Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlutfih

    Ayrıca yurt dışı cihazların Türkiyedeki garanti durumunu da sordum. Yurtdışı menşeyli ve kayıtlı üründe Türkiyede 1 yıl garanti olduğunu söyledi ve garanti kapsamında biz servisine bakarız dedi.

    İnşallah sony centerlerin telefon satmasıyla servis problemi çözülür.


    Yurtdışı cihazlarda 2 yıl garantili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinoznalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI

    İşlem geçmişi

    25.05.2012 14:40:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Benim telefonda değiştirildi.
    Burdan şu kanıya varabilriz sony sarı ekran konusunda tavrını değiştirdi bence çunkü bu aralar herkesinki değişiyor.
    Bana göre çok ama çok kral telefon sarı ekranlı telefonlardada değişime başladıgına göre herkese tavsiye edebiliriz..

    1600 e telefon alıcan. sarı leke çıkıcak servise gönderip 15.20 gün telefonsuz gezicen. sonra etrafına bu telefonumu övücen. bırak kardeşim. etrafımdaki herkesi uyarıyorum bu telefondan almak isteyen allah dan bende almadan önce buraya baktım.

    şimdi arkadaşım olaya öyle bakmayacaksın her telefonda problem olabilir mesele üreticinin sana ne derece sahip çıktıgıdır.
    Adamlar sorunu çözdüler.
    Her türlütelefonda elektornıkte problem olabilir. sorun çözülüyormu çözülüyor.
    şimdilerde tüm sitelerde değişimler başladı diye geçiyor yazılar.
    Sen istersen yönledirme ha?? yoksa sorun giderildi deyip alırlar?
    Tabikitavsieye edecem bana göre kral telefon şekli özellikleri gayet iyi neden tavsiye etmeyeeyimki?

    SONY servis ve değişim konusunda Türkiye'de sınıfta kaldı.
    Telefonun adı çıktı, arkadaşlar yeni uyandılar. Sen SONY'sin, XXXXXX marka çakma çin malı değilsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinoznalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI

    İşlem geçmişi

    25.05.2012 14:40:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Benim telefonda değiştirildi.
    Burdan şu kanıya varabilriz sony sarı ekran konusunda tavrını değiştirdi bence çunkü bu aralar herkesinki değişiyor.
    Bana göre çok ama çok kral telefon sarı ekranlı telefonlardada değişime başladıgına göre herkese tavsiye edebiliriz..

    1600 e telefon alıcan. sarı leke çıkıcak servise gönderip 15.20 gün telefonsuz gezicen. sonra etrafına bu telefonumu övücen. bırak kardeşim. etrafımdaki herkesi uyarıyorum bu telefondan almak isteyen allah dan bende almadan önce buraya baktım.

    şimdi arkadaşım olaya öyle bakmayacaksın her telefonda problem olabilir mesele üreticinin sana ne derece sahip çıktıgıdır.
    Adamlar sorunu çözdüler.
    Her türlütelefonda elektornıkte problem olabilir. sorun çözülüyormu çözülüyor.
    şimdilerde tüm sitelerde değişimler başladı diye geçiyor yazılar.
    Sen istersen yönledirme ha?? yoksa sorun giderildi deyip alırlar?
    Tabikitavsieye edecem bana göre kral telefon şekli özellikleri gayet iyi neden tavsiye etmeyeeyimki?

    değişen telefonda çıkmayacağının garantisi varmı? 2 hafta snra yine çıkarsa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinoznalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinoznalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI

    İşlem geçmişi

    25.05.2012 14:40:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Benim telefonda değiştirildi.
    Burdan şu kanıya varabilriz sony sarı ekran konusunda tavrını değiştirdi bence çunkü bu aralar herkesinki değişiyor.
    Bana göre çok ama çok kral telefon sarı ekranlı telefonlardada değişime başladıgına göre herkese tavsiye edebiliriz..

    1600 e telefon alıcan. sarı leke çıkıcak servise gönderip 15.20 gün telefonsuz gezicen. sonra etrafına bu telefonumu övücen. bırak kardeşim. etrafımdaki herkesi uyarıyorum bu telefondan almak isteyen allah dan bende almadan önce buraya baktım.

