Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (335. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 333334335336337
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zte 298a ttnetin verdiği router kullanmaktayım. Iss şuan turknet 2li deco m4 modelim mevcut ben aradan router çıkarıp direk wan kablosunu m4 cihazına bağlayıp kullanabilirmiyim yapanlar varmış ama yapanlarla konustum bende internet gelmiyor. Id şifre giriyorım xxxx@turk.net şifrede xxxx vlan ıd 35 0 giriyorum gelmiyor çözüm önerisi varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kursatyildirim kullanıcısına yanıt
    ZTEnin LAN çıkışını ana m4 e gireceksiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Deco m4 yada m5 almayı düşünüyorum fakat teknik kısmı hakkında bilgi sahibi olmadığım için kafama takılan şeyler var.


    Superonline huawei wifi 6 modem var evde. m4 ve m5 modelleri wifi 5 diyor. Yalan olmasın 5 ve 6 nedir, farkı var mıdır bilmem. Niyetim bir şey alalım uzun süre götürsün, başımız ağrımasın.


    Modemin wifi 6 olmasından yana sorun yaşar mıyım veya üniteler 5 olmasından ötürü geri kalır mı? Genelde oyun için kullanıyorum.



    @TP-Link Türkiye




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thrashbringer -- 18 Ekim 2022; 9:0:7 >
  • Thrashbringer kullanıcısına yanıt
    Modemin wi-fi sini kullanmayacaksınız o nedenle bir problem yaşamazsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt

    peki şuan wifi 6 olan model almasam yakın zamanda değiştirmek falan gerekir mi?

  • Thrashbringer kullanıcısına yanıt
    WiFi 6 kullanan cihazlarınız yoksa veya adet olarak fazla değilse değiştirmeniz gerekmeyecektir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    TP-Link Archer T2U Nano AC 600 Mbps Nano Wireless USB Adaptör aldım. Modem yakın olmasına rağmen full çekmiyor ve download hızı 50mbit den 5mbit e düşüyor. Aynı o da da laptop ile çok kablosuz çok hızlı, ama masaüstü pc usb adaptör ile çok yavaş. Sebebii ne olabilir?


    Teşekkürler.

    Sonat

  • Merhaba,


    elimde fazladan Archer C5V modem var. Bunu Access Point olarak kullanmak istiyorum. Evdeki mevcut modemden kablosuz olarak internet çekip kablosuz yayın yapabilir miyim

    @TP-Link Türkiye

  • Soruyoruz ama tp link cevaplamıyor. 😄

    Tapo akıllı ampul ve priz kullanlar var mı acaba.?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elimde bulunan 3 adet TD-W9970 v3 modem için (üçünde de aynı sorun var) 31.10.2022 saat 13.47 de TP-Link'in 08502094040 numarasını arayarak modemin IP almadığını ve bu yüzden yardıma ihtiyacım olduğunu söyledim. Fakat bana söyledikleri ilk şey modemin garanti süresi dolduğu için teknik destek verilmeyeceği. Sonra da dışarıdan teknik destek almamı teklif ederek görüşmeyi sonlandırdılar. Garanti süresi biten modemin herhangi bir bağlantı sorunu yaşadığınızda hiçbir şekilde teknik destek verilmiyor. Yani benim bu görüşmeden anladığım TP-Link ürünlerinin garanti süresi bittiği anda çöp oluyor. Görüşme şu şekilde oldu: Modem seri numarası nedir? -Bu ürünün garantisi bitmiş ,dışarıdan destek alın diyerek telefonu kapattılar. Garanti süresi bitmiş ürün hakkında konuşmuyorlar bile.

  • drburhan38 D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    bu duruma istinaden belirttiğiniz ve hız değerlerini kontrol ettiğiniz cihazlar üzerinde ağ kart 2x2 80Mhz bir ağ kart desteği bulunmaktadır.Ayrıca DECO M4 modeli ac1200 5Ghz bandı üzerinden 5 GHz: 867 Mbps (802.11ac) standardında bağlantı sağlayabilir. bu yapıda 160Mhz bir ağ kartı ile ax serisi başka bir cihazımız üzerinden bu kontrolleri denemenizi rica ederiz. 80Mhz bir yapıda alacağınız hızın %60 ı sizlere ulaşmaktadır. bu yapıda en fazla belirtmiş olduğunuz değerleri görüntüleyebilirsiniz. Bu durumda ağ kartlarınız tarafında bir güncelleme sağlayabilirsiniz ve durumu bu şekilde kontrol etmenizi rica ederiz.


    saygılarımızla

    TP-LİNK Turkiye
  • isviçreli bilim adamı kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    gerekli şikayet ve görüşlerinizi iletmenizi rica ederiz. bu yapıda belirttiğiniz problemler alt yapı sorunu olarak gözükmektedir. sizler de aşağıda belirtilen numara üzerinden bu görüşlerinizi iletebilirsiniz.

    VC220-G3u/VC220-G2u modeli yeni nesil WiFi destekli VDSL modem, Türk Telekom kullanıcıları için özel üretilmiş bir üründür ve sadece İnternet başvuru ve tarife yenilenmelerinde verilebilmektedir. Modemin yönetimi ve güncelleme işlemi sadece Türk Telekom’un sunucuları üzerinden yapılmaktadır. Talebiniz için 444 1 444 Türk Telekom çağrı merkezi ile görüşebilirsiniz.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Turkiye
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    merhabalar,


    modem cihazları üzerinde mac clone özelliği bulunmaktadır. genel olarak cihazın gelimiş kısmından ağ ayarları internet sonrasında sayfanın alt tarafında bulunan mac clon özelliğini o tarafta kullanabilirsiniz.

