiş.

     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 1 Ocak 2009; 4:01:33 >







  • Bunuda bilin ozaman SSC hayatına ucuz bir diablo replicasından farksız olarak başlamıştır

    1- SSC nin maliyetinin dusuk olması, arabanın ucuz malzemeden yapılmasından kaynaklanıyor mesala bugattide silicek kolları magnezyum, orasında burasında pırlantlar war

    Diğer bir ucuzluk sebebi arabanın argesinin fazlası ile düşük olması Bugatti fazlası ile para harcadı araayı geliştirmek için, bir kere Bugattinin kanadı benim için SSC den daha fazla şey ifade ediyor, keza emin olki o kanat ile fren sistemini senkron hale getirmek, bir SSC tasarlamaktan zordur

    Keza dunyada kac tane 1000hp ile çalışan çift kavramalı sanzuman war yada tuner car olmayan 4wd araba ? Veyron benim için muhendislik harikası açık bakın saat gibi her vidanın yeri belli, yakından herkezin gormesini isterim, beni kendine hayran bıraktı

    Ayrıca bu import car muhabeti tamamen senin hesabın, Tr mi orası arabalardan %40 wergi alınsın, arabaların baz fiyatları bellidir, tr deki civicn baz fiyatını [22K dolar - toplam %65 wergi war ustunde] abd deki civicin satıs fiyatı [15 dolar] ile kıyasla bence mesala s2000 abd de 32K dolar tr de %85 wergi ile 57K dolara satılması lazım ki o paraya satılıyor

    Keza soyle dusunursen tam tutuyor, S2000 ham fiyatı + veri + ABD de yuksek olan kar payı = S2000 ham fiyatı + %85 wergi + nispeten dusuk bayi karı

    Bu arada ABD de her zaman spor arabalarda olsun az satılan arabalarda olsun bayi hava parası alır Mustang Gt500KR için 40 ila 50K dolar bayi hava parası alır mesala, hoş bu krizden sonra babayı alır o ayrı

    2- SSC nin içinde resmen Paynır teyp alipne kolonlar war yapma gozunu sewim, replica arabalara benziyor içi aynen, hemde 30-40K dolarlık replicalara


    SSC

     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...


    Replica Kit Car - Bir adamın tek basına yada 3-4 arkadası ile kendi garajında yaptıgı 25-50K dolarlık arabalara werilen isim

     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...


    3-4- Hennessey Viper larda hızlı gidiyor, hızlı gitmek başka birşey, Veyron surmek başka birşey, SSC ucuz diyip bu arabayı savunamassınız

    Ya 500K dolara neden fiberden dokum gibi gozuken "şamil" benzeri bu arabayı alayımki bence fazlası ile pahalı, bunun yerine bir tane Hennessey Viper alırım yada Callaway Vette

    Ayrıca yanlıs ceviri yapmayın, arabanın aerodinamik olarak 437km de stabil oldugu anlaşılmış, buyuk ihtimalle araba duruyor ruzgar ustunden o hızda geciyor

    Bakın bilmediğiniz seyler war, bugun ABD'de mid engine arabalar için hazır şaşiler satılıyor 12-20K dolara al bunu bir tanede LS motor al

    Ya 22K dolara ne kitler war, en basitinden Ultima GTR a bakın, nasıl performanslı olduguna vs

    Keza Ultimanın sundukları hafiflik ton basına yuksek hp dir

    Gunun sonunda benim en sewmediğim sey ABARTILAN seylerdir

    SSC FAZLASI ile abartılıyor aynı Megane R26R orneğinde oldugu gibi, insan bilmediğimden korktugu gibi bazı şeyleride "havalı" sanıyor

    Siz sanıyormusunuzki bir avuç çalışanı ile SSC aydan dünyaya teknoloji getirip, çığır araç bir araba yapsın

    Yada Renonun elinde 1-2M dolar werdiği 7-8 Muhendis araba yapmayı yeniden keşvetsin ?