    şimdi arkadaşım olaya öyle bakmayacaksın her telefonda problem olabilir mesele üreticinin sana ne derece sahip çıktıgıdır.
    Adamlar sorunu çözdüler.
    Her türlütelefonda elektornıkte problem olabilir. sorun çözülüyormu çözülüyor.
    şimdilerde tüm sitelerde değişimler başladı diye geçiyor yazılar.
    Sen istersen yönledirme ha?? yoksa sorun giderildi deyip alırlar?
    Tabikitavsieye edecem bana göre kral telefon şekli özellikleri gayet iyi neden tavsiye etmeyeeyimki?

    değişen telefonda çıkmayacağının garantisi varmı? 2 hafta snra yine çıkarsa.

    değişen telefonda çıkmayacağının garantisi varmı? 2 hafta snra yine çıkarsa'nın cevabını 2 hafta sonra alıcaz.

    Asıl sorun şu ki,

    Yurtdışı forumları okuyorum ABAC olup sarı ekran görenler var, ABAE olup sorun yaşayan var.

    AAAB olup hiç sorun yaşamayan var.

    Galiba psikolojik olarak kendimizi sorunsuz bir seriye hazırladık ama malesef işler öyle görünmüyor.

    Keşke SONY çıkıp resmi bir açıklama yapsa ses getircek kadar resmi !

    Cihazların arkasındayız piyasada bir tane bile sorunlu cihaz kalmayacak dese şu telefonun da satışları patlasa.

    Bende alsam o da alsa şu da alsa herkes mutlu olsa ama herşey öyle şiş kebap turkish kebap güzel olmuyor işte.

    Bakalım ne çıkıcak bu işin sonu gözümü karartıp alıvercem sarı ekran çıkıcak ben aldığımda bu sorundan herkesin haberi olur
    telefona fasulye muamelesi yapar telefoncular.

    Yedek parça fiyatına satarım telefonu bende de öyle bir şans var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gursuogr

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinoznalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinoznalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI

    İşlem geçmişi

    25.05.2012 14:40:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    Benim telefonda değiştirildi.
    Burdan şu kanıya varabilriz sony sarı ekran konusunda tavrını değiştirdi bence çunkü bu aralar herkesinki değişiyor.
    Bana göre çok ama çok kral telefon sarı ekranlı telefonlardada değişime başladıgına göre herkese tavsiye edebiliriz..

    1600 e telefon alıcan. sarı leke çıkıcak servise gönderip 15.20 gün telefonsuz gezicen. sonra etrafına bu telefonumu övücen. bırak kardeşim. etrafımdaki herkesi uyarıyorum bu telefondan almak isteyen allah dan bende almadan önce buraya baktım.

    şimdi arkadaşım olaya öyle bakmayacaksın her telefonda problem olabilir mesele üreticinin sana ne derece sahip çıktıgıdır.
    Adamlar sorunu çözdüler.
    Her türlütelefonda elektornıkte problem olabilir. sorun çözülüyormu çözülüyor.
    şimdilerde tüm sitelerde değişimler başladı diye geçiyor yazılar.
    Sen istersen yönledirme ha?? yoksa sorun giderildi deyip alırlar?
    Tabikitavsieye edecem bana göre kral telefon şekli özellikleri gayet iyi neden tavsiye etmeyeeyimki?

    değişen telefonda çıkmayacağının garantisi varmı? 2 hafta snra yine çıkarsa.

    değişen telefonda çıkmayacağının garantisi varmı? 2 hafta snra yine çıkarsa'nın cevabını 2 hafta sonra alıcaz.

    Asıl sorun şu ki,

    Yurtdışı forumları okuyorum ABAC olup sarı ekran görenler var, ABAE olup sorun yaşayan var.

    AAAB olup hiç sorun yaşamayan var.

    Galiba psikolojik olarak kendimizi sorunsuz bir seriye hazırladık ama malesef işler öyle görünmüyor.

