Şimdi Ara

SSANGYONG REXTON W TÜRKİYE'DE... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
7
Favori
44.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sadece 2 hava yastığı vardı doğru hatırlıyorsam üstelik euroncap'a girmiyor bu araçlar. en azından sitede marka olarak yok. biraz sakat yav.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    sadece 2 hava yastığı vardı doğru hatırlıyorsam üstelik euroncap'a girmiyor bu araçlar. en azından sitede marka olarak yok. biraz sakat yav.

    Sadece iki tane değil....Yan hava yastıkları da var.....Güvenlik konusunda yüksek araçlar zaten daha avantajlı.....Ben şahsen güvenlik konusunda eksik hissetmedim aracı......Allah kaza bela vermesin yinede.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru

    Arkadaslar bu arabanın periyodik bakim ucreti ne kadar acaba.

    ilk bakım olan 5000km bakım bayinin hediyesi...

    10000km bakım 380tl

    20000 bakım 560tl

    30000 bakım 380tl

    40000 bakım 560tl

    50000 bakım 380tl

    60000 bakım 560tl

    70000 bakım 380tl

    80000 bakım 960tl..en agır bakım bu...sonraki ağır bakım 160000.de.

    firmadaki dacia sanderoya 10,000kmde 600tl bakım veriyorum....

    Bakım fiyatları konusunda bilgim yoktu paylaşımınız için teşekkür ediyorum....Bu arada ilk 5000 bakım herkesemi ücretsiz yoksa sizmi öyle anlaştınız....??
    Bu arada firma Medline firmasından Acil sağlık hizmeti üye kartı hediye göndermiş....Posta ile geldi....Araç alanlara bir yıllık üyelik hediye ediyorlarmış....Allah lazım etmesin ama güzel bir jest....




  • captiva varken tercih edileceğini pek sanmam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    sadece 2 hava yastığı vardı doğru hatırlıyorsam üstelik euroncap'a girmiyor bu araçlar. en azından sitede marka olarak yok. biraz sakat yav.

    AYRICA BU SAPTAMA DA BİR YORUM SİTESİNE AİT; SsangYong'un amiral gemisi, premium bir SUV olan üçüncü nesil Rexton W, 3 katlı güçlendirilmiş çelikten imal edilmiş, ön tampondan arka tampona uzanan merdiven tipi monoblok şasisi ile dikkat çekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fnurkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    sadece 2 hava yastığı vardı doğru hatırlıyorsam üstelik euroncap'a girmiyor bu araçlar. en azından sitede marka olarak yok. biraz sakat yav.

    Sadece iki tane değil....Yan hava yastıkları da var.....Güvenlik konusunda yüksek araçlar zaten daha avantajlı.....Ben şahsen güvenlik konusunda eksik hissetmedim aracı......Allah kaza bela vermesin yinede.....

    korando'da yokmuş yan hava yastıkları doğru. genede euroncap'a girmemek hımmm, aracın katıldığı herhangi bir güvenlik testi var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fnurkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    sadece 2 hava yastığı vardı doğru hatırlıyorsam üstelik euroncap'a girmiyor bu araçlar. en azından sitede marka olarak yok. biraz sakat yav.

    Sadece iki tane değil....Yan hava yastıkları da var.....Güvenlik konusunda yüksek araçlar zaten daha avantajlı.....Ben şahsen güvenlik konusunda eksik hissetmedim aracı......Allah kaza bela vermesin yinede.....

    korando'da yokmuş yan hava yastıkları doğru. genede euroncap'a girmemek hımmm, aracın katıldığı herhangi bir güvenlik testi var mı ?

    Euro ncap testlerine girmediğini biliyorum....Ancak Kore de üretim pazarı geniş olduğu için kendi ncap testleri var diye biliyorum....Kore ncap testlerinde daha önce korando yu görmüştüm ancak rexton ile alakalı bir bilgim yok....

