Şimdi Ara

Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
350
Cevap
10
Favori
145.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dört gün önce beyaz 4x4 otomatik kyron sahibi oldum. aracım henüz çok yeni ama özellikle motoruna bayıldım. hem çekiş inanılmaz hem de daha sıfır olmasına rağmen (malum dizeller ilk 10000'de biraz fazla yakar) şehir dışı 270 tl yaktı.

    tesadüf evin önüne çektiğim akşam arkasına aynı benim ikilemde kaldığım araç park etmiş. beyaz cam tavan nissan qashqai. iyi ki dört milyar daha verip kyron almışım dedim. kaşkay benim makinanın yanında mini cooper gibi gözüküyordu.
    _____________________________
  • Hintli çinli topluyor firmaları tek tek,üretime devam edilsinde kimin elinde olduğu önemli değil,tamamen ortadan kalkmasında yedek parça sıkıntısı yaşamayalım..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kondansatır

    dört gün önce beyaz 4x4 otomatik kyron sahibi oldum. aracım henüz çok yeni ama özellikle motoruna bayıldım. hem çekiş inanılmaz hem de daha sıfır olmasına rağmen (malum dizeller ilk 10000'de biraz fazla yakar) şehir dışı 270 tl yaktı.

    tesadüf evin önüne çektiğim akşam arkasına aynı benim ikilemde kaldığım araç park etmiş. beyaz cam tavan nissan qashqai. iyi ki dört milyar daha verip kyron almışım dedim. kaşkay benim makinanın yanında mini cooper gibi gözüküyordu.

    hocam bikac yıl daha Ssangyonlar tutulmaz Kyron'da bu fiyatlarda devam ederse ben de almayı düşünüyorum..hayırlı olsun Allah tekerine tas degdirmesin.
    qq ile korondo'yu karsılastırmak daha yerinde olur sanırım,bu hafta sonu korondo'yu test ettim
    Kyron cook daha iyi bence
    _____________________________




  • Nette biraz araştırdım,ssanyong'ı renault almış denitor doğruluk payı nedir acaba..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    quote:

    Orijinalden alıntı: kondansatır

    dört gün önce beyaz 4x4 otomatik kyron sahibi oldum. aracım henüz çok yeni ama özellikle motoruna bayıldım. hem çekiş inanılmaz hem de daha sıfır olmasına rağmen (malum dizeller ilk 10000'de biraz fazla yakar) şehir dışı 270 tl yaktı.

    tesadüf evin önüne çektiğim akşam arkasına aynı benim ikilemde kaldığım araç park etmiş. beyaz cam tavan nissan qashqai. iyi ki dört milyar daha verip kyron almışım dedim. kaşkay benim makinanın yanında mini cooper gibi gözüküyordu.



    hocam bikac yıl daha Ssangyonlar tutulmaz Kyron'da bu fiyatlarda devam ederse ben de almayı düşünüyorum..hayırlı olsun Allah tekerine tas degdirmesin.
    qq ile korondo'yu karsılastırmak daha yerinde olur sanırım,bu hafta sonu korondo'yu test ettim
    Kyron cook daha iyi bence




    Sayın @dnz60,

    Korando' yu test ettiğinizi yazmışsınız, + ve - ' lerini belirterek Kyron' un neden çok daha iyi olduğunu belirtebilir misiniz? Korando F/P olarak bana iyi gibi geliyordu.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thin Lizzy

    Nette biraz araştırdım,ssanyong'ı renault almış denitor doğruluk payı nedir acaba..



    Sayın @Thin Lizzy, bildiğim kadarıyla Renault-Nissan ittifakı geçtiğimiz aylarda, bu markaya ilgilerinin kalmadığını açıklamışlardı.

