Şimdi Ara

Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
3.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Masahanajin kullanıcısına yanıt
    eyvallah hocam.

    yarın sabah ulaşırım Yusuf beye.

    yaşananları btk ya bildirdim şu an bakalım, yarın ne yanıt verecekler.

    sizde son durum nedir?
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam bizdeki son durum bugün internet başvurusunun son günü yani bana söylenilen yasal süresinin son günü inşallah bugün tamamlanacak
  • Masahanajin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE geçiş işlemlerinizi tamamladık. Ankastre kutusundaki bağlantılarınızın yapılabilmesi için destek ekiplerine bilgi verdik.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    @TurkNetDestek benim geçişin son durumu nedir?

    Türk telekom ile irtibata biz geçemiyoruz diyorsunuz müşterinizden istiyorsunuz türk telekom ile iletişime geçmeyi ben türk telekoma tüm kanallardan yazınca da size atıyorlar topu.

    Yukarıda var türk telekom dan mesajlar.

    Bunu size de oim den ilettim hâlâ türk telekom ile iletişime geçin diyorsunuz.


    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    OİM üzerinden size gönderilen son mesajın ekran görüntüsünü alıp söylediğim mail adresine tekrardan mail atın hocam. Türktelekom kendi müşterisi olmadığı için bakmıyor, Türknet ise uğraşmak istemediği için yokuşa sürüyor
  • OİM üzerinde alttaki görüntü ile karşılaştım, Bağlantı yapmaya gelecek ekip için yönlendirilen bir mesaj mıdır? yoksa sadece rastlantı mı?

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek

    Ayrıca OİM üzerinde paket detaylarına baktığım zaman alacağım hizmet 35Mbps olarak gözüküyor arkadaşlarınıza geçiş işlemi başlatılmadan önce bunu açıklamıştım. Altyapımın 50Mbps ve üstünü sağladığını aktarmıştım yine geçiş için babam aranmış ve konu hakkında yeterli bilgiye sahip olmadığı için açıklayamamış bende hemen OİM üzerinden açık şekilde daha sonraları uğraşmamak adına dile getirip rica etmiştim.

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Masahanajin -- 7 Mayıs 2020; 0:1:55 >




  • yine bota bağladı oim'dekiler.

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek

    @TurkNetDestek ilgilenir misin?
  • Sabah erken saatlerde ankastreye bağlantı yapmak için Türknet ekibinden arkadaş geldi

    sonra arkadaş Türktelekom geldi ve etiketleme gibi şeyler yaptı mı? dedi

    bende hayır Türktelekomdan gelen olmadı dedim

    sonra arkadaş Türktelekom gelmesi gerekiyor dedi ve hemen bugün yönlendireceğini söyledi ama gelen olmadı hala
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port sorunu altyapı kaynaklı sorundur. Altyapıya müdahalede bulunamadığımızdan dolayı port konusunda da işlem yapamıyoruz. Saha ekiplerinden bilgi talep ettiğimizde net bir tarih bilgisi paylaşılmıyor. Gelişme olduğunda arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Konuyu bölüyorum pardon ama size özel mesaj göndermiştim, interneti bugun 50mbitlik profile çekebilir misiniz acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Masahanajin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum ekibimiz hattın kutuda etiketli olmamasından ya da sinyal gelmemesinden dolayı saha ekiplerinin kontrol etmesi gerektiği bilgisini paylaşmıştır. Şu an kurulum ekiplerimizden bize gelen bilgi bulunmuyor. Dilersenizwww.turk.net/oim sayfamızdan DSL ışığı yanmıyor kaydı oluşturabilirsiniz. Dilerseniz de kurulum ekiplerimizi bekleyin arkaddaşlarım arıza kaydını oluştursun.
  • First Premolar kullanıcısına yanıt
    Hız profilinizi 50 Mbps'e kadar olarak güncelledim. Dilediğiniz zaman tekrar 75 Mbps'e kadar VDSL olarak güncelleyeceğim.
  • @TurkNetDestek benim türk telekom'a ulaşmamı istediniz.