    Bakmak war Gormek war birde BİLMEK war, SSC kotu değil ama neyin ne oldugunu bilmeyenlere "mucizevi" gozukmedi dogal, benim hosuma gitmeyen bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 1 Ocak 2009; 6:30:39 >




  • Bu tür arabalar sadece en iyiye sahip olunmak (performans)için alınmıyor mu ve de şu anda en iyi SSC değil mi o halde yok teybi ,silicek kolları vs şeyleri şöyle böyle demenin ne mantığı var.
  • Benim için 350km/h max hız yeterli bu sebeple asıl kral Maybach Exelero dur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    Bunuda bilin ozaman SSC hayatına ucuz bir diablo replicasından farksız olarak başlamıştır

    1- SSC nin maliyetinin dusuk olması, arabanın ucuz malzemeden yapılmasından kaynaklanıyor mesala bugattide silicek kolları magnezyum, orasında burasında pırlantlar war

    Diğer bir ucuzluk sebebi arabanın argesinin fazlası ile düşük olması Bugatti fazlası ile para harcadı araayı geliştirmek için, bir kere Bugattinin kanadı benim için SSC den daha fazla şey ifade ediyor, keza emin olki o kanat ile fren sistemini senkron hale getirmek, bir SSC tasarlamaktan zordur

    Keza dunyada kac tane 1000hp ile çalışan çift kavramalı sanzuman war yada tuner car olmayan 4wd araba ? Veyron benim için muhendislik harikası açık bakın saat gibi her vidanın yeri belli, yakından herkezin gormesini isterim, beni kendine hayran bıraktı

    Ayrıca bu import car muhabeti tamamen senin hesabın, Tr mi orası arabalardan %40 wergi alınsın, arabaların baz fiyatları bellidir, tr deki civicn baz fiyatını [22K dolar - toplam %65 wergi war ustunde] abd deki civicin satıs fiyatı [15 dolar] ile kıyasla bence mesala s2000 abd de 32K dolar tr de %85 wergi ile 57K dolara satılması lazım ki o paraya satılıyor

    Keza soyle dusunursen tam tutuyor, S2000 ham fiyatı + veri + ABD de yuksek olan kar payı = S2000 ham fiyatı + %85 wergi + nispeten dusuk bayi karı

    Bu arada ABD de her zaman spor arabalarda olsun az satılan arabalarda olsun bayi hava parası alır Mustang Gt500KR için 40 ila 50K dolar bayi hava parası alır mesala, hoş bu krizden sonra babayı alır o ayrı

    2- SSC nin içinde resmen Paynır teyp alipne kolonlar war yapma gozunu sewim, replica arabalara benziyor içi aynen, hemde 30-40K dolarlık replicalara


    SSC

     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...


    Replica Kit Car - Bir adamın tek basına yada 3-4 arkadası ile kendi garajında yaptıgı 25-50K dolarlık arabalara werilen isim

     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...


    3-4- Hennessey Viper larda hızlı gidiyor, hızlı gitmek başka birşey, Veyron surmek başka birşey, SSC ucuz diyip bu arabayı savunamassınız

    Ya 500K dolara neden fiberden dokum gibi gozuken "şamil" benzeri bu arabayı alayımki bence fazlası ile pahalı, bunun yerine bir tane Hennessey Viper alırım yada Callaway Vette

    Ayrıca yanlıs ceviri yapmayın, arabanın aerodinamik olarak 437km de stabil oldugu anlaşılmış, buyuk ihtimalle araba duruyor ruzgar ustunden o hızda geciyor

    Bakın bilmediğiniz seyler war, bugun ABD'de mid engine arabalar için hazır şaşiler satılıyor 12-20K dolara al bunu bir tanede LS motor al

    Ya 22K dolara ne kitler war, en basitinden Ultima GTR a bakın, nasıl performanslı olduguna vs

    Keza Ultimanın sundukları hafiflik ton basına yuksek hp dir

    Gunun sonunda benim en sewmediğim sey ABARTILAN seylerdir

    SSC FAZLASI ile abartılıyor aynı Megane R26R orneğinde oldugu gibi, insan bilmediğimden korktugu gibi bazı şeyleride "havalı" sanıyor

    Siz sanıyormusunuzki bir avuç çalışanı ile SSC aydan dünyaya teknoloji getirip, çığır araç bir araba yapsın

    Yada Renonun elinde 1-2M dolar werdiği 7-8 Muhendis araba yapmayı yeniden keşvetsin ?