    Saygılar.
    _____________________________




  • @mesut4bahtiyar
    önceliklie sunu ifade edeyim 4x2 düz vitesmodelini inceledim,tamamen bnm ihtiyaclarıma karsılık bu +ve-ler
    +ları:_motoru euro5 dizel gercekten cok güzel ve arac önden cekişli bu bence avantaj
    _donanımları yine gayet basarılı
    _iç mekandaki plastik kalitesi arttırılmıs ve ön konsol yine ergonomik
    _direksiyon simidi diger SSangyong modellerine göre değişmiş üç kollu yapıya kavusmus
    direksiyonun kalınlıgı normal seviyeye cıkmıs
    -leri:
    _ön konsoldaki diğer Ssangyong modellerindeki heybetli yapı gidip biraz daha
    avrupayi mi desem biraz daha narin mi desem bir yapıya kavusmus yadırgadım biraz acıkcası..
    _boyutları resimlerde görülenden farklı qq boyutlarında desem umarım yanlıs olmaz.tabi bu
    avantaj da olabilir sehiriçi kullanımda ama ben genelde sehirdısında uzun yolculuklar yaptıgım ve
    daha büyük aracları sevdiğimden bnm için - diyorum.
    _suanki aracım ActıonSports arka bagaj kısmını cogu zaman dolduruyorum bunu düşününce
    korondonun bagajı emsallerine denk hatta büyk olabilir ama bana küçük geldi kendi aracımdan
    sonra
    genel olarak şöyle toparlıyayım Ssangyong Avrupalı tüketiciler için sehir içi kullanıma uygun
    qq tarzı bir crossover yapmıs.4x2sinin fiyatı 57bin lira rakiplerinden Kia Spo 51binden basladıgına göre
    fiyat olarak bana fazla geldi
    _____________________________




  • Sayın @dnz60, Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    7 koltuklu araç ihtiyacımdan dolayı Captiva' da karar kılmıştım. Ama son zamanlarda, hem çift tur atmaya alıştım, hem de şehir dışından aldığım iş(ler) azaldı. 7 kolltuklu araç (şu an için) eskisi kadar elzem değil.

    Son olarak şahsıma özel kullandığım Megan III HB' yi bu yaz sattım. Şu an dükkanın Doblo' sunu ve bazen de babamın 4x2 Navara' sını kullanıyorum. Hanımda Auris var ve beni gaza getirip duruyor; SUV al diye. Hatta, Captiva, Kyron ve G.Vitara' ya bayilerinde beraber baktık, o da Captiva' yı diğerlerinden daha çok beğendi.

    Bense; her zaman ihtiyaçlarımı gözetirim. Para kolay kazanılmıyor, gaza gelmem. Yine bu yılın ilk çeyreğinde R9 aracım vardı, ava balığa giderdim. Altı yüksek olduğu için ve fiyat olarak da artık pek para etmediği için acımadan hemen her yere girip çıkıyordum.

    Şimdilik, av-balık görevini Navara üstlendi. Ama açıkça söyleyeyim; R9' la girdiğim, geçtiğim yerlerden Navara ile geçmekten sakınıyorum (Navara' nın babama ait olmasının payı da var tabii ).

    Bana, hem şehir içinde her yere girip çıkabileceğim, park sorunu yaşamayacağım, daracık yerlerde dönüş yaparken zorlanmayacağım, aynı zamanda da avda yüzümü kara çıkarmayacak bir araç lazım.

    Navara' da hiç tur yok! Dar sokaklarda ileri geri birkaç manevra yapmak zorunda kalıyor insan.

    Bu aşamada Sayın @dnz60, size şunu sormak istiyorum; Şu anki aracınızın ActionSports olduğunu belirtmişsiniz, SUV olanı mı, Pick-up olanı mı? Pick-up olanı ise, direksiyon turu nasıl navara gibi sıkıntı yaratır mı? Aracınızın çekiş sistemi 4x4 mü, 4x2 mi? 4x4 ise, yada bir tanıdığınızın aracını test etme imkanı buldu iseniz, arazide iş görür mü?

    Bir de genel olarak ActionSports' u teknik manada bilenlere sormak istiyorum; dif kilit, sınırlı kaydırmalı dif. kilit bu araca monte edilebiliyor mu?

    Tüm bu sorularıma cevabınız olumlu ise şunu da sormalıyım; ActionSports' un arka teker bitiminden kuyruk kısmının kısaltılması, manevra kabiliyetini artıracağı gibi park sorununu da çözeceği kanaatindeyim. Tüvtürk yada polis bu duruma bir şey der mi?

    Başta Sayın @dnz60 ve ilgilenecek, cevap yazacak herkese şimdiden çok teşkkür ederim.

