Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzay teknolojisinde yasiyoruz,havalarda ucaklar ucuyor.bizim ugrastigimiz seye bak ekranda sari leke...bu nasil bi istir arkadas ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucy58

    hocam aynı sorun bendede cıktı ve degısım yaptılar ben telefonla bırlıkte dılekce yazıp yolladım.
    telefon degısımını ıstıyorum acıldıgı taktırde hıc bır turlu telefonu gerı almam dıerek belırtttım ve teleservice sureklı aradım sureklı soyledım ve bana gerı sıfır cıhaz yolladılar keske sende oyle yapsaydın
    bırde aldıgın telefoncununda ılgılenmesı sart lakın benımkıler hıc ılgılenmemıslerdı

    sıfır cihaz yolladılar derken, açılmamış kutuda yeni cihazmı verdiler ? eski kutuyu geri verdinmi ? bnde tekrar gönderdim ekranın fotoğraflarını çekmiştim teleservice e gidip yetkili elemana gösterdim 'tamam siz kaydını yaptırın büyük ihtimalle değişim yapıcaz' dedi bekliyorum şmdilik aydınlatırsan sevinirim...
  • bende bugün sabah teslim aldım telefonumu değişim yaptılar. Arka kapağı açınca 12W13 üretim haftasının üstünde olandı di mi serisi :D eğer öyle ise ABAB. yeni cihazda operatör uygulamarı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetitiChimiste

    bende bugün sabah teslim aldım telefonumu değişim yaptılar. Arka kapağı açınca 12W13 üretim haftasının üstünde olandı di mi serisi :D eğer öyle ise ABAB. yeni cihazda operatör uygulamarı yok.

    telefonu verdkten kaç gn sonra aldn yeni telefonu kardeş ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan063

    telefonu verdkten kaç gn sonra aldn yeni telefonu kardeş ?

    9.gün aldım
  • Imei/Seri no: 351XXXXXXXXXXXXXXX
    İş emri numarası: AN89XXXXXX
    Model: SE LT26I WHITE
    Müşteri Adı: XXXXXX XXXXXX
    Son Kullanıcı: XXXXXX XXXXXX
    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: EKRANDA SARARMALAR VAR-Telefon kendi kendine kapaniyor. Telefon kendi kendine reset atıyor- Kotu batarya performansi-Diger ekran hatasi-Diger kitlenme/donma problemi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: KULAKLIK GIRISINDE CATLAK VAR-ON-ARKA KAPAK-PIL-FATURA FOTOKOPISI-MEMORY CARD YOK
    Yapılan işlemler: Degisim cihazi beklemektedir

    İşlem geçmişi
    --------------------------------------------------------------------------------
    30.05.2012 00:00:00: Yedek parça bekliyor.
    28.05.2012 10:58:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.


