Şimdi Ara

Skoda Rapid Sedan (85. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.080
Cevap
28
Favori
280.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • salserol kullanıcısına yanıt
    gorsel cok iyiymis baska araclar icinde yapilabiliyor mu? kaynak nedir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    gorsel cok iyiymis baska araclar icinde yapilabiliyor mu? kaynak nedir.

    Aynen, çok iyiymiş, tüm araçlar için yapılıyorsa süper
  • suicide kullanıcısına yanıt
    Resimi nette araştırırken "rapid vs octavia" olarak araştırırken buldum.
    Tabi ben daha sonra " rapid vs toledo " yaptım ve toledoyu aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salserol kullanıcısına yanıt
    secilen araclar icin boyle bir gorsel olusturan site buldunuz sandim bende :)
    ben alirken toledo daha pahaliydi, ayni araca fazla para verilmez dedim rapid aldim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw grubundaki skoda markası ülkemizde rağbet görmeye başlamıştır. Kardeşi Seat Toledo ile tasarımda birkaç nokta dışında ayrılsada sonuçta alınabilecek bir arabadır. Seat ,Skoda ve VW modellerinde genellikle aynı motorlar kullanılmaktadır. Dolasıyla alıcağınız araç birazda elinizdeki bütçeye göre olacaktır. Octavia belki 10 cm daha uzun olabilir ama kullanılan malzeme işçilik ve aksesuardan dolayı farklar olucaktır. B sınıfı araçların bir kısımı C sınıfın kalite özelliklerini yakaladı diyebiliriz. Burda önemli olan araba üreticilerin ürünlerinin fiyatlandırmasında fahiş fiyat politikaları izlememeleri olması gerekiyor. Tabii ki unutulmaması gereken bir faktör de devletimizin vergileri aşağıda çekmesi gerekir.
  • öncelikle selamlar
    Nasip olursa araç almayı düşünüyorum.woswos kullanıcılarından duydugum ve forumda okuduğum kadarıyla DSG şanzıman problemli ve garantisi bitmiş Araçlarda yüksek maliyetli yapıldığını okudum.almak istediğim Aracın otomatik olması sürüşü daha zevkli hale getireceğini düşünüyorum.
    2014-2015 jetta dsg grubunun 70bin olduğu piyasada skoda Rapid'i gördüm 2015 1.4tdı style paketi dsg 2015 model 12.000km araç için 57bin rakamlarını aldım.birçok marka model araç kullandım jetta yerine Rapid'i alsam aynı memnuniyeti alırmıyım?
    Birde bana yardımcı olmak Amaçlı

    2015 1.4tdı dsg rapid 12bin km
    2011 1.4tsı manuel 90bin km

    Birisi yüksek gösterişli diğeri otomatik siz olsanız hangisini tercih edersiniz sizin fikirlerinize çok ihtiyacım var.
    TEŞEKKÜRLER

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k-a-h-r-a-m-a-n

    öncelikle selamlar
    Nasip olursa araç almayı düşünüyorum.woswos kullanıcılarından duydugum ve forumda okuduğum kadarıyla DSG şanzıman problemli ve garantisi bitmiş Araçlarda yüksek maliyetli yapıldığını okudum.almak istediğim Aracın otomatik olması sürüşü daha zevkli hale getireceğini düşünüyorum.
    2014-2015 jetta dsg grubunun 70bin olduğu piyasada skoda Rapid'i gördüm 2015 1.4tdı style paketi dsg 2015 model 12.000km araç için 57bin rakamlarını aldım.birçok marka model araç kullandım jetta yerine Rapid'i alsam aynı memnuniyeti alırmıyım?
    Birde bana yardımcı olmak Amaçlı

    2015 1.4tdı dsg rapid 12bin km
    2011 1.4tsı manuel 90bin km

    Birisi yüksek gösterişli diğeri otomatik siz olsanız hangisini tercih edersiniz sizin fikirlerinize çok ihtiyacım var.
    TEŞEKKÜRLER