    Saygılar.
    _____________________________




  • @mesut4.bahtiyar,
    aracım 4x2manuelActıonSports,jeep olanı ise Actıon diye gecer.arac sınıf olarakS.U.T diye geciyor.
    diğer pick-up'lar kadar arazide basarılı oldugunu zanetmiyorum en azından bir l-200 kadar
    yine diger pick-up lar agırlıkda tasıyamazsınız.asıl karakterini bence asvaltta gösteriyor,
    arkada bes noktadan(sınıfında tek) baglantılı süspansiyon kullanması arkada seyahet edenler için konforu
    arttırıyor
    bilhassa yüksek hızlarda virajlarda bu özelliği sayesinde gayet güvenilir.yolda gezinme diye tabir edilen durum buaracta yok.sonuç olarak şehiriçi ve sehirler arası kullanılabilir.
    direksiyon meselesine gelince insan ilk basta yadırgıyor çünkü direksiyon simidi biraz ince
    düşük hızlarda o kadar yumusakki insan şasırıyor.Yüksek hızlara cıkıldıgında da agırlasıyor.direksiyon turu içinse kesin birsey diyemiyecegim bence bir Ssangyong bayine gidin aracı test edinderim randevu filan
    istemiyorlar.ben test aracının koltuguna oturana kadar o kadar önyargım vardıki..
    gecen hafda serviste arabanın kıslık bakımları için gittiğimde yeni gelecek pick-up ların
    istenirse yükseltilmiş satılacagını söylemişlerdi.tabi ne derece doğrudur bilmiyorum.
    yine serviste burdaki madenlerde calısan yükseltilmiş,vinçli,4x4,A/Tlastikli pikc-upları görünce
    bunların cıktıgı yerlere düşününce sizin av merakınızı giderir diye düşünüyorum.
    ama hakiki off-road yapacaksınız orasını bilemem.
    diğer sordugunuz sorulara gezenbilir adlı sitede Ssangyong topiği altıda bulusan off-road
    yapanlar sevenler size daha net acıklamalar yaparlar orda fotolar filan var..
    tabi bütün bunların dısında en önemli avantajı fiyatı tabiki..35bine millet polo alırken ben pick-up
    aldım size şöyle diyeyim 8aydır kullanıyorum 15km devirdim sadece 1kez eski aracım Bora'yı aradım o da
    bir kacgün önce yazlık lastk ile yola cıktım ve kaydım önden cekiş buzlu yollarda avantaj onun haricinde ne sehiriçinde ne sehilerarası yollarda ne Bora'yı ne de Megane'nımı aradım.
    umarım yardımcı olabilmişimdir.
    _____________________________




  • Sayın @dnz60

    Cevabınıza ve ilginize çok teşekkür ederim. Av merakım var ama off-road merakım yok. Bazen istemeden de olsa, av merakı yüzünden, off-road' çılara taş çıkartıyoruz, ayrı.

    Gezenbilir' e de üyeyim, takip ediyorum.

    Navara makas sistem, arkada seyahat edenler resmen at üstünde gider gibi seyahat etmek zorunda kalıyorlar. Arka kısım da yolda resmen geziyor, aracı boş kullanmamak gerekiyor. Zemine 6' lık baklava sac koymayı düşünüyoruz.

    Korando' yu bayide görmemiştim, üzerinde durmaya değmez gibi gözüküyor. G.Vitara' ya Renault' un yeni 1,6 dCi 130 BG, 320 Nm dizel motorunun koyulabileceği söyleniyor. beklemekte yarar var gibi.

    Saygılar.
    _____________________________
  • 1 ay önce beyaz-otomatik-bej döşeme kyron sahibi oldum. başlıkta bahsettiğiniz aynı fikir ve deneyimlerden (nerdeyse birebir) hatta ikilemlerden birebir geçtim ve en sonunda kararım ssangyong yönünde oldu. aracım en fulu değil. 4x4 otomatik, bej döşeme olanı.

    bir önceki, hatta takasa verdiğim arabam 2007 peugeot 407 executive idi. aracımın üzerin 31000 tl verdim. park sensörü hediye edildi.

