Şimdi Ara

Skoda Rapid Sedan (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.079
Cevap
28
Favori
280.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • suicide kullanıcısına yanıt
    Evet katiliyorum, aracimiz bircok C segmenti aractan daha buyuk ve genis ama cevremizdekiler bile inanamiyor ama neticede B segmenti maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rapid tam bir b sedandır. accent blue, clio sedan, 301, fiat egea, seat toledo gibi. Boyutları işçilik ve malzeme kalitesi ve donanımı da saydığım marka ve modellerle benzerdir. Bu araçlarda c sınıfına göre görünen görünmeyen her sey den çalınmıştır. Bana göre piyasada en parasını haketmeyen araçlarda bunlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlantikbeyaz -- 14 Ocak 2016; 23:53:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlantikbeyaz

    rapid tam bir b sedandır. accent blue, clio sedan, 301, fiat egea, seat toledo gibi. Boyutları işçilik ve malzeme kalitesi ve donanımı da saydığım marka ve modellerle benzerdir. Bu araçlarda c sınıfına göre görünen görünmeyen her sey den çalınmıştır. Bana göre piyasada en parasını haketmeyen araçlarda bunlardır.

    Fiat egea normal bir c sınıfıdır hocam. B sınıfı sedan olan linea'dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atlantikbeyaz A kullanıcısına yanıt
    guvenlik, hacim, yakit gibi bence onemli konularda c sinifiyla arasinda bir fark oldugunu dusunmuyorum. sirf c sinifi diye cok daha pahaliya satilan araclara gore bu araclar tam f/p aracı(idi). ben aldigimda parasini fazlasiyla hakediyordu, birkac yumusak plastik, 1-2 sensorluk basit donanim bu denli ucurum yaratmamali bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    guvenlik, hacim, yakit gibi bence onemli konularda c sinifiyla arasinda bir fark oldugunu dusunmuyorum. sirf c sinifi diye cok daha pahaliya satilan araclara gore bu araclar tam f/p aracı(idi). ben aldigimda parasini fazlasiyla hakediyordu, birkac yumusak plastik, 1-2 sensorluk basit donanim bu denli ucurum yaratmamali bence.

