Şimdi Ara

★SONY XPERIA™ Z2 KULÜBÜ | FACEBOOK | ROOT | TR ROM FTF ★ (1560. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38.625
Cevap
210
Favori
1.234.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15581559156015611562
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RobotBabür kullanıcısına yanıt
    Tamam şimdi oldu
    Win10 dan o zaman
    Yarın ben farklı pc ve wifi den yapacağım dönerim sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    Açılmamış kutuda istediğinizi, kutudan çıkan eksik malzemeleri söyleyin. Yani burada yazdıklarınızı aynen söyleyin. Biraz da sert konuşun yoksa anlamıyor çoğu çalışan tatlı dilden.
  • Sorun yaşayanlar Windows 8 ve üzerinde mi sorun yaşıyor acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Creedence Clearwater R. kullanıcısına yanıt
    Evet. Şu an benimle beraber sorun yaşayan arkadaşın sürümü Windows 10. Büyük ihtimal o yüzden.
  • Sony programını silin linkteki işlemleri yapın ve yükleyin sorun çözülür
    http://www.kodevreni.com/1451-windows-8de-sürücü-imzası-zorlamasını-devre-dışı-bırakma/

    Not: Windows 10da tuş farklı olabilir ekranda sürücü imzalaması devre dışı bırak yazan sayının tuşuna basın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creedence Clearwater R. -- 22 Eylül 2015; 18:12:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Creedence Clearwater R. kullanıcısına yanıt
    Böyle de olmadı. Yine de yardımınız için teşekkürler.


    edit: sony programını silmeyi unutmuşum öyle deneyeyim hemen.

    edit2: Böyle de olmadı. Başka pcden yapacağız artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RobotBabür -- 22 Eylül 2015; 19:03:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @darkshine666 asla suya falan sokamam bilerek :))) zaten o kadar emekle almışım telefonu :D @RobotBabür sanırım sizin dediğiniz şekilde yapacağım. Gelişmeleri zamanla aktarırım buradan. Eğer gitmeden önce dememi istediğiniz bir şey (leyhime olacak bir şey) varsa söyleyebilirsiniz. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RobotBabür kullanıcısına yanıt
    Yarın akşam yeni pc ve wifi den aktarırım sonucu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    Sende haklısın su geçirtmrk büyük cesaret
    Sana önerim çok takılma eğertelin yazılımsal ve donanımsal bi sıkıntısı yoksa
    Tabiki kutu açılmış olduğu için iade istiyorum diye diret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Creedence Clearwater R. kullanıcısına yanıt
    Neyse canım sıkılıyordu tel demi sıkıntı var diye
    En azından eminim şimdi w10 da sorun var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer değiştirmezlerse yasal haklarınız olduğundan bahsedin.


    Peki hocam yarın bekliyorum sonucu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RobotBabür -- 22 Eylül 2015; 19:14:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkshine666

    Bi çözüm önerisi olan yok mu
    Bide neden bizde oluyor bu
    Ben yarın farklı pc ve Wifi den deneyeceğim

    Windows 10 home x64 benim

    wifi den bende deneyecektim yani telefondan yüklemek için ama daha gelmemiş size gelmiş mi?
  • Arkadaşlar teknosa müşteri hizmetlerini aradım, karşıma fok balığı gibi konuşan bir kadın çıktı ve buraya yazdıklarımı aynen ona söyledim. Bana 8 gün önce alırken oradan almasaydınız açık kutuyu neden aldınız ki gibi şeyler dedi. Bir de şuan onu geri veremezsiniz böyle bir hakkınız yok, ürününüz teşhir ürün veya iade olabilir bunu ben bilemem gidin sorun dedi. Aksesuarların eksik olduğunu söyleyince bir tane jelatinden bir şey olmaz gibi şeyler söyledi benim de tepem attı kapadım yüzüne telefonu salağın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bootlader -- 22 Eylül 2015; 19:24:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bootlader kullanıcısına yanıt
    En iyisi mağazaya gidip orada halletmek. Ürünü iade etme hakkınız var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ordeniz


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheLegendy

    Birazdan "eXistenZ Premium | 3.0.0 | 07/09" kuracağım telefona. Önerirmisiniz? Birde bu Rom'u kurduktan sonra stock roma dönmek istersem güncel TR romunu nerden bulabilirim? Genelde UK, RUS vs. romlar var fakat TR (23.4.A.0.546 // 1282-1401 R2C) sürümünü bulamadım. Yardımcı olabilecek varmı?