    Mutlaka bencede test sonuçları olması faydalı olacaktır hemfikirim....Ancak test olmaması testten geçemediği anlamına gelmiyor....Zaten eğer Clio nun geçtiği bu testi Rexton W nin geçemeyeceğini düşünsem yanına yaklaşmazdım... D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alaskalı Suikastçi

    captiva varken tercih edileceğini pek sanmam...

    Captiva gerçekten dış görünüm olarak çok şık bir araç....İç mekan özellikle koltuk kalitesini beğenmedim....Ancak REXTON W ile kıyaslanacak bir araç değil bence...Çünki CAPTİVA 4x2, REXTON W 4x4.....Kulvarları farklı.......Captiva da neden 4x4 yok çok merak ettim....Kocaman bir araç kaslı ancak iki çeker.....Çok mantıksız....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fnurkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru

    Arkadaslar bu arabanın periyodik bakim ucreti ne kadar acaba.

    ilk bakım olan 5000km bakım bayinin hediyesi...

    10000km bakım 380tl

    20000 bakım 560tl

    30000 bakım 380tl

    40000 bakım 560tl

    50000 bakım 380tl

    60000 bakım 560tl

    70000 bakım 380tl

    80000 bakım 960tl..en agır bakım bu...sonraki ağır bakım 160000.de.

    firmadaki dacia sanderoya 10,000kmde 600tl bakım veriyorum....

    Bakım fiyatları konusunda bilgim yoktu paylaşımınız için teşekkür ediyorum....Bu arada ilk 5000 bakım herkesemi ücretsiz yoksa sizmi öyle anlaştınız....??
    Bu arada firma Medline firmasından Acil sağlık hizmeti üye kartı hediye göndermiş....Posta ile geldi....Araç alanlara bir yıllık üyelik hediye ediyorlarmış....Allah lazım etmesin ama güzel bir jest....

    5000 bakımı bayi müdürü jest olarak hediye etti..
    ziebart koltuk bakımı hediye etti..
    ayrıca ssangyong satış müdürünün ilgisi, alakası ve samimiyeti için kendisini arayıp tekrar teşekkür ettim..




  • araçta 4 adet hava yastığı var..
    peki size bir sorum olacak..araçta 90km hızla karşıdan gelen otomobile çarparak kaza yaparsanız sizi hava yastığı mı korur yoksa sağlam bir karoser yapısı mı korur?
    böyle bir durumda aracınızda 125 tane airbag olsa allah istemedikten sonra kurtulamazsınız..ama vadeniz doldu ise içtiğiniz kutu kolanın içerisindeki arı ağzınıza girerek gırtlağınızı sokar boğaz şişmesi sonucunda boğularak ölebilirsiniz..(tecrübeyle sabittir)
    herkesin takıldığı bir konu can güvenliği...80 km üzerinde sizi allah"cc"tan başka kimse koruyamaz...(tecrübelerle sabittir)



    captiva varken tercih edileceğini pek sanmam... demişsiniz...
    varsınlar tercih etmesinler... zevker ve renkler tartışılmaz herkesin kişisel kararı..
    ben land cruiserden inip buna bindim gayet memnun kaldım..land cruiser kullanırken birkaç defa captiva da kullandım.. captiva bana basit geldi , bence kesinlikle parasının hakkını vermeyen bir araç.

    captiva ile rexton kıyaslamak yanlış...captiva crossover sınıfındadır.rexton suv...bu ikisini birbirinden ayıran farklar var..

    isteyen captiva alır,isteyen rexton alır..ama alacak arkadaşlara tek tavsiyem ikisinide test etmeden almayın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 14 Şubat 2014; 18:21:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fnurkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alaskalı Suikastçi

    captiva varken tercih edileceğini pek sanmam...

    Captiva gerçekten dış görünüm olarak çok şık bir araç....İç mekan özellikle koltuk kalitesini beğenmedim....Ancak REXTON W ile kıyaslanacak bir araç değil bence...Çünki CAPTİVA 4x2, REXTON W 4x4.....Kulvarları farklı.......Captiva da neden 4x4 yok çok merak ettim....Kocaman bir araç kaslı ancak iki çeker.....Çok mantıksız....