    Bakmak war Gormek war birde BİLMEK war, SSC kotu değil ama neyin ne oldugunu bilmeyenlere "mucizevi" gozukmedi dogal, benim hosuma gitmeyen bu


    Hacı sen bu foruma fazlasın öyle şeylerden bahsediyorsun ki , paran olsa dünyanın en hızlı otomobilini yaparsın gibime geliyor




  • konuyu drahte NOKTA lamış

    Veyronu ben almanya mannheim da cadde üzerinde park halinde gördüm ama zor gördüm çünkü başında gencinden yaşlısına kadın erkek karışık meraklı kalabalık vardı,20 sene önceki turbo sakızlardan çıkan SSC gibi dizaynlı araçlara hiç benzemiyor emin olun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forbest -- 1 Ocak 2009; 12:09:11 >
  • Hava isteyen varsa benim eski focustan hazırlatın her gittiği yerde ilgi odağıdır, fuarda 20 den fazla kişinin ilgi odağı oldu. Performansta en iyi olmak istendiğinde araç orada ve başarılı oldu. Guinness te birinci sırada yer alıyor. Dış şekil olarak pek tabiki veyrondan çok daha üstün, veyronun içi daha pahalı malzemelerle donatılmış. İlginçtirki kimi insan içeride megan konusunda teypi bile gereksiz bulurken bu hızdaki aracı sadece karşıt birşey yazabilmek adına teyp vs konusunda kötülemeye kalkıp bu işi çok basite indirgemiş. O aracı yapmak o kadar kolaysa hodri meydan. Elimde aracıma takamadığım 1072 hp gücünde motor var. Alıcısı varsa Efes garajında kadıköyde Fırat isimli arkadaşı Berk in V8 1072 hp lik motorunu görmek istediğinizi söyleyin ilgilenicektir. Buradan dahada boş boş şeyler yazmayın öyle S2k larla örnekler 1k 1000k diye WOW isimli pc oyunundan alıntı konuşmalarla olmadığını bu işin defalarca açıkladık burada. Araç orda rekor orda gidin elimine edin. İnşallah yolda biriniz benim mustang in önüne yanına falan çıkar mod.lu araçları ile.

    NOT: BU MOTOR BANA AİTTİR.


     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...



    Ha diyorsanızki hala içi kötü içi kötü Paganilere bakınız Veyrondan hızlı ve İçide güzeldir Dışıda.

    İçi özel olarak dizayn edildi.


     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...



     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...


     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 1 Ocak 2009; 13:09:11 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bizine veyron dan ssc den anlamadım gitti. yok bugattinin silicekleri neyden yapılıyomus. bizine .
    burda konu hangisi daha hızlı ssc daha hızlıysa elinden öpcen yok içi kaliteli v.s sacma sapan muhabetlere gerek yok
    lüks istiyosan maybach falan alırsın .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    Hava isteyen varsa benim eski focustan hazırlatın her gittiği yerde ilgi odağıdır, fuarda 20 den fazla kişinin ilgi odağı oldu. Performansta en iyi olmak istendiğinde araç orada ve başarılı oldu. Guinness te birinci sırada yer alıyor. Dış şekil olarak pek tabiki veyrondan çok daha üstün, veyronun içi daha pahalı malzemelerle donatılmış. İlginçtirki kimi insan içeride megan konusunda teypi bile gereksiz bulurken bu hızdaki aracı sadece karşıt birşey yazabilmek adına teyp vs konusunda kötülemeye kalkıp bu işi çok basite indirgemiş. O aracı yapmak o kadar kolaysa hodri meydan. Elimde aracıma takamadığım 1072 hp gücünde motor var. Alıcısı varsa Efes garajında kadıköyde Fırat isimli arkadaşı Berk in V8 1072 hp lik motorunu görmek istediğinizi söyleyin ilgilenicektir. Buradan dahada boş boş şeyler yazmayın öyle S2k larla örnekler 1k 1000k diye WOW isimli pc oyunundan alıntım konuşmalarla olmadığını bu işin defalarca açıkladık burada. Araç orda rekor orda gidin elimine edin. İnşallah yolda biriniz benim mustang in önüne yanına falan çıkar mod.lu araçları ile.



    Ford opsiyon koydurmuş, "Havalı" paketle alınca Focusu St bodykitii ile gelicekmiş birde mercekli koyu gri farlarla, havalı foruc WRC olandır.