    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    Günümüz değişen alt yapı teknolojilerinde adapte olarak farklı versiyonları kullanıcılarımız ile buluşturmaktayız. her bir versiyon bir önceki ile belirli farklılıklar gösterebilmektedir. bu tamamen kullanan teknoloji ve yazılım çözümleri ile alakalı bir durumdur. Gelişen teknoloji ve internet alt yapısı Wİ-Fİ standartlarını karşılamak adına bu versiyon modelleri farklılık gösterebilmektedir.

    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • zaman_rölesi Z kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    gerekli yapılandırmaları ve kurulum desteklerini karşılamak adına altta belirtilen numaraları kontrol edebilirsiniz.

    Archer C5v model home gateway ürünü Türk Telekom alt yapısını kullanan fiber kullanıcılarına özel olarak verilmektedir. Satış sonrası hizmetler ihale sözleşmesi gereği Türk TELEKOM Servisine aittir. TP-Link üretici firma olarak modeme müdahale yetkimiz bulunmamaktadır. Telekom fiber modemleri Telekomun ACS sunucuları tarafından yönetilmektedir ve bazı portlara kısıtlama getirmektedir. Konuyla ilgili 444 1 444 numarasından ilgili birim ile irtibata geçerek konuyla ilgili destek almanızı rica ederiz.


    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • sonate S kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    bu yapıda direk olarak kontrol sağlaması adına versiyon bilgisine göre güncelleme sağlamanızı rica ederiz. Bilgisayar üzerinde ağ kart güncellemesi sağlandıktan sonra herhangi bir problem yaşanması durumunda support.tr@tp-link.com adresine sorunu belirten bir yazı ile bize detay belirtmenizi rica ederiz.


    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • Thrashbringer kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    Günümüzce gelişen network ağları ve kablosuz ağ standartları sayesinde wifi standartları da tarafımıza sunulmaktadır. Wifi 4,5 ve 6 standartları servis sağlayıcıların gelişen internet hız değerleri modem ve diğer router cihazları üzerinde önemli bir etki yaratmaktadır. Belirtmiş olduğunuz wifi standartları şunları tarafımıza iletmektedir. wifi 4 kablosuz standartı tek kablosuz band üzerinde bağlantı sağlanması ve bu 2.4ghz band üzerinden ortalama 450 mbps bir veri aktarım hızı ile karşınıza çıkmaktadır. wifi 5 ile dual-band özelliği gelmiş olup 2.4Ghz üzerinde 433 5Ghz üzerinde 867 mbps bir veri aktarım hızına sahip olabiliyorsunuz wifi 6 ile de bu durum 802.11 ax destekleri ile 1gb hız ile en üst seviye hızlara erişme imkanı tarafınıza sunulmaktadır. bu yapıda kontrol edilecek hususlar ağ kartları üzerinde 160Mhz bir veri aktarım gücü ile istediğiniz gigabit hızları sizlerin tarafınıza karşılayabilir. deco cihazlarımız bu bağlamda interneti kablolu olarak aktarım sağlayacağı için sizler ac standartlarında kablosuz hız değelerini tarafınıza görüntüleyebilirsiniz. bu yapıda ax standartlarında bir hız istiyorsanız eğer aynı şekilde deco x serisi ürünlerimizi tercih etmeniz sizler adına daha avantajlı bir durum olacaktır.


    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye




  • tunathebarbarian kullanıcısına yanıt
    merhabalar,



    TD-W9970v3 Model ürün Türk Telekoma üretilen kampanyalı modemdir. Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri Türk Telekom çözüm ortağı SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir konuyla ilgili Sentim Servisinden yardım alabilirsiniz. İletişim bilgileri 0850 209 40 40 veya modemdestek@sitetelekom.com.tr mail adresi üzerinden irtibata geçebilirsiniz.


    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • Düşük ping almak için modem önemli midir ?
    Kablonet kullaniyorum 100mb/s hiz aliyorum. Kablonetin verdigi modemi kullaniyorum bilgi alabilir miyim ?
    Dahasi neden sizi secmeliyim ?
    Masaustu için Cat7 ethernet kablosu kullaniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LET THE LINC BEGIN kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    genel olarak servis sağlayıcıların sizlere sunmuş olduğu internet alt yapısı büyük ölçüde ekti etmektedir. bu yapıda alt yapınız da çok fazla sinyal kirliliği ve DSLAM kutusundan gelen sinyal değerleri kullanılan kablolar etkilemektedir. Sonrasında modem cihazına etkilemektedir alt yapınız dan gelen sağlıklı internet aktarımı modem cihazı ile gerekli ortam üzerinde dağılım sağladığında cihaz modellerimize göre farklılık gösterebilmektedir. Mevcut gelişen teknolojilerimiz ile tarafımız da bulunan olağan alt yapıdan gelen ping değelerini olağanca alt seviyelerde tutmak adına bu tür problemlere karşı geliştirilmiş güncel cihazlarımız tercih edebilirsiniz. Archer VR600,Archer VR2100, DECO X20-DSL, ve üst modellerimiz ile sizlere hizmet sunmaktayız. Ayrıca önceliklendirilmiş QoS yapılandırması gaming routerlarımız ile de yüksek pinglerin önüne geçebilir,sağlıklı bir şekilde kullanım sağlayabilirsiniz.


    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye




  • 
Sayfa: önceki 333334335336337
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.