    ExistenZ bir iki bug var şu anda. Base rom olarak çıktı sondan bir önceki rom tabanlı. 3.5 i bekleyin, canavar olacak o rom. Bu arada da PureX v5 ya Moonwalker kullanabilirsiniz o çıkana kadar. Ben PureXteyim,Moonwalker ile konuşma sesi boğuk gidiyor biraz. ExistenZ 3.5 çıksın ona geçicem.

    Hocam ExistenZ 3.5 update olarak yayınlandı. Deneme imkanınız oldu mu? Henüz kurmadım, stockdayım. Söylediğiniz gibi 3.5 sürümünü bekliyordum...




  • Ama daha müşteri hizmetleri bile dedi iade almıyoruz diye ya onlar da aynısını derse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gelen güncellemenin içeriğini araştırırken stagefright açığının giderilmemiş olduğunu gördüm. Neymiş bu stagefright diye onu da araştırdım. Kendisi güvenlik açığıymış, mms yoluyla bütün kullanıcı bilgilerine erişim yapılabiliyormuş. MMS 'leri otomatik almayı kapatarak biraz olsun koruma sağlanabiliyormuş.


    http://www.teknolojioku.com/haber/dunyanin-gordugu-en-tehlikeli-android-guvenlik-acigi-stagefright-google-tarafindan-kapatilamadi-29748.html



    Bu sitede işlem anlatılıyor. Belki daha önce görmüşsünüzdür ama benim gibi yeni görenler varsa uygulayabilirler bu işlemi.




  • darkshine666 D kullanıcısına yanıt
    Bende bi sıkıntı olmadı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bootlader

    Ama daha müşteri hizmetleri bile dedi iade almıyoruz diye ya onlar da aynısını derse

    l
    MADDE 8 – (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.
    (2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.
    (3) Sözleşmeye konu olan malın, sözleşmede kararlaştırılan süre içinde teslim edilmemesi veya montajının satıcı tarafından veya onun sorumluluğu altında gerçekleştirildiği durumlarda gereği gibi monte edilmemesi sözleşmeye aykırı ifa olarak değerlendirilir. Malın montajının tüketici tarafından yapılmasının öngörüldüğü hâllerde, montaj talimatındaki yanlışlık veya eksiklik nedeniyle montaj hatalı yapılmışsa, sözleşmeye aykırı ifa söz konusu olur.
    Ayıplı maldan sorumluluk
    MADDE 9 – (1) Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.
    (2) Satıcı, kendisinden kaynaklanmayan reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını ve haberdar olmasının da kendisinden beklenemeyeceğini veya yapılan açıklamanın içeriğinin satış sözleşmesinin akdi anında düzeltilmiş olduğunu veya satış sözleşmesi kurulma kararının bu açıklama ile nedensellik bağı içinde olmadığını ispatladığı takdirde açıklamanın içeriği ile bağlı olmaz.
    İspat yükü
    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
    (2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
    (3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da tal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • vodafone kullanan var mi aranızda, wcdma ya alınca telefonun şebekesi komple gidiyor, internet ayarlarini bir kac kez denedim ama yine ayni sorun devam ediyor, en sonda mesaj olarak aldim internet ayarlarini ama 3g ye geçince yine şebeke sıfırlaniyor, başka hat denedim bir problem yok, bulunduğum yerde de 3g iyi, vodafone kullanipta bu sorunu yaşayan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15581559156015611562
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.