    şimdi gelelim deneyimlere. bir kere varan bir şu ki 65000 tl'ye e7 segment dev gibi bir suv'um oldu. makina 2085 kg. hesap edin. range rover ile aynı kg, ondan biraz yüksek. düşünün 2000 motor 4x4 qashaqi lere 80 milyar filan diyorlar (ki tam 4x4 değil o grubun hepsi malum. 4L, 4H, 2H manuel değiştirme imkanı yok. kuga da böyle tiguan da. aldığımın akşamı tesadüfe bakın ki park yerinde aracımın bir yanına qashqai, bir yanına da tiguan yanaşmıştı. ikisi de beyaz. kendi arabam diye övecek değilim ama yanında pek yavru kaldılar gerçekten. doğru bir iş yaptığımı o zaman düşündüm)

    almadan önce tiguan, qashqai, sportage, grand vitara, kuga'yı test ettim.

    belki kişisel bir şey, belki de önceki aracım sonuçta geniş ve yaygın bir araç olduğundan tiguan'ı direk eledim. çok ama çok basık geldi bana. motor sesini çok içeri alıyordu. sportage güzeldi ama 4x4 ü sadece 2000 motorda vardı. o da fiyat olarak aşıyordı. kuga fena değildi, tek eksisi 4l, 4h olayıydı ve fiyatı beni aşıyordu. keza grand vitara yı de genel olarak o fiyatı çok gördüm. qashqai desen dizel 4x4 modeli ne o parayı asla vermem. ki kızılay dağıtıyor gibi qashqai.

    gelelim kyron'a. gerçi ben musso döneminden markayı bildiğimden hiç önyargım yoktu. hatta kyron'un avustralya ve amerika'da çok tutulduğunu da arkadaşlarımdan biliyorum. neticede ssangyong 50 yıldır sadece jip grubu üreten ve bu konuda ustalaşmış bi firma. otomobil üretmiyorlar. sektöre zaten amerikan ordusuna askeri jip tasarlama işinden sonra girdiler.

    şimdi 1 aylık deneyimler:

    1)saç: aracın saçını çok beğendim. peugeot ile kıyaslarsam tank gibi olduğunu söyleyebilirim. parmakla değil omuzla yüklen geriye doğru esneme yok, gayet tok. tank gibi diye bu yüzden yazdım.

    2) lastik, yol sesi: daha önce uzun süre kullandığım araçlar: citroen xsara2, renault megane, opel astra, golf 4, peugeot 407. ki bunların arasnda en konforlu olan haliyle en son aracım olan 407 idi. kıyaslamayı burdan yola çıkarak yapacağım. kyron da lastik sesi, yol gürültüsü az değil; YOK! ciddiyim beni en çok bu şaşırtıyor. nasıl yapmışlar bilmiyorum ama yok oğlu yok işte...yalıtımı çok beğendim.

    3)kokpit, malzeme kalitesi: aracın kokpitinde önemli bir kısım yumuşak plastikten imal edilmiş. bu da kalite hissini elbette artıyor. benimkinde her taraf bej renginde olduğundan iyi durduğunu söyleyebilirim. onun dışında gösterge paneli bana çok iddiasız geldi. kokpit çok iddialı değil, en azından 407 den sonra bana öyle geldi diyelim. ama dev gibi navigasyon ekranı (aynı zamanda dvd, tv vs) görüntüyü baya bir kurtarıyor. en çok o ufak dijital saati sevmedim. keşke hiç koymasalarmış. bir de yol bilgisarı bölümü anlık ve mesafelik yakıt tüketimini göstermiyor. bu da bence bir eksik olmuş.

    4)sürüş: bir kere çok yüksek bir araç olduğundan çok farklı bir tat veriyor. trafikte millet aşağıda kalıyor ya, hani hep denir, ondan sanırım :) 1500-2000 devirde düşük hızda motor sesi duyuluyor ama uzun yolda motor sesi gelmiyor. virajlara bu boyuna rağmen girişi korkutucu değil, aksine yol tutuşunu beğendiğimi söyleyebilirim. ki benimaracım yüksek yanaklı lastik (75 yanak), 16 jant olduğu halde. en üst versiyonda 18 jant 60 yanak var, onda çok daha iyi yol tutuş vardır sanırım. ani frenlemelerde araç öne yığılmıyor, yola kapanıyor adeta. bu da güzel.