    Bende ulaştım sizin sokağınızda boş port var diyor arkadaş. Türknet'in bunu yapması lazım dediler.

    resimlerini ekliyorum.

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek

    Sözlü ve Yazılı Onay Almadan 2 km Ötedeki YAPA Santraline Geçirip Hız Düşürmek




  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Tebrik ediyorum hocam, görsellere göre bakalım nasıl sonuçlanacak açıkça boş olduğu gözüküyor.
  • niye bu süreç uzuyor hâlâ anlamadım.

    Türk Telekom'dan bir arkadaşa ulaştım. O baktı yolladı.

    Yusuf Kıraç Bey'e de atmıştım tweeet. Türk Telekom'dan aradılar boş port gözüküyor gibi ama emin olmak için tekrar kontrol edeceğiz dediler bugün. bir kaç güne dönerler.

    @TurkNetDestek ten mi kaynaklı sorun yoksa türk telekom'dan belli değil.

    birbirlerine atıp duruyorlar durumu.

    Siz ulaşın diyorlar bir de...
  • OİM'deki BTK'daki destek kayıtlarını kapattınız.

    OİM'den de BTK'dan hatta CİMER'den de Türk Telekom ve sizi şikayet etmeme rağmen o kayıtlar da kapandı. Yukarıdaki saha dolabında boş port olduğunu gösterdiğim resimleri o birimlere de attım sonuç yok.



    Burada bile yanıt vermediniz duruma.. @TurkNetDestek

    2020 yılında 80 mbps alabileceğim yerde 4 mbps mahkum edip süründüren iss anca Türkiye'de olur.
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Hocam son durum nedir konunun takibindeyim boş port yokmuş nere yokmuş onların yerine müşteri bulup önüne koyuyor ne cevap verecekler acaba? Yüzleri yokki versinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son durum şu port yok maalesef bölgede.

    Birinin taşınmasını bekleyeceğiz.

    Asıl sorun beni VAE'den YAPA'ya onayım olmadan geçiren Turknet'in bunları bana yaşatması.

    Bu sorun sonrasında Türknet'in geçiş işlemeleri başlatmasının öncesinde Millenicom'a hatta bizzat Türk Telekom'a da geçiş için ayrı ayrı başvurmuştum.

    Millenicom 2. ayında. takibini yapıyor onlar, boş port yok diyorlar. Boş port olduğu anda arayacaklar.

    Türk Telekom'u haftada bir ben arıyorum yeni abonelik için onlar da boş port yok bölhede diyorlar.

    Başka bir iss'ye de geçemiyorum yani.

    Hem Türk Telekom'dan, hem Millenicom'dan hem de türknet'ten bölgede vdsl olduğunu 80 mbps'ye kadar hız alabileceğimi öğrendim, arama kayıtları mevcut hepsinin.

    Asıl sorun şu, bu Türknet denen vizyonsuz iss bölgeye VDSL gelince beni kendi altyapısı YAPA'ya taşımış.

    Peki niye? Çünkü ben o zamana kadar onlardan en fazla 11-12 mbps almışım onlar da ona göre geçiş sağlamış!!..

    Ulen tarifeniz bir kere 100 mbps'ye kadar. VDSL geldiyse soracaksın müşterine ADSL'de mi kalacaksınız yoksa VDSL'e mi geçeceksiniz diye. Hadi sormadın diyelim müşteri memnuniyeti ile tarife 100 Mbps ye kadar olduğu için VDSL e geçirir insan.

    Ama bunlar Türk Telekom'a para vermeyip kâr elde etmek için VDSL gelince kendi satrallerine taşımışlar, bölgede bir tane olduğundan bana uzaklığı 2 km ve bana verebilecekleri maksimum hız 5 mbps imiş. ama 4 mbps geliyor en fazla.

