Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (318. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • can62can C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Linkteki yazılımı cihazınıza yüklemenizi rica ederiz.
    https://static.tp-link.com/2020/202011/20201116/RE650_v1_200922.zip

    Yazılım Güncelleştirme Talimatı;

    1. Yazılım güncelleştirme işlemine başlamadan önce Wireless Modem Router’ınızın arasında kesinlikle kablolu bağlantı kurunuz.
    2. Yazılımı belirtilen adresten yükledikten sonra sıkıştırılmış dosyayı klasöre çıkartınız.
    3. Bilgisayarınızdan internet web tarayıcısı (Internet Explorer, Google Chrome, vs.) açınız.
    4. Internet web tarayıcısından arayüze giriş yapınız.
    5. Cihaz web arayüzünden Gelişmiş / Sistem Araçları / Yazılım Güncelleme menüsüne tıklayınız.
    6. Yazılım Günceleme menüsü içerisinde Göz at tıklayarak indirmiş olduğunuz klasördeki .bin uzantılı dosyayı seçiniz.
    7. Upgrade / Güncelleme butonuna basarak güncelleme işlemini başlatınız.
    8. Güncelleme sırasında kesinlikle Wireless Modem Router ve bilgisayarınız arasındaki bağlantıyı kesmeyiniz ve cihazları kapatmayınız.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • Merhaba


    Vr400 cihazım servisten geldi fakat hiçbir işlem yapılmamış. Yapılan testler sonucu bir probleme rastlanmadığı yazıyordu. Ben yinede modem kurulumunu yaptım fakat 5ghz hala çalışmıyor. Yarın tekrar servise göndereceğim.


    @TP-Link Türkiye

  • Merhaba Archer VR600 modemim de şöyle bi sorunum var. Modemin fişini çekip taktığımda yada Elektrikler gittiğinde (10 dk çok nadir 30 dk veya 45 dk) internete bağlanıyor. Resetledim sonuç aynı müşteri hizmetlerini aradım bir kaç ayar söylediler değişen bir şey olmadı. Elimde Türk telekomun verdiği Tp-Link TD-W9970 ve Keenetic Extra Dsl 2 - 3 dk bağlanıyor. Servise göndermeyi düşünüyorum ama servis bir şey yok deyip geri gönderecek. Sizin yardımlarınızı bekliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    IP havuuzunuzu 192.168.1.151'den 192.168.1.250'ye değiştirin. Adres Rezervasyonumu yerine IP ve MAC Binding üzerinden cihazlarınızı bağlayın.
    4. Qos kurallarınızı ve portları görsellerdeki şekilde ekleyiniz.



    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye

    Bu ayarlar işime yaramıyor kendi hızım da düşüyor size şöyle açıklama yapayım asus modemler de kişiye göre indirme upload vere biliyorum youtube da bazı modemleriniz de bant genişliği diye birşey ama bu archer vr600 olmadığı için kişiye göre hız belirleme olmuyor. Qos etkinleştirip ordan download ve upload hızlarını seçinde benim pc de etkileniyor bana göre tp link archer vr600 bant genişliği arayüzünde olması Qos deki hızları değiştirince benim etkilenmemem gerekir ama etkiliyor sadece seçtiğim kişilerin hızları değişmeli vr600 üst modellerde varmı bilmem bu modeim bu yönden kötü





  • bilecik_11 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Talep ettiğiniz Bandwidth Control özelliği önceki üretimlerde olup, yeni sürümlere ait üretimlerde Yurtdışı R&D birimimiz tarafından kaldırılmış bulunmaktadır. QOS önceliklendirme içeriği yeni modemlerimizde bulunmaktadır. Talep ettiğiniz özellik maalesef Yurtdışı R&D birimizin kararıyla kaldırılmıştır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • egitimtube kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimiz ile iletişime geçmenizi ve sorunu detaylı şekilde aktarmanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • @TP-Link Türkiye

    Daha öncede defalarca sales.tr@tp-link.com mail adresine mail atmama rağmen TP-Link Deco P9 AV1000 & AC1200 ürünün stoklara ne zaman gireceği ile ilgili herhangi bir geri dönüş yapılmadı. Neden stoklarla ilgili bilgi alamıyoruz.

  • semihsahin45 S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, Aralık ayı sonunda stok bekleniyor. Ocak ayı içerisinde daha fazla sayıda cihaz satışta bulunacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimiz ile iletişime geçmenizi ve sorunu detaylı şekilde aktarmanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    Mail attım ama geri dönüş olmadı bekliyorum
  • egitimtube kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, ciddi bir yoğunluk söz konusu en kısa sürede dönüş gerçekleştirilecektir.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Çalışan sayınızda mı azalma oldu? Yetkili servisler genelde yoğun olur sanırım :)

  • İyi günler. Modemimin power ışığının sürekli yanıp sönmesi nedeniyle bugün Ümraniye'deki servise kargoladım. Fakat elimde başka modem olmadığı için malum korona sürecinde mağduriyet yaşıyoruz. Teknik servis haftasonu da çalışıyor mu acaba? Veya ne kadar sürer modemin bize geri dönmesi bilgilendirebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba iyi günler elimde tp link vr1200 var sürekli wifi düşme sorunu yaşıyorum modem le aynı odada kablolu bağlantı pc var sorun yok ama wifi tablet,telefon,tv bağlı internet kopuyor sürekli bazen bunlardan biri düşüyor 2 si wifi sıkıntısız çalışıyor bu sorunu nasıl çözebilirim acaba ?