    5)henüz sağdan soldan gelebilecek sesler için konuşmak erken. 1 ay oldu, haliye en ufak çıtırtı pıtırtı henüz yok. umarım olmaz da. 407 de ilk ay tavanda çıtırtılar başlamıştı, üç defa tavan söktürmüş adamım. yapamadılar bir türlü. 10 gün sonra yine geldi, yine geldi. ses takıntısı olanlardanım galiba :)

    6) iş gereği çok kötü (hatta yer yer off road dahi sayılabilecek) köy yollarından geçmek durumundayım. işte işin asıl keyfi kyron offroada çıktığına belli oluyor. amortisörlerin yumuşadığını, böyle çukurların üzerinden geçerken adeta yayıldığını çok şahane hissediyorsunuz. böyle yaylana yaylana gidiyor kerata. ki ben bu aracı almadan youtube'daki bir sürü arazı performansını izlemiştim. ve çok etkilenmiştim. demek doğruymuş...çok video var ama beni en çok şu etkiledi, aşağıda linkini veriyorum: araç 1.5 metre civarındaki hızla akmaktaki bir akarsuyu ortadan çatır çatır geçti! motor kaputu komple suyun altında kaldı resmen! ve sağ salim karşı kıyıya vardı. ahan da buyrun;

    rosomaxrusyoutube
    Kyron 4x4 in deep water, perekati pole 2009
    http://www.youtube.com/watch?v=AzThd48kIis


    7) mercedes motor ve şanzuman için zaten söyleyecek çok söz yok. dsg olması ise ayrı bir keyif. eskiden ben otomatik araba hayatta kullanmam diyenlerdenim. ve sonra otomatiğe geçtikten sonra da vay anasını artık heralde manuel vitesli araba almam diyenlerden de olduk... :)

    8) son zamla, 3.310 euro dizel ile şehir dışı 2.90 tl yaktım. ki bu kiloda bu motorda bir araba için daha ne olsun. dizeller zaten başta biraz çok yakar, motor açıldıkça bu da bir miktar düşecektir diye tahmin ediyor ve umuyorum. şehir içindeyse 380-390-400 gibi rakamları gördüm bir ayda yaptığım 3000 km içerisinde.

    deneyimler şimdilik böyle.
    _____________________________




  • arkadaşlar yaklaşık 1 yıldan beri actyon sports kullanıyorum. Aracdan çok memnunuz yakıt olsn performans olsn tatmin edici bitek şu kalkışları ağır olmasa çok daha güzel olacak 2 ton araç için gerçiği bu normal ama kalkışlar bazen deli ediyor...
    _____________________________
    VW Caddy 1.6 TDI Comfortlıne Dsg Şeker beyazı
  • TEK KELIMEYLE FİYATININ ÜZERİNDE KALİTELİ SAĞLAM GERÇEK CİP
    Bir ay önce ACTYON NORMAL KASASIZ CİP OLANINI ALDIM.FULL DEPO 210 TL DIZEL DOLDURDUM. SEHİRİÇİ KULLANDIM 900KM DE IŞIK YANMAYA BAŞLADI.MOTOR GERCEKTEN KUVVETLI KAPUTU ACINCA GORÜYORSUNUZ MERCEDES MOTORUNUN HEYBETİNİ.AMORTİSÖRLER ÇOK YUMUŞAK KABİN İÇİ KONFORU COK İYİ. 15 YILLIK CİP KULLANICISIYIM KİA SORENTOYLA AYNI ÖZELLİKLERE SAHİP HATTA FAZLASI VAR 8 AİRBAG ŞASELİ KASA GÜVENLİK VE SAĞLAMLIK AÇISINDANDA ÜSTÜN.FİYAT OLARAK KİANIN YARISI ODA MARKA OLARAK BİLİNMEDİĞİNDEN.NEYSEKİ BİLİNMEMEYE DEVAM ETSİN YOKSA UCUZA ALAMASSINIZ BUKADAR GÜZEL BİR ARACI.ZATEN BİR REKLAM YAPILMAYA BAŞLANSA SORENTO AYARINA GELİR FİYATI.
    BU VIDEOLARI IZLEYIN HAYRAN OLUCAKSINIZ.



    http://www.youtube.com/watch?v=QSh21vOM3vo&feature=youtube_gdata_player
     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gokkok -- 11 Şubat 2011; 8:05:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kondansatır

    1 ay önce beyaz-otomatik-bej döşeme kyron sahibi oldum. başlıkta bahsettiğiniz aynı fikir ve deneyimlerden (nerdeyse birebir) hatta ikilemlerden birebir geçtim ve en sonunda kararım ssangyong yönünde oldu. aracım en fulu değil. 4x4 otomatik, bej döşeme olanı.

    bir önceki, hatta takasa verdiğim arabam 2007 peugeot 407 executive idi. aracımın üzerin 31000 tl verdim. park sensörü hediye edildi.