    4x4 captiva yok o yüzden...
    asfaltta binmek için fazla bir rakam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 14 Şubat 2014; 18:22:17 >




  • Tek hava yastıklı Transporter bu ülkede sınıfının en iyisi olarak yok satıyorken,

    Rexton'a hava yastığı sayısı az demek acımasızca oluyor bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    araçta 4 adet hava yastığı var..
    peki size bir sorum olacak..araçta 90km hızla karşıdan gelen otomobile çarparak kaza yaparsanız sizi hava yastığı mı korur yoksa sağlam bir karoser yapısı mı korur?
    böyle bir durumda aracınızda 125 tane airbag olsa allah istemedikten sonra kurtulamazsınız..ama vadeniz doldu ise içtiğiniz kutu kolanın içerisindeki arı ağzınıza girerek gırtlağınızı sokar boğaz şişmesi sonucunda boğularak ölebilirsiniz..(tecrübeyle sabittir)
    herkesin takıldığı bir konu can güvenliği...80 km üzerinde sizi allah"cc"tan başka kimse koruyamaz...(tecrübelerle sabittir)



    captiva varken tercih edileceğini pek sanmam... demişsiniz...
    varsınlar tercih etmesinler... zevker ve renkler tartışılmaz herkesin kişisel kararı..
    ben land cruiserden inip buna bindim gayet memnun kaldım..land cruiser kullanırken birkaç defa captiva da kullandım.. captiva bana basit geldi , bence kesinlikle parasının hakkını vermeyen bir araç.

    captiva ile rexton kıyaslamak yanlış...captiva suv sınıfındadır.rexton arazi taşıtı...bu ikisini birbirinden ayıran farklar var..

    isteyen captiva alır,isteyen rexton alır..ama alacak arkadaşlara tek tavsiyem ikisinide test etmeden almayın..






    hoca monoblok şasi, karoser gibi şeylerin yapılan kazalarda aracın güvenliğinin uzaktan yakından ilgisi yoktur. darbe emilimi, buruşma, hava yastıklarının açılıp açılmaması, fren mesafesi, kaza anında otomatik fren, yaşam alanının korunması gibi şeyler güvenliği belirler.

    rexton'u bende beğeniyorum ama avrupada araç satıyorsan euroncap'a gireceksin.




  • f-a-t-i-h kullanıcısına yanıt
    olurmu oyle şey sen nasıl ww ye laf edersin :) tek hava yastıklı ww olur ama 4 hava yastıklı ssang olmaz lutfen fatıh kardesim .....
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    bence her turlu ncap lardan gecer ufacık tefecık clıo megan vs tarzı araclar 4 .5 yıldızla gecıyorsa kı ssangın korondo harıc tum aracları tam celik sase kesınlıkle gecer ,actyon sports ile off road yaparken 2 metrelık cukura dustum aracın arkası sahlandı sadece sol on far kırıldı az bır seyde camurluk ezıldı ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    araçta 4 adet hava yastığı var..
    peki size bir sorum olacak..araçta 90km hızla karşıdan gelen otomobile çarparak kaza yaparsanız sizi hava yastığı mı korur yoksa sağlam bir karoser yapısı mı korur?
    böyle bir durumda aracınızda 125 tane airbag olsa allah istemedikten sonra kurtulamazsınız..ama vadeniz doldu ise içtiğiniz kutu kolanın içerisindeki arı ağzınıza girerek gırtlağınızı sokar boğaz şişmesi sonucunda boğularak ölebilirsiniz..(tecrübeyle sabittir)
    herkesin takıldığı bir konu can güvenliği...80 km üzerinde sizi allah"cc"tan başka kimse koruyamaz...(tecrübelerle sabittir)



    captiva varken tercih edileceğini pek sanmam... demişsiniz...
    varsınlar tercih etmesinler... zevker ve renkler tartışılmaz herkesin kişisel kararı..
    ben land cruiserden inip buna bindim gayet memnun kaldım..land cruiser kullanırken birkaç defa captiva da kullandım.. captiva bana basit geldi , bence kesinlikle parasının hakkını vermeyen bir araç.