    Keşke SONY çıkıp resmi bir açıklama yapsa ses getircek kadar resmi !

    Cihazların arkasındayız piyasada bir tane bile sorunlu cihaz kalmayacak dese şu telefonun da satışları patlasa.

    Bende alsam o da alsa şu da alsa herkes mutlu olsa ama herşey öyle şiş kebap turkish kebap güzel olmuyor işte.

    Bakalım ne çıkıcak bu işin sonu gözümü karartıp alıvercem sarı ekran çıkıcak ben aldığımda bu sorundan herkesin haberi olur
    telefona fasulye muamelesi yapar telefoncular.

    Yedek parça fiyatına satarım telefonu bende de öyle bir şans var.

    Şansıma bak yaa alıp almamak arasında kaldım bile. hatta yurt dışından getirtecektim. garantisiz iyice bi dert olur xperia s şimdi.




  • Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: Cihazda Kullanima Bagli Kozmetik Deformasyonlar Mevcuttur-EKRANDA SARI LEKELER VAR-Diger ekran hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-FATURA (FATURA NO: C905246-M.TEMSILCISI: O.FAIK SARI-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI

    İşlem geçmişi

    23.05.2012 16:11:00: Transfer Edildi :Ömer Faik SARI

    22.05.2012 17:42:00: Transfer Edildi :TELESERVİCE ALTUNİZADE ŞB

    22.05.2012 15:31:10: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    22.05.2012 11:17:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    17.05.2012 10:52:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    15.05.2012 16:26:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE /ANKARA SUBESI

    15.05.2012 09:24:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.


    Arkaslar Tlfn ABAB Olarak Geldi DEişim Diyorlar ama sedece iç kısımı deiştiriyorlar Ayrıca Cok Az miktarda da sarılılık Yinede Var BElii olmuyorda Cok Dikatli Bakıldıgında..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _911_

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: Cihazda Kullanima Bagli Kozmetik Deformasyonlar Mevcuttur-EKRANDA SARI LEKELER VAR-Diger ekran hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-FATURA (FATURA NO: C905246-M.TEMSILCISI: O.FAIK SARI-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI

    İşlem geçmişi

    23.05.2012 16:11:00: Transfer Edildi :Ömer Faik SARI

    22.05.2012 17:42:00: Transfer Edildi :TELESERVİCE ALTUNİZADE ŞB

    22.05.2012 15:31:10: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    22.05.2012 11:17:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    17.05.2012 10:52:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    15.05.2012 16:26:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE /ANKARA SUBESI

    15.05.2012 09:24:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.


    Arkaslar Tlfn ABAB Olarak Geldi DEişim Diyorlar ama sedece iç kısımı deiştiriyorlar Ayrıca Cok Az miktarda da sarılılık Yinede Var BElii olmuyorda Cok Dikatli Bakıldıgında..

    Söylediklerinizi biraz açarmısınız ?

    AAAB olarak gönderidğiniz telefon ABAB olarak gelmiş işte nesi değişmemiş ?

    Ekrandaki sarılık artık psikolojik olabilir mi ? Kaç dereceye çıkartıyorsunuzda sarılık oluşuyor yine ?




  • Benim telefonu da değişmiyorlar. Bir aylık süreyi geçmişmiş. 40 günlük telefon... Yani 1 ay boyunca telefonunda sorun çıkmayan arkadaşlar boşuna sevinmesin. Cihaz 31. güne gelmişse cihazı değişmiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KüçükPrens

    Benim telefonu da değişmiyorlar. Bir aylık süreyi geçmişmiş. 40 günlük telefon... Yani 1 ay boyunca telefonunda sorun çıkmayan arkadaşlar boşuna sevinmesin. Cihaz 31. güne gelmişse cihazı değişmiyorlar.

    peki ya ekranın değişimi oluyormu siz gonderiptemi geri aldınız acaba?
  • Değişimi olsa ne olacak hocam? Bir kere monte edilip sökülen mobilyadan bile hayır gelmiyor bir ikinci montajda? Kaldı ki bizim dandik xperia S'ten hayır gelecek, peh...