    şimdi gelelim deneyimlere. bir kere varan bir şu ki 65000 tl'ye e7 segment dev gibi bir suv'um oldu. makina 2085 kg. hesap edin. range rover ile aynı kg, ondan biraz yüksek. düşünün 2000 motor 4x4 qashaqi lere 80 milyar filan diyorlar (ki tam 4x4 değil o grubun hepsi malum. 4L, 4H, 2H manuel değiştirme imkanı yok. kuga da böyle tiguan da. aldığımın akşamı tesadüfe bakın ki park yerinde aracımın bir yanına qashqai, bir yanına da tiguan yanaşmıştı. ikisi de beyaz. kendi arabam diye övecek değilim ama yanında pek yavru kaldılar gerçekten. doğru bir iş yaptığımı o zaman düşündüm)

    almadan önce tiguan, qashqai, sportage, grand vitara, kuga'yı test ettim.

    belki kişisel bir şey, belki de önceki aracım sonuçta geniş ve yaygın bir araç olduğundan tiguan'ı direk eledim. çok ama çok basık geldi bana. motor sesini çok içeri alıyordu. sportage güzeldi ama 4x4 ü sadece 2000 motorda vardı. o da fiyat olarak aşıyordı. kuga fena değildi, tek eksisi 4l, 4h olayıydı ve fiyatı beni aşıyordu. keza grand vitara yı de genel olarak o fiyatı çok gördüm. qashqai desen dizel 4x4 modeli ne o parayı asla vermem. ki kızılay dağıtıyor gibi qashqai.

    gelelim kyron'a. gerçi ben musso döneminden markayı bildiğimden hiç önyargım yoktu. hatta kyron'un avustralya ve amerika'da çok tutulduğunu da arkadaşlarımdan biliyorum. neticede ssangyong 50 yıldır sadece jip grubu üreten ve bu konuda ustalaşmış bi firma. otomobil üretmiyorlar. sektöre zaten amerikan ordusuna askeri jip tasarlama işinden sonra girdiler.

    şimdi 1 aylık deneyimler:

    1)saç: aracın saçını çok beğendim. peugeot ile kıyaslarsam tank gibi olduğunu söyleyebilirim. parmakla değil omuzla yüklen geriye doğru esneme yok, gayet tok. tank gibi diye bu yüzden yazdım.

    2) lastik, yol sesi: daha önce uzun süre kullandığım araçlar: citroen xsara2, renault megane, opel astra, golf 4, peugeot 407. ki bunların arasnda en konforlu olan haliyle en son aracım olan 407 idi. kıyaslamayı burdan yola çıkarak yapacağım. kyron da lastik sesi, yol gürültüsü az değil; YOK! ciddiyim beni en çok bu şaşırtıyor. nasıl yapmışlar bilmiyorum ama yok oğlu yok işte...yalıtımı çok beğendim.

    3)kokpit, malzeme kalitesi: aracın kokpitinde önemli bir kısım yumuşak plastikten imal edilmiş. bu da kalite hissini elbette artıyor. benimkinde her taraf bej renginde olduğundan iyi durduğunu söyleyebilirim. onun dışında gösterge paneli bana çok iddiasız geldi. kokpit çok iddialı değil, en azından 407 den sonra bana öyle geldi diyelim. ama dev gibi navigasyon ekranı (aynı zamanda dvd, tv vs) görüntüyü baya bir kurtarıyor. en çok o ufak dijital saati sevmedim. keşke hiç koymasalarmış. bir de yol bilgisarı bölümü anlık ve mesafelik yakıt tüketimini göstermiyor. bu da bence bir eksik olmuş.

