Şimdi Ara

Sony Xperia Xa Ultra (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.249
Cevap
26
Favori
128.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Schneeflocke kullanıcısına yanıt
    telefon şık ama almaya değmez. ben samsung çok kullanmıyordum en son bıktım. google maps açıyorum 10 dakikada %15e yakım pil gidiyordu. ısınıyordu kasıyordu en som samsung note 8 e geçtim. birdaha da sony almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Obersturmbannführer

    telefon şık ama almaya değmez. ben samsung çok kullanmıyordum en son bıktım. google maps açıyorum 10 dakikada %15e yakım pil gidiyordu. ısınıyordu kasıyordu en som samsung note 8 e geçtim. birdaha da sony almam.

    Hocam sizden böyle şeyler duymak şaşırttı beni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nyanko Sensei


    quote:

    Orijinalden alıntı: Obersturmbannführer

    telefon şık ama almaya değmez. ben samsung çok kullanmıyordum en son bıktım. google maps açıyorum 10 dakikada %15e yakım pil gidiyordu. ısınıyordu kasıyordu en som samsung note 8 e geçtim. birdaha da sony almam.

    Hocam sizden böyle şeyler duymak şaşırttı beni

    daha neler neler var... 4.5g açonca telefon pili su gibi içiyor, 3g seçince internet gelmiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Obersturmbannführer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nyanko Sensei


    quote:

    Orijinalden alıntı: Obersturmbannführer

    telefon şık ama almaya değmez. ben samsung çok kullanmıyordum en son bıktım. google maps açıyorum 10 dakikada %15e yakım pil gidiyordu. ısınıyordu kasıyordu en som samsung note 8 e geçtim. birdaha da sony almam.

    Hocam sizden böyle şeyler duymak şaşırttı beni

    daha neler neler var... 4.5g açonca telefon pili su gibi içiyor, 3g seçince internet gelmiyor..

    Ben de C5 ultra konusundan beri Sony için epey kötü şeyler düşünüyordum ama bu XA Ultra ne donuyor ne canımı sıkan başka bir şeyi var şu an tek sıkıntım büyüklüğü ve kaba duruşu ilk fırsatta ufak bir telefona geçeceğim. Ama bakalım iphone 8 mi olur S9 mu S8 mi kararsızım.




  • Xa ultra için 36.1.A.1.106 numaralı yeni sürüm yolda. Ama çok fazla birşey beklemeyin büyük ihtimalle ufak iyileştirmeler ve mart ayı güvenlik yaması vardır.
  • açmayın-bağıran-karı kullanıcısına yanıt
    Hollanda'da Samsung, tüketici koruma kurumu tarafından telefonlarını güncellemediği için mahkemeye verildi. Mahkeme konusu Samsung'un cihazın satışa sunulduğu andan itibaren 2 yıl güncelleme vermeyi garanti etmesi ama tüketici koruma kurulu bu 2 yıllık sürenin müşterinin telefonu satın aldığı andan itibaren geçerli olması gerektiğini iddia ediyor. Aslında biraz bakınca aldığımız tüm elektronik ürünlerde garanti ve destek bu şekilde işliyor, cep telefonları hariç. Umarım Sony'yi de mahkemeye verirler de en azından kritik açıklara karşı güvenlik güncellemelerini zorla da olsa yayınlatırlar.

    https://www.androidpolice.com/2018/03/26/dutch-case-samsung-lack-updates-finally-heads-court/




  • Son güncellemenin otadan gelmesini beklemek yerine İngiltere sürümünü flashtool ile sadece boot ve system.sin dosyalarını flashlayarak kurdum.