  • Merhaba, benim tp link td w9970 modemim var, tamamen kendime ait. 2. el aldım ve root şifresini açmak istiyorum. nasıl yapabilirim? Ttnete ait bir modem değil kendi paramı vermişim, almışım. Açmak istiyorum.


    Bir de, hard reset atılsa bile şifrenin benim istediğim bir değer olmasını nasıl sağlayabilirim? telnetle içine girdim ama, buradaki hangi dosya o default configdir? Onu kendiminkiyle değiştirmek istiyorum da. Nasıl hangi komutlarla değiştirebilirim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 19 Aralık 2020; 21:18:47 >
  • Elimde tp link cpe 210 yazılım güncelleme yüklemesi attığım zaman ürün birden kapandı ve şuan açılmamaktadır

    Tekrar yazılım firmware atamamaktayım

    Servis tarafından tekrar eski haline getirilebilirmi yazılım yüklenirmi

  • Merhaba,


    Oculus Quest 2 satın aldım ve bilgisayarıma kablosuz ağ ile bağlanabiliyor. Kablosuz bağlantının 5GHz olması gerekmekte, mümkünse Wifi6 destekli.


    Şimdi ben VR'ı modeme 15 metre kadar uzak bir odada oynuyorum yer müsaitliğinden dolayı. Bana bir dağıtıcı lazım. Sizin markanızda 5GHz sinyal ileten, oldukça güçlü bir donanım mevcut mu? Modemden yaklaşık 7.5 metre ileride prize takıcam, oradan sinyali güçlendirip +7.5 metre daha ilerideki odaya iletmesi lazım kayıpsız.


    Oda > Koridor > Antre > Oda şeklinde.


    Tavsiyelerinize açığım.

  • horse thief kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz,

    Pandemi dönemince Yaşadığımız bu zorlu süreçte ve hafta sonu verilen kısıtlamadan dolayı satış sonrası hizmet kanallarımız olan teknik destek hattımız, web sitesinde bulunan canlı destek hizmetimiz ile siz değerli kullanıcılarımıza destek vermeye devam etmekteyiz. Evden online eğitim, uzaktan online çalışma ve internet kullanımının yoğunlaşması gibi nedenlerin etkisiyle beklentilerimizin üzerinde çağrı yoğunluğu yaşanmaktadır. Yaşanılan durumdan dolayı üzüntülerimizi sizlerle paylaşıyoruz.
    Ürün ile ilgili yaşamış olduğunuz teknik problem ile ilgili olarak support.tr@tp-link.com mail adresimize ürünün model numarasını, seri numarasını ve yaşamış olduğunuz problemi iletirseniz sizlere yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,

    TP-LINK Türkiye
  • throck002 T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Modem ayarlarınızın yapılandırılması için 0850 724 44 88 numaral çağrı merkezimizden destek almanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • CSB yazmayan adam C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Talep ettiğiniz bilgiler yurtdışı R&D birimimiz tarafından alınan gizlilik politikası kararı gereği müşterilerimize paylaşılmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Değerli Müşterimiz,

    Pandemi dönemince Yaşadığımız bu zorlu süreçte ve hafta sonu verilen kısıtlamadan dolayı satış sonrası hizmet kanallarımız olan teknik destek hattımız, web sitesinde bulunan canlı destek hizmetimiz ile siz değerli kullanıcılarımıza destek vermeye devam etmekteyiz. Evden online eğitim, uzaktan online çalışma ve internet kullanımının yoğunlaşması gibi nedenlerin etkisiyle beklentilerimizin üzerinde çağrı yoğunluğu yaşanmaktadır. Yaşanılan durumdan dolayı üzüntülerimizi sizlerle paylaşıyoruz.
    Ürün ile ilgili yaşamış olduğunuz teknik problem ile ilgili olarak support.tr@tp-link.com mail adresimize ürünün model numarasını, seri numarasını ve yaşamış olduğunuz problemi iletirseniz sizlere yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,

    TP-LINK Türkiye

    Peki servise gönderdiğim modem yaklaşık kaç gün içinde bana onarılıp/yenilenip iletilir? Bir süre verseniz de biz de ona göre olmazsa yeni modem almaya çalışsak. Çocuklar derslerden geri kalacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.