    4)sürüş: bir kere çok yüksek bir araç olduğundan çok farklı bir tat veriyor. trafikte millet aşağıda kalıyor ya, hani hep denir, ondan sanırım :) 1500-2000 devirde düşük hızda motor sesi duyuluyor ama uzun yolda motor sesi gelmiyor. virajlara bu boyuna rağmen girişi korkutucu değil, aksine yol tutuşunu beğendiğimi söyleyebilirim. ki benimaracım yüksek yanaklı lastik (75 yanak), 16 jant olduğu halde. en üst versiyonda 18 jant 60 yanak var, onda çok daha iyi yol tutuş vardır sanırım. ani frenlemelerde araç öne yığılmıyor, yola kapanıyor adeta. bu da güzel.

    5)henüz sağdan soldan gelebilecek sesler için konuşmak erken. 1 ay oldu, haliye en ufak çıtırtı pıtırtı henüz yok. umarım olmaz da. 407 de ilk ay tavanda çıtırtılar başlamıştı, üç defa tavan söktürmüş adamım. yapamadılar bir türlü. 10 gün sonra yine geldi, yine geldi. ses takıntısı olanlardanım galiba :)

    6) iş gereği çok kötü (hatta yer yer off road dahi sayılabilecek) köy yollarından geçmek durumundayım. işte işin asıl keyfi kyron offroada çıktığına belli oluyor. amortisörlerin yumuşadığını, böyle çukurların üzerinden geçerken adeta yayıldığını çok şahane hissediyorsunuz. böyle yaylana yaylana gidiyor kerata. ki ben bu aracı almadan youtube'daki bir sürü arazı performansını izlemiştim. ve çok etkilenmiştim. demek doğruymuş...çok video var ama beni en çok şu etkiledi, aşağıda linkini veriyorum: araç 1.5 metre civarındaki hızla akmaktaki bir akarsuyu ortadan çatır çatır geçti! motor kaputu komple suyun altında kaldı resmen! ve sağ salim karşı kıyıya vardı. ahan da buyrun;

    rosomaxrusyoutube
    Kyron 4x4 in deep water, perekati pole 2009
    http://www.youtube.com/watch?v=AzThd48kIis


    7) mercedes motor ve şanzuman için zaten söyleyecek çok söz yok. dsg olması ise ayrı bir keyif. eskiden ben otomatik araba hayatta kullanmam diyenlerdenim. ve sonra otomatiğe geçtikten sonra da vay anasını artık heralde manuel vitesli araba almam diyenlerden de olduk... :)

    8) son zamla, 3.310 euro dizel ile şehir dışı 2.90 tl yaktım. ki bu kiloda bu motorda bir araba için daha ne olsun. dizeller zaten başta biraz çok yakar, motor açıldıkça bu da bir miktar düşecektir diye tahmin ediyor ve umuyorum. şehir içindeyse 380-390-400 gibi rakamları gördüm bir ayda yaptığım 3000 km içerisinde.

    deneyimler şimdilik böyle.



    bizdede siyah 6 ileri tiptronik bir actyon sports var zaten heybetli olan araba geçende taktırdığım tavan barı ve arka kabin sunroof'undan sonra daha bir heybetli durdu dediğiniz gibi kyron'a binmedim ama bizim actyon sports'un arkasına bir tiguain yanaşmıştı geçende çok ufak kalıyor:))

    yalnız benim araçta şöyle bir durum var mutlakki kyron da durum aynıdır.araç ile 160-180 km hıza çıktığınızda bunu kadrana bakmadan hissetmiyorsunuz
    hız yapıldığı anlaşılmıyor ve direksiyonda en ufak bir sertleşme yok:))))şaşırtıcı

    eski aracım corollaydı benzinli otomatik vites o aracımı satıp bunu aldığımda toyota'dan inilip bu arabaya binilir mi diyenler şimdi arabaya farklı bakışlar atıyorlar kaçamak şekilde:)))

    çok memnunum hakikaten bu arabayla gittiğim yolları bir bilseniz inanılır gibi değil rize'nin nerdeyse çoğu yaylasını gezdik hemde 9 kişi sabah çıkıp akşam geliyorduk dimdik bayırlarda acayip çekiyor araba canavar gibi

    tek bir kusuru var galiba arabamı çok seviyorum:)))))))))))))))))))))
    _____________________________
    SSANGYONG ACTYON SPORTS 4X2 6/AT