    captiva ile rexton kıyaslamak yanlış...captiva suv sınıfındadır.rexton arazi taşıtı...bu ikisini birbirinden ayıran farklar var..

    isteyen captiva alır,isteyen rexton alır..ama alacak arkadaşlara tek tavsiyem ikisinide test etmeden almayın..






    hoca monoblok şasi, karoser gibi şeylerin yapılan kazalarda aracın güvenliğinin uzaktan yakından ilgisi yoktur. darbe emilimi, buruşma, hava yastıklarının açılıp açılmaması, fren mesafesi, kaza anında otomatik fren, yaşam alanının korunması gibi şeyler güvenliği belirler.

    rexton'u bende beğeniyorum ama avrupada araç satıyorsan euroncap'a gireceksin.

    size kastettiğimi anlamadınız sanırım...euroncap bence türkiyede asla gerçekleşmeyecek olmayan br testtir....
    siz otobanda 56km giden bir araç gördünüz mü hiç?
    bizde ölçümlü kazaların %70'i şehirlerarası yollarda 90km ve üzeri hızlarda gerçekleşmektedir.
    90km hızdan sonra aracınızda 100 airbag da olsa ezilerek ölmeniz içten bile değil..
    ve istatisliklere göre ölçümlü kazaların çogu ncaptan yıldızlar almış olan otomobiller..

    benim ustamın bir lafı vardır..100km hızla gidiyorken ölme şansın %100, 200le gidiyorken ölme şansın %200'dür derdi...

    ayrıca madem karoser şase gibi faktörler araçta etkili değil,neden volvo ve saab halen daha şaseli araçlar üretiyorlar?
    volvo ve saab'da ön var arka kısımlarında (motorun alt kısmından kabin alanına kadar ve arka koltuk arkasından bağaj sonuna kadar)
    alanda halen daha kısmi karoser olarak imal edilmektedir..

    sizin bahsettiğiniz darbe emilimi de yolcu mahaline iletilmeden bu kısımlardada emilmektedir..

    netice itibariyle her marka kendine has bir tasarım misyonu ve prensibi belirleyerek imalat yapmaktadır..
    memleketimizde en sağlam denilen araçlar olan volvo ve saab bile piyasa edinememiştir..sebep nedir..?

    benim şahsi fikrim şudur..ne kadar ekmek o kadar köfte...rexton iyidir..fiyatına ve sınıfına göre harika potansiyeli vardır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    araçta 4 adet hava yastığı var..
    peki size bir sorum olacak..araçta 90km hızla karşıdan gelen otomobile çarparak kaza yaparsanız sizi hava yastığı mı korur yoksa sağlam bir karoser yapısı mı korur?
    böyle bir durumda aracınızda 125 tane airbag olsa allah istemedikten sonra kurtulamazsınız..ama vadeniz doldu ise içtiğiniz kutu kolanın içerisindeki arı ağzınıza girerek gırtlağınızı sokar boğaz şişmesi sonucunda boğularak ölebilirsiniz..(tecrübeyle sabittir)
    herkesin takıldığı bir konu can güvenliği...80 km üzerinde sizi allah"cc"tan başka kimse koruyamaz...(tecrübelerle sabittir)



    captiva varken tercih edileceğini pek sanmam... demişsiniz...
    varsınlar tercih etmesinler... zevker ve renkler tartışılmaz herkesin kişisel kararı..
    ben land cruiserden inip buna bindim gayet memnun kaldım..land cruiser kullanırken birkaç defa captiva da kullandım.. captiva bana basit geldi , bence kesinlikle parasının hakkını vermeyen bir araç.

    captiva ile rexton kıyaslamak yanlış...captiva suv sınıfındadır.rexton arazi taşıtı...bu ikisini birbirinden ayıran farklar var..

    isteyen captiva alır,isteyen rexton alır..ama alacak arkadaşlara tek tavsiyem ikisinide test etmeden almayın..