    Henüz teslim almadım, teslim alsam mı onu da bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KüçükPrens

    Değişimi olsa ne olacak hocam? Bir kere monte edilip sökülen mobilyadan bile hayır gelmiyor bir ikinci montajda? Kaldı ki bizim dandik xperia S'ten hayır gelecek, peh...

    Henüz teslim almadım, teslim alsam mı onu da bilmiyorum.

    hocam ben hakem heyetine başvurmuştum.facebook dan da yazdım bayağı iletişime geçtiler bir daha gönderin dediler. gönderdim ve dedim ki içinin açılmasını istemiyorum değişim istiyorum 1ayı doldu ama dolmadan getirdiğimde normal diye geri verdiniz dedim. tamam ileteceğiz dediler. gelen xperia s leri sony ye danışıp karar alıyorlar anladığım kadarıyla. hakem heyeti kağıdı ulaşmış toplantı var şu kişi ile şu konudan diye. dilekçede birebir açılmamış kutu ile değişim istemiştim. geçen hafta aradılar istediğiniz gibi kutulu değiştireceğiz dediler ama şikayetten vazgeçmeniz gerekiyor dediler. dedim cihazı almadan vazgeçmem aldığım gün gider dilekçemi geri çekerim.cihazı alırken şikayetten vazgeçtiğime dair kağıt imzalayacağım öyle dediler. ama hala ses yok o ayrı konu :D neyse git hakem heyetine başvur internetten açıklamaları filan ek yap dilekçeye ürün ayıplı ve değiştirmiyorlar de servis kağıdını da ekle.. 30günlük iade-değişim normal cihazlarda oluyor bu ayıplı ürün iade ya da değişim istiyorum de... git kaymakamlığa ver. ön tarihe almaları için de rica et, banka işi değil(banka paralarını almak için o kadar çok başvuru var ki:) öne alalım çok geç o zamana filan de. kağıt ellerine gidince sana ulaşacaklar elbette.ben teleservice den şikayetçi olmuştum sony den aradılar. acaba sizin yüzünüzden şikayet edildik filan mı dediler ki uzun oldu ama inş fikir sahibi olursun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetitiChimiste

    quote:

    Orijinalden alıntı: KüçükPrens

    Değişimi olsa ne olacak hocam? Bir kere monte edilip sökülen mobilyadan bile hayır gelmiyor bir ikinci montajda? Kaldı ki bizim dandik xperia S'ten hayır gelecek, peh...

    Henüz teslim almadım, teslim alsam mı onu da bilmiyorum.

    hocam ben hakem heyetine başvurmuştum.facebook dan da yazdım bayağı iletişime geçtiler bir daha gönderin dediler. gönderdim ve dedim ki içinin açılmasını istemiyorum değişim istiyorum 1ayı doldu ama dolmadan getirdiğimde normal diye geri verdiniz dedim. tamam ileteceğiz dediler. gelen xperia s leri sony ye danışıp karar alıyorlar anladığım kadarıyla. hakem heyeti kağıdı ulaşmış toplantı var şu kişi ile şu konudan diye. dilekçede birebir açılmamış kutu ile değişim istemiştim. geçen hafta aradılar istediğiniz gibi kutulu değiştireceğiz dediler ama şikayetten vazgeçmeniz gerekiyor dediler. dedim cihazı almadan vazgeçmem aldığım gün gider dilekçemi geri çekerim.cihazı alırken şikayetten vazgeçtiğime dair kağıt imzalayacağım öyle dediler. ama hala ses yok o ayrı konu :D neyse git hakem heyetine başvur internetten açıklamaları filan ek yap dilekçeye ürün ayıplı ve değiştirmiyorlar de servis kağıdını da ekle.. 30günlük iade-değişim normal cihazlarda oluyor bu ayıplı ürün iade ya da değişim istiyorum de... git kaymakamlığa ver. ön tarihe almaları için de rica et, banka işi değil(banka paralarını almak için o kadar çok başvuru var ki:) öne alalım çok geç o zamana filan de. kağıt ellerine gidince sana ulaşacaklar elbette.ben teleservice den şikayetçi olmuştum sony den aradılar. acaba sizin yüzünüzden şikayet edildik filan mı dediler ki uzun oldu ama inş fikir sahibi olursun