    5 Ocak 2018 (spectre-meltdown) güvenlik yaması dışında bir değişiklik göremedim.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi açmayın-bağıran-karı -- 31 Mart 2018; 12:14:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar. Ortalama 1,5 ay once telefojun ekranin sol ust tarafinda sararma meydana geldi. Verdmmkvk ya. Bana 200 kusueat ucret cikardilar. Sebebinise, tlf servise verdgkde kasanin sol altinda kiriklik vardi. Ucreti kasa değişimi icin istedikleini soyoediler. Çünkü ekrani degistirirken kasa kirik oldugu icin bir daha kullanilamayacgi söylendi. Yani ekran sararmasi icin degilde kasa icin istendi. Bende tlm dedk, zaten kirikdi. Simdi 1,5 ay sonra yine ayni yerde sararma yapti. Yine servise verdm. Simdide 400 tl ucret cikardilar. Sebep sivi teması varmis. Sivi temasin ile sararmanin ne alakasi var anlamadim. Suya düşmedi bile telefon. Simdi nsl yapsam sizce. Sararma olayinin biraz kronik bisey oldugunu biliyorm. Fakat onlarda sivi temasina dayandirmak istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony Xperia XA Ultra cihazının şebeke sorununu çözen var mııııııı?!
    Sinyal sorunu sebebiyle teknik servise verdim. 1 aydan fazla süre oldu bugün elime ulaştı, raporda cihazda sorun tespit edilmedi, hattan kaynaklı sorun olabilir yazmış.
  • Hattım vodafone nano sim kart. Yeni aldığım hat nasıl çekmiyor? Başka hat denedim aynı sorun var telefonda. Görüşmelerimde sık sık kesintiler yaşıyorum.
    Sony bu sorununu neden kabul etmiyor acaba?
    Kullanan arkadaşlardan bilgi istiyorum.
  • Arkadaşlar ben yaklaşık 2 ay önce mahkeme kararı ile paramı alıp Huawei mate 10 a geçtim (pro değil) ithalatçı garantili olmasına rağmen bu kadar uğraştırmayacağını düşünerek hepsiburada dan satın aldım ve şu an inanılmaz memnunum kullanım kolaylığı, kamera özellikleri, ve bitirmek için çok uğraşacağınız pili ile sanki çakma telefondan orjinal telefona geçmiş gibi hissettim benim size önerim garantiniz bitmeden hakem heyetine başvurup paranızı hemen alıp çok daha iyi bir telefona geçmeniz olacaktır (ki ben mate 10 öneririm fiyatına oranla verdiği deneyim çok iyi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Bende Dual var. Turkcell de sorun yaşamazsın çekim gücünden dolayı.
    Vodafone da internette kopmaların olur.
    AVEA da telefon bile çekmediği olur.

    Ama GSM Network 4,5G/3G/2G ayarını otomatik değil 3G Manuel yaparsan sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncaypo

    Bende Dual var. Turkcell de sorun yaşamazsın çekim gücünden dolayı.
    Vodafone da internette kopmaların olur.
    AVEA da telefon bile çekmediği olur.

    Ama GSM Network 4,5G/3G/2G ayarını otomatik değil 3G Manuel yaparsan sorun yok.
    Yeni aldığım 4.5G destekli nano sim kartımı ne diye 3G'de kullanayım ki?
    Bunu telefon aldığım yer de söyledi. Çözüm bu mu yani? 3G'den banane bu saatten sonra 4.5G'yi telefon hatası yüzünden kullanamayacak mıyım?
    Ya değiştirecekler bu telefonumu ya da eni sonu tüketici hakları ile paramı alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasklc

    Arkadaşlar ben yaklaşık 2 ay önce mahkeme kararı ile paramı alıp Huawei mate 10 a geçtim (pro değil) ithalatçı garantili olmasına rağmen bu kadar uğraştırmayacağını düşünerek hepsiburada dan satın aldım ve şu an inanılmaz memnunum kullanım kolaylığı, kamera özellikleri, ve bitirmek için çok uğraşacağınız pili ile sanki çakma telefondan orjinal telefona geçmiş gibi hissettim benim size önerim garantiniz bitmeden hakem heyetine başvurup paranızı hemen alıp çok daha iyi bir telefona geçmeniz olacaktır (ki ben mate 10 öneririm fiyatına oranla verdiği deneyim çok iyi)
    Paranızı almak ne kadar sürdü?
    Öneri için teşekkürler, ben değişim için servise yolladım fakat aynı hata devam ederse tüketici haklarına başvuracağım.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetine verdiğim günden itibaren 3 ayda lehime karar aldım, fakat şöyle bir şey var; ben toplamda 7 defa servise verdim (normalde 4 defa servise verince para iadesi veya denk cihazla değişim hakkı doğuyor fakat onlar bunu kabul etmedi bende 5. den sonra farazi gönderdim ki hak tamamen bana geçsin) bütün servis giriş kağıtlarını ve bütün belgeleri elimde tutarak e devlet üzerinden ilçe hakem heyetine online olarak başvurdum, ama başvuruyu yapmadan 1 hafta önce yazılı olarak ihtarname mektubu yazdım, yazdıktan sonra beni aradılar fakat ben açmadım çünkü artık uzlaşma yoluna gitmeyeceğimi bildirmiştim. Kararın elime ulaştığı ertesi günü sony mobile yi aradım ve onlar da beni kvk ya yönlendirdi, kvk ise telefon, aksesuarları, mahkeme kararı, garanti belgesi ve isim, numara, fatura sahibinin iban ı, iletişim bilgileri ile beraber göndermemi ödemenin ise cumadan cumaya yapıldığını söyledi, toplam süreç 3,5 - 4 ay sürdü bence daha fazla servislerde sürünmektense elinizi çabuk tutup kurtulmaya bakın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasklc

    Hakem heyetine verdiğim günden itibaren 3 ayda lehime karar aldım, fakat şöyle bir şey var; ben toplamda 7 defa servise verdim (normalde 4 defa servise verince para iadesi veya denk cihazla değişim hakkı doğuyor fakat onlar bunu kabul etmedi bende 5. den sonra farazi gönderdim ki hak tamamen bana geçsin) bütün servis giriş kağıtlarını ve bütün belgeleri elimde tutarak e devlet üzerinden ilçe hakem heyetine online olarak başvurdum, ama başvuruyu yapmadan 1 hafta önce yazılı olarak ihtarname mektubu yazdım, yazdıktan sonra beni aradılar fakat ben açmadım çünkü artık uzlaşma yoluna gitmeyeceğimi bildirmiştim. Kararın elime ulaştığı ertesi günü sony mobile yi aradım ve onlar da beni kvk ya yönlendirdi, kvk ise telefon, aksesuarları, mahkeme kararı, garanti belgesi ve isim, numara, fatura sahibinin iban ı, iletişim bilgileri ile beraber göndermemi ödemenin ise cumadan cumaya yapıldığını söyledi, toplam süreç 3,5 - 4 ay sürdü bence daha fazla servislerde sürünmektense elinizi çabuk tutup kurtulmaya bakın derim.
    Benim bu yollamam 3. yollama oldu.
    Eğer teli yollarlarsa ve aynı sorun devam ederse 4. yollamayı yapmam mı gerekiyor? Tüketici hakları için 4.kez gitmesi gerekiyor diye okumuştum ama teleservice bazılarına 3. servise yollamada değişim yapmış. Sony telefonlar için konuşuyorum. 3.de değişim olmazsa duruma göre bakarım artık.
    Ben tel kutusu, fatura fotokopisi üzerine yapışmış şekilde ve kendilerden gelen servis fişleriyle birlikte arıza açıklamasını belirten uzun bir yazı yazıp sonuna da bir üst modeliyle değişimini talep ettim yolladım Maltepe Teleservice'e.
    Şimdi internetten cihaz takibine bakıyorum.
    Umarım değişimi kabul ederler.
    Yoksa bu iş bayağı uzayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 02NUR -- 9 Mayıs 2018; 12:27:34 >




  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Evet aynı sorunun 4.defa başvermesi ile başvurabiliyorsunuz isterseniz benim gibi aynı şikayetleri yazarak sadece para iadesini almak için gönderebilirsiniz fakat şöyle bir şey var aynı servise 4 defa vermeniz gerekiyor ben iki farklı servise (teleservice - Kvk) toplam 7 defa verdiğim için öyle oldu tek servise 4 defa verseydim öyle bir sorun okmayacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasklc

    Evet aynı sorunun 4.defa başvermesi ile başvurabiliyorsunuz isterseniz benim gibi aynı şikayetleri yazarak sadece para iadesini almak için gönderebilirsiniz fakat şöyle bir şey var aynı servise 4 defa vermeniz gerekiyor ben iki farklı servise (teleservice - Kvk) toplam 7 defa verdiğim için öyle oldu tek servise 4 defa verseydim öyle bir sorun okmayacaktı.
    Anladım.
    O halde telefon değişimi olmaz, telefon bana aynı hata ile gelir ise 4. yollamayı yine teleservice'e yaparım mutlaka.
    KVK ile hiç işim olmadı daha.
    Şimdi beklemedeyim.
    Memnun kalmazsam, tüketici haklarıyla ilgili süreç için tekrar size danışmak isterim.
  • Geçen yıl kvk değişim yapıp xperia x veriyordu, bu yıl olmadı galiba öyle güzellikleri
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Evet muhtemelen telefon değişimi yapmazlar fakat siz yine de 4.de para iadesi talebinde bulunun muhtemelen kabul etmeyeceklerdir ondan sonra hakem heyetine başvurursanız süreç hakkında elimden geldiğince yardımcı olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.