    UR, Bu araba hayatına diablo replicası olarak başlamıştır, Sallen S7 bile bu arabadan kat kat ustundur keza ustudeki muhendislik tartışılmaz

    Ben "toplama" ABD arabalarını ezmiyorum burada, yapılan iş ucuz, lansmanı dunyayı yıkıcak cinsten, insanlara neyin ne oldugunu soyluyoruz sadece

    Dediklerimden herhangi biri yalan yada yanlış değildir, okuyan anlasın diye yazdık

    İlginçtirki Veyron ile kıyaslanan bir arabanın içi sorgulanıcaktır, keza R26R'ı ben sınıfsız bulup, yapıcaksalar tam yapsınlar teybide cıkarsınlar mabında soyledim onu bir M3 CSL gibi

    Ayrıca benim bu arabada "paynır teyp alpine kolan" ile anlatma istediğim arabanın içinin ne kadar ozensiz olduguydu

    Fiberden kabuk yapılır deri kaplanır, bu ucuz otesi bir uretim taktiği, aynen replica arabalar gibi ama içi onlardanda kotu

    Ne kadar SSC gorduysem deriler kırışmır kat yerleri buzuşmüş, dogan taksileri deri kaplarlardı hatırlarmısın ? Ondan hallice işte

    Lambolarda boyle yapılıyor, ama fark ortada ergonomisi ortada arabanın iç resimleri ile taaa 99 yılında yapılmış bir lambo replicasının kıyaslaması yukarıda

    Sen sanıyormusunki "super car" yapıcaklar içinde bu kadar dandik malzeme, dusuk işçilik kullanıcaklar ama arabanın geri kalanı 10 numara muhendislikle donatılıcak

    O aracı yapmak, bir Veyron yapmanın yanında cocuk oyuncagı, Bir Saleen S7 yanında fazlası ile kolay

    Her yazın boyle bitiyor UR, birilerine birşey kanıtlamak ben buyum demek zorunda değilsin

    İnsanları oraya buraya cagırarak bende focus wardır bak şimdide blower engine war alıcısı warsa gelsin fln bunlar toplum içinde saygı gormicek hareketler

    Keza konumuzla bunların uzaktan yakından alakası yok, 1000K 1M aslında muhendislik terimidir aslında K demek kilo demektir oda 1000 anlamındadır

    KG = 1000G gibi, WOW ise gerçek dunyada bir başarıya ulaşamamış insanların, sanalar başarılar için sentetik bir işlemcinin sıraladagı "requestleri" yerine getirenlerin oynadıgı bir oyundur

    Modlu mustangın rooling için hazılanmış olabilir, nasıl SSC top speed için hazırlandıysa ama bu onu sokaktakı her arabanın rakibi yapmaz, insanların arabalarından istedikleri farklı olabilir, yoksa bir insan hastamı olsun 2 way amortisore 4000 jantlara 3000 dolar lastiklere 2000 dolar wersin turbo kitleri turn-key 10K dolarken

    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    NOT: BU MOTOR BANA AİTTİR.

    Ha diyorsanızki hala içi kötü içi kötü Paganilere bakınız Veyrondan hızlı ve İçide güzeldir Dışıda.



    YA bu gercekten garip bir davranış, bence bunu cozmen gerek, motor almak parası olan herkezin yapabileceği bir iş

    Bu seni bilgili yada bir konuda uzman yapmaz, benimde cebimde fazladan 15K dolar olsa bende motor alırım getirir salonumun ortasına koyarım

    Ama forumda bunu bu sekilde lanse etmek, benim elimde soylemek istediklerimi savunucak malzeme yok, ama ben motor aldım

    Bakın wallahi bu işleri biliyorum, hayır anlatamasamda biliyorum gibi bir anlam çıkıyor

    Hayırlı olsun motorun

    Bu arada yazdıklarımda hep ayrıntılara takılıyorsunuz, biraz dusunerek okuyun yazdıklarımı

    Ben arabanın içini eleştirirken kalitesini değil "build quality" denen terimini eleştiriyorum

    Siz super car yaparken içinde bu kadar ustun koru ıs yaparsanız olmaz, vitrini boyle olan arabanın içi nasıldıra getiriyorum

    Kızım sana soyluyorum gelinim sen anla demek gibi birşey bu, okuduklarınızın biraz ne soyleme calıstıgını anlamaya calırsırsanız rahat ederiz yoksa ben burada SSC hakkında 2 sayfa yazı yazmak zorunda kalırım ozamanda kimse okumuyor gorduk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 1 Ocak 2009; 13:32:27 >





  • Valla şuyum buyum var diye başlamak istesem neler neler derdim bilen bilir

    Tanımazsın etmessin beni Nürburgring E ÇIKIP 100.000k lık aracımla Yarışıcaım dersin

    Sonra bana itham edersin.

