Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (228. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.626
Cevap
77
Favori
550.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bu aralar araba almayı düşünüyorum cevremde bi yeti buldum 2012 model 1.2 tsi active full paket cam tavanı çok hoşuma gitti arabayı daha ferah yapıyor arabanın km si düşük kazasız çok temiz araba ama satanlar 115 bin tl fiyat çekiyor sizce bu para bu devirde yeti ye verilir mi ? Bide cidden arabanın tipine bir türlü ısınamadım ama içi ferah ve güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tayo3337 T kullanıcısına yanıt
    Bu devirde artık ucuz araba kalmadı. Pahalı derken ne ile kıyasladığınıza bağlı, km düşük, kaza bela yok ve ucuz olması mantıken zor. Daha makul araçlar var ise bence onları değerlendirin ama Activ tatmin etmeyebilir, Ambition daha mantıklı km yüksek olsa da. Tipine gelince göreceli olduğu için bir şey diyemiyorum, ben beğeniyorum.
     SKODA YETI KULUBU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba skoda yeti 1.2 tsi active 2011 model araç aldım 3 ay önce. Kullanıyorum keyifli bir araç fakat araç 100km de 11-12 litre yakıt yakıyor. İşe gidip gelirken kullanıyorum soğuk hava, kısa mesafe. Ancak yinede çok fazla geldi bana? Sizin araçlarınız kaç yakıyor normal mi bu durum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shoegaze S kullanıcısına yanıt
    Maalesef kaçınılmaz bir durum, ben en fazla 8,5 kadar düşebiliyorum kısa mesafe kullanımında o da boşa atarak ve sakin kullanımda.
  • Maalesef şehir içi kısa mesafeler veya bol engebeli yerlerde 1.2 motor fayda sağlamıyor kesinlikle bu saydığım koşullarda 10-11 litre altına düşmez, Ben engebenin olmadığı trafiğin çok sakin olduğu bir şehirde yaşıyorum ve aşırı sakin kullanmama rağmen 9 u ancak görüyorum. Bir depo ile şehir için 650 km ancak yapabiliyorum. Uzun yolda sakin kullanımda 5 litreye kadar düşüyorum. Benzinli araç ve tüp taktırmayı hiç düşünmüyorum. Yılda en fazla 7-8 bin km yaptığım için bana yetiyor.
  • Hayırlı günler , yardımcı olabilir misiniz?

    Skoda yeti tdi araç aldım 3 ay önce geçen hafta da tüm filtreleri değiştirdim bu ara kullanmıyorum bugün biraz kullandım ve devire de dikkat etmedim birden sarı yay buji kızdıma arızası dizel motor uyarısı yandı,sizce bu filtreden olabilir mi? Bosh marka,kapatıp 2 dk sonra açtım ve gitti,geri gelir mi ustaya hemen mi götür meliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah gelmez Hocam. Bunun sebebi dizel partikül filtresi olabilir. 1500 -2000 TL arası çözülebilir. İkinci sebebi enjektörler olabilir ki inşallah değildir 4 enjektör var ki en az 10 bin tl masraf olur. Tanesi 2500 tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizkent D kullanıcısına yanıt
    şuanda gelmedi tekrar, bir arkadaş bosh marka filtreden kaynaklı büyük ihtimal dedi, çekişte bir azalma da olmamıştı, İnşaAllah sorun çıkmaz, kimsenin malına zarar gelmesin, zar zor bir araba alıyoruz o da sorunlu olursa çoık sıkıntı.
  • İnşallah. Benim tavsiyem ayda bir kez mutlaka en az 20 dakika yüksek devirde 30-50 km araç kullanın. Dizel partikül çok çabuk tıkanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 1.6 yeti start stoplu. Tam olarak hangi akü tipini almam gerekiyor. Aklım karıştı.
    Mutlu veya varta düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mardini kullanıcısına yanıt
    EFB işinizi görür AGM ye boşuna o kadar para vermeye gerek yok sonuçta ömürleri aşağı yukarı aynı. İki marka arasında fiyatı hangisi uygunsa onu alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    EFB işinizi görür AGM ye boşuna o kadar para vermeye gerek yok sonuçta ömürleri aşağı yukarı aynı. İki marka arasında fiyatı hangisi uygunsa onu alın.
    Sağolasın. Mutlu akü 530 civarında varmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 model yeti aracımda araç içindeki merkezi kilit turuncu ışık yandığı halde içerden kapıları kilitlemiyor, kumandadan kilitliyor ama , bunun sebebi nedir, usta içine su kaçmış çürütmüştür belki dedi ama uzun basınca tüm pencereleri açıyor ya da kapatıyor.

    bunun sebebi nedir, bu parça değişir mi?
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    İçerideki tuş dışarıdan açılmaması için kilitliyor içeriden kilitlenmez bazı markalar gibi, özelliği öyle kolu çekince açılır, sorun yok hepsi aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://urun.n11.com/diger/skoda-yeti-merkezi-kilit-dugmesi-anahtari-2009-2016-P410334710

    bu parçayı alsam sorunu çözer mi , parçasız kurtarabilir miyiz bir de bu parça illa lazımsa kendim takabilir miyim?
  • mşah kullanıcısına yanıt
    yok aracı alalı 4 ay oldu o tuşa basınca şoför kapısı hariç diğerleri içerden de açılmıyordu, 3-4 gündür böyle oldu geçen hafta üstüne su dökülmüştü biraz.

    sizin araçta bu tuşa basınca içerden kilitlemiyor mu?
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Yanlışınız var oradan kilitleyince içeriden açılıyor ama dışarıdan açılmıyor, arkalarda çocuk kilidi aktif ise sadece dışarıdan açılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mşah kullanıcısına yanıt
    Ben birkaç kez denedim bu tuşa basınca binenler açamadı araba da yeni acaba onlar mı kapı ağır diye beceremedi aklım karıştı şimdi i peki ben nasıl içerden tüm kapıları kilitleyeceğim çocuk kilidi yapmadan? Ya da tek çare o ise çocuk kilidini aktif edince nasıl olacak , dışardan açılıp içerden mi açılmayacak, böyle ise o da zahmetli olur, nasıl yapacağım?
  • Bir de ince bir direksiyon kılıfı ve manuel vites için kılıf almak istiyorum iyi durursa diye, öneriniz var mı?
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Kapı kolu biraz zor açıldığı için öyle gelmiş olabilir. Maalesef japon ve Kore araçları gibi içeriden kapıları kilitleme imkanı yok, içeriden kilitleseniz bile kolu çekince açılır anacak dışarıya kilitli kalır. Çocuk kilidi sadece arka kapılarda var o da sadece dışarıdan açılır onun da aktif etmek için kapı içinde yeri var onun dışında başka bir yöntem yok.
    Direksiyon kılıfı ben kullanıyorum, hafif etli oluyor ve direksiyonu çok sıkmaya gerek kalmıyor eli yormuyor, benim otomatik olduğu için vites topuzunda kılıf kullanmıyorum ama nette bulabilirsiniz silikon kılıflar mevcut.
  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.