Şimdi Ara

SSANGYONG REXTON W TÜRKİYE'DE... (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
7
Favori
44.337
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorko15

    @f-a-t-i-h

    Hocam bunu duaya sevindim bu arada aracin yedek parca durumu nasil suana kaat hic sikinti yasadiniz mi arabanin bi yeriyle ?

    Şu ana kadar bir sıkıntım olmadı Çok şükür,

    Arıza çıkarmadı zaten ama onun dışında yedek parçaları falan kullanan arkadaşlarım rahatlıkla gidip satın aldılar servislerinden sıkıntı göremedim..

    Ssangyong Rexton'un donanım olarak kısıtlı olması fiyatını yükseltmemek için Şahsuvaroğlu'nun taktiği,

    Donanım önemli derseniz sınıfında zayıf gelebilir,

    Ama araba olarak hakikaten,cidden söylüyorum ki test edip görebilirsiniz çok sessiz ve sağlam araçtır,şaşırtır...
  • Bayi ile pazarlık ettim. Kısmette aracı alınca izlenimlerimi yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    Bayi ile pazarlık ettim. Kısmette aracı alınca izlenimlerimi yazarım.

    Hocam ne kadar dustuler fiyatta ? Hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç alırken mutlaka ikinci el değerini göz önüne almak lazım....Ancak unutulmamalıdır ki tutulacak aracı öngörebilmekde ticari bir zeka gerektirir...Bugün adı şanı olan ama sürüş kalitesi beş kuruş etmeyen araçlar 70.000TL den başlıyor....1.4 motor, 1.6 motor dizel araçlar bu fiyatlar.....Bu araç 4x4 üstelik öyle ufak defek sürekli dört çeker araçlardan da değil.....Kaslı heybetli ve inanılmaz güçlü şasesi olan bir araç.....Eğer bu araç tutulursa ki öngörüm kesinlikle bu yönde; bu araç bu fiyatlara alınamaz.....4x2 captiva ya baktım....Araç dıştan çok şık ama kocaman bir araba ötesi yok kesinlikle SUV değil araç Rexton w ile aynı fiyatta....Sonuçta bu aracı 300.000TL den başlayan araçlar ile kıyaslamıyorum.....Ancak görmeden, kullanmadan fikir beyan eden insanları anlamak mümkün değil.....Deneyene almayı mecbur tutmuyorlar.....Gidin müsait bir günde deneyin bakın ne demek istediğimi anlayacaksınız....Orasından burasından ses gelirmi bu aracın, ikinci elde 30.000TL olurmu o zaman daha doğru yorumlar yapabilirsiniz...SUV sınıfında ilk aracım değil ancak çok keyif aldım bu aracın sessizliğinden, heybetinden, geniş iç mekanından ve sürüş dinamiklerinden.....Asla araç alırken forumlardaki insanların iyi yada kötü demesine aldanmayın...Kulağınızın bir köşesinde bulunsun ancak Bizzat kendiniz test edin mutlaka.....Okadar paralar verip arabanın gazına dokunmadan alan insanları anlayamıyorum.... Meyve alırken bile dokunan evirip çeviren bizler binlerce TL verip araba alırken denemiyoruz, hatta rengini bile seçme özgürlüğüne sahip olamıyoruz bazen.....Elimizde şu renkler var deyip birini kakalıyorlar.....Para veriyoruz hemde dünyanın parasını zevkime göre alırım kardeşim, denerim bakarım sınırlarını zorlarım sonrasında kafamda oluşan kanaate göre alırım yada almam....Bol keseden sallayanlara karnınız tok olsun....Yakıt konusunda bilgi vereyim; Aracım İlk 2900km de şehir içi ve dışı ortalama 42KRŞ yaktı..... Tahminim biraz daha düşecektir zamanla tüketim.....Ancak Bu aracın yakıt tüketimi minimum 38KRŞ ile maximum 55 KRŞ arasında değişir.... Şanzıman vites geçişlerini hissettirmiyor.....ilk 1000km sonrası otobanda 190km sürati gördüm....Devamı gelebilirdi ama yüklenmedim....Yüksek bir araç o yüzden rüzgardan etkileniyor....Ancak hiçbir şekilde çizgisini kaybetmiyor...Araç içerisinnde motor sesi ve yol sesi kesinlikle hiç yok.....Direksiyon akşap ve deri...biraz daha dolgun bir direksiyon tercih ederdim ancak çok yumuşak bir direksiyonu var belirtmek istiyorum....Araçta virajlarda yığılma olmuyor....Arka koltuklar çocuklarım için çok rahat aracın içerisinde resmen yürüyorlar...En arka koltukları hiç açmadım o yüzden konforu konusunda yorum yapmayacağım......Sollamalarda asla sizi yarı yolda bırakmıyor, gazı köklemenizle birlikte araç kendini anında toplayıp öne atıyor.....Aynaların görüş açısı çok iyi çünki bayağı büyük yapmışlar....Tüm camlar UV filtreli, arka camlar karartılmış....Güneş ön camlarda UV filtresinden dolayı yakmıyor.... Aracıma navigasyon taktırdım güzel ancak yeri dolayısı ile geri kamerası çok rantabl değil....Daha üst konumda olsaydı teyp yeri daha iyi olabilirdi....Bundan önceki aracım otomatik el frenliydi ve elfrenini yadırgadım ilk etapta....Ancak alışıyor insan zamanla ama daha şık bir el freni dizayn edilebilirdi.....Bagaj dünyayı alıyor ancak 3. sıra koltuklar yüzünden bagaj ayıracı yok....Bagaj camının ayrıyeten açılıyor olması büyük rahatlık....Kesinlikle camların karartmasından dolayı aracın içini dışarıdan görmek mümkün değil....Bagaj içerisindeki saklama gözü iyi düşünülmüş.....Şimdilik bukadar....şayet soru sormak isteyen olursa bilgilendirme yaparım elimden geldiğince....