    Anlatmak istediğimi anlamamışsın ne yazıkki.

    Motor işte buda 1072 hp hadi al tak SSC nin değerini yakala

    Kolay birşeymiş gibi bahsediyorsun.

    Sence bu motoru standart bir 73 stang üstünde yürütmek için kaç tl para harcamak gerekir?

    Sence yürütülünce ne işe yarar ne kadar dengeli olur?

    Param olsa ikisinide almazdım zaten.

    2 sayfa değil 2 kelime cevap yaz sende olsun bitsin

    çok sert uslupa gerek yok araçtır bu sonuçta 4 tekerlekli demir parçasıdır içinde anılar yaşanmadıkça

    kıymeti para ile ölçülür şu bahsettiklerimizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 1 Ocak 2009; 13:50:59 >
  • DÜnyanın en hızlı aracı SSC ultimate aero. Öyle bir aerodinami yapısı var ki 433'e kadar rüzgar tünelinde stabil bir araç. Bugattinin iddiası en hızlı olmaktı. Artık değil? Neyi tartışıyorsunuz anlamıyorum.



    İç dizaynı çok iyi olabilir mühendislik harikası olabilir ama dünyanın en hızlı aracı değil artık.




    Param olsun bu aracın 2sini de almam
  • drahte yazılarını zevkle okuyorum
    bir araca bakıpta bu kadar derinlikte yorum yazabilmenin gerisinde muthiş bir önsezi ve bilgi birikimi oldugunu düşünüyorum

    TEBRİKLER !!!!!

    oğlak burcumusun ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    Valla şuyum buyum var diye başlamak istesem neler neler derdim bilen bilir

    Sonra bana itham edersin.

    Anlatmak istediğimi anlamamışsın ne yazıkki.

    Motor işte buda 1072 hp hadi al tak SSC nin değerini yakala

    Kolay birşeymiş gibi bahsediyorsun.

    Sence bu motoru standart bir 73 stang üstünde yürütmek için kaç tl para harcamak gerekir?

    Sence yürütülünce ne işe yarar ne kadar dengeli olur?

    Param olsa ikisinide almazdım zaten.

    2 sayfa değil 2 kelime cevap yaz sende olsun bitsin

    çok sert uslupa gerek yok araçtır bu sonuçta 4 tekerlekli demir parçasıdır içinde anılar yaşanmadıkça

    kıymeti para ile ölçülür şu bahsettiklerimizin.


    UR, yaptıgın işi kucumsemiyorum TR de aliminyumu bile istediğin şekilde bukturtemiyorsun ama

    Egzost manifoldundan full egzostlara, mount kitlerden, sub framlere kadar bir cok parca war bunlar turn-key yani al calıstır olmasada

    Bolt on yani tak çalıştır, mesala tr de bir suru hansport mountlu b16 lar b18c ler k20 ler war

    Burada fazlası ile para gidiyor, zor emek hacanıyor ama sizin werdiğiniz zorluk ulkenize karşı werdiğiniz bir zorluk yoksa yapmaya karsı bir zorluk yok

    Millet ABD de artık 3 arabanın girmeyceği garajlarda mount yani hazır motor kulagı olmamasına karşın mk ııı supralara 2jz [mkiv supra motoru] takıyor

    Bunu 3 tane hispanic 2 gecede yapıyor, burada olanaklar, ulkenın olanakları onemli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 1 Ocak 2009; 14:14:30 >