    YORUMUNUZ ?
  • ARKADAŞLAR BENİM EKRANDA SORUN 37.GÜNDE ÇIKTI.SERVİSE VERDİM.EKRAN DEĞİŞTİ,TAMİR BAŞARIYLA TAMAMLANDI DEDİLER AMA SORUN DEVAM ETTİ.ANKARA ÇANKAYA TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURDUM.SERVİSE 1 KEZ VERDİYSENİZ TAMİR HAKKINI KULLANMIŞSINIZ DEMEKTİR.ŞİKAYET ETMEK İÇİN YENİ YÖNETMELİĞE GÖRE AYNI SORUN OLSUN OLMASIN TOPLAMDA 4 KEZ SERVİSE GÖNDERMENİZ GEREKLİ DEDİLER.BEN 2.KEZ DE SERVİSE VERDİM.TELEFONU DÜN ALDIM.YİNE PARÇA DEĞİŞTİ DEDİLER MUHTEMELEN EKRANDIR.SARI LEKELERİM HALEN VAR.NASIL BİR İŞSE EKRANI YA DEĞİŞTİRMİYORLAR YA DA DEĞİŞTİRDİKLERİ DE SORUNLU.FACEBOOK ÜZERİNDEN VE DE 02124737777 NOLU TELEFONDAN EN AZ 10 KEZ GÖRÜŞTÜM.BİRİNDE AHMET BEY DİYE BİRİYLE GÖRÜŞTÜM BEN İLGİLENCEM DEDİ.SONRAKİ ARAMALARIMDAKİ KİŞİLER BURDA AHMET BEY DİYE BİRİ YOK DEDİ.KONUŞTUĞUM BAYAN SERVİSE VERİN SORUN YAŞARSANIZ SERVİSİ UYARICI YAZI YAZARIZ DEDİLER.SONRAKİ ARAMAMDA TEKRAR TEKNİK SERVİSE GÖNDERİN DEĞİŞİM KARARINI VERECEK TEK YETKİLİ TELESERVİCE TİR DEDİ.BEN DE DAHA KAÇ KEZ GÖNDERECEĞİM DEDİM SALLAMADI.SERVİSE VERİN DEDİ YİNE.BAKALIM SERVİS BAŞVURUM 2 OLDU.2 KEZ DAHA ŞANSIMI DENEYECEĞİM MECBUREN.SONRA TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞVURUP PARA İADESİ İSTEYECEĞİM.BAŞARILI OLAMAZSAM DA ELİMDEN GELEN HERŞEYİ YAPMIŞ OLURUM.YALNIZ LAPTOP,FOTOĞRAF MAKİNESİ,PİL SARJ CİHAZI HATTA PİLLERİ DAHİ SONY ALAN BİRİ OLARAK SONYDEN BU KADAR SOĞUYACAĞIMI ZANNETMEZDİM. DERSENİZ Kİ SORUN SERVİS TE O ZAMAN BÖYLE BİR SERVİSLE ANLAŞMASAYMIŞ.BU ARADA CİHAZDAN MEMNUMUN GENEL ANLAMDA AMA BU SARI LEKELER MUHTEMELEN XPERİA S İN SON SONY CİHAZIM OLMASINA SEBEP OLACAK.

    (EK NOT:TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ YAKLAŞIK 800 TLYE KADAR OLAN CİHAZLARA BAKAR.YAKLAŞIK 1700 TLYE KADAR OLANLARI TÜKETİCİ MAHKEMESİNE YÖNLENDİRİR.TUS ÇALIŞIRKEN UĞRAŞTIĞIM ŞEYLERE BAK.HUKUK OKUTACAKLAR ADAMA.UMARIM SORUNUM ÇÖZÜMLENİR.TEMENNİM HERKESİNKİ DE ÇÖZÜMLENİR.)




  • Acaba birisi benim adımamı mesaj yazdı diye iki defa okudum.


    Aynı durum !!!.

    Sony Türkiye bu işte çuvalladı
    Servis formundaki bilgiler değişti.

    Cihaz değişecek deniyordu. Tamire döndü, bende kabul etmedim. Etmeyeceğim.
    Değişmezse yakacağım ve SONY'nin Ceo suna gönderecğim.


    Cihaz bilgileri
    --------------------------------------------------------------------------------
    Imei/Seri no: 351xxxxxxxxxxxx
    İş emri numarası: AN89xx
    Model: SE LT26I WHITE
    Müşteri Adı: xxxxxx xxxxxxx
    Son Kullanıcı: xxxxxx xxxxxxx
    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: EKRANDA SARARMALAR VAR-Telefon kapaniyor ve kendi kendine tekrar aciliyor-Kotu batarya performansi-Diger ekran hatasi-Diger
    kitlenme/donma problemi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.
    Aksesuarlar: -KULAKLIK GIRISINDE CATLAK VAR-ON-ARKA KAPAK-PIL-FATURA FOTOKOPISI-MEMORY CARD YOK
    Yapılan işlemler: Telefonunuz yedek parca beklemektedir

    İşlem geçmişi
    --------------------------------------------------------------------------------
    30.05.2012 00:00:00: Yedek parça bekliyor.
    28.05.2012 10:58:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    Son durum:
    30.05.2012 00:00:00: Yedek parça bekliyor.