    Şikayetten neden vaz geçtiniz? Vaz geçmeseydiniz sonucu daha ağır olacaktı muhtemelen onlar için. Ancak anlayamadım, bunu telefonu servise göndermeden önce yapmam gerekiyordu sanırım? Veya şimdiki izleyeceğim yol ne olmalı? Cihazı Ankara'dan geri geldiği zaman teslim almalı mıyım yoksa teslim almadan geri gönderip hakem heyetine mi başvurmalıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KüçükPrens

    Şikayetten neden vaz geçtiniz? Vaz geçmeseydiniz sonucu daha ağır olacaktı muhtemelen onlar için. Ancak anlayamadım, bunu telefonu servise göndermeden önce yapmam gerekiyordu sanırım? Veya şimdiki izleyeceğim yol ne olmalı? Cihazı Ankara'dan geri geldiği zaman teslim almalı mıyım yoksa teslim almadan geri gönderip hakem heyetine mi başvurmalıyım?

    tamir ettirme. durum olağan diye kağıt verecekler ne işlemler yapıldığına dair. sonra dilekçeyi yaz güzelce internetten sony açıklamalarını faturanı servisin gönderdiği kağıdı ekle. kaymakamlığa ver ama dilekçede ayıplı ürün diye üstüne basa basa de. fatura tarihi ne kadar geçmiş olursa olsun ürün ayıplıdır,değişim talep ediyorum filan de işte göndermeden önce yapsan birşey değişmezdi,servisin cihazı değiştirmediğine dair belge lazım ki kanıt güçlü olsun ;) genelde tüketiciyi mağdur etmiyormuş hakem heyeti inş olumlu sonuçlanır başvurursan. inş başvurmadan değiştirirler de uğraşmazsın
    vazgeçmedim daha. cihazı teslim alınca vazgeçeceğimi söyledim. 16haziranda hakem heyeti karar alacak o zamana kadar yenisini verecekler bana vermezlerse cihaz hala onlarda derim etkili olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetitiChimiste

    quote:

    Orijinalden alıntı: KüçükPrens

    Şikayetten neden vaz geçtiniz? Vaz geçmeseydiniz sonucu daha ağır olacaktı muhtemelen onlar için. Ancak anlayamadım, bunu telefonu servise göndermeden önce yapmam gerekiyordu sanırım? Veya şimdiki izleyeceğim yol ne olmalı? Cihazı Ankara'dan geri geldiği zaman teslim almalı mıyım yoksa teslim almadan geri gönderip hakem heyetine mi başvurmalıyım?

    tamir ettirme. durum olağan diye kağıt verecekler ne işlemler yapıldığına dair. sonra dilekçeyi yaz güzelce internetten sony açıklamalarını faturanı servisin gönderdiği kağıdı ekle. kaymakamlığa ver ama dilekçede ayıplı ürün diye üstüne basa basa de. fatura tarihi ne kadar geçmiş olursa olsun ürün ayıplıdır,değişim talep ediyorum filan de işte göndermeden önce yapsan birşey değişmezdi,servisin cihazı değiştirmediğine dair belge lazım ki kanıt güçlü olsun ;) genelde tüketiciyi mağdur etmiyormuş hakem heyeti inş olumlu sonuçlanır başvurursan. inş başvurmadan değiştirirler de uğraşmazsın
    vazgeçmedim daha. cihazı teslim alınca vazgeçeceğimi söyledim. 16haziranda hakem heyeti karar alacak o zamana kadar yenisini verecekler bana vermezlerse cihaz hala onlarda derim etkili olur

    Ancak ben şöyle bir madde buldum,

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Otuz gün içerisinde satıcıya bildirilmeyen ayıplardan, satıcı sorumlu tutulamaz.

