|
. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoetic -- 31 Mart 2026; 19:1:12 > |
|
_____________________________
|

|
. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoetic -- 31 Mart 2026; 19:1:12 > |
|
_____________________________
|
|
Bende 31 yaşındayım.Büyük ihtimal bipolar bozukluğum var.Yada bendede sosyal fobi ama duygu durum değişiklikleri çok oluyor.150 tane kadından reddedilince kendimden soğuduum.He çalışıyor muyum çalışıyorum ordada insanlar sevmez beni bende onları sevmem beni sevmeyeni ben niye seveyim.Artık iyi biri olmak yerine sorun çıkaran biri oldum arıza bir tip oldum.Herkese nefret ve kin güderek bakıyorum. Sendede sıkıntılar var sorunlu birisinn.Muhtemel özgüvenin yok veya bir becerinde.Unutma ki ömründe ne yapıyorsan yap hep kendine yapacaksın.Sana kurtul diyemem sen ben gibi insanlar zatenn kendini hiç bir şekilde iyileştiremez çünkü fazla duygusalız 31 yaşına kadar geldim değişmedi ha + eklenen birşey var oda çalışmak.Saçlarım döküldü genç yaşta protez saç falan kullandım o da bir nebze kurtardı.Ama laf çeviren biri olamadım onun yerine terso biri oldum.Tersleyerek yaklaşarak insanlarla daha iyi iletişim kuruyorum ne yap ne et iyi niyetinden kurtul Annenden başka kimseye iyi davranma.Yoksa ağlayan hep sen olursun. Ben 31 yaşına geldim geriye dönüp baktığımda mutlu olduğum oran hayattımda sadece %3 % 5 lik kısım.O yüzden bende asosyal olmaya insanlarla iletişim kurmamaya karar verdim.Benden tipsiz benden çirkin bir adam tercih edilirken ben 150 tane kadından red yedim bu beni iycene piskopat birine çevirdi.Herkese şans veren kadınlar bana bir şans bile vermedi ya la kimseye ezik görünmücem sert gaddar bir adam olucam 3 5 çevrem var onlarla gülüp eğlenişrim onun dışında yanlızlığa kendimi adadımm.Ben yaradılışım gereği kendime özgüvensiz doğmuşum bu hiç bir zaman düzelmedi düzelemezde istersem spor yapayım istersemmm tek başıma hayatla mücadele edeyim yokkkkkkk olmuyor hiç bişi düzelmiyor. Ben senden daha sorunluyum. |
|
_____________________________
|
|
çok iyi anlıyorum sizi fakat ilacım yok elimde sizi iyileştircek :( Mutlaka size iyi gelebilcek ilacı bulmaya çalışın.Tek tek deneyin ilaçları. Sosyal fobim kendiliğinden zamanla düzelmişti bende.Ekstra bi çaba göstermedim.Sizde nasıl düzelir bilmiyorum. Yaşadıklarını, yaşadıklarınızı anlayabiliyorum. |
|
_____________________________
|
|
İşe gir çalış sosyal olmak zorunda değilsin. Hayatta kalabilecek kadar iletisim kur. Para kazan. Boş oturma. Psikolog psikiyatri bunlar boş. Senin gibi insanların sorunu alıngan ve duygusal olması. Geçmişte yaşadığın şeyleri çok kafaya takmaktan sürekli kötü deneyimleri düşünmekten bu haldesin. Özgüvenle alakası yok bu dediklerimin. Özgüvenli olarak nitelendirilen kisiler zaten toplumun cok kucuk bir kısmı. Para yönünden ya da dış görünüş yönünden ciddi avantajlı degilsen zaten özgüvenli olarak görülmüyon. Yapacagin tek şey kendini irdelemeyi bırakıp işe girmek < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7523846D3 -- 7 Mayıs 2025; 19:53:18 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
peki asosyal bir iş bulamaz mısın, kuramaz mısın? ilgi alanlarını, geçmiş deneyimlerini bilmiyorum şimdi aklıma geleni sıralıyorum: freelance ve home office çalışabileceğin bir iş mesela, fotoğrafçılık, resim, maket maker, yani insanlarla yüzyüze iletişime konuşmana gerek kalmayacak işler. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Başkasına tutuldum ben de beklemiyordum 🫶 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fyyz61 -- 7 Mayıs 2025; 21:58:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|