    hoca monoblok şasi, karoser gibi şeylerin yapılan kazalarda aracın güvenliğinin uzaktan yakından ilgisi yoktur. darbe emilimi, buruşma, hava yastıklarının açılıp açılmaması, fren mesafesi, kaza anında otomatik fren, yaşam alanının korunması gibi şeyler güvenliği belirler.

    rexton'u bende beğeniyorum ama avrupada araç satıyorsan euroncap'a gireceksin.

    size kastettiğimi anlamadınız sanırım...euroncap bence türkiyede asla gerçekleşmeyecek olmayan br testtir....
    siz otobanda 56km giden bir araç gördünüz mü hiç?
    bizde ölçümlü kazaların %70'i şehirlerarası yollarda 90km ve üzeri hızlarda gerçekleşmektedir.
    90km hızdan sonra aracınızda 100 airbag da olsa ezilerek ölmeniz içten bile değil..
    ve istatisliklere göre ölçümlü kazaların çogu ncaptan yıldızlar almış olan otomobiller..

    benim ustamın bir lafı vardır..100km hızla gidiyorken ölme şansın %100, 200le gidiyorken ölme şansın %200'dür derdi...

    ayrıca madem karoser şase gibi faktörler araçta etkili değil,neden volvo ve saab halen daha şaseli araçlar üretiyorlar?
    volvo ve saab'da ön var arka kısımlarında (motorun alt kısmından kabin alanına kadar ve arka koltuk arkasından bağaj sonuna kadar)
    alanda halen daha kısmi karoser olarak imal edilmektedir..

    sizin bahsettiğiniz darbe emilimi de yolcu mahaline iletilmeden bu kısımlardada emilmektedir..

    netice itibariyle her marka kendine has bir tasarım misyonu ve prensibi belirleyerek imalat yapmaktadır..
    memleketimizde en sağlam denilen araçlar olan volvo ve saab bile piyasa edinememiştir..sebep nedir..?

    benim şahsi fikrim şudur..ne kadar ekmek o kadar köfte...rexton iyidir..fiyatına ve sınıfına göre harika potansiyeli vardır..



    Aynen söylediklerinize katılıyorum.....Ben sadece şunu söylemek istiyorum.....2.0HDİ otomatik tüm araçların fiyatlarına bakın..Buna binek araçlar da dahil....Fiyatlar ne alemde?!!.....Sonra gidin şu aracı deneyin ve bu aracı aldığınızda extra nelerim oluyor hesabını yapın......Bu fiyata bu araç bedava.....Zaten marka bilinirliği problemi olmasa bu aracı bu fiyata rüyanızda göremezdiniz....Sonuçta her eleştri insaf dairesinde olmalı....Monoblok şasinin, karoserin kazalarda araç güvenliğinde uzaktan yakından ilgisi yoktur demek abesle iştigaldir....Sadece bunlar yeterli değildir derseniz anlarım ancak sanki herşeyi eksik bu aracın monoblok şasesi olsa ne olur olmasa ne olur düşüncesi nedendir anlamak güç.....Aracı görmeden kullanmadan yorum yapanlar bazen komik oluyor....Hep söylüyorum kardeşim; ALMAK ZORUNDA DEĞİLSİNİZ, SADECE DENEYİN, BİLGİNİZ OLSUN...SONRA FİKİR BEYAN EDİN...Yok ülkemde herkesin bilgisinden çok fikri var maalesef.....!!!




  • Bunun küçük kardeşi Korando yu makyajlamışlar acaba büyük abisi Rexton W ne zaman makyajlanacak veya yeni modeli ne zaman gelicek ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorko15 -- 30 Ağustos 2013; 15:22:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TÜRKİYEDE TUTMAZ
    TEK TÜK SATILIR . .
    BU SEGMENTTE ÇESİT BOL
    BU MARKA GÜVEN VERMİYOR . . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorko15

    Bunun küçük kardeşi Korando yu makyajlamışlar acaba büyük abisi Rexton W ne zaman makyajlanacak veya yeni modeli ne zaman gelicek ?

    Rexton W 2012 ağustos ayında piyasaya çıktı...Bu yeni araç eski kasa değil....Birsüre makyaj göreceğini sanmıyorum...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.