    Sanırım hakkımı yasal olarak kaybetmiş bulunuyorum.

    Bir de gizli ayıp durumu varmış onu buldum şimdi. 30 gün sonra ve 2 yıl içinde çıkan ve kullanımı tkileyen ayıplar. Sanırım benimki bu oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KüçükPrens -- 28 Mayıs 2012; 18:43:06 >




  • Şimdi ben bu dilekçeyi vs. doldurarak önce teleservic'e bir mail atmayı düşünüyorum. Tüketici mahkemesine başvurdum bana bu bu işlemleri yapmamı ve bu dilekçeyi doldurmam gerektiğini söylediler. Dilekçelerimi ve yazışmalarımız dahil gerekli evrakları hazırladım servisinizden gelecek red cevabını da aldıktan sonra başvurumu yapacağım temennim beni hiç yormamanız konusunda olacak demeyi düşünüyorum sizce iyi bir şey yapmış olur muyum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KüçükPrens -- 28 Mayıs 2012; 18:48:14 >
  • İlk 30 günlük zamanı kaçıran arkadaşlar " Gizli Ayıp " faslından bastırsınlar.

    Çünkü SONY Global bir açıklama yapıp sorunu kabul etti.
  • Maalesef yine olmadı, eğer bir ay dolmuşsa ayıplı mal kanunu garanti süresi içinde aynı sebepten 3 kez veya farklı sebeplerden 5 kez servise verilmesi durumunda geçerli oluyormuş. Ulan arkadaş yasalar hep adamların yanında biz yine maduruz. İyi niyetime tüküreyim. Sararma yayılmaz sorun olmaz kullanımda dedim kaldık işte böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KüçükPrens -- 28 Mayıs 2012; 19:33:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KüçükPrens

    Maalesef yine olmadı, eğer bir ay dolmuşsa ayıplı mal kanunu garanti süresi içinde aynı sebepten 3 kez veya farklı sebeplerden 5 kez servise verilmesi durumunda geçerli oluyormuş. Ulan arkadaş yasalar hep adamların yanında biz yine maduruz. İyi niyetime tüküreyim. Sararma yayılmaz sorun olmaz kullanımda dedim kaldık işte böyle.

    keşke 1ay dolmadan gönderseydin etkilemiyo deyip sallamasaydın... bence sen yine de hakem heyetinde şansını dene.teleservice e birşey bu konuda. dilekçede dersin ki telefon çok ısınınca çıkıyor ben telefonu çok yormayan biriyim 1ayı geçince çıktı.. ya da yarın bulunduğun kaymakamlığı bir ara danış önce onlar yol gösterirler. ordakilerin hepsi tüketici dostu insanlar buna inanıyorum




  • hocam aynı sorun bendede cıktı ve degısım yaptılar ben telefonla bırlıkte dılekce yazıp yolladım.
    telefon degısımını ıstıyorum acıldıgı taktırde hıc bır turlu telefonu gerı almam dıerek belırtttım ve teleservice sureklı aradım sureklı soyledım ve bana gerı sıfır cıhaz yolladılar keske sende oyle yapsaydın
    bırde aldıgın telefoncununda ılgılenmesı sart lakın benımkıler hıc ılgılenmemıslerdı
  • Şu ana kadar toshiba laptoptan çok çektim defalarca yollamama rağmen bir sonuç alamadım, nokia E75 ten çok çektim, 3 kere servise gönderdim tam değiştirecekler derken hop yasa değişti, kaymakamlık aracılığı ile şikayet edeceğim nokiayı. Sorun şirket sorunu değil, sorun devlet sorunu. Devlet teknik servislerin yeterliliğini yeterince denetliyebiliyormu? Tarafsız davranmaları gerektiği hususunda önlemler alınıyormu? Herşeyden önemlisi bukadar insan bu sorunu yaşarken bu konuyla ilgilenecek bilirkişi heyeti oluşturuyor mu? Ne yazık bunları beklemek çok zor. Teknik servislerde buldular meydanı boş koşturuyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.