  • Fotoğraflarda belli olmuyor ama cidden büyük araç. X6 ile aynı boyutu neredeyse hatta daha büyük olabilir.
  • geçenlerde test ettik. şanzıman ve motor mercedesmiş yalan değilse. araç çok heybetli gerçekten. içi yeterince kaliteli, hızlanma iyi, yol tutuş aracın yüksekliği göze alındığında yeterli. ikinci eldeki değer kaybı olmasa düşünülecek bir araç. 1 yıl sonra yarı fiyatına gidiyor.
  • aynı motor ve sanzimana sahip korando sport kullanıyorum ... arac 22 bin oldu net 200 goruyor asfaltda yuz km de 11 litre yakıyor .. 140 160 kullanımla tuketım yuz km de 9 .5 litre ... cok sessız ve stabıl bir gıdısı var .. 4lastık dısk frenıyle son derece guvenlı ve kısa fren mesafeli ....
    gidin test edin memmun kalmayan gormedim ben ...selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dura-Ace

    Fotoğraflarda belli olmuyor ama cidden büyük araç. X6 ile aynı boyutu neredeyse hatta daha büyük olabilir.

    Ssangyong Rexton W
    Uzunluk: 4755
    Genişlik:1900
    Yükseklik:1840

    Bmw X5
    Uzunluk: 4857
    Genislik: 1933
    Yükseklik: 1776

    Bmw X6
    Uzunluk: 4877
    Genislik: 1983
    Yukseklik: 1690

    Bmw X3 ile X5 arasinda diyebiliriz. Hatta bazı unsurlara X5 tende buyuk denilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın 0-100 km/h hızlanmasını bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @fnurkan

    Hocam aracınız galiba Rexton W bu arac sitesindekine gore azami hızı 175 sizde kaç bastı en fazla ? Bide aracın 0-100 e çıkması kaç sn sürüyor tahmini bende REM arkadadimiz gibi merak ediyorum.