    LUXURY HARD TOP




  • @f-a-t-i-h,
    bizim araclarda k2 ve src belgelerine ihtiyaç var mı?
    Benim aracın ruhsatında hususi,kapalı kasa kamyonet yazıyor
    kimileri bu durumda ihtiyaç yok derken kimileri alacaksınız diyor.
    Sizin bir bilginiz var mı bu konuda?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    @f-a-t-i-h,
    bizim araclarda k2 ve src belgelerine ihtiyaç var mı?
    Benim aracın ruhsatında hususi,kapalı kasa kamyonet yazıyor
    kimileri bu durumda ihtiyaç yok derken kimileri alacaksınız diyor.
    Sizin bir bilginiz var mı bu konuda?


    vallahi hiç öyle bir şey duymadım

    benim bildiğim o belgeleri ticari amaçlı olarak kullananlar alıyor bizim aracımız şahsi olduğu için öyle bir şey olmaz
    _____________________________
    SSANGYONG ACTYON SPORTS 4X2 6/AT

    LUXURY HARD TOP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dupp


    quote:

    Orijinalden alıntı: kiyali

    arkadaşlar şu zerafete bakın:

     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı



    bunlardan birinemi sahipsin ?

    kargaya yavrusu şahan misali

    hayatımda gördüğüm en ama en iğrenç araba
    _____________________________
    May The Force Be With You




  • Cidden çok tipsiz.Japon çizgifilm kahramanlarına benziyor.
    _____________________________
  • @f-a-t-i-h teşekkür ederim cevabın için içime şimdilik su serptin
    @hasanmerto,
    tasarım açısından diyorsanız iğrenç diye kullanıcılarının bir kısmı ben de
    dahil dış tasarımına aşıgız bu aracın
    tasarım haricinde baska bir yönüne iğrenç diyorsanız -ki
    tasarım kısmı kişiseldir-sebeb sonuç ilşkisi içinde açıklarsanız seviniriz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    @f-a-t-i-h teşekkür ederim cevabın için içime şimdilik su serptin
    @hasanmerto,
    tasarım açısından diyorsanız iğrenç diye kullanıcılarının bir kısmı ben de
    dahil dış tasarımına aşıgız bu aracın
    tasarım haricinde baska bir yönüne iğrenç diyorsanız -ki
    tasarım kısmı kişiseldir-sebeb sonuç ilşkisi içinde açıklarsanız seviniriz


    dnz60,

    dostum bu şekilde beğenmeyenler oldu benim aracımıda ama toplasan 3-5 kişidir inan bana arabayı yıkamaya çıkardım bugün alt sokağa herkes arabaya bakıyor gelen geçen belki 30-40 kişi ile sohbet ettik herkes aracın çok güzel olduğunu söylüyor.

    ama bunlar çokta önemli değil aslında ben ihtiyacıma göre hiç düşünmeden daha önceden kullanmış birisi olarak satın aldım

    gönlün rahat olsun o tür belgelere ihtiyacımız yok zaten bu arabanın ruhsatında bile kamyonet yazması bana mantıksız geliyor

    binek amaçlıdır aslında SUT sınıfı bir araç yük amaçlı olsaydı makaslı olurdu bu araç süspansiyonlu

    bir defa şunu düşün arabanın isminden yola çıkabilirsin arabanın isminde sports kelimesi geçiyor

    sen hiç sports isimli kamyonet gördün mü?
    _____________________________
    SSANGYONG ACTYON SPORTS 4X2 6/AT

    LUXURY HARD TOP




  • mayis 2011 den itibaren kyron full 18 " kullaniyorum. oldukca da memnunum.
    arac ic dizayni mercedes izleri tasiyor.
    on kokpit ve ic mekanda kullanilan malzemeler oldukca basarili.

    santiye ve sehir ici kullanim icin aldik. ve her iki alanda da basarili.
    motoru mercedes tir.

    otomatik vites kullaniyorum. vites gecisleri sessiz.
    arac ici multimedya sistemi de oldukca basarili.
    ancak dokunmatik ekran daha kaliteli olabilirdi.



    sehir ici yakit eurodizel 3.75TL iken haftalik 100TL ile 150 km yol gidiyor . uzun yolda 7 lt yakiyor.
    kullanima bagli oldugunu unutmayin uzun yolda 1. depo ile 800 km gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.