  • arkadaşlar az önce karşılaştığım bir durumu sizlere anlatacağım.
    birincisi bende xperia s var.ABAB serisi.
    arkadaşımda da aynı model ve seri telefon var ancak o yurtdışından getirdi.

    onun telefonuna oyun indirmek isterken ,hem üstte hemde alt kenarlarda 3-4 sarı leke gördüm.
    ikinci seri xperia da görmek beni şaşırttı.
    benim cihazımda ABAB çünkü ve bu defa cihazımı daha iyi kurcalamaya başladım,allahtan sarı leke yok bende ama onun telefonunun ışığı daha beyaz ,sanırım sony revize cihazların ekranını daha sarımsı yapmış.onun sarı lekeli resmini benim telefona yolladım ama bende görünmüyor fotoğrafta.

    kısaca sarı leke olayı ABAB serisi cihazların bazılarında da varmış,
    burdan bilgilendirmek istedim
  • arkadaşlar az önce karşılaştığım bir durumu sizlere anlatacağım.
    birincisi bende xperia s var.ABAB serisi.
    arkadaşımda da aynı model ve seri telefon var ancak o yurtdışından getirdi.

    onun telefonuna oyun indirmek isterken ,hem üstte hemde alt kenarlarda 3-4 sarı leke gördüm.
    ikinci seri xperia da görmek beni şaşırttı.
    benim cihazımda ABAB çünkü ve bu defa cihazımı daha iyi kurcalamaya başladım,allahtan sarı leke yok bende ama onun telefonunun ışığı daha beyaz ,sanırım sony revize cihazların ekranını daha sarımsı yapmış.onun sarı lekeli resmini benim telefona yolladım ama bende görünmüyor fotoğrafta.

    kısaca sarı leke olayı ABAB serisi cihazların bazılarında da varmış,
    burdan bilgilendirmek istedim
  • Bu hafta teleservicede cihazi degisen arkadaslar, gelen seri nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05

    Bu hafta teleservicede cihazi degisen arkadaslar, gelen seri nedir?

    ABAB serisi cihazım. 12W16 üretim
    45 derece ısıya kadar çıktı ama çok şkr yok bi problem, Bu arada cihazım degişim cihazı yani cihazımda sarı lekeden önce ekran değişimi sonra yogun baskı sonucu komple değişim yapıldı, Bugun 4gun 0 problem donma taklma vs hiçbirşey olmadı.:-):-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05

    Bu hafta teleservicede cihazi degisen arkadaslar, gelen seri nedir?

    ABAB serisi 12w13... dün aldım daha yoramadım ama olursa yazarım ;)
  • bu arada 12w16 tam olarak hangi tarih oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabah sabah ic karartacagim ama, yurtdisi forumlaeinda okudugum bilglilere gore
    12w08, 12w09, 12w10, 12w11, 12w12, 12w13 ve 12w14 serilerde de sari ekran sorunu gorulmus maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugun telefonumu sari ekran sorunundan servise verdim. Tamirat degil degisim istedigimi belirttim. Umarim sikinti cikarmadan degisim yaparlar.
  • Arkadaşlar,

    Öncelikle geçte olsa SONY'ye bir teşekkür ederek başlamak isterim. Yurtdışından kendi adıma faturalı aldığım cihazım "SWAP" yöntemi ile değiştirildi.

    SWAP: Cihazın içinin tamemen değiştirilmesi. Kasa sizin eski cihazınızın kasası. Ben çok temiz kullandığım için bu şekilde değiştirilmesinin bence mahsuru yok.