    Aldığım 11 Mbps den ilk önce 2 Mbps ye düştü zar zor 4 Mbps ye kadar yükselttiler.
    Eskisinin %40 ı kadar internet hızı alıyorum. Bölgedeki yeni hız 80 Mbps nin de %5 i kadar.

    VİZYONSUZLAR İŞTE, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YOK!
    TAM ÇAKALLAR!

    Bu hız düşüklüğünü aralıkta fark ettim işte ilk mesajda belirtmiştim ama yok ankastreden yok bina içi kablolardan, modemden felan zırvaladılar. Hepsini çürütünce kabul ettiler santrale uzaklığından kaynaklı olduğunu. Sonra da YAPA'dan VAE'ye geçiremiyoruz.

    Hemen Millenicom'a ve Türk Telekom'a başvurdum onlarda bölgede boş port sıkıntısı olduğunu sürecin uzayabileceğini söylediler sonra virüs salgını felan işler iyice sarpa sardı bölgede.

    Yusuf Kıraç'a yazmıştım twitter'dan oradan gelen yönlendirmeyle Türk Telekom ekipleri 2-3 gün uğraştılar ama onlar da 3 ay sonra ağustos'ta kapasite arttırımı yapılacak bölgenizde o zamana kadar zor dediler anca biri taşınacak.

    Bana bunları yaşatan müşteri memnuniyeti olmayan, müşterisini düşünmeyen TÜRKNET !!

    Başka bir bölge çalışanından evime bağlı saha dolabımda boş port olduğunu öğrendim yazdım onlara, buraya da bak cevap bir verdiler mi?

    Rezilsiniz @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LoRdOfWeB -- 25 Mayıs 2020; 13:14:37 >




  • @LoRdOfWeB:

    Yaşadığınız problemi okudukça hüzünlendim. Sabır diliyorum. Umarım en kısa sürede bütün bu çabalarınız meyve verir ve iyi hızda internete kavuşursunuz.

    Aynı ilçe, farklı semt ama benzer problemi biz de yaşıyoruz.

    On yıllık kullandığımız hızımız 9'dan yaklaşık 3Mbps'e indirildi "bölgemizde fiber değişim" olduğundan, hattımızın santralden daha uzağa taşındığı ve eski hızımıza -9Mbps'e- tekrar kavuşabilmemiz için YAPA'dan VAE'e geçmemiz gerektiği ama yaklaşık otuz yıldır kullandığımız telefon numaramızın değişeceği iletildi. Mecburen kabul ettik.

    (Bu problemimizi TurkNet forum'una yazmıştım: https://forum.turk.net/t/tel-numarasini-degistirmeden-yapadan-vaeye-gecmek/1523)

    Hâlen bekliyoruz. Evet, internet hızımız neredeyse iki hafadır 3Mbps.
    33519941 numaralı destek kaydımızdaki tek gelişme:
    "telefon başvurusu olarak devam etmektedir süreç".

    Sanırım telefon hattı+numarası değiştirilince biz de sizin gibi Port bekleyeceğiz. Extranet ve Millenicom' sitesindeki altyapı sorgulamalardan adresimize baktığımızda boş Port olduğu görünüyor. 73Mbps'e kadar da hem de destekliyormuş altyapı. Teoride sanırım.

    "Acaba üç yıldır abonesi olduğumuz TurkNet'ten ayrılıp Millenicom'a mı geçsek?" diye düşünüyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkertezcan -- 25 Mayıs 2020; 6:44:37 >




  • ilkertezcan İ kullanıcısına yanıt
    Bölgede port sorunu varsa geçemiyorsun ki işte

    yoksa bir dakika durmam artık Turknet te bu sorumluluktan, müşteriyi mağdur ettikten sonra.

    Millenicom da 2 aydır yeni abonelik başlatamıyor bu port sorunu yüzünden.

    Adamlar YAPA'ya geçirerek adeta kendilerine mahkum etmişler.

    Türk telekom desen kaç senedir port sorununu çözememiş rezalet bir iss.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.