    Yoksa ben mi yanlış anladim siz farkli arabadan mi bahsediyorsunuz ??
  • http://forum.donanimhaber.com/m_79593408/tm.htm

    bu linte açtığım konu var..bende 4x4 araç için tavisye istemiştim.rextonda karar kıldım...

    detaylı bi araştırma ve karşılatırma yaptıktan sonra
    dün ssangtong rextonu didik didik incelemek için bayiye gittim.. 4 kes test sürüşü yaptım.makina teknisyeniyim.mekanik ve hidromekanik sistemlerde baya tecrübe sahibiyim(kendimce)

    sanırım bu aracı satan arkadaşların araçtan haberi yok..sorduğum her 3 sorudan birine "bilmiyorum" diye cevap veriyorlar.
    ezlerledikleri 5 satır broşür,onu bende okuyorum zaten..FTCS sistemi hangi prensiple nasıl çalışıyor? diyorum,4H-4L geçiş pimi selenodi mi? pnömatik mi? diyorum,defransiyellerin hava alma tapaları defransiyel üzerinde mi yoksa bir hortum vasıtasıyla yükseğe alınmış mı?araç altında şanzıman geçiş selenoid ise su yalıtımı var mı diyorum..ses yok...

    web sitesinde detaylı bir sunum ve tanıtım yok..insan ister istemez şüpheye düşüyor..

    ayıya sormuşlar ensen niye kalın?demiş ki kendi işime kendim hallederim...yada kurt muydu o

    altına yattım akslar,salıncak kolları,şanzıman valfine, fren bağlantı braketlerine kadar inceledim..yürür aksam olarak olumlu not verdim.
    sonuçta bi prado,pajero,rubicon altyapısı gibi dolgun değil...ama bir captiva kadar zarif ve narin de değil...ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı..

    *aracın alt kısmında yere en yakın yer 23cm(ön karter koruma)
    *araçta pnömatik körüklü süspansiyon yok.yaylı olması avantaj. arıza olasılığı cok düşük...yükseltme uygulaması kolay yapılabilir.
    *arka salıncak 6 noktadan ön gerdirme ile bağlı..kauçuk bağlantı kısımlarını sert kauçuktan yapmışlar..suya çamura girdikten sonra ayda bir yağlanmazsa ses yapabilir
    *ön teker çift salıncaklı.rot ve rotiller gayet kalın.yükseltme uygulanırsa salıncak kol açıları 4-5cm yüksetmeye kadar izin verir.
    *artikülasyon olayını ölçemedim..test aracını çıkaracak platform yoktu.basitçe test taptım 25cm kaldırım kullandım.araç 3-4 derece eğildi.güzel bi rakam.
    *arka sabit aks değil.bağımsız süspansiyon.bu da arazide olumsuz.asfallta iyi bi durum..konfor odaklı çalışmışlar.
    *hiçbir diff-lock yok. bu da bir eksi...orta ve arkaya sonradan takılabiliyor.bayi koreden getiriyormuş.
    *hava filtresi motorun solunda (önden bakınca).şnorkel takılacaksa görüşe engel olmaz.şnorkel koreden temin edilebiliyormuş.
    *motorun elektronik kısmları sağ üst kısımda.korunaklı bir bölümde. o-ring ile sızdırmazlık sağlanmış.su zor girecek şekilde tasarlanmış.
    *orjinal çeki demiri yok.sonradan başka firmalarda takılabilir.elektrik tesisatı yetkili serviste bağlanırsa garanti dışına çıkmıyormuş.
    *orjinal vinç yok.vinç mekanik kısımları bağlanıp elektrik aksamı yetkili serviste bağlanırsa garanti kapsamı dışına çıkmıyormuş.
    *lastik ile şase arasında tam tur çevirdikten sonra 3,5-4cm pay kalıyor.bir büyük çap lastik takılabilir.(taban genişletilmemek kaydı ile)
    *arka yolcu diz mesafesi yeterli.hatta binek araçlara göre gayet geniş.
    *3.sıra koltuk tam yetişkin çok rahat edemez ama çok rahatsız da olmaz..1,72 boyum var.4-5 saat yorulmadan yolculuk yapabilirim.
    *donanım sade ve bana göre yeterli..cruise kontrol,tiptronik vites,sunroof,artı sayılabilcek donanımlar.diğer donanımlar web sitesinden bakılabilir.
    *ses sistemi vasat..hoparlörler dandik galiba..alınırsa ilk değişecek aksam olmalı...
    *kabin içi şaşırtıcı şekilde sessiz.motor sesi içeriye çok az giriyor..asfalt yolda gayet sessiz ve konforlu.120km hızdan sonra biraz rüzgar sesi alıyor.
    *süspansiyonlar gayet konforlu..50-70km hızla setler ve çukurlarda hiç durmadım.rahatsız etmedi.
    *kalkış hızlanması 2ton 2000cc motora göre iyi.ara hızlanmalar biraz yavaş.60-100km hıza 8sn çıktı.
    *otomatik vites geçişleri gayet başarılı.bazen geçtiğini devirden anlıyorsunuz..
    *motor ve şanzıman mercedes ML serisi ile aynı..parça sıkıntısı yaşanacağını sanmıyorum...
    *yakıt tükletimi ölçemedim ama aynı araçla imes sanayi sitesinde bir komsumuz 20.000 km yapmış..ş.içi:10...ş.arası:6-7 ...ort:8-9 lt diyor.
    yakıt kullanıcıya göre farkeder.biraz basıyorum diyor.ruhsatta otomobil görünüyor.vergi düşük.bu büyük bir artı.
    *20.000km bakımda sadece fren balataları değişmiş.onun haricinde rutin bakım harici bir sıkıntısı ve şikayeti olmadığını söylüyor.(servis bakım yağ-filtreler değişimi+fren balataları+rotbalans:780tl ödemiş)
    *yol bilgisayarı olmaması da bir eksi.o kadar donanım var bu mu yok diyorsunuz...
    *elektrikli koltuk yok.klima soğutması biraz yavaş..ama iyi..