    ABAB - 12W13 Eskisi : AAAB - 12W09
    SI 1257-5383 Eskisi : SI 1257 - 3120 ( Ne anlama geldiğini bilemiyorum)
    Etiket halen Sony Ericsson

    Hikayeyi hızlıca anlatayım.
    Android cihazı almaya karar verdim. IPHONE sevmediğim için elendi. Samsung Note çok büyüktü. HTC'mi, Samsungmu derken, GSM sektöründen çok güvendiğim bir arkadaşım, (Bende eski bir GSM'ciydim) Xperia Arc S önerdi. Tam Arc S araştırırken Xperia S gözüme çarptı. Fiyat uygun olunca ( Paris/26 Mart 1.250 TL) Paristen kendim aldım. Cihaz 26 martta Paristen alındı ve Türkiyede yoktu. Faturası adıma kesildi. Simkilitsiz/kampanyasız...
    Ek açıklama olarak işyerimdeki tüm monitörlerim SONY, Laptop SONY, Video kameram SONY, fotoğraf makinam SONY, televizyon SONY.
    Nasıl bir tüketiciyim, ? Markaya sadık ve markaya güvenmiş bir tüketiciyim.

    Xperia S'i de aynı markaya güvenerek yani SONY firmasına güvenerek aldım. Çünkü SONY'nin markasının arkasında nasıl sağlam durduğunu geçmişteki tecrübelerimden biliyorum. SONY malının arkasında durur.

    Hatta hatırlayanlar olacaktır. Bir arkadaş için 2 tanede fazla aldım , arkadaş almadı elimde patladı vs.vs. Sonra istanbuldan birileri aldılar. Cihazı kendi pasaportuma kaydettirdim. Her şey yasal yani...
    Aldığım cihaz Fransada ve Türkiyede 2 yıl garantili. Bu garantilerin geçerliliğide karşılıklı. Yani Türkiyeden aldığınız cihaz Fransada, Fransada aldığınız cihaz Türkiyede garantili hemde 2 yıl. Merak edenler SONY'nin web sitesinden kontrol edebilirler. Bu başlıktada linkini vermiştim.

    Cihazda sarı ekran meselesi olunca, forumlardan, yurtdışından vs konuyu takibe aldım ve "kayıtlara girsin düşüncesi ile" SONY çağrı merkezini aradım ve telefonda cihazın yurtdışından alınsa bile garantili olduğunun teyidini bir kez daha aldım. Zaten yurtdışından alınan cihazların garantili olduğunu adım gibi biliyordum. Sadece yurtdışından alındığı için prosedür konusunda tam bilgi veremediler ve biz sizi en kısa zamanda arayacağız ve sorunun giderilmesi adına gerekeni yapacağız dediler. Film burda başlıyor ve "tahminim" sorun Türkiye bacağında. 1-1,5 ay içerisinde beni kimse aramadı. Bende ara ara aradım ve IMEI numarası ile sorunu tekrar tekrar " güncelledim" . Bu arada Türkiye'den cihaz alan bir çok insan Teleservice'e cihazı gönderiyor. Sorun görülmedi denerek gerisin geri cihazları iade ediliyordu. Haklı olarak feryat figan. Sonra insanlar tepki gösterince değişimler başladı. Sorunun yeni cihazlarda devam edip etmeyeceği şu an için muamma ama yeni seriler ile cihazlar değiştirildi vs.vs. Bende bir aksiyon aldım ve kendi durumumu tekrar sorguladım. Sony çağrı merkezi ve Sony Mobile Türkiye o andan itibaren saçmalamaya başladı.

    Aşama 1- Yurtdışı garantisi Türkiye'de geçmez dediler, kendi belgelerini kaynak gösterip geçerli olduğunu kabul ettirdim.
    Aşama 2- Kampanya cihazıdır, garantisi olmaz dediler. Faturam ile kampanya cihazı olmadığını kanıtladım.
    Aşama 3- Tamir edelim dediler. Kabul etmedim. Eğer bu cihazı Fransa'da ben almasaydım %99 ihtimalle bir Fransız alacaktı. Sorun yaşasa idi SONY bu cihazı değişecekmiydi ? Değişecekti. Tamir olasılığı da devre dışı kaldı ve benden cihazı Teleservice'e göndermem istendi. Bende kargo parası dahi ödemeden Teleservice geçen cumartesi gönderdim ve pazartesi ellerine geçti. Teleservice gönderirken tamiri kesinlikle kabul etmediğimi belrten ve problemleri belirten not ile gönderdim. "Sarı ekran-Donma-Reset ve batarya"