    Aslında o kadar basit değil olay. Genişlik, malzeme kalitesi, yürüyen aksam, daha kaliteli boya, yalıtım, lastik ebadı, sensör, şanzıman ve direksiyon aksam kalitesi vs etmenlerin hepsi bir araya geldiğinde bu fark oluyor. Mesela ikinci elde rapid dizel görüyorum ve ford focus ile aynı paraya. Hayatta gidip almam mesela çünkü arada bu saydığım etmenler var. Uygun fiyata bulunuyorsa tam bir f/p ürünü olabilecek bir sınıf ama rapid baştan beri çok pahalıydı ve öyle de kaldı, yani sınıfına hitap edemedi fiyatıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norton772 -- 15 Ocak 2016; 13:29:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. Abim eve ikinci araç olarak uzun araştırmalar sonunda Rapid 1.2tsi dsg 90 bg euro6 motor Rapid sedan aldı. Kendisi, hanımı ve evdeki diğer acemi şöförlerin rahat kullanabilmesi, İstanbul trafiğine alışılsın diye bu aracı tercih etti. Aracı ağustosta aldık ve memnunuz. Ben bile otomatik vitese nasıl alışırım diyordum ama şimdi en çok Rapid i kullanıyorum.
    Tamam malzeme kalitesi iyi değil, bazı konfor donanımları eksik ama günlük kullanım için bütün ihtiyaçlara cevap veriyor.
    İlk araç 2013 model qashqai +2. Qq 33bin km ye geldi. En son garanti belasına 30 bin bakımda ön fren balatalarının değişimi ile beraber 900 küsür lira bayılmıştım servise.
    Şimdi qashqai bol bol istirahat ediyor. Km si düşük kalsın.
    Bir yere kalabalık gidilmediği sürece her yere Rapid koşuyor.
    Rapid ile aynı paraya Polo ya da fiesta almadığımız isabet olmuş. Aracın iç hacim genişliği, geniş bagaj hacmi ile bizim beklentilerimizi karşılıyor.
    ALLAH hepimize arabaların en güzellerini kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.
    Herkese iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xx34. -- 16 Ocak 2016; 23:26:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • xx34. X kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun, aslinda acemiye pek uygun degil bence. ozellikle park sensoru yoksa :) kor noktasi cok fazla bana kalirsa, arac uzunda olunca problem yaratabiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • suicide kullanıcısına yanıt
    Malzeme kalitesi aracı b segmenti yapmaz öyle olsa eski meganelar, focuslar, corollalar b segmentine kayardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • norton772 kullanıcısına yanıt
    Kriterler o kadar muğlakki neyi neyi baz alarak tartışıyoruz belli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Te?ekkürler. Rapid Style donanym Sedan. Görsel sensör var ve ba?aryly. Yan aynalar ufak ama aly?ynca sorun yok.
    Evdeki di?er araç 2013 qashqai +2. Qashqaiden sonra Rapid ciddi küçük geliyor. Tabi qq de sensör geri görü? kamerasy aynalar dev gibi ama Rapid'e göre ciddi büyük geliyor birinden di?erine geçince.
    Yukaryda da yazdy?ym gibi günlük kullanym için Rapid ihtiyaçlary güzel kar?ylyyor.
    Kysmet olursa ilerde süper b ya da Octavia dü?ünülür. Skoda kullanycylarynyn ?imdiye kadar memnuniyetsizli?ini duymadym.
    Bir arkada?ym 2008 de syfyr km aldy?y fabia syndan çok memnun. Hala kullanyyor.
    Aldy?ymyz araçlaryn konfor donanymlaryny, malzeme kalitesini ba?tan bilerek alyyoruz. Biz aldyk memnun kaldyk.
    Kim sorsa tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zgrp Z kullanıcısına yanıt
    Octavia c segmenti. Malzeme kalitesini bir tarafa koyarsanız Rapid den 10 cm daha geniş ve aynı motor donanım seçeneğindeki 10 bin lira daha pahalı. Yani her cm için bin tl gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xx34. -- 18 Ocak 2016; 1:20:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, forumda yazılanlar için teşekkürler. Sorum şu; özellikle 2015 1.4 dizel araç sahibi olanlara. Skodanın sitesinde bu motorlar 3 silindirli olarak gözüküyor. Çevreden duyduğum ve araştırdığım kadarıyla 3 silindirli motorlar rölantide daha gürültülü ve titreşimli çalışıyormuş. Konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Özellikle gökhan5942 isimli arkadaştan cevap bekliyorum, galiba en son bu aracı o aldı sitede. Teşekkürler, iyi günler
  • slmnbrmrbtsk S kullanıcısına yanıt
    Merhaba.Evet dogrudur, yeni dizeller yani 1.4 TDI motorlar 3 silindir. Soruyu soyle cevaplamaya calisayim:
    Daha once 0 km Polo BlueMotion um vardi ve bu arac 1.2 TDI 3 silindirli Euro 5 motora sahipti. Her ne kadar 1.4 motor yeni ve Euro 6 motor olsa da (tabi ki iyilestirmeler yapilmistir) netice de ikisi de 3 silindirli motor oldugundan sanirim ben iyi bir kiyaslama yapabilirim. Bana 1.4 motor, 1.2 motordan daha sessiz ve daha titresimsiz geliyor su anda. Tabi goreceli kavramlar bunlar, referans noktasi cok onemli. Daha once 1.6 TDI 4 silindirli motoru kullanan arkadaslar varsa bu konuyu daha iyi yorumlarlar ama benim tecrubem bu sekilde. Ben rölantide hic ama hic rahatsiz olmuyorum hatta 90-110 bandinda (biraz abarti gelebilir belki ama) sanki daha onceki TSI motorlu aracim gibi sessiz sedasiz gidiyorum yolda. Tabi bunda izolasyonun da katkisi var suphesiz ki. Umarim yardimci olabilmisimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan5942 -- 18 Ocak 2016; 16:28:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xx34.

    Octavia c segmenti. Malzeme kalitesini bir tarafa koyarsanız Rapid den 10 cm daha geniş ve aynı motor donanım seçeneğindeki 10 bin lira daha pahalı. Yani her cm için bin tl gibi

    :) yani öyle bişey söylüyorsunuzki sanki o 10 cm. tüm segmentleri ayıran ana faktör. 10 cm midir c segmentini c yapan yani oktavia 10 cm kısa bir model çıkartırsa b segmentine mi alınıyor o zaman megane hb'ler rapid spaceback den kısa b segmenti mi oldu. Bu mudur yani sorun ne malzeme farkı ne 10 cm. benim gördüğüm boyut da önemli fakat asil fark dönem araçları arasındaki rekabete göre baz özelliklerin biraz üstündeki premium hissi veren özelliklerle oluşan birşey. Dolayısıyla ticari pazarlamaya ve ürünü tutundurmaya dönük bir yanı da var, ornek fiat linea, fiat egea yada clio support tourer, renault megane.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgrp -- 18 Ocak 2016; 22:36:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgrp

    quote:

    Orijinalden alıntı: xx34.