    *stepne arka bagajın altında.arka tampondan 12cm daha içerde..görmek için altına yatmak gerekli..
    *karter koruma çok zayıf.1mm sac..şanzımanda koruma yok..
    *merdiven şase yeterli..bilgi için sordum cevap yok ..ama bende gizli kısımları göremediğim için görünüş olarak yeterli.
    * ön tamponun içinde gizli vinç bağlanabilecek kadar boşluk var.radyatöre engel olur mu ölçmek gerek.
    *farlar halojen fakat mercekli.xenon uygulanabilir.

    şimdilik araç alınabilitesi en yüksek araç...bu sınıfta bu fiyata bu donanımla başka araç yok..varsa da ben bilmiyorum...
    freemont 2000cc ve qashqai+2 2000cc nin 115,000tl , duster 1,5dci laurette 50,000 tl istendiği bi pazarda araç fiyatı gayet uygun..
    ikinci el piyasası yok sanırım.alınınca 3-4 yıl binilebilmesi gerekir.zaten o süre içinde ufak tefek modifikasyonlar yapılıp sıkılmadan binilebilir.
    araça çok ısındım.bayiye diff lock bulmasını söyledim.bulunca haber verecekler.

    aracı 95.500 sipariş ettim.bu hafta içi teslim ederler sanırım...bindikten sonra daha detaylı yorum yapabilirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    işim gereği bazen dağ bayır gezmek zorunda kalıyorum. orada bana söylendiği kadarıyle mitsubishinin toyotanın dingil kırdığı yerde ssangyongların kırmadığıydı. ama yol bilgisayarı olmayışı büyük eksiklik.

    Hocam çok vicdanısız davranmışsınız.
    aracı detaylı inceledim. Araç fiyatına göre çok güzel diyecek birşey yok .
    Ama bi mitsıbishi pajero, toyota land cruiser dan üstün değil.o kadar da yüceltmeyin.çok kısa bir süre önceye kadar 2004 land cruiser prado kullanıyordum. Satıp rextonu siparişi verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    işim gereği bazen dağ bayır gezmek zorunda kalıyorum. orada bana söylendiği kadarıyle mitsubishinin toyotanın dingil kırdığı yerde ssangyongların kırmadığıydı. ama yol bilgisayarı olmayışı büyük eksiklik.

    Hocam çok vicdanısız davranmışsınız.
    aracı detaylı inceledim. Araç fiyatına göre çok güzel diyecek birşey yok .
    Ama bi mitsıbishi pajero, toyota land cruiser dan üstün değil.o kadar da yüceltmeyin.çok kısa bir süre önceye kadar 2004 land cruiser prado kullanıyordum. Satıp rextonu siparişi verdim.

    hocam ben sadece bana söyleneni aktardım. çok fazla dağ bayır şantiyelere gidiyorum. firma ile toplantılar yapıyorum. bu süre zarfında çok fazla araca bindim. araçta giderken şöförler ile yaptığım sohbetlerde bana söyledikleri bir şeydi aktardığım.