    Cihaz bir gün sonra "Değişim cihazı bekleniyor" notu ile beklemeye alındı. Ertesi gün akşam ise "yedek parça bekleniyor" moduna döndü . Hemen Teleservice ve SONY çağrı merkezini aradım. Tamiri kabul etmediğimi, şikayetlerimin servis formuna kaydedilerek geri iade etmelerini kesin bir dil ile ifade ettim. Cihazı alıp, yakıp direk Japonyaya SONY'ye göndrecektim. Gerkçem ise aslında yazımın başında var. Ben SONY firmasına güvenmiştim. Sony talihsiz bir şekilde bu cihazı üretirken hata yaptı. Kabul etti. Hepsi güzel. Sebep nedir bilemiyorum ama sonrasında ve teknik servis tarafında çuvalladı.

    Problemli cihazlar sorunsuz dendi, cihaz tamir edilecek dendi, değişti dğişmedi ortalık toz duman oldu. Bence SONY bir yerlerde hata yaptı...
    Bireysel olarak SONY'ye kırgınım, beni uğraştırdı. Ancak hakkını verelim en sonunda değişim yaparak mağduriyeti giderdi.
    SONY büyük firma olduğunu tekrar kanıtladı. Diğer tüketicilerinde sorunlarını gidermesini diliyorum.
    Tek diledim bir daha sorun yaşamamak ve herkesin sorununun gönlüne göre çözülmesi.

    Cihazı şarja taktım. Doluyor. İlk izlenimlerim Turkcell uygulamaları yok. Music Unlimited yok, Video Unlimited yok... Yazılım 6.0.A.3.62 yüklü geldi.

    Batarya biraz dolsun güncelleyeceğim...

    Sorularınızı cevaplayabilirim...




  • Bende ürünü yurtdışından aldım... almadan önce garanti olayını araştırdım sırf kayıtlara geçsin diye birkaç kez telefonla görüştüm ama saçmalamalar bende de oldu :) önce garanti yok dendi sonra evet var ama bölge sınırlaması var dendi sonra 1 yıl yok 2 yılda olabilir dendi.. Ama sana 2 yıl demişler bu çok iyi oldu. Teşekkürler :)

    Senin adına da sevindim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavi_panter -- 1 Haziran 2012; 12:50:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05

    Imei/Seri no: 351XXXXXXXXXXXXXXX
    İş emri numarası: AN89XXXXXX
    Model: SE LT26I WHITE
    Müşteri Adı: XXXXXX XXXXXX
    Son Kullanıcı: XXXXXX XXXXXX
    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: EKRANDA SARARMALAR VAR-Telefon kendi kendine kapaniyor. Telefon kendi kendine reset atıyor- Kotu batarya performansi-Diger ekran hatasi-Diger kitlenme/donma problemi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: KULAKLIK GIRISINDE CATLAK VAR-ON-ARKA KAPAK-PIL-FATURA FOTOKOPISI-MEMORY CARD YOK
    Yapılan işlemler: Degisim cihazi beklemektedir

    İşlem geçmişi
    --------------------------------------------------------------------------------
    30.05.2012 00:00:00: Yedek parça bekliyor.
    28.05.2012 10:58:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.


    YORUMUNUZ ?

    aynı şey benim telefon içinde yazıyor...

    ne yedek parçası ise bu...

    aldığıma alacağıma pişman oldum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_panter

    Bende ürünü yurtdışından aldım... almadan önce garanti olayını araştırdım sırf kayıtlara geçsin diye birkaç kez telefonla görüştüm ama saçmalamalar bende de oldu :) önce garanti yok dendi sonra evet var ama bölge sınırlaması var dendi sonra 1 yıl yok 2 yılda olabilir dendi.. Ama sana 2 yıl demişler bu çok iyi oldu. Teşekkürler :)

    Senin adına da sevindim

    Faturanız var ise, geri adım atmayın. ;)

    Faturanız olmasa bile ısrarcı olun. Sizin SONY firmasına güvenerek aldığınızı biliyorum ;)
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.