    Öncelikle şimdiden alacağın araç hayırlı olsun. Otomatik şanzıman işi önemli, her marka başarılı değil bu konuda. Honda, kia, hyundai, geleneksel tork konvertörlü şanzımanda iyi. Vw, reno ve şimdi ford çift kavrama şanzıman ile boy gösteriyor. Reno'nın edc şanzımanı sorunsuz. Yine ford'un yeni powershift şanzımanı iyi fakat vw henüz dsg şanzımandaki sorunları yüzde yüz çözemedi. Üçüncü nesil ile daha iyiler ve bu sorunlar daha fazla dizel grubunda görülebiliyor çünkü tork çok yüksek ve dayanımı buna bağlı zor olabiliyor. 50–55 k bütçe ile ben olsam kia ceed dizel otm alırdım. Gelelim rapid jetta olayına. Her ne kadar bot olarak birbirlerine yakın olsalarda jetta c sınıfı, rapid b+'dır ve bu sadec boy değil, malzeme, yok tutuş, direksiyon bir çok fark vardır. Olay bütçede kilitleniyorsa tabii ki rapid tercih edilebilir ama şahsen fiyatı yüksek buluyorum. Aynı paralara dizel araç alınıyorsunuz başka markalarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rapid-toledo kardeşlerin ford focusla eşdeğer yol tutuşu vardır. Inanmayan youtube'dan bakabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salserol -- 30 Ocak 2016; 17:53:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    Rapid-toledo kardeşlerin ford focusla eşdeğer yol tutuşu vardır. Inanmayan youtube'dan bakabilir.

    Ford focus bulunduğu sınıfta referans teşkil eden bir modeldir. Eşdeğer bir yol tutuş sunacağına en ufak bir ihtimal vermiyorum bu iki aracın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • norton772 kullanıcısına yanıt
    https://m.youtube.com/watch?v=ZizIBkHIvZo


    https://m.youtube.com/watch?v=e9mURPEBAIA

    Toledo rapid ile platform kardeşidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • norton772 kullanıcısına yanıt
    eski bir ford kullanicisi olarak rapidin hemen hemen benzer ayarda bir yol tutusa sahip oldugunu soyleyebilirim. Uzun ince yapisinin bunda onemli rolu oldugunu dusunuyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • suicide kullanıcısına yanıt
    Youtubeda testler var hb focustan daha iyi yanlis hatirlamiyorsam. İ30 filan felaket.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.
    Ben de Rapid'i alırken Jetta mı Rapid mi ikilemine düşmüştüm, ama baktım ki dizel otomatik fiyatları Jetta için bana fazla geldi sonra vazgeçtim. Rapid de çok hoşuma da gitti açıkçası ve Rapid dizel otomatiği tercih ettim ve 6 aydır kullanıyorum, nazar değmesin hiç pişman etmedi beni.
    Şanzıman konusuna gelince, daha önce TSI DSG'li Ibiza'm vardı, onu da sıfır almıştım. Şimdi de TDI DSG'li Rapid Sedan'ım var, bunu da sıfır aldım çok memnunum, inşallah da öyle olur hep. Ve arkadaşlarıma da tavsiye ediyorum.
    Çalıştığım kurumda EDC li dizel Fluence ler var. Birçok kez iş gereği İstanbul, Ankara, vb. yere uzun yolculuklarım oldu. Tamam kabul ediyorum, vites geçişleri çok da kötü değil ama asla DSG gibi de değil. Arada çok fark var sürüş zevki açısından. EDC nin sorunsuzluğuna da katılmıyorum, bazılarında 4-5 ve 6. vites geçişlerinde ciddi anlamda sürtme oluyor ve gacırtı sesi geliyor daha 50 bindeki arabalarda.
    Tork konvertörlülere gelince, çift kavramalarla adı zaten yan yana gelemez. Bazı arkadaşlarımın corsa, eski kasa a3, vb araçlarını kullandığımdan dolayı çok iyi biliyorum.
    Powershift konusunda da, yine bir arkadaşımın volvo S60 1.6 benzinli turbosunu kullandım, ama DSG den aldığım keyfi yine alamadım, ki benzinli olmasına rağmen, dizel olsaydı sonuç daha vahim olabilirdi diye düşünüyorum.
    DSG hakkında internette ya da arkadaş ortamında bilen de bilmeyen de o kadar çok yorum yapıyor ki gerçekten şaşırıyorum. Ya şunu gerçekten çok merak ediyorum, uzun yıllardır VW grubu gerek benzinli (atmosferik, FSI, TSI ve hatta TFSI) gerekse de dizel araçlarına DSG yi başarılı bir şekilde entegre etti ve kullanıyor. Ben anlamıyorum diğer firmalar neden bu kadar geride kaldı otomatik şanzıman geliştirme anlamında? Özellikle de var olan şanzımanlarını dizel motorlarla entegre edememelerini de hala anlamadım. Yeni yeni boy gösteriyorlar. Keşke onlar da olsalar da rekabet yaratsalar ve biz de onları da tercih edebilsek.
    Bu arada belirtmek isterim ki bir markanın ya da onun ürünlerinin fanatiği olmadım hiçbir zaman. Sonuçta bana hiçbir katkısı ya da faydası yok. Kendime şu anlamda güveniyorum ki, bahsettiğim konuları bizzat test ettim ve o yüzden içim rahat.
    Neyse, niyetim tartışma ya da polemik değil, nacizane bizzat kullandığım araçlar hakkında yorum yapmak ve tecrübelerimi paylaşmak.
    Herkesin gönlünce olsun. İyi forumlar.