  • İstanbul Park ın kapıları açık istediğinde gidebilme olanağın var bence değerlendirmelisin hemde çok daha ucuza ayarlamış olucaksın, Hispanicler her gece seke seke araç çıkarıolar garajlarından bi lowrider furyasıdır gidiyor sonları hayır olsun, ABD deki ustalar bu işi gerçekten hissederek yapıyorlar, burdakiler dolandırma peşinde ne yazıkki nasıl daha fazla para alırım nasıl parça parası geçiririm nasıl işçilikten 3-5 fazla kalırda ucuz yollu dandik yaparım, bu araç geri dönmeli mutlaka bozulmalı birdaha mantığında yaklaşımlara şahit oldum defalarca. LSX swap kitlerini ancak Angel alabilir o kadar param yok malesef. Ucuz yoldan elde etmem lazım.
  • en hızlı seri üretim araç SSC bunu kimse inkar etmiyo, edemez zaten. Fakat 500.000$ dolar verilen bir arabanın içinin pimp my ridedan çıkmış gibi görünmesini kabul edemiyorum

    iç dizayn diyince favorimin resmini koymak istedim, tamam performans olarak yarışamaz ama 250000$ amerikada sonuçta
     SSC Ultimate Aero Konusu FENALIK Getirdi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    İstanbul Park ın kapıları açık istediğinde gidebilme olanağın var bence değerlendirmelisin hemde çok daha ucuza ayarlamış olucaksın, Hispanicler her gece seke seke araç çıkarıolar garajlarından bi lowrider furyasıdır gidiyor sonları hayır olsun, ABD deki ustalar bu işi gerçekten hissederek yapıyorlar, burdakiler dolandırma peşinde ne yazıkki nasıl daha fazla para alırım nasıl parça parası geçiririm nasıl işçilikten 3-5 fazla kalırda ucuz yollu dandik yaparım, bu araç geri dönmeli mutlaka bozulmalı birdaha mantığında yaklaşımlara şahit oldum defalarca. LSX swap kitlerini ancak Angel alabilir o kadar param yok malesef. Ucuz yoldan elde etmem lazım.



    Nürburgring işi zevk işidir, yani tokyoya hala gidemedim mesala yapmak istediklerim içinde yer alıyor, ama ayarlıyamıyorum bir turlü

    Tr de widebodykitin montajı wede boyanması [kitin parası dahil değil] için 12K euro istiyen, we bu parları werenler olduktan sonra abd yi yakalamak bir kerana yanından gecemeyiz

    ABD dede drug dealarlar paranın hesabını yapmadan araba yaptırıyor ama std watandasında ısını goruyorlar ne yazıkkı bizde herkeze sapık sacma fiyatlar cekılıyor

    Eğer dogru kişileri tanımıyorsan, yada araştırmıyorsan yandın, ben bizzat vacuum lineları yanlıs takılmış, intercooler borularında boşluk bırakılmış evolar gordum

    Kısacası sana başarılar, ama unutmaki "cheap is not reliable"




  • Ring iyidir tabiki, körfez pisti ringten daha zor geçilir ama söylemeden edemeyeceğim aracım bağdat cad. de daha iyi yol tutuyor körfezden. Doğru kişiler varda fiyatlandırmaları uçuk bakalım artık bi şekilde yarısınıda kendi ellerimle yapmaya devam ederek başka bir motorla devam edeceğim gibi görünüyor. Ama ben dediğim arkasındayım hala konuya dönersek SSC amacına ulaşmış bir araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 1 Ocak 2009; 14:14:48 >
  • benim araba 150 km lik mesafede bugattiyi tokatlar.(bu mesafe içinde benzin istasyonu olmayacak ama)
  • İmport car hesabı yanlış felan değil, 2 aracı Avrupa'ya götürelim bakalım aradaki fark kaç olacak ? %30 geçmez. Ayrıca o iç mekan test sıraısındaki mekan idi, Jay Leno'nun garajındaki daha kaliteli. Donanım olarakta tatminkar. Mühendislik olarakta çok uğraşılmış bir model, en az Veyron kadar. Ki bu adamları replica car klansmanına koymak çok zırva. Adamlar lüks performanslı sedan ve elektrikli araç üretiminede başlayacaklar. "İçi benziyor" demişsin, Veyron'un içi çokta abarttığınız kadar iyi değilki. Al paganinin resmini koymuş, çokmu fark var Ssc'den?

    Ucuz olmasının sebebi tam olarak malzeme vs. değil. 5 m2 alanda malzeme Abd gibi yerde 600.000$ farkettiremez, marka imajı yok daha 99'da kurulmuş bir firma ve Gm'nin motorunu kullanıyor, direksiyondan vites vs. yok o sebepten ötürü, fakat maksimum sürüş zevki vaad ediyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.