Şimdi Ara

Skoda 1.6 tdi vites sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arac sirket araci kiralik hani begeniyoruz guzel ama ilgincdir yokus inerken vites takili kaliyor yuksek devirde rahatsizlik veriyor yokus cikarken eger durup tekrar kalkarsaniz arac titriyor yarim debriyaj yapiyor sanki arac dsg sanziman elimize mi aliyoruz sanzimani kiralama sirketi ile gorusmelimiyiz yoksa her dsg bu sekilde mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • klasik kavrama sorunu o kavrama değişecek.tiretmesi ondan.yokuş aşağı inerken vites küçültmez,motor freni yaptırır araca.bu bir avantajdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    Nasil avantaj anlamadim sehir icindeyiz nasil bir motor freni ihtiyacimiz olabilirki sikintim su bizde suan 2 tane var yakinda 7 8 tane daha gelecek eger hepsi bu sekilde olacaksa bizim icin dusundurucu bir durum yok sadece bu bole bir sikintili ise kiralama sirketine acil bildirmek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dodomoco kullanıcısına yanıt
    kavrama olayı sıkıntı zaten dsg lerde ama motor freni değil,yazılımdan dolayı şehir içi de olsa dışı da yokuşlarda motor freni yaparak frenlemeye yardımcı olur.bunu önlemek için gaza biraz dokunmanız yeterli.vites atacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuş aşağı inerken motor freni yapıp vitesi yükseltmeyip devir yükseltiyor bu gayet normal. Yarim kavrama olayı dsg nin mantığı zaten az yakmak için araba nerdeyse durana kadar 1 e düşmüyor vites . Ama tüm bunlara rağmen dsg nin bi gün masraf çıkaracağı da aşikar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldır babana g63 6x6 gerisine karışma ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mckhan kullanıcısına yanıt
    Kalin gelmesin abi :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg patlamaya yakın herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi bir bomba daha patlamak üzre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neyse sirketinmis,iade edin versinler servise,fanboylar gelir birazdan bende sorun yok yeaaa diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Zaten hocam eger biraz daha ciddi sorun olursa elemanlarimiz geregini yapacakdir ama benim sorum suydu bunlar sorun mudur ki bence oyle bazi arkadaslarin dediklerinin aksina ve eger cok goruluyorsa geri kalan araclari skoda kiralamak aptallik olur sonucta en ufak sorunda isler aksayacak artik fiat bakacagiz yada renault bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorundur sanziman takilmasi hayati tehlike dahi yaratir yillardir ayni şeyi anlatiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bosverin hocam otomatigi alin manueli mis gibi sorunsuz binin.hem zevklidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu isten anlayan arkadaslarimiz dsg ve bazi robotuze sanzimanlarn cok problemli oldugunu soyluyor f1 ve edc daha mantikli gibi ama ben ber zaman manuelden yanayim otomobil kullanmayi seven biri olarak tabi bulundugun sehrin trafigide etkili olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg den uzak durun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg yokuş aşağı inerken vites düşürüp aracın motor kompresyonuyla yokuşu inmesini sağlar. Hem ekonomi hem güvenlik amaçlı. Manuel araç da böyle sürülmeli zaten bunda anormal birşey yok.

    Yokuşta durup kalkarken kontrol edin 2 ile mi kalkıyor. 2 ile kalkmaya çalışıyorsa spor ya da manuel moda alın, o zaman 1 ile hareket eder, sarsmaz. Yok 1 ile kalkıyor ama titreme yapıyorsa kavramalar aşınmaya başlamıştır. Buradaki birkaç cahil cühelanın yazdığının aksine patlamakla vs alakası yok, adı üstünde "kavramalı şanzıman" haliyle aynı manuel şanzıman gibi kavraması yavaş yavaş bitiyor ve değişmesi gerekiyor. Bu renaulttada böyle, mercedestede böyle, hyundaide de. Araç kaç km bilmiyorum, 60bini geçmişse dsgnin yavaş yavaş kavramaya bitrmiş olması gayet beklenilen bir durum özellikle de yoğun şehir içinde kullanılıyorsa.

    Ha aracın kmsi daha çok düşükse ve o zaman titriyorsa işte o zaman arıza olabilir serviste kontrol edilmelidir.




  • Araç frende dururken frene tam basmamak, aracın sürekli kavramada kalmasına neden oluyor ve bu da dsg'de böyle sorunlara neden oluyor. Dikkat edin, frene tam basarsanız araç kendisini boş vitese alıyor ancak frene az basarsanız d1'de kalıyor. Ya varsa auto hold aktif edilecek ya da tam basılacak, dsg'nin patlamasının en büyük kaynaklarından birisi de bu.
  • Kırmızı ışıklarda dururken vitesi boşa almak gerekiyor.tüm otomatik şanzumanlar icin zararlı bir eylemdir aktarmayı yük altında bırakmak.otm sanzuman arızalarının cok büyük bir bolumu bilinçsiz kullanımla alakalı inanın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    Kırmızı ışıklarda dururken vitesi boşa almak gerekiyor.tüm otomatik şanzumanlar icin zararlı bir eylemdir aktarmayı yük altında bırakmak.otm sanzuman arızalarının cok büyük bir bolumu bilinçsiz kullanımla alakalı inanın.

    Hocam iyi hoş da, otomatik araba kafa rahat kullanmak için alınmıyor mu :) tam otomatikte de bilinçsiz kullanım var mı mesela.. Bence bakış açınız yanlış. Herkes her yerde söylüyor, çoğu diğer ülkede bu şanzımana 10 yıl garanti verilmiyor mu? Problemli işte. Zf aisin gibi markalarda var mı böyle problemler? Yani bunlara dikkat edilince sorun çıkmıyor olabilir ama neden bana yük oluyor otomatik araba almak, ben bu konsepti anlayamıyorum. Millet de çatır çatır alıp binmeye devam ediyor hayret birşey.

    Bi de her zaman derim dsg keyifli şanzıman ama kiralık araçta. Vur kırbacı umrunda olmaz. Yok sıkışık trafikte manuele alacakmışsın, yok frene tam basacakmışsın hiç lüzumu yok bozulursa ver servise al ikame aracını devam et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cellman406 C kullanıcısına yanıt
    Gorusunuze saygı duyuyorum ama tercih meselesidir sonuçta.ornegin benim aracim yari otm debriyajli sistem.bana isiklarda vitesi n ye almak zul gelmiyor .ha arkadaş o zaman niye otm aldık diyen varsa o da kendine gore haklıdır.ama su da bir gerçek bu ve benzeri onlemler arıza oranını azaltıyor ve firmalar bu araçları eşek niyetine de kullansak bozulmayacak mantığıyla da uretmiyorlar bana gore.surekli redline da surdugun motor daha erken yag eksiltmeye baslayacaktir.ya da soguk motora devir verdiginde turboyu bozman daha kolay olur bu ona benziyor biraz.ben kullandığın aracı tanımanin ve üreticinin talimatları doğrultusunda kullanmanin faydalı olacagini dusunenlerdenim.tork konvertorlu sanzumanda d konumunda sürekli zorluyor bu da sisteme yük bindiriyor ve daha erken bozulmasina yol acacaktir sonuçta.ha dsg daha hassastır tam otm ten erken bozulur bu doğrudur .ama bu,tork konvertorlunun her şartta arizasiz çalışacağı anlamına da gelmez bana gore.hayirli geceler diliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 1 Temmuz 2016; 3:38:01 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.