  • gokhan5942 G kullanıcısına yanıt
    Hocam dag'nin sürüş zevki 10 numara, ona kimse söz edemez zaten. Lakin vw grubu araçların düz vites ve otomatik vites araçları arasındaki fiyat farkı fahiş derecede. Bu arada bazı araç üreticilerinin dizellerde çift kavrama otomatik vites üretmemesi sanırom biraz yüksek torkun şanzıman dayanımını zayıflatması sonucu. Şimdi yeni yeni firmalar dizellerine otomatik şanzımanı koymaya başladı. Edc şanzımanda sürtme sesi problemini duydum ama asıl sorun dayanıklılık kısmında. Dsg'lerde yüksek tamir ve yeni şanzıman maliyeti insanları korkutuyor. İnşallah sorunsuz kullanmaya devam edersiniz. Gönül istiyor ki tüm üreticiler üretsin ce toplam fiyat aşağı çekilsin. Bu arada skoda kullandım daha önce ve beğeniyorum ama fiyatlandırma yüksek biraz muadillerine göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kafam karisti
    2012 1.6 tdi 100 binlerde octavia
    2014-15 1.6 tdi 40 binlerde rapid
    2015 1.4 tdi 20 binlerde rapid
    2105 1.4 tdi 20 binlerde spback
    2015 1.6 tdi 30 binler de toledo
    Bu araclar 55 60 bin araliginda
    Siz olsaniz hangisini alirdiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg guzel mi? guzel evet ama benim gibi otomatik sevmiyorsaniz ve arizasindan korkuyorsaniz manuel en doğru seçim oluyor. Öttü, sürttü, sarstı, kastı vs. dertleri de yok :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdkmdk

    Kafam karisti
    2012 1.6 tdi 100 binlerde octavia
    2014-15 1.6 tdi 40 binlerde rapid
    2015 1.4 tdi 20 binlerde rapid
    2105 1.4 tdi 20 binlerde spback
    2015 1.6 tdi 30 binler de toledo
    Bu araclar 55 60 bin araliginda
    Siz olsaniz hangisini alirdiniz

    Belirtmemiş im bu araçların hepsi dsg oto.
    Konuyu ilk once ikiye boleyim
    100 binler de 2012 octavia mi alirsiniz 20 binlerde 2015 model rapid/toledomu
    Cevap 2 ise
    1.6 tdi toledomu
    1.4 tdi rapidmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdkmdk M kullanıcısına yanıt
    geniş araba lazım, haşmetli olsun diyorsanız octaviayı başa koyarsınız. diğerlerini ben de ayırmakta zorluk çekiyorum. seat'ı fazla bilmediğim için toledoyu atladım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. 2015 model 1.4 dizel dsg style 15000km de rapid sedan aldım. Alırken farketmedim ama kullanınca start stop mekanizmasında bir problemi fark ettim. Işığa gelince frene basıyorum, araç stop ediyor sonra ayağımın altında fren şişmeye ve ayağımı itmeye başlıyor. böylece de daha 20 sn geçmeden araç tekrar çalışıyor. Öncesinde ekspertiz yaptırdım, hiçbir şey yok dendi.şimdi ne önerirsiniz? skoda servisinden gün almayı düşünüyorum. Garantisi2 sene devam ediyor sanırım bu araçların. böyle bir noktada arıza tespit edilirse garantiden halledilir mi? şimdiden cevaplarınıza teşekkürler
  • mdkmdk M kullanıcısına yanıt
    Cok takip etmedim ama 1.6 tdi larda emisyon muhabbeti olabilir. Kendi adima her zaman duzgun kullanildigini farzederek dusuk km secerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.