Şimdi Ara

Skywell ET 5 Kullanıcıları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
7
Favori
5.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda bu şekilde bir başlık mevcut değildi, burada Skywell ET 5 kullanıcıları bilgi alışverişinde bulunabiliriz diye düşünüyorum.




  • Ben yaklaşık 10 gün önce aracımı teslim aldım. Et 5 Long Range Legend modelini. Üst donanım paketi %40 ötv dilimine girdiği için aşırı pahalı zaten.

    Araçtan genel olarak memnunum ama daha iyi olabilirdi dediğim yerleride var.

    - İlk önce şunu söylemeliyim; araç çok geniş ve rahat. Ben 1.95 boyundayım, sürücü koltuğunu kendime göre ayarladığımda bile arkamda oturan kişinin dizleri koltuğa değmeden seyahat edebiliyor. Bu yönüyle bu fiyat skalasında rakipsiz olduğunu düşünüyorum.

    - Bagajı yeterli büyüklükte ama devasa bir bagaj değil. Arka koltuktaki diz mesafesini arttırabilmek için biraz bagajdan kısmışlar sanki. Ama dediğim gibi asla küçük bir bagaj değil.

    - Benim için önemsiz ama nedense insanların en çok merak ettiği konu performansı. 0-100 ü 8 saniye civarında. Bastığınızda ivmelenmesi çok iyi. Zaten elektrikli araçlarda genel olarak ivmelenme çok iyi.

    - İlk kalkışlarda eğer biraz gaza çok basarsanız araç patinaja kalkıyor maalesef. Ben sakin kullanan bir insanım ama o şekilde denemek için kullandığımda buna şahit oldum ve araç güvensiz hissettiriyor kesinlikle

    - En çok merak edilen kısım menzil. Elektrikli araçlar ile ilgili bilgisi tam olmayanlar araç vaad ettiği 642 km'yi yapmıyor diye şikayet ediyorlar. Öncelikle şunu söyleyeyim 642 km şehiriçi ve optimum şartlarda aracın yapabileceği maximum km'yi ifade ediyor. Yani uzun yolda 140-150 ile gidip 640 km beklemek mantıksız. :) Şehiriçi- Şehirdışı karışık ve normal bir kullanımla kendim 500 km gideceğine kani oldum ve wltp veriside aşağı yukarı bu şekilde. Elektrikli araç alıyorsanız bütün seyahatlerinizi planlamak zorundasınız. Sıcak bir havada mesela 500 km menzil gösteriyorsa siz en kötü ihtimalle 400 km sonra aracınızı şarj edebilecek şekilde planlamalısınız. Çünkü evet aracınız 500 km yol yapacak ama 500 km sonra siz yolun ortasında 0 şarjla kalacaksınız :) 450-500 km Menzil olarak gayet yeterli diye düşünüyorum. Kışın 350-400 bandına düşeceğini bilmelisiniz.

    - Aracın üstünde gelen lastiklerinin bizim ülkemiz koşullarına uygun olmadığı söyleniyor. Bende öyle düşünüyorum, aslında kaliteli lastikler ancak aracın yol tutuşunu kesinlikle olumsuz etkiliyor. Araç bir miktar önden kaymaya meyilli bir araç izlenimi oldu bende, lastiklerle de birleşince güvensiz bir sürüş hissettiriyor. Araçla ilgili en büyük eksi bence bu. Lastikleride değiştirince problem kalmadığını söylüyorlar, ben tecrübe etmedim. Yağmurlu bir havada önümdeki aracı dip gaz geçeyim dedim ve araba azda olsa sağa sola yalpalandı ve patinaj çekti.

    - Araçla beraber 220 volttan şarj edebileceğiniz kablo geliyor ancak Type 2 kablosu gelmiyor.

    220 volt ile 2.3 kw / saat ile şarj oluyor. Bu da 0 dan 100e yaklaşık 40 saat demek. Dc şarj ile 0-100 yaklaşık 1 saat sürer. Yeni gelen versiyonlar ac ile 11 kw destekliyor. Dc ise 100 kw

    - Araçta bütünleşik navigasyon yok. Güncelleme ile geleceğini söylediler.


    Şimdilik tecrübelerim böyle, aklıma geldikçe yazarım.





  • Şu ana kadar Legend aracımdan çok çok memnunum. Sürüşü inanılmaz keyifli.
  • dişçi79 kullanıcısına yanıt

    Bende genel anlamda memnunum.

    Buradan bilmediğimiz konularda birbirimize yardımcı olabiliriz.

    Ben mesela android telefonumu tam anlamıyla bağlayamadım. Ekran yansıtma şeklinde olabiliyor biraz uğraşınca android auto play gibi olmuyor. Mesela telefondan navigasyon açıyorsun sadece ekran olarak yansıtıyor. Ben isterdimki aracın ekranından telefonumdaki app i kontrol edebileyim.


    YÜREKTEN KONUŞANLARyoutube
    #elektrikliaraç #ev #skywell #elektrikliotomobil #et5 #skyworth #charge_electrique #impressive #legend #charge #applecarplay #androidauto #screenmirroring
    https://www.youtube.com/watch?v=4i47LMaBFk4


    Burada bi abimiz yapmış ama bende bu şekilde olmadı. Burada aracın ekranından programları açıp kapayabiliyor ama ben sadece ekranı yansıtabildim.