  • Ic tasarımı çok yavan geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Ic tasarımı çok yavan geldi

    Yavan derken neyi kastettiniz anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34


    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Ic tasarımı çok yavan geldi

    Yavan derken neyi kastettiniz anlamadım

    Albenisi yok demek istedim.Ic tasarım hoşuma gitmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olabilir... Zevkler &renkler . Saygı duyarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    http://forum.donanimhaber.com/m_79593408/tm.htm

    bu linte açtığım konu var..bende 4x4 araç için tavisye istemiştim.rextonda karar kıldım...

    detaylı bi araştırma ve karşılatırma yaptıktan sonra
    dün ssangtong rextonu didik didik incelemek için bayiye gittim.. 4 kes test sürüşü yaptım.makina teknisyeniyim.mekanik ve hidromekanik sistemlerde baya tecrübe sahibiyim(kendimce)

    sanırım bu aracı satan arkadaşların araçtan haberi yok..sorduğum her 3 sorudan birine "bilmiyorum" diye cevap veriyorlar.
    ezlerledikleri 5 satır broşür,onu bende okuyorum zaten..FTCS sistemi hangi prensiple nasıl çalışıyor? diyorum,4H-4L geçiş pimi selenodi mi? pnömatik mi? diyorum,defransiyellerin hava alma tapaları defransiyel üzerinde mi yoksa bir hortum vasıtasıyla yükseğe alınmış mı?araç altında şanzıman geçiş selenoid ise su yalıtımı var mı diyorum..ses yok...

    web sitesinde detaylı bir sunum ve tanıtım yok..insan ister istemez şüpheye düşüyor..

    ayıya sormuşlar ensen niye kalın?demiş ki kendi işime kendim hallederim...yada kurt muydu o

    altına yattım akslar,salıncak kolları,şanzıman valfine, fren bağlantı braketlerine kadar inceledim..yürür aksam olarak olumlu not verdim.
    sonuçta bi prado,pajero,rubicon altyapısı gibi dolgun değil...ama bir captiva kadar zarif ve narin de değil...ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı..