    Octavia c segmenti. Malzeme kalitesini bir tarafa koyarsanız Rapid den 10 cm daha geniş ve aynı motor donanım seçeneğindeki 10 bin lira daha pahalı. Yani her cm için bin tl gibi

    :) yani öyle bişey söylüyorsunuzki sanki o 10 cm. tüm segmentleri ayıran ana faktör. 10 cm midir c segmentini c yapan yani oktavia 10 cm kısa bir model çıkartırsa b segmentine mi alınıyor o zaman megane hb'ler rapid spaceback den kısa b segmenti mi oldu. Bu mudur yani sorun ne malzeme farkı ne 10 cm. benim gördüğüm boyut da önemli fakat asil fark dönem araçları arasındaki rekabete göre baz özelliklerin biraz üstündeki premium hissi veren özelliklerle oluşan birşey. Dolayısıyla ticari pazarlamaya ve ürünü tutundurmaya dönük bir yanı da var, ornek fiat linea, fiat egea yada clio support tourer, renault megane.

    Megane ve egea c sınıfı diğerleri b+ diye tabir edilenler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: zgrp

    quote:

    Orijinalden alıntı: xx34.

    Octavia c segmenti. Malzeme kalitesini bir tarafa koyarsanız Rapid den 10 cm daha geniş ve aynı motor donanım seçeneğindeki 10 bin lira daha pahalı. Yani her cm için bin tl gibi

    :) yani öyle bişey söylüyorsunuzki sanki o 10 cm. tüm segmentleri ayıran ana faktör. 10 cm midir c segmentini c yapan yani oktavia 10 cm kısa bir model çıkartırsa b segmentine mi alınıyor o zaman megane hb'ler rapid spaceback den kısa b segmenti mi oldu. Bu mudur yani sorun ne malzeme farkı ne 10 cm. benim gördüğüm boyut da önemli fakat asil fark dönem araçları arasındaki rekabete göre baz özelliklerin biraz üstündeki premium hissi veren özelliklerle oluşan birşey. Dolayısıyla ticari pazarlamaya ve ürünü tutundurmaya dönük bir yanı da var, ornek fiat linea, fiat egea yada clio support tourer, renault megane.

    Megane ve egea c sınıfı diğerleri b+ diye tabir edilenler.

    Evet doğru burada da verdiğim örneklerde görüldüğü gibi b segmenti aracın boyutları ile c segmenti bir aracın boyutu aynı hatta c segmenti daha küçük olabiliyor, zaman zaman c segmenti daha geniş b daha dar olur gibi bir saptama yapılmaya çalışılsa da bu tamda doğru değil markanın kendi içinde bu b segmentiyse bu da benim c segmentimdir gibi bir ayrım oluşturulur genel bir kabul baz alınmaz örneğimde de görüldüğü gibi linea ve egea boyut ve kısmen özellik olarak aşağı yukarı aynı araçlarken (yeni linea gibi birşey) megane hb ve clio arasında da clio supporttourer arasındaki sınıfsal fark boyut farkı değildir.




  • gokhan5942 G kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Kısmetse ben de almayı düşünüyorum ama bu konu birazcık kafamı karıştırmıştı.
  • slmnbrmrbtsk S kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Ben aldım ve çok da memnunum.
    Daha önce 0 km Polo BlueMotion 1.2 TDI ve yine 0 km Ibiza 1.2 TSI DSG araçlarım vardı ve Rapid, üçüncü 0 km VW grubu aracım oldu. Audi hariç tüm VW grubunu kullanmış ve tanımış oluyorum böylece. Dolayısıyla sanırım ben bunların arasındaki değerlendirmeleri ve kıyaslamaları en iyi yapabilecekler arasında yer alıyorum, o açıdan şanslıyım
    Sonuç olarak hepsinden de çok memnun kaldım ve etrafımdaki herkese de kesinlikle tavsiye ediyorum. Hayırlısı olsun şimdiden. Kafanızı karıştırmaya gerek yok. Arkadaşlarımdaki ve çalıştığım kurumdaki araçları da göz önüne alınca arada çok bariz kalite farkları var.
  • Sizce 10 cm fark için octavia alınır mı?
     Skoda Rapid Sedan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    Sizce 10 cm fark için octavia alınır mı?
     Skoda Rapid Sedan

    Arkadaşım mesele sadece 10 cm değil. Biraz yukarıda değinildi bunlara. En, boy, yürüyen aksam, malzeme, süspansiyon, direksiyon vs vs tabii bir de fiyat farkı var arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.