  • Yeni paylaşım mekanı burasımıdır şimdi  

  • Pazar günü ilk uzun yolumu yapacağım. Git Gel 1500km. Bakalım nasıl olacak :)
  • Hocam uzun yolda gerçekten çok konforlu bir sürüş sağlıyor ben nevşehir-fethiye-nevşehir yaptım çok memnun kaldım. Yarında nevşehir-konya-adana yapacam.Uzun yol için tek eksisi multimedya sisteminin kötü olması  .

  • Alanlara ve alacaklara şimdiden geçmiş olsun dileklerimi arz ediyorum.

  • 2017 model 3008 allure elegance aracımı elden çıkarabilirsem geçmeyi düşündüğüm araç
    Açıkçası donanım olarak 2017 aracım daha iyi ancak bir yenilik yapabilirim
    Üst paketi almak mantıklı gelmedi o fiyata çıkma durumunda Tesla rakipsiz bir alternatif dolayısıyla alt pakette kalacağım
    Ne dersiniz denemeye değer mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esk-3008 -- 12 Kasım 2023; 0:47:44 >
  • Esk-3008 E kullanıcısına yanıt
    İç hacim büyüklüğü, sessizliği ve sürüş konforu, malzeme kalitesi ve tüm bunları km başına 1tl elektrik maliyetiyle (ticari şarj ile) sunması bakımlarından Legend modelin şu anki satış fiyatıyla rakipsiz olduğunu düşünüyorum.
  • dişçi79 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler dönüş için
    Sadece donanım çok zayıf geldi bana
    ADAS için 2.5 milyonluk pakete çıkmak yerine belki iç hacim vs feragat edip BYD de düşünülebilir
    Yinede teşekkür ederim
  • Esk-3008 E kullanıcısına yanıt
    İkisini de test sürüşü yapmanızı öneririm. Farkı göreceksiniz.
  • ykaraoglu Y kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız BYD nin direksiyon üstündeki küçük ekranı heves kıran cinsten
    Neticede skywell de D segment bir araç
    Ancak legend da keşke biraz daha fazla donanım olsaydı
    ACC ciddi konfor artıran bir özellik
  • Esk-3008 E kullanıcısına yanıt
    Evet donanım konusunda kesinlikle haklısınız. Yeni nesil bir arabada olması gereken donanımlar, acc, çarpışma önleme, aktif şerit takip.
  • Ankara Çandarlı arası 670 km yol yaptım. Öncelikle uzun yol konforu bir arkadaşında bahsettiği gibi çok iyi idi. Yorgunluk seviyem önceki araçlarıma göre çok daha düşüktü.
    Ankara dan %93 şarj ile çıktım. Afyon da Zes hızlı şarj 38 ile şarja taktım. 90 ile Afyon dan çıktım. 12 ile Çandarlı da idim. Yağışlı ve serin bir havaydı. Tek şarj molası verdim. Gayet tatminkar geldi.
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederiz. Siz bize geçmiş olsun dileklerinizi ilettiğiniz sıralarda biz yaklaşık 30 kuruş maliyetle dev gibi arabalarımızla yayıla yayıla geziyoruz.

  • Kasım sonuna kadar aracın fiyat 1700000TL olarak güncellendi muhtemelen aralık itibariyle 1850000-1900000 gibi seviyelere çekecekler

  • Şehir içi ve uzun yol tecrübelerim arttıkça araca olan sevgim ve bağlılığım daha da arttı. Konforuna zaten diyecek bir şey yoktu ama elektrikli araç kullanma dinamiklerine alıştıkça keyif artıyor.
    Regen fren ayarları ile çok oynadım. Menzile kesinlikle etkisi var. Forumda başlarda %13 lerde kullanalım dedik ancak bu menzili düşüren bir ayar. Uzunca denemelerden sonra ve servisle aynı görüşte olarak %70 seviyesinin hem sürüş konforu hem de menzil uzatma açısından en iyi seviye olduğuna karar verdik. Tabi kişisel deneyimler ve tarz farklı olabilir ancak bu seviyeyi denemenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dişçi79 -- 23 Kasım 2023; 23:32:38 >
  • dişçi79 kullanıcısına yanıt
    Şehir içi menzili arttırmak istiyorsaniz mutlaka rejeneratif kullanın,hem fren balatalariniz daha uzun ömürlü olur hem de daha uzun menzil elde edersiniz.zaten şehirler arası 489 km menzil şehir içinde 642 km çıkaran şey sadece hızın düşmesi değil rejeneratif den gelen sarj ile bir miktar daha giderilmesi.rejenratif hiç kullanmiyorsaniz 642 k ile değil 489 km ile kiyaslamaniz kullanıcılar için doğru menzil olacaktır.ben aldığımdan beri kullanıyorum,tek pedal sakin kullanimlarda rejenaratif ile çok kullanışlı oluyor ,şehrimde çok fazla ışık olduğu için bana kullanışlı geldi şehir içinde..
  • usa2006 U kullanıcısına yanıt
    Rejen fren seviyenizi kaçta kullanıyorsunuz?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.