    *aracın alt kısmında yere en yakın yer 23cm(ön karter koruma)
    *araçta pnömatik körüklü süspansiyon yok.yaylı olması avantaj. arıza olasılığı cok düşük...yükseltme uygulaması kolay yapılabilir.
    *arka salıncak 6 noktadan ön gerdirme ile bağlı..kauçuk bağlantı kısımlarını sert kauçuktan yapmışlar..suya çamura girdikten sonra ayda bir yağlanmazsa ses yapabilir
    *ön teker çift salıncaklı.rot ve rotiller gayet kalın.yükseltme uygulanırsa salıncak kol açıları 4-5cm yüksetmeye kadar izin verir.
    *artikülasyon olayını ölçemedim..test aracını çıkaracak platform yoktu.basitçe test taptım 25cm kaldırım kullandım.araç 3-4 derece eğildi.güzel bi rakam.
    *arka sabit aks değil.bağımsız süspansiyon.bu da arazide olumsuz.asfallta iyi bi durum..konfor odaklı çalışmışlar.
    *hiçbir diff-lock yok. bu da bir eksi...orta ve arkaya sonradan takılabiliyor.bayi koreden getiriyormuş.
    *hava filtresi motorun solunda (önden bakınca).şnorkel takılacaksa görüşe engel olmaz.şnorkel koreden temin edilebiliyormuş.
    *motorun elektronik kısmları sağ üst kısımda.korunaklı bir bölümde. o-ring ile sızdırmazlık sağlanmış.su zor girecek şekilde tasarlanmış.
    *orjinal çeki demiri yok.sonradan başka firmalarda takılabilir.elektrik tesisatı yetkili serviste bağlanırsa garanti dışına çıkmıyormuş.
    *orjinal vinç yok.vinç mekanik kısımları bağlanıp elektrik aksamı yetkili serviste bağlanırsa garanti kapsamı dışına çıkmıyormuş.
    *lastik ile şase arasında tam tur çevirdikten sonra 3,5-4cm pay kalıyor.bir büyük çap lastik takılabilir.(taban genişletilmemek kaydı ile)
    *arka yolcu diz mesafesi yeterli.hatta binek araçlara göre gayet geniş.
    *3.sıra koltuk tam yetişkin çok rahat edemez ama çok rahatsız da olmaz..1,72 boyum var.4-5 saat yorulmadan yolculuk yapabilirim.
    *donanım sade ve bana göre yeterli..cruise kontrol,tiptronik vites,sunroof,artı sayılabilcek donanımlar.diğer donanımlar web sitesinden bakılabilir.
    *ses sistemi vasat..hoparlörler dandik galiba..alınırsa ilk değişecek aksam olmalı...
    *kabin içi şaşırtıcı şekilde sessiz.motor sesi içeriye çok az giriyor..asfalt yolda gayet sessiz ve konforlu.120km hızdan sonra biraz rüzgar sesi alıyor.
    *süspansiyonlar gayet konforlu..50-70km hızla setler ve çukurlarda hiç durmadım.rahatsız etmedi.
    *kalkış hızlanması 2ton 2000cc motora göre iyi.ara hızlanmalar biraz yavaş.60-100km hıza 8sn çıktı.
    *otomatik vites geçişleri gayet başarılı.bazen geçtiğini devirden anlıyorsunuz..
    *motor ve şanzıman mercedes ML serisi ile aynı..parça sıkıntısı yaşanacağını sanmıyorum...
    *yakıt tükletimi ölçemedim ama aynı araçla imes sanayi sitesinde bir komsumuz 20.000 km yapmış..ş.içi:10...ş.arası:6-7 ...ort:8-9 lt diyor.
    yakıt kullanıcıya göre farkeder.biraz basıyorum diyor.ruhsatta otomobil görünüyor.vergi düşük.bu büyük bir artı.
    *20.000km bakımda sadece fren balataları değişmiş.onun haricinde rutin bakım harici bir sıkıntısı ve şikayeti olmadığını söylüyor.(servis bakım yağ-filtreler değişimi+fren balataları+rotbalans:780tl ödemiş)
    *yol bilgisayarı olmaması da bir eksi.o kadar donanım var bu mu yok diyorsunuz...
    *elektrikli koltuk yok.klima soğutması biraz yavaş..ama iyi..

    *stepne arka bagajın altında.arka tampondan 12cm daha içerde..görmek için altına yatmak gerekli..
    *karter koruma çok zayıf.1mm sac..şanzımanda koruma yok..
    *merdiven şase yeterli..bilgi için sordum cevap yok ..ama bende gizli kısımları göremediğim için görünüş olarak yeterli.
    * ön tamponun içinde gizli vinç bağlanabilecek kadar boşluk var.radyatöre engel olur mu ölçmek gerek.
    *farlar halojen fakat mercekli.xenon uygulanabilir.

    şimdilik araç alınabilitesi en yüksek araç...bu sınıfta bu fiyata bu donanımla başka araç yok..varsa da ben bilmiyorum...
    freemont 2000cc ve qashqai+2 2000cc nin 115,000tl , duster 1,5dci laurette 50,000 tl istendiği bi pazarda araç fiyatı gayet uygun..
    ikinci el piyasası yok sanırım.alınınca 3-4 yıl binilebilmesi gerekir.zaten o süre içinde ufak tefek modifikasyonlar yapılıp sıkılmadan binilebilir.
    araça çok ısındım.bayiye diff lock bulmasını söyledim.bulunca haber verecekler.

    aracı 95.500 sipariş ettim.bu hafta içi teslim ederler sanırım...bindikten sonra daha detaylı yorum yapabilirim..

    maşallah sağlam inceleme olmuş ozaman bol resim bekliyorum , 2011 modelinin tadı hala damağımda kaldı




  • Alanlardan bol ssli videolu inceleme istiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek kötu yanı
    dıreksıyon ve kadranların basıtlıgı...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.