Şimdi Ara

sizce tsi ın vakti ne zaman gelir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zamanında dsg'ye methiyeler yazıldı övgüler söylendi çizildi biçildi.ancak artık dsg sorunları baş gösterdi şikayet ve sorunlar arttı.

    tsi için (özellikle 180 bg) için halen daha methiyeler yazılıyor övülüyor yağ yakıyor diyenler dövülüyor hakaete uğruyor sizce bu tsi nin arıza vakti ne zaman gelir ne zaman 2000 km deki aracım motor indirdi servis 30.000 tl para istedi gibi konular başı çeker



    edit:tabletten yazınca n ile e ye aynı anda bastığım için algılamamış kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi retro. -- 5 Ağustos 2012; 1:03:18 >







  • Yanlış anlamayın VW sahibi değilim gördüğünüz üzere ama siz neden böyle bir beklenti içerisindesiniz anlamadım?
  • Biraz km yapmaya başlasınlar o zaman gôrünür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg sorunlari duzelirse karalayacak birsry bulamazlar.tsiya sararlar.

    Not:vw fanatigi degilim.yani sakin olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben öyle olmasını temenni etmiyorum sadece bir vakit tahmini istiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 model jetta 1.4 tsi 122hp comfortline aracımıza tam 152 bin bindik.

    Hiç bir sıkıntı yoktu sıkıntıyı geçtim,çalışması karakteri yakıtı halen aynıydı.

    Şu an 2012 jetta 1.6 tdi DSG comfortline aldık onun yerine, Dsg ye tamamda Tsi gayet sağlam bir ünitedir.
  • 51000km 150bg su an icin sorunsuz biniyorum. Tsilarda sorun cikmaz cunku butun firmalar boyle motorlar uretmeye basladi. Hatirlarsaniz bir iki yil once tsi patladi catladi konulari sik sik acilirdi. ne zamanki diger firmalarda findik motordan medet ummaya basladi ses soluk kesildi. Zamaninda vw ile dalga gecenler hatta 1.2 tsi ile asagilamaya calisanlar simdi 1.0 ford motoru mucize bekler gibi bekler oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 4 Ağustos 2012; 18:40:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ne ülkemiz,ne biz ne de forum böyle bir şeye hazır değil.Aman diyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    ben öyle olmasını temenni etmiyorum sadece bir vakit tahmini istiyorum

    30 şubat olur mu?

    edit: öncelikle senin yaşın kaç onu bi söyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhan032 -- 4 Ağustos 2012; 18:51:39 >
  • bu nekadar verimsiz ve saçma bir konu başlık tam bir felaket....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSİ VE TFSİ motorlarin 200 ustu beygirleri kullanarak diyebilirimki motor basarili sanzuman iyi fakat sikinti cikarma orani yuksek evet motor yag yakiyor ancak aman aman bir sikinti degil bittikce eklersiniz ama yok ben ugrasamam derseniz 122hp lik verelim efendim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 vakte kadar musalla taşına yatırırlar.
  • Artık canı sıkılan vw,dsg,tsi,tdi yazıp yazıp duruyo yeter bö geldi artık..
  • Tsi konusunda cok fazla elestirim yok ama 1.0 ecoboost sorunsuz bir unite olursa vw nin ford dan ogrenmesi gereken cok sey var demektir.

    Tsi ilk ciktigi gunden bugune sessiz sedasiz birkac revizyon gordu. Ornegin gucler dustu ve SC destegi gitti. Bu yuzden eski nesil turbo+sc li gt serisinin haricinde ve 180 lik unite disinda pek bir olumsuzluk olacagini sanmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 122'likler doğru kullanıldığı zaman bir sorun çıkartacağını zannetmiyorum. Bence çok başarılı bir motor. Ama çift şarjlılara güvenemiyorum nedense. Oturması için daha vakit var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsi motor ailesi şu ana kadar yağ yakma meselesi dışında bir sorun çıkarmadı.
    O da sadece polo gti modelinde.
    Eğer bakımları aksatılmazsa bu tip motorların bir sakıncası yok.
    TSi şu anda düşük hacim klasmanındaki en verimli motor ünitelerinden biri.
    DSG konusu ayrı bir facia tsi yi buna bulaştırmak haksızlık olur.
  • Aşırı besleme motorlar zaten Türk tüketicisine uygun değil ya da Türk tüketicisi aşırı beslemeli araçlara uygun değil desek daha doğru olur.
  • Acıkcası daha tsi lardan sikayet edeni duymadım. Yag yakma konusu haric. Denildigi gibi 122 lik te gayet saglam ve yeterli. Ancak 180 vs motorluların yag yakma sorunu cozulmedikce sahsen o motorlu bir arac dusunmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne saçma , ne vasıfsız bi konudur ?

    Motor'un ömrünü söylememizi mi istiyorsun ?

    Konu başlığı ayrı bi fail , konu ayrı bi fail.
  • onbeşinden sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.